Pille

Bryllup sommer 2015

21 indlæg i dette emne

Hej allesammen

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig - min kæreste friede i søndags, så det hele er meget nyt og enormt spændende :a1221:

Mit spørgsmål går egentlig på om det er for tidligt så småt at planlægge et bryllup der ligger to år ud i fremtiden? Og hvad kan man begynde på allerede nu?

Jeg har drømt om dette øjeblik (som mange andre tøser garanteret :rolleyes: ) i maaaaange år nu og kan jo næsten ikke vente.. Det hjælper heller ikke, at jeg snart går på barsel og får oceaner af tid for mig selv og surfe internettet tomt for informationer :biggrin:

Kærlig hilsen og held og lykke til alle fremtidige brude!

Pille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med forlovelsen :denmarkflag:

I kan jo starte med at finde ud af hvilken type bryllup i gerne vil have. Hvor det skal holdes henne og så få booket stedet, da nogle steder kan være optaget langt ud i fremtiden.

Så kan du jo lige så stille begynde at finde inspiration til alle de andre ting man skal/kan lave, det skader jo ikke at være godt forberedt :)

0

Del dette indlæg

Feststed, musik og fotograf er gode at få på plads i god tid. Men først og fremmest skal I jo finde en dato..... Hvis det er et forårs/sommerbryllup kan I sagtens booke i god tid - der er vist tit stor efterspørgsel.

Josephine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg begyndte et års tid før og har også været glad for at være i så relativt god tid. Meget mindre stress. Og der havde vi sådan noget som dato og feststed og vist stort set også fotograf på plads, så som sagt - gå du bare i gang.

Josephine

0

Del dette indlæg

Tak for svar allesammen.. Kan godt se, at det ikke gør noget at jeg er tidligt ude :happy: Min kæreste synes jeg er skør, haha.. Jeg må få sat ham ned og finde en dato - eller i hvert fald få ham overtalt til den jeg har planlagt inde i hovedet :biggrin:

0

Del dette indlæg

Tak for svar allesammen.. Kan godt se, at det ikke gør noget at jeg er tidligt ude :happy:Min kæreste synes jeg er skør, haha.. Jeg må få sat ham ned og finde en dato - eller i hvert fald få ham overtalt til den jeg har planlagt inde i hovedet :biggrin:

Det skal du ikke tage så tungt, sådan tror jeg det er for mange af os herinde :lol: min kæreste synes i hvert fald også jeg er skør, men det er ved at gå op for ham, at det er med at være ude i rimelig god tid med hensyn til bookningen af de forskellige ting, hvis man gerne vil holde bryllup i "høj sæsonen"

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil gerne vies d. 15.08.15, men må vidst væbne mig lidt med tålmodighed for at vælge den dato.. Jeg venter vores 2. søn og er sat til 30.08.13, og HVIS nu han kom til verdenen denne dato, synes jeg ikke denne dag er så passende alligevel :wink: Men, derfor kan man jo heldigvis godt snuse til en masse forskellige ting.. Vi vil gerne holde festen et sted, hvor folk har mulighed for at overnatte, så det er jo bare at gå i krig med at kigge og så om et par måneder finde den endelige dato :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også igang med at planlægge i god tid.

Vi har reserveret præst og location ...

Ved dog ikke hvad man mere kan planlægge i så god tid? (:

Ville gerne reservere kirke og præst, synes det er svært, især når vi ikke har en dato, men venter lige et par måneder til lillebror har valgt sin fødselsdato :wink:

Jeg har været inde og lure på invitationer, bare for at få en idé om hvad de koster.. Nu ved jeg ikke om der er mad med i jeres location, men ellers kan man jo også kigge lidt på hvad de forskellige cateringsteder tilbyder..

Musik kan man vel også begynde at tænke på.. Har selv et godt øje til Diskobilen (som også er meget aktiv herinde på BK)..

Har også lavet en gæsteliste og forelsket mig i en location, men vil ikke indhente tilbud endnu.. Selvom det kribler i fingrene at få en evt. pris :fløjt:

0

Del dette indlæg

Tillykke Pille

Mange tro de er i god tid, men der er jo tider - datoer på året, som alle gerne vil have. Og august er en af de perioder. Så hvis du tænker på den 15. august 2015 og bare vi have det rigtige sted, den rigtige kirke og tid ja så er det nu man skal være ude. August 2014 vil mange steder nu være pænt booket op.

www.sonnerupgaard.dk - det moderne forsamlingshus - stor overnatnings-kapacitet.

0

Del dette indlæg

Ja, vores lokation er med mad, det er på et hotel, så overnatning vil samtidig være med i prisen - win win (:

Ang. musik har min mormor og morfar guldbryllup i november hvor der kommer en musiker, vi vil se hvor god han er og evt. booke ham.
Har det bedst med en musiker vi har hørt og oplevet til en fest for nogenlunde at vide hvad vi får (:

Jeg har altid haft en drømmedato, og den var kæresten med på - så vi bookede præsten med det samme da han også er vældig populær (:

Det er aldrig for tidligt at indhente inspiration - jeg kan bruge mange timer på at Google og kigge i forskellige forums.

Held og lykke med det hele - er sikker på i nok skal få en uforglemmelig dag :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

... Nu må vi se hvornår lillebror vælger at dukke op og så tager H2B og jeg den endelige beslutning og vi kan begynde at indhente tilbud forskellige steder og rigtigt begynde planlægningen! Uhh, jeg glæder mig!

Den 15/8 2015 kunne også godt gå hen og blive en rigtig stor bryllupsdag. Fordi folk og ikke mindst gommen vil kunne huske datoen.

Ja, det er lidt derfor jeg er ude i den dato :griner:- Ej, han er nu meget sød til at huske de forskellige mærkedage, men jeg kan virkelig godt lide når "tingene" passer sammen..

0

Del dette indlæg

Ja, vores lokation er med mad, det er på et hotel, så overnatning vil samtidig være med i prisen - win win (:

Ang. musik har min mormor og morfar guldbryllup i november hvor der kommer en musiker, vi vil se hvor god han er og evt. booke ham.

Har det bedst med en musiker vi har hørt og oplevet til en fest for nogenlunde at vide hvad vi får (:

Jeg har altid haft en drømmedato, og den var kæresten med på - så vi bookede præsten med det samme da han også er vældig populær (:

Hvor skønt for jer med overnatning OG mad.. Det kunne vi også godt tænke os.. Derfor vil vi gerne holde festen et sted med mulighed for overnatning.. Indtil videre har jeg forelsket mig i to steder, men vi har ikke rigtig budget til at betale for vores gæsters overnatning, så ved ikke om man kan være bekendt at skrive i invitationen, at der er mulighed for overnatning og hvad prisen for et værelse er, det pågældende sted vi vælger at holde det.. Og så må folk selv bestemme om de har lyst til at betale for overnatning.. Men, det er svært at beslutte endeligt, når man ikke kan indhente tilbud endnu..

Rigtig god ide, at vente med musikken til I selv har oplevet det live - det er jo en kæmpe del af sådan et arrangement, at musikken spiller :biggrin: Så kan godt forstå at I lige vælger at se ham an inden I booker :)

0

Del dette indlæg

Hvor skønt for jer med overnatning OG mad.. Det kunne vi også godt tænke os.. Derfor vil vi gerne holde festen et sted med mulighed for overnatning.. Indtil videre har jeg forelsket mig i to steder, men vi har ikke rigtig budget til at betale for vores gæsters overnatning, så ved ikke om man kan være bekendt at skrive i invitationen, at der er mulighed for overnatning og hvad prisen for et værelse er, det pågældende sted vi vælger at holde det.. Og så må folk selv bestemme om de har lyst til at betale for overnatning.. Men, det er svært at beslutte endeligt, når man ikke kan indhente tilbud endnu..

Rigtig god ide, at vente med musikken til I selv har oplevet det live - det er jo en kæmpe del af sådan et arrangement, at musikken spiller :biggrin: Så kan godt forstå at I lige vælger at se ham an inden I booker :)

Det har vi gjort. Altså jeg ville elske at have penge til at betale overnatning for alle - men det har vi ikke. Så vi har skrevet at der er mulighed for overnatning og at man kan få rabat hvis man henviser til vores bryllup. Har ikke (endnu da) ˙hørt nogen brokke sig over det. Jeg tror det er en ret almindelig måde at gøre det på.

Josephine

0

Del dette indlæg

Det har vi gjort. Altså jeg ville elske at have penge til at betale overnatning for alle - men det har vi ikke. Så vi har skrevet at der er mulighed for overnatning og at man kan få rabat hvis man henviser til vores bryllup. Har ikke (endnu da) ˙hørt nogen brokke sig over det. Jeg tror det er en ret almindelig måde at gøre det på.

Josephine

Tak for respons! Det giver mig lidt mere "ro" i sjælen mhp. videre planlægning :) Så skal jeg ikke stresse over at spare andre steder i budgettet :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ang. overnatning plejer vi i vores familie at være god til at indlogere folk rundt omkring.
Til min morfars 70 års fødselsdag havde vi bla. min mormors søster og hendes mand til at overnatte.
Så det er bestemt det vi regner med at gøre til brylluppet også (:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer