Lunamaj

Natmad....?

35 posts in this topic

Vi har bestilt en pølsevogn :)

Min søsters venindes far ejer 5 pølsevogne og de gav et meget generøst tilbud som jeg ikke kunne sige nej til. Så i en hel time er der adlibitum alt godt fra pølsevognen (inkl. cocio).

Jeg tror næsten det er lige før H2B glæder sig mere til det end til resten af festen :biggrin: Det var min ide og jeg bestilte det uden at han vidste det og han nærmest jublede da jeg fortalte ham det (jeg spiser normalt aldrig fastfood, så tror ikke han havde set det komme) :)

Edited by siimba
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har bestilt en pølsevogn :)

Min søsters venindes far ejer 5 pølsevogne og de gav et meget generøst tilbud som jeg ikke kunne sige nej til. Så i en hel time er der adlibitum alt godt fra pølsevognen (inkl. cocio).

Jeg tror næsten det er lige før H2B glæder sig mere til det end til resten af festen :biggrin: Det var min ide og jeg bestilte det uden at han vidste det og han nærmest jublede da jeg fortalte ham det (jeg spiser normalt aldrig fastfood, så tror ikke han havde set det komme) :)

Det er også et mega hit. Havde den fornøjelse at være ude til en firmafest i torsdags og en konfirmation lørdag hvor der var pølsevogn begge steder. Men vær lige opmærksom på strømforholdene. Ved firmafesten i torsdags var der ikke strøm nok på hotellet (som ellers er meget anerkendt). Da jeg så nævner det for faderen til konfirmanden ved ankomst om lørdagen siger han at han er selvstændig el-installatør og der var rigeligt strøm. Det var der også (ved så ikke hvorfor hovedstrømmen røg et par timer efter pølsevognen var lukket ned men så havde han noget at få søndagen til at gå med). Men tal med dem og feststed om strøm. Der er nogle som skal have 3 x 16 ampere. Andre kan klare sig med mindre. :rolleyes:

0

Annonce ♥