Victoria.11

Bryllup 25.01.2014 <3 Billeder fra fotografen! All done now:)

715 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja det var da skod ærgerligt. Jeg håber snart du finder det helt rette..

4 Dage.. iiih nerverne må da kunne både ses og mærkes efterhånden.. :loveshower:

Mega skod æv! :(

Hehe jo det er de da og så alligevel ikke, er svært at forklare....altså lige NU føler jeg tiden går i slowmotion og så alligevel ikke. Jeg har ikke noget at give mig til, for jeg har jo lavet ALT :biggrin: Først fra i morgen går det løs med at begynde at pynte op osv.

Men i aften skal jeg ud og spise med H2B, da vores barnepige kommer og skal prøve at passe datter et par timer, så de kan se hinanden an - det bliver dejligt lige at nyde en rolig middag sammen inden det hele går løs :blush:

0

Del dette indlæg

Ja det var da skod ærgerligt. Jeg håber snart du finder det helt rette..

4 Dage.. iiih nerverne må da kunne både ses og mærkes efterhånden.. :loveshower:

Mega skod æv! :(

Hehe jo det er de da og så alligevel ikke, er svært at forklare....altså lige NU føler jeg tiden går i slowmotion og så alligevel ikke. Jeg har ikke noget at give mig til, for jeg har jo lavet ALT :biggrin: Først fra i morgen går det løs med at begynde at pynte op osv.

Men i aften skal jeg ud og spise med H2B, da vores barnepige kommer og skal prøve at passe datter et par timer, så de kan se hinanden an - det bliver dejligt lige at nyde en rolig middag sammen inden det hele går løs :blush:

Jeg tror det er super taktik. At læne sig godt tilbage og samle energi så du har en masse tilovers. At være børnefri bare kortvarigt er heller ikke så dumt jo.. Kærestetid imens i kan kalde jer kærester. :) Det er jo vildt at det er lige om lidt.. iiih.. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Ej øv altså! Det er da super træls... jeg er også jobsøgende, så forstår hvor svært det er at holde gejsten oppe! Jobbet skal dog nok komme, forhåbentligt snart...

4 dage!! Det er da vildt! :balloon: Så spændende!

0

Del dette indlæg

Igen ingen job til mig.....manner, synes sq det er lidt svært at holde gejsten oppe efterhånden på det punkt :( ØV!!

Men...må jo i gang igen og søge....igen :floejt:

Optur....4 dage tilbage :loveshower::loveshower:

Øv! Det der kender jeg kun alt for godt. Startede selv på en uddannelse for 2½ år siden, fordi jeg ikke kunne få praktikplads, så tænkte jeg kunne søge imens og hoppe fra udd. når jeg fandt en. Det er ikke sket og jeg har opgivet.

Men det er jeg helt sikker på ikke sker for dig. Mon ikke det helt rigtige sted for dig ligger lige om hjørnet og lurer? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak skal I have for jeres ord. Ja det er ikke sjovt at være på ledighedsmarkedet....men jeg er ved godt mod, jeg har endelig fået bygget en ansøgning sammen som virkeli fanger, så jeg er forhåbningsfuld for at jeg nok skal finde et job eller elevplads i år :-)

Det var virkelig dejligt at være ud og spise med H2B i går aftes, så hyggeligt, ren afslapning. Og det gik samtidig super og smertefrit for vores barnepige med pigerne - yaj! Så hun er total klar til lørdag nu!

I dag har dagen stået på afhentning af runde bord og køre til feststed, samt hænge tyl og andet pynt op osv. Det bliver sååå fint! I morgen kører vi ud med alt drikkelse og stiller på køl, stiller photobooth og slikbbuffet klar (minus slik), samt pynter de sidste ting og gør baren fin! Så skal vi have hentet duge og dækketallerkner om eftermiddagen og så skal jeg hjem og have lavet spraytan + ordnet negle :cheerleader3::cheerleader3: Det kommer TÆT på nu!!! :loveshower:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og hov....har lige været i bad hvor alt blev barberet OG kroppen skrubbet i kaffegrums! Umm det er seriøst verdens bedste bodyskrub og nærmest gratis....min hud er BABYBLØD lige nu og dufter så skønt af bodylotion og et meget svag hint af friskmalet kaffe - ummm.... :a1221:

1

Del dette indlæg

Faldt lige over denne geniale ide herinde!

WEDDING APPS!!!

Det er bare LIGE mig :-D Så lavede straks en side på vores hjemmeside, som beskrev overfor gæsterne at de kan hente vores wedding app og dermed følge countdown til dagen, se de andre gæster som melder sig på den samt se de billeder jeg så løbende vil dele med dem i forbindelse med forberedelserne. På dagen har jeg så opfordret til at gæsterne kan ligge deres egne billeder derind samt på Instragram med et hashtag jeg har lavet. På denne måde kan vi følge vores dag set gennem gæsternes øjne! Ej men syns jo det er så genialt !!! :-D

Hvad hedder appen? Kan simpelthen ikke finde den. :(

0

Del dette indlæg

Hvor har i været aktive… Super fedt .. :) Hvor er det vildt at i skal giftes lige om lidt … Jeg er da rigtig ked af at høre med jobbet, det eneste man kan trøste sig med er at der findes et som vil passe helt perfekt til dig - det tager bare lidt længere tid .. Ligesom med den rigtig mand (nogle gange skal man vente lidt længere end andre) :))

Sikke fedt at det er gået super med barnepigen … Så er man da mere rolig på lørdag .. skal jeres børn slet ikke være med, eller bliver de hentet når de er trætte? :)

Glæder mig til at høre alt om jeres store dag, når i har fået RO på … og til at se en MASSE billeder … :7himmel::loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Æv jeg føler mig lidt snydt for jeg troede jo lige jeg fik billeder at se fra lokalet haha. Jeg er meget spændt på at se hvad i har fået lavet indtil nu. Du må lige tage et par sneakpeaks til os på bk det er for svært at vente jo. ;)

Sikke en masse planer du har for i morgen. Det skal nok blive godt.

0

Del dette indlæg

Æv jeg føler mig lidt snydt for jeg troede jo lige jeg fik billeder at se fra lokalet haha. Jeg er meget spændt på at se hvad i har fået lavet indtil nu. Du må lige tage et par sneakpeaks til os på bk det er for svært at vente jo. ;)

Sikke en masse planer du har for i morgen. Det skal nok blive godt.

Hehehe.. Det troede jeg også! :wink:

Tænk at det er LIGE OM LIDT - to dage tilbage… Nøj, hvor jeg glæder mig til den efterfølgende beretning og billeder :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hehehe lover at I gerne må få er smugkig i morgen når alt er klar til dagen, tænkte det er fedest at dele når bordene også er blevet dækket og er klar ;-)

De eneste to børn der skal med på dagen er vores datter og niece, og de tager hjem

Efter receptionen :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer