LHK

Ens tøj til gom og forlover?

16 indlæg i dette emne

Hej alle,

Et lille spørgsmål:

"Skal" gommen og forloveren have ens tøj på? Har jeres det?

Eller kan de godt have forskellige jakkesæt på, men så fx samme slips og klud til skjortelommen?

Eller kan de i princippet være helt forskellige?

Vi har netop købt jakkesæt til min H2B, skjorte, slips og en lille klud til lommen, men vi vil ikke forvente at forloveren skal købe det samme, og budgettet er heller ikke til at vi betaler for ham, da det var temmelig dyrt..

Vi betaler dog selvfølgelig for den lille brystbuket de begge skal have siddende på reverset:-)

Så hvad gør I/har I gjort?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke de skal have ens tøj på, det vil nok se lidt mærkværdigt ud hvis de tropper op i det helt samme sæt. :wink:

Hos os har min kæreste sort jakkesæt, hvid skjorte og grå vest og kravat med mønster. Hans forlover har så lånt et slips i samme stof som min kærestes vest, for ikke at skulle ud at købe et slips.

Selv synes jeg folk skal have noget på de er komfortable i, om det så passer sammen med hvad vi har på er jeg fuldstædig ligeglad med, så længe det ikke er hullet eller noget svarende til "hawaii-skjorten" :). Om ikke andet afspejler et tøjvalg jo mennesket bag, og bagefter kan man vel altid more sig lidt over "hvor er det bare typisk onkel ... :biggrin: "

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror ikke det er ret almindeligt at de er helt ens? Min h2b og forlover bliver ikke ens tror jeg. Måske de begge skal have sort jakkesæt på men ellers bliver det ikke ens regner jeg med. Har lige været til bryllup og der var de i hvert fald ikke ens - min bror var nemlig i uniform (og så så godt ud :cheerleader3: ) og det var forloveren ikke. Kan godt selv blive fascineret af de der amerikanske/engelske bryllupper hvor meget skal matches, inkl at alle gommens venner har ens tøj (men da vist ikke gommen??) og brudepigerne også er ens klædt på eller i hvert fald i matchende farver. Men det kan jeg slet ikke gennemføre. Og har heller ikke råd for jeg synes jo at har man den slags krav eller forventninge så må man også være med til at betale for tøjet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det ikke nogen ting jeg lægger mærke til men havde de haft ens tøj på havde jeg altid vidst hvem der var forlover og det ved jeg som regel ikke før middagen. Personligt syntes jeg også det ville virke mærkeligt (lige bortset fra husar/uniforms-bryllups). Det er jo ikke forloveren man gifter sig med. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er det ikke nogen ting jeg lægger mærke til men havde de haft ens tøj på havde jeg altid vidst hvem der var forlover og det ved jeg som regel ikke før middagen. Personligt syntes jeg også det ville virke mærkeligt (lige bortset fra husar/uniforms-bryllups). Det er jo ikke forloveren man gifter sig med. :lol:

Griner lidt for mig selv, når jeg læser din sidste sætning.

Her er forlover min ekskæreste, og som min datter på 5 sagde igår; Han har haft chancen for at gifte sig med dig mor, men så fandt du heldigvis far :-P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Griner lidt for mig selv, når jeg læser din sidste sætning.

Her er forlover min ekskæreste, og som min datter på 5 sagde igår; Han har haft chancen for at gifte sig med dig mor, men så fandt du heldigvis far :-P

Shit :lol: Lige i den situation er det måske meget godt at de ikke har ens tøj på. :lol: Det er så heller ikke noget man ser hver dag og man må da tage hatten af for at I har kunnet bevare det gode forhold. Havde I ikke det havde han nok ikke været forlover :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her kommer de til at have ens strømper, slips og lommeklud. Vi købte det samlet og gav det til forloveren :)

Min H2Bs jakkesæt er sort,skjorten er hvid.. og så med sort vest. Jeg forestiller mig bestman nok har de samme farver på.. dog uden vest :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Griner lidt for mig selv, når jeg læser din sidste sætning.

Her er forlover min ekskæreste, og som min datter på 5 sagde igår; Han har haft chancen for at gifte sig med dig mor, men så fandt du heldigvis far :-P

Shit :lol: Lige i den situation er det måske meget godt at de ikke har ens tøj på. :lol: Det er så heller ikke noget man ser hver dag og man må da tage hatten af for at I har kunnet bevare det gode forhold. Havde I ikke det havde han nok ikke været forlover :lol:

Lige de to har ens tøj på den dag, men jeg skal jo bare huske at sige ja til ham nærmest alteret :-P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer