mikkelline

Ferrero Rocher

19 posts in this topic

Er der nogen af jer der har holdt øje med disse og ved hvornår at de er billige ? Og ved om de er billigere i Tyskland ?

Hilsen Carina

0

Annonce ♥

De er noget billigere i Tyskland, men prisen er jeg ikke lige up to date på :) ved bare de er billigere

0

Kigger lige når jeg igen er ovre og handle i supermarkedet... jeg bor i Rostock. Så kan jeg give en pris på hvad de koster her :-)

0

Fandt en pris på Calle.dk der hed 50,- for 375 g. Jeg tror det er 24 stk. ifølge. det billede de viste. Jeg er næsten sikker på det kan fås billigere hvis man kører i et almindeligt supermarked dernede frem for grænsebutikkerne.

0

Annonce ♥

Tak :-) syntes at de er ret dyre. Vil rigtig gerne lave fine chokolade træer med dem :)

Carina

0

De har 4 stk for 10kr i rema i denne uge ;) Og det synes jeg stadig er dyrt, hehe ;)

0

Ja det er dyrt! De har dem også 8stks for 35kr i Kvickly. Tænker om det kan gøres billigere ?

Carina

0

I fakta kataloget i denne uge, er de i til 65 kr. for 30 stk. Er det en ok pris?

0

Annonce ♥

Jeg købte en kuffert fuld, da jeg var i Frankrig før vores bryllup. Der er de nemlig meget billige ned.

Jeg var i Tyskland for et par uger siden, og der var ikke mere end et par kroner at spare, i forhold til danske priser. Hold øje med tilbudskatalogerne, de er ofte til TILBUD, og det er de sikkert også her op til påske. De kan nogle ganges købes til ca 2 kr pr kugle.

Edited by Musenberg
0

I fakta kataloget i denne uge, er de i til 65 kr. for 30 stk. Er det en ok pris?

Ifølge hvad Musenberg skriver så er det billigt :-)

Tak !

0

Det var så lidt. Jeg skal selv bruge nogen, så håber at de ikke er udsolgt allerede :-/

0

Tak for tippet :thumbsupsmileyanim: Vi får ikke tilbudsaviser herhjemme, men jeg kørte forbi Fakta og købte to æsker. Planen er et træ som dette:

large-ferrero-rocher-tree.jpg

0

Annonce ♥

Fedt træ, det napper jeg lige til inspiration :)

0

I sidste uge købte vi en boks med 24 stk. på Norges båden for 55 kr. mener jeg det var. Min søn syntes det var billigt men han elsker dem også og den var også pænt tom da vi kom hjem. Det syntes jeg så ikke men jeg skulle jo også betale :) Ovenstående priser viser vel at der ikke er så meget at hente fremfor at gå efter tilbud i DK.

0

De var ikke billigere i tyskland da vi skulle bruge dem i sommers.

Men tilgænggæld gik jeg i føtex og kvickly og sagde at jeg skulle bruge så og så mange. Og der fik jeg faktisk en okay pris..

Så jeg ville klart gå ned og spørge dem.

0

De var ikke billigere i tyskland da vi skulle bruge dem i sommers.

Men tilgænggæld gik jeg i føtex og kvickly og sagde at jeg skulle bruge så og så mange. Og der fik jeg faktisk en okay pris..

Så jeg ville klart gå ned og spørge dem.

Der har vi faktisk lavet samme nummer med den Asti, vi skal bruge til receptionen. Vi har fået et tilbud et tilbud som er ca. 5 kr. billigere pr. flaske end den normale tilbudspris ved at spørge. :)

0

Annonce ♥

Jeg vil lige anbefale siden tilbudonline.dk til alle, der leder efter tilbud. Der søger man efter en bestemt vare, og den er opdateret med alle supermarkedernes tilbud hver uge. Noget nemmere end at kigge alle tilbudsaviserne igennem :)

0

4.79 € for 25 kugler.

0

4.79 € for 25 kugler.

Hvorhenne? :)

0