Ida13c

topfigurer til kage?

18 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vores bryllup er i en vintage chic - lidt romantisk stil - bl.a. med mørk blå som farve - og da jeg faldt over denne søde figur til den nette sum af 10 kr i en genbrugsbutik, var jeg slet ikke i tvivl om, at vi skulle have den som topfigur :)

post-63766-0-82676900-1371673258_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi skal have friske blomster på toppen :) er ikke meget for top figurer og det passer heller ikke helt ind med resten af vores kagens udseende.. Så vi køber nogle flotte friske blomster ved blomsterhandleren, binder en lille smuk buket og pynter med istedet :)

0

Del dette indlæg

Jeg har lige bestilt denne fra Amazon.. Vi elsker begge Disney og jeg synes den er lidt sød og sjov (og lidt ironisk da min H2B ikke kan danse).. Havde også kigget på nogle med smølferne..

51lWAg1EIiL._SY450_.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores store udvalg af diverse bryllupsfigurer er perfekte som både bordpynt, topfigur og kagefigur.

Vores flotte udvalg af Bryllupsfigurer er super romantiske, sjove og flotte.

Prøv også at sætte bryllupsfigurer på bryllupsbordene som dekoration. Bryllupsfigurerne er fremragende til at skabe den rette stemning til dit bryllup.

Skal der være Bryllup så prøv vores Bryllupsfigur - super romantiske og underholdende.

PF34-2.png PF32_01.jpg PMF35-008_01.jpg

Og husk vi har prisgaranti - E-mærket - sender dag til dag

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer