Victoria.11

Bryllup 25.01.2014 <3 Billeder fra fotografen! All done now:)

715 indlæg i dette emne

Annonce ♥

I må få et lille smugkig her, for jeg ved hvordan I sidder og tripper med fødderne :tunge: Lover at jeg nok skal ligge mange flere billeder ind sammen med beretningen, når vi lige er faldet lidt ned igen og kommet hjem fra vores mini bryllupsrejse, som vi tager afsted til i morgen. Åhh glæder mig, trænger så meget til bare ren afslapning og wellness et par dage med min mand!! :a1221:

Men helt kort : FANTASTISK OVERMEGA MEGET KODYL DAG OG FEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cheerleader3::cheerleader3::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower:

post-65259-0-09816700-1390765782_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

I må få et lille smugkig her, for jeg ved hvordan I sidder og tripper med fødderne :tunge: Lover at jeg nok skal ligge mange flere billeder ind sammen med beretningen, når vi lige er faldet lidt ned igen og kommet hjem fra vores mini bryllupsrejse, som vi tager afsted til i morgen. Åhh glæder mig, trænger så meget til bare ren afslapning og wellness et par dage med min mand!! :a1221:

Men helt kort : FANTASTISK OVERMEGA MEGET KODYL DAG OG FEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cheerleader3::cheerleader3::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower:

Super flot - alt passer sammen og fed buket😉

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke været på hele weekenden, men derfor vil jeg da lige sige tillykke med i lørdags alligevel. Det lyder til, at I havde en rigtig god dag, og jeg synes virkelig, at du ser noget så smuk ud, på det billede du har lagt op :loveshower:

0

Del dette indlæg

SÅ tøser!! Så er vi kommet hjem fra vores mini bryllupsrejse og da turen hjem var lang, begyndte jeg at skrive på beretningen :cheerleader3:

Først tusind tak for alle jeres hilsner!! Kan fortælle at vi havde den mest fantastiske dag nogensinde!!! Ihh vil så gerne genopleve den!! Nå men det kommer jeg vel så lidt til, her i min beretning! Er I klar tøser?

Sæt jer godt til rette, find en kop kaffe og en blød stol, for NU begynder det! :loveshower::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ tøser!! Så er vi kommet hjem fra vores mini bryllupsrejse og da turen hjem var lang, begyndte jeg at skrive på beretningen :cheerleader3:

Først tusind tak for alle jeres hilsner!! Kan fortælle at vi havde den mest fantastiske dag nogensinde!!! Ihh vil så gerne genopleve den!! Nå men det kommer jeg vel så lidt til, her i min beretning! Er I klar tøser?

Sæt jer godt til rette, find en kop kaffe og en blød stol, for NU begynder det! :loveshower::cheerleader3::cheerleader3:

Jeg er ny til at følge med her. TILLYKKE med jeres store dag, det er fantastisk at læse at i stadig er høje over dagen! Glæder mig til at læse din beretning!!

0

Del dette indlæg

Onsdag d. 22/1:

Ugen op til er planlagt. Mandag og tirsdag kedede jeg mig dog pænt meget , for jeg havde jo været i mega god tid med alt planlægningen. Dette var jeg dog virkelig glad for, for det betød at jeg på ingen måder stressede over noget. Først onsdag begynder det hele for alvor. Jeg står op og får afleveret vores datter i dagpleje og derefter kommer min veninde og henter mig med traileren spændt på bilen. Vi kører til Ørum for at hente de runde borde, som vi har lejet til dagen (iøvrigt til en fantastisk billig pris - 15,-/stk). Vi føler os meget stærke og seje når vi skal løfte de tunge bordplader på traileren...wuhuu stærke tøser, vi har da ikke brug for mænd. Vi kører videre til feststedet i Stenvad og får bordene løftet ovenpå og stillet på plads, dog nu med hjælp fra nogle mænd, ude fra mosebrugcenteret, hvilke var meget godt, da de altså VAR ret tunge.

Vi går igang med at folde pom-pom'erne ud, som skal op og hænge i lamperne. Min veninde får lige nævnt kort 'at hun hadede mig en lille bitte smule', for ikke at have foldet dem ud på forhånd, hehe !! Så hun får lov midt i dem, at gå igang med at sætte tyl op på trappen m.m. istedet. Det hele tager form og bliver så fint. Det går det meste af tiden med og vi hygger os. Tager hjem ved 13-14 tiden og på vejen hjem, snakker vi lige lidt om den spraytan vi skal have lavet. Min veninde spørger hvordan hun skal gøre i dag med skrubning osv. Og jeg siger at det jo først er i morgen hun skal skrubbe, for det er dagen inden spraytan man skal det. Hun svarer 'jamen det ER jo i morgen vi skal have lavet spraytan!!' Orh jaaaa det ER det jo!!! Dér blev jeg lige bevidst om, hvor tæt på det hele lige faktisk var! Nå men jeg fortæller hende jo så om mit BEDSTE bodyskrub råd med at skrubbe kroppen i kaffegrums. Hun kigger noooggeeett skeptisk på mig, men jeg fortæller at det er no shit, det bedste råd, så det vil hun så gøre.
Vi lander hjemme og om aftenen giver jeg mig selv den store omgang med barbering og skrubning af huden!! Fortæller lige min H2B, om det råd jeg gav min veninder og at det kunne være mega sjovt at sige til hende, EFTER hun har skrubbet, at det var fis jeg tog på hende, haha!!
Senere på aftenen skriver min veninde til mig at hun har skrubbet huden nu og jeg svarer så 'HAHAHAHA jeg fik dig til at vaske dig i KAFFE!!!'. Så svarer hun bare 'tjek min status'. Hun skriver så på facebook:

"Så står man i badet, skal have eksfolieret hele kroppen, skrubber den godt ind i kaffegrums.....pludselig slår det mig: 'måske kosten (red: mit kælenavn) tog pis på mig da hun sagde det'. Fåårrk jeg føler mig dum....men jeg har aldrig....ALDRIG... haft en blødere hud".

Kæft vi grinte...det var så sjovt. Skal måske lige siges, at min veninde er meget 'ny' i alt sådan noget med at tænke i beauty og velvære, så der giver jeg hende tit gode råd osv!

Redigeret af Victoria.11
0

Del dette indlæg

Torsdag d. 23/1:

Nå men det bliver torsdag og nu har H2B taget fri fra arbejde, så han kan hjælpe med det hele. Så vi afleverer vores datter i dagplejen og kører ud til min veninde hvor vi skal hente alt drikkelsen, som de har opbevaret for os i deres skur. Vi fylder min venindes store bil , for at slippe for traileren og den klarer det med bravur. Vi har også resten af pynten med i kasser. Min veninde og jeg kører mod festtstedet og H2B kører til sin familie for at hente nogle små duge til cafeborde og troldegrenene til pynt.

Drikkelsen bliver læsset af på feststedet og der er VIRKELIG meget! Vi bliver da også spurgt et par gange derude om, hvor mange vi bliver til festen, hehe. H2B kommer med grene og duge. Vi går i gang med at spraye dem med snespray. H2B fik først tjansen, men da han fik tømt en hel dåse snespray på én gren, blev den pænt taget fra ham og opgaven givet videre til min veninde. Og når de to er sammen, så ryger der ellers bare jokes og indforståede kommentarer i luften, så de var ved at dø af grin konstant og de synes jo det var ihh så sjovt at 'mobbe' mig lidt, med min milde grad af bridezilla (okay måske mellem grad).

Grenene kom i krukkerne og sat på plads, ihh det blev så fint. Lyskæderne kom også på plads samt nogle sølvstjerner, som jeg havde købt. Så begyndte winther wonderland virkelig at tage form.

Baren blev stillet op og det meste pynt, fotovæggen m.m. kom på plads så vi var helt klar til at vi kun skulle dække bordene om fredagen samt stille slikbuffeten op.

Hjemad og få hentet vores datter og de store duge + dækketallerkner, som vi lejede hos alttilfesten.dk. Så hjem i bad og blive skrubbet endnu engang og få løst tøj på og så var det afsted til spraytan. Min veninde og søster, som begge var mine brudepiger, skulle også have lavet spraytan. Jeg var lidt nervøs for om det ville blive for mørkt, men havde prøvet det et par gange før, så var alligevel tryg nok ved at det nok skulle blive flot uanset hvad. Efter spraytan, gik turen hjem til min søster, for at få lavet mine negle. De blev helt perfekte, smukke og så lige en tand ekstra, så de ikke bare var traditionelle franske og efter min mening måske for kedelige. Kunne i det hele taget godt lide, at der var så mange, måske lidt vovede ting med, som gæsterne ikke havde oplevet til bryllup før.

0

Del dette indlæg

Fredag d. 24/1:

Det blir fredag og det er i dag kun H2B og jeg som skal afsted og dække borde. Så vi står igen op og får afleveret vores datter i dagpleje. De skulle i dag i legestuen og da hun blev hentet om eftermiddagen igen, fik vi at vide at de hele dagen havde hørt på hende fortælle om at nu skulle hun have 'fin kjole og sko på', 'være sesse' (prinsesse). Far skulle have fine sko på, fin jakke og fine bukser. Mor skulle have fin kjole på. Øj hvor har hun godt nok også glædet sig, tror jeg, hihi.

Nå men vi kører mod feststedet og begynder med at lægge duge på og få dækket bordene. Det hele blev SÅ fint. Helt underligt at se de ideer man havde gået med så længe, pludselig stå dér foran én i virkeligheden. Det blev helt som vi havde drømt om. Og H2B var også hele tiden så spændt på det, specielt fordi det var hans ide, med lyskæderne, under vaserne, sådan at de blå vandperler, virkelig kom til sin rette. Svigerfar og svoger kommer forbi med slush-ice maskinen. De kommer igen lidt senere med blomsterkransene til bordene, sådan at det hele kan komme på plads. DJ'en kunne først komme ved 14-15 tiden, så vi blir enige om at H2B kører afsted og får hentet de sidste blomster til baren og buffetbordet og vores datter i dagpleje, imens ordner jeg de sidste småting, med bordpynten, sørger for der er ryddeligt, får sat slikbuffeten op. Der går rimelig lang tid med H2B med at være afsted og jeg får så også lige mit (heldigvis eneste) bridezilla anfald, hvor jeg ringede til ham og hørte hvor han blev af og for pokker altså. 'Jamen han blev sulten, så han fik lige noget frokost hos sine forældre'. Aarrrhhh han kunne da spise når vi engang var færdige var det LIGE før jeg havde sagt....haha!!!! Nå men som sagt heldigvis eneste 'knude' der lige kom. Det hele foregik stille og roligt og ingen stress overhovedet. Men jeg sad så bare og ventede på H2B, DJ samt en bekendt som skulle komme og se baren, da hun skille komme om aftenen og stå i den, for at blande drinks. DJ' blev forsinket men pludselig gik det stærkt, da kl blev 15.30 ca. kom H2B med vores datter, vi fik de sidste blomster på plads og vores datter fik lige løbet hele stedet igennem. Så kom DJ'en og stillede op og vores drinkspige kom også og vi fik gennemgået de sidste ting og vist hende stedet.

Så gik turen hjemad igen hvor vi skulle hente H2B' tøj m.m. Og så læssede jeg ham af nede hos hans forlover og sagt farvel til ham. Jeg fik hentet min søster og niece. Søster havde så lige en hemmelig aftale, så hende måtte jeg lige få læsset af igen og så kørte jeg hen, sammen med pigerne, og fik handlet lidt ind. Hjem og lave aftensmad og hér synes jeg så, at jeg stressede lidt for første gang. Ville jo gerne at det skulle være en stille og rolig aften hvor vi alle hyggede os. Men stod lidt med det hele selv, da min søster ikke var kommet tilbage endnu. Så jeg spiste aftensmad sammen med min niece og datter alene og var sådan lidt lala mut. Men fik heldigvis hanket op i mig selv og sagt til mig selv at det skulle være hyggeligt og afslappende. Søster kom og vi fik gjort de sidste ting sat klar til dagen efter og så hyggede vi med lidt tegnefilm og slik. Vi gik i seng ved 22.30 tiden. Jeg faldt heldigvis hurtigt i søvn. Vågnede så dog kl ca 4 og lå nok ihvertfald 1 time hvor jeg ikke kunne sove, men faldt heldigvis i søvn igen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

DAGEN!!!!

Sov så til ca. 7.30m hvor jeg så ikke kunne sove længere, var frisk og veludhvilet og klar til dagen. Min datter havde været SÅ sød mod mig....hun sov HELE natten uden den mindste lyd (havde været så nervøs for, hvis jeg skulle rende ind til hende flere gange oveni at være spændt og så måske ikke kunne falde i søvn igen!!
Jeg lå bare i sengen til ca kl. 8 med mobilen og tjekkede facebook og alle de første hilsner, der var blevet skrevet - så hyggeligt. Stod op ca. 8.30 og gik i bad.
Min veninde kom med friske rundstykker ca 8.45 og så havde vi dejligt morgenbord hvor vi lige fik snakket lidt om hvad der skulle ske i løbet af formiddagen.

Min venindes frisør kommer så for at ordne hendes hår og det bliver så fint. Kl 10 kommer min frisør og går i gang med mig. Er virkelig virkelig glad for, at jeg valgte at glemme den hjerneblødning jeg fik, da jeg mente at jeg sagtens selv kunne ordne både hår og makeup selv. Ej men det er den bedste investering neg lavede, at hyre en frisør til det og så kom hun ovenikøbet hjem til mig. Hold nu op hvor var det dejligt afslappende og beroligende at have hende til at ordne det hele for mig uden jeg behøvede bekymre mig. Jeg er ret pernitten med hensyn til min makeup osv og derfor er der aldrig nogen der har prøvet at lægge makeup på mig før. Men hende her, klarede det simpelthen fuldstændig perfekt og det holdte non-stop til ALT uden at behøve at blive frisket op overhovedet. Så til andre brude, kan jeg VIRKELIG anbefale at prioriterer dette, jeg gav 1250,- for hårsætning incl. En prøvesætning, makeup og at hun kom ud til mig.
Min søster havde tilgængelige planlagt selv at ordne sit hår, men det ville bare ikke lykkes for hende og hun var ved at få krise og komme i tidsnød. Så da min frisør var færdig med mig, kunne hun slet ikke få sig selv til bare at smutte fra det, så hun trådte til og på 5 min. havde hun fået ordnet min søsters hår så flot og så kunne vi ånde lettet op igen - fuldstændig fantastisk service. Hvis nogle vil vide hvem jeg brugte, så var det Heidi Skjold fra Thorsager (Skjold hair & tan på facebook).

post-65259-0-14339600-1391026442_thumb.j

Det færdige resultat

post-65259-0-72890100-1391026558_thumb.j

post-65259-0-66554800-1391026565_thumb.j

post-65259-0-42648400-1391026572_thumb.j

Nå men jeg var jo færdig med at blive gjort klar, pigernes hår var også blevet krøllet og nu var det tid til at vi alle skulle i vores fine kjoler. Så mig vupti hoppe i kjolen og blive spændt til. Det var fantastisk endelig at skulle have dem på for alvor. Så kom vores barnepige, da mine brudepiger skulle køre med hende til kirken. Min far ankom og vi iihhh'ede og ååhhh'ede af hinanden og så kørte barnepigen og mine to brudepiger (veninde og søster) af sted. Jeg blev tilbage sammen med min far og blomsterpiger (niece og datter). De skulle nemlig ankomme sammen med mig.

Vi venter og bruger tiden på lidt snak og billeder som min far tager af mig og blomsterpigerne.

post-65259-0-72028200-1391026644_thumb.j

post-65259-0-47473000-1391026735_thumb.j

Pludselig er tiden ved at løbe fra os og vi kommer i jakkerne og ud i bilen...vi skulle køre i vores lille ww Up! Lad mig bare fortælle af sådan en bette bil kan klare alt...vi har kunne pakke den med alverdens ting og den har aldrig svigtet os.....selv mig i kæmpe Brudekjole, min far og to blomsterpiger klarede den med bravur. Jeg får sagt til mig far, at vi faktisk allerede er små 5-10 min forsinket i forhold til tidsplanen. Nå men far giver den lidt gas på pedalen og vi ankommer til kirken i præcis rette tid. Vores fotograf når at komme ud og lige få skudt et par billeder af min ankomst og kirkeklokkerne begynder at kime, nu bliver det altså rigtig spændende.

0

Del dette indlæg

Ihh hvor er du bare smuk og blomsterpigerne er da sååå søde!! :a1221: Bliver helt spændt på dine vegne af at læse din beretning! Glæder mig til resten af den og et hav af billeder :wink: Og stort tillykke med dagen! :loveshower: Tror jeg slet ikke jeg har fået sagt.

Har i noget tid overvejet at finde en frisør og make-up artist der kommer hjem til en for hvis man endelig skal have den luksus at få det hele ordnet, så bør man da gå all-in og ikke ud og køre efter det. Det lyder som om, at du har haft en rigtig god oplevelse med Heidi, så tror da lige jeg prøver at se om det også er noget for mig :) Tak for anbefalingen. Man føler sig bare ofte så meget sikre på sit valg når man har hørt noget godt om personen først!

0

Del dette indlæg

Uh uh uh, mere mere!!

Får lettere stress, vi ha kun fra fredag kl 13 til at ordne lokalerne med ALT...?! Og næste dag er vielsen kl 11, hvordan skal vi dog nå det hele?? Nå... :back2topic:

-Sidder og venter spændt på resten af din beretning! Hvor er du dog flot!! Og lækkert tema!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer