Pille

Dig og mig for altid-15.08.15.. Nye billeder 25/10-2015

1,176 indlæg i dette emne

Min mands sko var også Boss, og minder meget om nr. 1 - der var lidt struktur i, og det kan jeg ikke se om der er på billeder der. Men de var super lækre!

Og bare ud fra billederne, så er jeg også mest til nr. 1 :) Men det kommer jo helt an på hvad din h2b er til.. Måske eeeeeelsker han bare syninger på sko :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror egentlig mest selv at jeg er til nr. 1 - men, det er jo ikke mig der skal have dem på :wink: Overvejer at printe et billede ud af alle tre par og så lave lidt á la gavekort til kæresten og så må han selv vælge hvilket par det skal være … Er egentlig mest til Boss Black Carmons, men kan ikke finde dem nogen som helst steder i hans str. :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu fik jeg lige læst din tråd, igen :)

Jeg var jo med fra starten af, og nåede til side 4. Da i så begyndte på alt det tyske gav jeg op :lol: Men nu har jeg altså læst den igen. I har mange fede detaljer. Jeg har aldrig set så personlig en legofigur før. Det er go stil!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Næ, men du skal se på dem :tunge:

Hehe.. Det har du ret i :wink: Hvilken Hugo havde din mand på fusserne?

Ja det kan jeg jo ikke huske.. De er med lidt struktur i skindet, dvs. ingen syninger midt på foden og ikke sådan blanke. De kunne kun fås i Magasins afdeling, og han var da ved at dø over at give 2200 for et par sko. Men altså, de holder nok til vores sølvbryllup også.. Jeg havde ikke noget problem med det :floejt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næ, men du skal se på dem :tunge:

Hehe.. Det har du ret i :wink: Hvilken Hugo havde din mand på fusserne?

Ja det kan jeg jo ikke huske.. De er med lidt struktur i skindet, dvs. ingen syninger midt på foden og ikke sådan blanke. De kunne kun fås i Magasins afdeling, og han var da ved at dø over at give 2200 for et par sko. Men altså, de holder nok til vores sølvbryllup også.. Jeg havde ikke noget problem med det :floejt:

Hmm.. Det kunne være jeg skulle kigge i Magasin, hvis de har et andet udvalg end hvad jeg lige har fundet på nettet.. Ved også at kæresten ville falde bagover, men som du selv siger, så holder de altså også længe.. !

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu fik jeg lige læst din tråd, igen :)

Jeg var jo med fra starten af, og nåede til side 4. Da i så begyndte på alt det tyske gav jeg op :lol: Men nu har jeg altså læst den igen. I har mange fede detaljer. Jeg har aldrig set så personlig en legofigur før. Det er go stil!!

Hov, det her indlæg fik jeg da vidst hoppet let og elefant over.. Men, tak fordi du gider læse med - og tak for komplimenten om al vores LEGO-spas, den giver jeg videre til kæresten :wink:

NEJ, hvor er de fede.. :cheerleader3: Dem bliver jeg nødt til at eje - og så må han selv vælge, hvilket par det skal være.. Tak Rikke :kiss:

Ihhh, det var da en dum side du linkede til, Rikke - nu kan jeg slet ikke vælge.. Der er også Batman og legen/dary (vi ser meget How I Met Your Mother) og jeg har stooooore vanskeligheder med at beslutte mig (det er vidst et tema jeg praktiserer herhjemme :oops: )

Redigeret af Pille
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu fik jeg lige læst din tråd, igen :)

Jeg var jo med fra starten af, og nåede til side 4. Da i så begyndte på alt det tyske gav jeg op :lol: Men nu har jeg altså læst den igen. I har mange fede detaljer. Jeg har aldrig set så personlig en legofigur før. Det er go stil!!

Hov, det her indlæg fik jeg da vidst hoppet let og elefant over.. Men, tak fordi du gider læse med - og tak for komplimenten om al vores LEGO-spas, den giver jeg videre til kæresten :wink:
NEJ, hvor er de fede.. :cheerleader3: Dem bliver jeg nødt til at eje - og så må han selv vælge, hvilket par det skal være.. Tak Rikke :kiss:

5

Ihhh, det var da en dum side du linkede til, Rikke - nu kan jeg slet ikke vælge.. Der er også Batman og legen/dary (vi ser meget How I Met Your Mother) og jeg har stooooore vanskeligheder med at beslutte mig (det er vidst et tema jeg praktiserer herhjemme :oops: )

He he ja etsy er jo altid farlig :-)

Men fedt du kunne lide det ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu fik jeg lige læst din tråd, igen :)

Jeg var jo med fra starten af, og nåede til side 4. Da i så begyndte på alt det tyske gav jeg op :lol: Men nu har jeg altså læst den igen. I har mange fede detaljer. Jeg har aldrig set så personlig en legofigur før. Det er go stil!!

Hov, det her indlæg fik jeg da vidst hoppet let og elefant over.. Men, tak fordi du gider læse med - og tak for komplimenten om al vores LEGO-spas, den giver jeg videre til kæresten :wink:
NEJ, hvor er de fede.. :cheerleader3: Dem bliver jeg nødt til at eje - og så må han selv vælge, hvilket par det skal være.. Tak Rikke :kiss:

5

Ihhh, det var da en dum side du linkede til, Rikke - nu kan jeg slet ikke vælge.. Der er også Batman og legen/dary (vi ser meget How I Met Your Mother) og jeg har stooooore vanskeligheder med at beslutte mig (det er vidst et tema jeg praktiserer herhjemme :oops: )

He he ja etsy er jo altid farlig :-)

Men fedt du kunne lide det ;-)

Jeg blev nødt til at vise dem til kæresten - han var dog bange for de blev for store, så han ville helst beholde dem han allerede havde købt.. Men, det er ikke helt forgæves at du faldt over siden - jeg tror jeg køber dette par til min far

post-66555-0-03724900-1392276884_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wee... Tillykke med milepælen... :) bare vent, pludselig er der gået et år og du spørg dig selv hvor det sidste år er blevet af, og vupti er der kun 6 måneder til den store dag.. :)

Jeg har jo været her siden maj 2013 og synes da egentlig at de 9 mdr. er gået okay hurtigt.. Men, det lyder bare vildt når man siger det højt - om halvandet år.. På den ene side må det gerne gå vupti - på den anden side betyder det så, at den lille også vokser så hurtigt, og det må han ikke!! :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bubblewands

Ja, så gik jeg lige lidt amok på ebay.co.uk i går :blush: Jeg købte 60 bubblewands - til den nette sum af 150 dkkr. og de er nu sendt afsted fra UK. Kæresten ved ikke at jeg har bestilt dem, men han behøver jo ikke vide alt… Jeg har ingen anelse om der er nok til alle, da jeg ikke ved hvor mange der kommer til globryllup - og jeg ved ikke engang om det er forbudt at kaste med ris ved kirken, men synes at det ser SÅ godt ud når der flyver sæbebobler over det hele.. Og jeg ved at de børn der kommer med i kirken ville have en fest med dem :biggrin:

post-66555-0-87113400-1392978680_thumb.j

Og så vil jeg sætte et lille stykke limegrønt stof/snor (i ved hvad jeg mener - er en knold til at forklare mig i dag… :floejt: ) i hjertet! Håber det bliver godt og er spændt på hvad kæresten siger til det, haha...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super Pernille er sikker på det bliver et hit. (Sagde jeg da jeg selv har købt samme slags hihi) Jeg synes også at det er så fint med bobler der giver stemning. :thumbsupsmileyanim:

Du har SÅ god smag, synes jeg :lol: Ja, elsker især effekten på billeder - sådan lidt eventyragtigt! Jeg har sagt det før, og jeg siger det igen: Der er aaaaaaalt for lang tid til jeg skal giftes :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guuud, køber man dem tomme...?

Ja, men det er nok meget smart, at de er tomme - tænk på hvad fragten ville komme op på, hvis de var fyldte (nu ved jeg jo ikke om de kører med Post Danmark priser :wink:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer