Miss-Lena

SoB tråd om flotte ting til håret... Vind det smukkeste armbånd

484 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Sender det i dag :) - sammen med dit slør i øvrigt

WAUW WAUW WAUW... De er SÅ flotte. Tusind tak. :loveshower: Jeg er forelsket.

Hvad gør man med sløret for, at det retter sig ud? :blush: Skal det have noget damp eller retter det sig ud, når det har hængt noget tid?

Endnu en gang tusind tak. Er så glad for det hele.. :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er ingen hemmelighed at SoBridelicious brude har en ekstra stor plads i mit hjerte... Jeg sætter stor pris på dem og den tillid de viser mig ved at vælge et SoBridelicious hårsmykke (eller andre ting). Jeg vil rigtig gerne vise min taknemmelighed til disse dejlige piger, og har derfor besluttet at tilbyde dem noget ekstra.

Derfor vil alle SoBridelicious brude kunne skrive til mig og få lavet deres eget personlige grafiske billede efter brylluppet - parat til at printe ud. Der vil komme nogle valgmuligheder, som jeg snart vil vise her og på Facebook. :loveflag:

1

Del dette indlæg

Sender det i dag :) - sammen med dit slør i øvrigt

WAUW WAUW WAUW... De er SÅ flotte. Tusind tak. :loveshower: Jeg er forelsket.

Hvad gør man med sløret for, at det retter sig ud? :blush: Skal det have noget damp eller retter det sig ud, når det har hængt noget tid?

Endnu en gang tusind tak. Er så glad for det hele.. :loveboard:

Må jeg se billede af kammene? :-)

0

Del dette indlæg

Synes også lige I skal se et af mine andre nye designs i aktion... Så smukt og fleksibelt at jeg får helt ondt i maven

Jeg kan godt lide det,- hvad koster sådan en? Nu kigger jeg bare,- for jeg købte en brudekjole og der er kun blonde detajler.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg elsker, elsker, elsker dette hårsmykke, der er så let, at du ikke vil mærke du har det på. Det kommer snart på Etsy i en udgave som den du ser her eller i en fantastisk luksuriøs dobbelt udgave.... Detaljerne er så fantastiske :a1221:

post-36326-0-09787400-1395732712_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Elsker din hårsmykker. Tænker om en af de der grene ville gå til min kjole. Er lidt i tvivl.

Regner med at skulle have en knold med et lille slør i. Tænker at grenen skulle sidde overknolden og sløret bagi.

Har vedhæftet hårinspiration. Billedet af min kjole er for stort til at kunne blive lagt op. Men den er med corsage og snørreryg.

post-69937-0-24303900-1395746131_thumb.p

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

te2014, nej dit bliver helt som MIriam (bare lysere)

Regitze. Den nye er sådan en off-white med ivory perler, så den er lidt vintage agtig. Den vil nok være mørkere end din kjole, men personligt synes jeg bare det er smukt at der er lidt spil i farverne. Det der er her kommer til at koste ca 800,- på Etsy.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er en ny hårkam med masser af rhinsten. Virkelig en fantastisk effekt i håret. Kan både sidde over et slør, på siden af hovedet eller som et boho hårbånd. Er faktisk så vild med blomsterne at jeg overvejer både at lave matchende skoclip og strømpebånd.

Prisen for hårkammen bliver omkring 110$ på Etsy eller 500,- direkte ved mig

post-36326-0-40104000-1397020924_thumb.j

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer