Pille

Dig og mig for altid-15.08.15.. Nye billeder 25/10-2015

1,176 indlæg i dette emne

DIY GELLACK NEGLE

Jeg ELSKER lange, flotte og feminime negle, men er ikke så god til at holde mine egne. Jeg har tidligere brugt mange penge på gelenegle, da jeg synes det ser så elegant ud og fordi jeg havde håbet på, at så var tiden inde til at holde op med at bide dem.. Men, det skete bare aldrig!

Havde set Matas' gellack og gået og tumlet med ideen om at købe det, da jeg var/er træt af, at neglelakken skaller af efter fem min. Men, da jeg læste manualen tænkte jeg alligevel "ej, det tør jeg sgu ikke kaste mig ud i" :pokey: .

Da jeg så faldt over KBS' indlæg og meget udførlige beskrivelse (http://www.bryllupsklar.dk/forum/84918/diy-flotte-negle-gellack.html/), kørte jeg fluks i Matas og købte et startkit og en meget neutral farve og kastede mig ud i det. Og indtil videre er jeg mere end tilfreds med resultatet.. Jeg regner med, at jeg dagen inden brylluppet kaster mig ud i en fransk manicure - heldigvis har jeg lang tid til at mestre det :wink:

Så herfra kan jeg kun anbefale gellack fra Matas! :super:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Møde med præsten

Havde møde med præsten i tirsdags, for at snakke om den forestående barnedåb og forhørte mig om d. 15. august 2015. Det er højst sandsyndligt IKKE ham der kommer til at vie os, da han garanteret er på ferie. Han har de foregående år altid holdt ferie dér, da han ikke har små børn at tage hensyn til :td: Kan mærke at jeg er lidt øv over det, men har ikke lyst til at flytte datoen, da vi allerede har lavet mange ting (eller mange bordkort) med datoen på.. :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Camils manchetterne findes bl.a på etsy. Er ikke ved pc, men hvis du ikke finder dem så sig til så finder jeg link til dig.

Hvor er det nogle fede køb, du har gjort dig. LEGO-detaljerne er vildt fede :thumbsupsmileyanim: Hvor har du egentlig fundet manchetknapperne henne? :)

Han har købt manchetknapperne på ebay.co.uk - søg på LEGO cufflinks, så kommer der en masse forskellige frem :biggrin:

Tusind tak, begge to :) Jeg har nemlig selv en H2B, der er helt tosset med LEGO, så det kunne da være, at det var noget for ham :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det tøser - synes jo også han er noget så bedårende, den unge fyr :wink: Som nu er 4 mdr., 1 uge og 3 dage og har sin første tand på vej.. Hvorfor går det altid så hurtigt, at de små vokser?

Nå, har ikke så meget nyt bryllupsrelateret at berette.. Håber at der snart kommer lidt mere gled i planerne - skal lige have hanket op i mandse, så vi kan komme videre i teksten :pokey:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej du bor ikke så langt fra od vi skal giftes i Herstedøster kirke

Hehe, hvor skægt.. Vi bor også i Albertslund, men har valgt at vi gerne vil giftes i Glostrup, da begge vores unger er døbt der. Ellers hører jeg/vi til Herstedvester sogn.. Vil I holde festen i Herstedøster forsamlingshus eller har I helt andre planer? (Har ikke tjekket om du har en planlægningstråd - har ikke haft så meget tid til at være på BK :td: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har kordegnen "endelig" svaret på min mail med forespørgelse om vielse :)

Kirken er ledig (havde egentlig heller ikke regnet med andet, når vi er i så god tid…) og vi har valget mellem at blive viet kl. 13.00, 14.30 eller kl. 16.00. Det sidste synes jeg bliver for sent.. Kæresten har bestemt, at det skal være kl. 13.00 - har lige fået mail retur..

Så nu er det altså rigtigt en realitet - VI SKAL GIFTES ()()

Et billede af kirken

kd78me.jpg

Redigeret af Pille
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort Tillykke med kirken. Det hele bliver bare lige den tak mere reelt, når man får klaret visse trin på todo listen. Kjole, Habbit, ringe, kirke, mad osv. Rart når man kan sætte flueben ved gjort :biggrin:

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige præcis - nu har vi kirke og ringe på plads.. Har prøvet at sætte lidt skub i lokalejagten og bedt kæresten (mange gange :pokey: ) om at kontakte dem fra Bing og Nørgaard, så vi kan få et møde i stald.. (Han har tidligere haft kontakt med dem og fået et godt tilbud, derfor jeg ikke selv skriver til dem :wink: ) Jeg er ret forelsket i deres lokaler - så håber der er kemi med dem, når vi skal holde møde dem! Lokalet synes jeg også er en ret vigtig post - vi har nemmerlig ikke plads til 50 mand herhjemme, haha..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

SKO

Nu fandt jeg jo nogle andre sko, som jeg var forelsket i.. Og så er det altså farligt, at lede videre.. Jeg har brug for hjælp, til at vælge hvilke der er pænest - da jeg har forelsket mig lidt i to andre par også :blush: Hvem sagde ubeslutsom :floejt:

1. par:

http://eshoes.dk/shop/menbur-fauno-ivory-52289p.html

Jeg kan virkelig godt lide hælen på denne, omend der kun er et billede fra siden af udsmykningen. Kan godt lide prisen og at det er en "åben" stilet. Spørgsmålet er bare, om den sidder godt på foden - er bange for at "svuppe" ud af dem.. Hvis I forstår hvad jeg mener!

2. par:

http://eshoes.dk/shop/menbur-zapato-ivory-65710p.html

Prisen er igen helt vild fin. Tror at de sidder bedre på foden, da den er lukket, men på den anden side også en lidt "kedelig" stilet i forhold til ovenstående og nedenstående.

3. par: (Disse er dem jeg har linket til tidligere i tråden)

http://www.brandos.dk/menbur/sindia-05230-04-ivory/a77690

Denne er lidt dyrere. Synes den er fin, fordi den er åben i den ene side og lukket i den anden. Er måske bange for, at dette også er en "svupper" :wink:

Hvad siger I, zillaer? Er der noget jeg har glemt at tænke over? Har en veninde der blev gift i september sidste år, som siger, at det er en god ide at have fundet skoene på forhånd, så man ved hvor meget kjolen skal lægges op (for det skal den helt sikkert med mine korte ben, haha..)

Åhhh guuuddd, nogle fede sko. :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

SKO

Nu fandt jeg jo nogle andre sko, som jeg var forelsket i.. Og så er det altså farligt, at lede videre.. Jeg har brug for hjælp, til at vælge hvilke der er pænest - da jeg har forelsket mig lidt i to andre par også :blush: Hvem sagde ubeslutsom :floejt:

1. par:

http://eshoes.dk/shop/menbur-fauno-ivory-52289p.html

Jeg kan virkelig godt lide hælen på denne, omend der kun er et billede fra siden af udsmykningen. Kan godt lide prisen og at det er en "åben" stilet. Spørgsmålet er bare, om den sidder godt på foden - er bange for at "svuppe" ud af dem.. Hvis I forstår hvad jeg mener!

2. par:

http://eshoes.dk/shop/menbur-zapato-ivory-65710p.html

Prisen er igen helt vild fin. Tror at de sidder bedre på foden, da den er lukket, men på den anden side også en lidt "kedelig" stilet i forhold til ovenstående og nedenstående.

3. par: (Disse er dem jeg har linket til tidligere i tråden)

http://www.brandos.dk/menbur/sindia-05230-04-ivory/a77690

Denne er lidt dyrere. Synes den er fin, fordi den er åben i den ene side og lukket i den anden. Er måske bange for, at dette også er en "svupper" :wink:

Hvad siger I, zillaer? Er der noget jeg har glemt at tænke over? Har en veninde der blev gift i september sidste år, som siger, at det er en god ide at have fundet skoene på forhånd, så man ved hvor meget kjolen skal lægges op (for det skal den helt sikkert med mine korte ben, haha..)

Åhhh guuuddd, nogle fede sko. :a1221:

I know - har stadigvæk ikke besluttet mig, hvilke jeg er faldet for :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

H2B's outfit

Min søde kæreste har fødselsdag i marts - og da han er manden der bogstavligt talt har ALT, har jeg haft et hyr med at finde ud af, hvad jeg dog skal give ham.. Og nu har jeg fundet den perfekte gave.. Eller, i hvert fald næsten :wink: Han har nogle "pæne" sko, som desværre er gået i stykker og så tænkte jeg, at jeg da skulle give ham et par nye lækre sko, som han også kan have på til vores bryllup.. Jeg er faldet for et par Hugo Boss sko - da jeg har planer om, at tage ham med til Hugo Boss butikken i Ringsted Outlet, når han fylder 30 til næste år og give ham et lækkert jakkesæt - er det en røvsyg gave? Altså, at få gaver, som egentlig er tiltænkt den store dag.. Det kommer jo ikke til at tælle med i budgettet, da det er en gave fra mig :wink:

Her er de sko jeg er faldet for:

http://www.boozt.com/dk/da/boss-black/carmons_2030997/2030998?navId=4244&sizerange=3&group=listing (men, de er der selvfølgelig ikke i hans størrelse :td: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kommer jo an på din kæreste i virkeligheden. Thomas ville synes det er røvsygt, han haaaaader at få tøj og sko og den slags i gave, så jeg ville - desværre - ikke kunne gøre det.. Jeg ville selv elske både at få og give det i gave... Så... Hvordan er din mandse?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kommer jo an på din kæreste i virkeligheden. Thomas ville synes det er røvsygt, han haaaaader at få tøj og sko og den slags i gave, så jeg ville - desværre - ikke kunne gøre det.. Jeg ville selv elske både at få og give det i gave... Så... Hvordan er din mandse?

Min mandse køber aldrig selv tøj - han er lidt… sparsommelig, kan vi vel kalde det :wink: Tror han vil synes det er fuldstændigt sindssygt, at jeg vil bruge 2000 kr. på sko (det synes jeg så også selv :shooter:) Men, skal det gøres, så skal det fandeme også gøres ordentligt :lol:

Han har en ret dårlig økonomi (fra før vi mødte hinanden, pga. hus som han havde med sin eks og dette måtte tvangsauktioneres) så han er en jagthund efter gode tilbud - han har fået forhandlet kurvertpriserne ned de to steder jeg skriver om tidligere, fordi han absolut vil spare mest muligt - det har gjort, at vi kan holde fest og bespise 50 personer for mellem 30.000 og 35.000 kr. (alt efter hvilket sted vi vælger..)

Hold da op, det blev lige en hel masse om alt muligt andet.. Bottom line; jeg tror jeg gør! :biggrin:

Redigeret af Pille
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu besluttet mig for at købe to par sko - tror jeg.. Jeg tænker, at jeg kan farve det ene par limegrønt.. Har det dog bedst med, at få det gjort hos en professionel, men ved ikke lige hvor jeg finder sådan en henne..

Jeg har udset mig disse:

post-66555-0-81924900-1391032994_thumb.j

post-66555-0-04478600-1391033009_thumb.j

og havde tænkt, at disse skulle farves limegrønne - hvis det kan lade sig gøre for stenene (materialet er tekstil, hvor det andet er satin og så vidt jeg kan læse mig frem til, er det ikke egnet til farvning..)

Jeg kan få begge par til under 700 kr. da jeg har en rabatkode på 100 kr. Det er da okay billigt - og så er der gratis fragt og returret, hvis nu jeg ombestemmer mig.. Skal jeg gøre det?!

Redigeret af Pille
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer