JosephineL

1.0 7-9-13

507 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Du er simpelthen så fin i din smukke smukke kjole. Hånden på hjertet, så klæder den altså dig bedre end hende der modellen.

Og sikke gennemført det bliver med krone, armbånd og strømpebånd der matcher :loveshower:

I får jo det smukkeste bryllup :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du er simpelthen så fin i din smukke smukke kjole. Hånden på hjertet, så klæder den altså dig bedre end hende der modellen.

Og sikke gennemført det bliver med krone, armbånd og strømpebånd der matcher :loveshower:

I får jo det smukkeste bryllup :)

1000 tak. Sådan helt ubeskedent så synes jeg også jeg ser bedre ud end modellen. Jeg synes det er håbløse modelbilleder af denne kjole, den er simpelthen så anderledes når man ser den. Tak for de søde ord.

0

Del dette indlæg

:biggrin:

Så fandt jeg din tråd :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Hvor er det sjovt og se vi har været stort set de samme steder og prøve kjole og har prøvet en del af de samme haha :biggrin: Men hold nu op hvor er den flot til dig, den du har valgt...!!!!! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Hvor sjovt. Gad vide om de har sådan et standardudvalg de hiver frem til alle brude.... :o Og her går vi alle og tror vi er helt unikke og de ser på os og finde LIGE den kjole der passer til os....

0

Del dette indlæg

Waaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!

Hold kaje hvor er du flot!

HVORFOR gik jeg i seng i går?????

Er enig med Oxy.. Med den der rose bolero.. Wau den er lexi!

TARK! Er ked af det tog så lang tid, men der var jo ligesom, hmmmm, ret mange billeder......

Tænker bare at 1. jeg synes den bolero er lidt for meget på en måde og 2. jeg er ikke ret høj og tror jeg ville forsvinde helt i den, tror der er noget med proportionerne der passer til en model på 1,80 og med høje hæle og str 34, men som vil se helt forkert ud til 1,61 og str. 40

Men kan godt se hvad I siger om den bolero. Jeg blev nu heller aldrig præsenteret for den, jeg tror den er noget ekstra som skal købes og sikkert også bestilles hjem. Til en sikkert formidabel pris.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

smuk smuk, men hvis du vælger bælte skal det være det hvide meget enkelte men jeg syntes bestemt ikke det er nødvendigt

HVIS jeg ville have et bælte skulle det også være det hvide. Men lader nu være, kan bedst lide kjolen som den er. Og tak for komplimenten

0

Del dette indlæg

Hold da magle du bliver jo gudesmuk, elskernenkelheden og alligevel er den overdådig, smuk smuk...

Jeg ved ikke helt om jeg har forstået det med tyllen, vil du sy et lag tyl på det inderste af skørtet? Jeg elsker også looket med farvet tyl der bliver afsløret når bruden løfter op i kjolen. Det kunne være en god løsning, hvis man vil undgå for meget strut i kjolen.

Tak tak tak for dine søde ord. Ja, enkelt og overdådig, så god en kombi.

Og ja, du har forstået det helt rigtigt. Bortset fra at jeg ikke selv kan sy men vil snakke med skrædderen om det. Det er nu ikke for at undgå for meget strut men fordi jeg vil have et lidt blødere strut. Ringskørtet giver et lidt for markeret look men jeg vil gerne have et ringskørt. Tylskørt alene til sådan en stor kjole vil være i vejen tror jeg, når man går og danser. Defor tænker jeg at hvis man syr tyl på forneden bløder det kanten lidt op, og ser fint ud under kjolen. Og jeg kan helt vildt godt lide de billeder af brude med farvet tyl under kjolen. Der er bare ikke så mange af de ellers flotte skrappe farver der vil se godt ud når de ellers ikke er et tema til festen tænker jeg. Derfor sort.

0

Del dette indlæg

AJ, hvor er den helt, helt fantastisk!! :toot:

Der er virkelig noget royalt over hele looket, med slør og slæb og.. Wau!! :loveboard:

Jeg synes det ville være "synd" med sash - synes det ville ødelægge den enkelte, meget eksklusive helhed. Til gengæld synes jeg boleroen på modelbilledet er sexet og genial til :wink:

Og ja, - hvis du orker, så forkæl da svigermor og slæb hende med :lol:

Takker takker.

Og har inviteret svigermor med, og min egen mor. Og tror de blev glade begge to. Så den 9. august drager jeg til Horsens, det bliver spændende.

Jeg er enig hvad angår sash. Har også besluttet at jeg ikke skal have sash. Fik ellers tilbud om at låne gratis hvis jeg fandt noget jeg kunne lide. Det er sgu god service. Men de er også uforskammet dyre i brudebutikkerne de der sashes. Ang. bolero så kan jeg godt se hvad du og Dorthe mener. Men jeg har slet ikke prøvet boleroen, jeg tror ikke nogen af de steder jeg har prøvet kjolen havde den hjemme. Både blomsten på siden og boleroen er ekstraudstyr der skal bestilles separat hjem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det en fin kjole du har valgt :) håber du kan nå at slippe af med dine t-shirt streger inden ;)

Tak, og ja, det håber jeg også meget jeg gør. Har arbejdet hårdt på det den sidste uge.

0

Del dette indlæg

Hov hov jeg følger også med :tunge::blush:

Og ENDELIG kom billederne :lol: :lol:

FLOT FLOT SMUK SMUK kjole :loveshower: :loveshower:

Nej hvor den klær dig!!

Jeg vil dog også vælge et sash til, men det er jo en smagssag :)

Der er jo mange der følger med kan jeg se. Tak for de fine ord. Kan godt se at et sash også kan se godt ud men har nu valgt ikke at have et sådant.

0

Del dette indlæg

Super smuk kjole, meget pænere på dig end på modellen:) jeg tænker godt du kan have sort tyl inden under, hvis du føler for det:) synes da det vil være fedt hvis du havde svigermor med:) jeg har selv tænkt at når jeg kommer så lang vil jeg hører min svigermor, hun har også kun selv to sønner :)

Tak skal du have! Jeg synes jo også den præsenterer sig så dårligt på den syrlige model.... Vil snakke med skrædderen om tyllet, har lige fået tid til tilretning. Og jeg har spurgt svigermor og hun blev glad - så det gjorde jeg også.

0

Del dette indlæg

Det er jo liiiige de billeder vi har ventet på!! :cheerleader3::cheerleader3: :cheerleader3:

Flotte kjoler du prøvede alle steder, men den du er endt med... HOLD NU K*** DU ER SMUK I DEN!!! :loveshower::7himmel:

Kan godt forstå du elsker slæbet, og synes da også den er vildt smuk i al sin enkelhed. Tror måske alligevel jeg ville vælge at få et bling-bælte på, men det er så også bare mig der er vild med sådan noget hehe. Så jeg stemmer for bælte 2, meget flot, alligevel lidt diskret, men får markeret taljen :) men nu får du jo også bling på sløret, så det kan jo være det bliver for meget..

Kjolen er altså også meget pænere på dig end på modellen! (hvorfor skal de altid se sure ud, og ligne nogen der aldrig får mad mere end én gang om ugen?!)

Jeg ville spørge svigermor. Min egen var Meget glad for at blive spurgt, hendes søn er også hendes eneste barn.

Hvor er det pænt sagt, tak skal du have. Jeg spurgte svigermor og svigermor blev, ligesom din, rigtig glad for at blive spurgt. Tænker også at min svigerinde kommer hun nok ikke til at opleve det med for dels er hun hollænder og dels tror jeg slet ikke de har planer om noget kirkebryllup.

Og ja, de der modeller - jeg tror kun de spiser en gang ugentligt og det må fandeme være hårdt. Måske derfor de ser så sure ud? (det ville jeg gøre). Hvorfor skal hun så se så skrutrygget ud, det forstår jeg så ikke.

Og elsker slæbet, det er simpelthen så flot.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for alle de mange pæne ting der er skrevet. Det er så fedt at vise sin fine kjole frem og få så mange pæne kommentarer.

Blev ringet op af guldsmeden i forgårs. Han synes jeg havde lydt så skuffet så han ville forsikre mig om at ringene var lavet. Selve ringene altså, og der er fræset ud der hvor hvidguldstrådene skal smeltes ned i. Så det er så det sidste der mangler. Og han lovede højt og helligt at han ville gå i gang med dem omgående når han kom hjem. Så er lidt mere rolig på det punkt.

0

Del dette indlæg

meget smuk kjole! hvor er det dejligt at du har fået lov til at tage billeder i alle de butikker, for det er så vigtigt at gå hjem og se på dem igen for man kan klart lade sig rive med i øjeblikket! elsker knapperne ned af ryggen..synes det giver så smuk og sexede ryg.

0

Del dette indlæg

Nå, nu til noget helt andet

Undertøjet

Tror h2b er meget spændt på den del af det. :c166: Jeg har jo vist billeder af strømpebåndet. Jeg har hele tiden haft en ide om at jeg skulle have undertøj fra Kiss Me Deadly

Elsker retro inspireret undertøj. Problemet med KMD er at de har ret lidt i hvidt. Købte oprindeligt denne her men den først var alt for stor og den næste var bøjet i en stiver. Øv øv øv for den havde været perfekt. Nu er den så udsolgt og laves ikke mere. Trusserne var også for store og de mindre var udsolgt.

Så havde jeg planer om denne . Stropperne kan tages af. Jeg har den almindelige udgave i fersken og den sidder perfekt! Men men men firmaet har problemer med deres kinesiske leverandør så produktionen er ikke gået i gang endnu :-(. Og det kan jeg jo efterhånden ikke vente på. Jeg køber den nok alligevel når den endelig kommer men tør ikke løbe an på de når det i tide til brylluppet.

Så istedet har jeg købt denne . Og er rigtig glad for den. Jeg har bestemt mig til ingen bh. Er ikke så veludstyret på det område og kjolen har et bredt elastikbånd under barmen som nok skal holde på sagerne sammen med resten. Et plus er at strømpeholderen er uden hægter, den trækkes bare op. Så regner jeg med den vil sidde pænere og være mere behagelig under kjolen.

Jeg har været meget i tvivl om trusser for det er svært at finde noget der passer til den lyserøde og sorte farve. Men så fandt jeg nogle i bunden af skuffen som jeg faktisk aldrig har brugt fordi de var for små. Nu har jeg de sidste år tabt mig en hel masse og nu passer de perfekt. Og de matcher farven på strømpeholderen og ser fine ud ovenpå den.

Strømper: når nu undertøjet ikke bliver hvidt så har jeg valgt lyst hudfarvede strømper med sort søm. Måtte lede lidt for at finde dem. Men synes de passer fint til undertøjet. Er lidt spændt på hvordan de ser ud med kjole og sko. Tror nu de vil passe fint til de cremefarvede og sorte sko, er lidt mere i tvivl om de blå. Men det må komme an på en prøve når jeg skal ned og prøve kjolen den 9. august. Ser det helt tosset ud må jeg finde noget i hvidt i stedet.

post-18657-0-92477900-1375029176_thumb.j

post-18657-0-76604400-1375029191_thumb.p

0

Del dette indlæg

Det eneste med undertøjet er at jeg er lidt bange for om h2b bliver skuffet over det ikke er hvidt. Han foretrækker hvidt undertøj men mon ikke han vil kunne lide det alligevel, det tror jeg.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

meget smuk kjole! hvor er det dejligt at du har fået lov til at tage billeder i alle de butikker, for det er så vigtigt at gå hjem og se på dem igen for man kan klart lade sig rive med i øjeblikket! elsker knapperne ned af ryggen..synes det giver så smuk og sexede ryg.

Jaaaaa, dem kan jeg også godt lide. Selvom de sikkert bliver a pain in the a.. at lukke op igen når festen er forbi.

Og ja, det var godt med billederne. Kunne flere gange konstatere at den kjole jeg blev begejstret for i øjeblikket ikke var helt så fin ved gensyn på billeder. Så kan ikke anbefale at købe i en butik hvor man ikke må fotografere, måske ikke alle kjolerne men i hvert fald de mest aktuelle. Men kan læse mig til at det kan være lidt svært især i Københavnsområdet at finde en hvor man må tage billeder.

Redigeret af JosephineL
0

Del dette indlæg

Har som så mange andre fundet ud af det forførende farlige i Bryllupsklar der går ud på at man pludselig får ideer til alt muligt man skal lave af DIY og smarte ting man kan købe. Har måttet sande overfor mig selv at det har jeg ikke tid, evner og overskud til at give mig ud i. Og det har jeg det fint med.

Har lidt ting

Sæbebobler med personlige bånd. Jeg prøvede at lave en sløjfe men endte med at fjerne den. Kunne ikke helt få dem til at blive pæne og oven i købet misfarver det sorte tryk det hvide bånd hvis man gnider for meget på det. Så endte med bare båndet og synes det er ok.

post-18657-0-83673300-1375029856_thumb.j

post-18657-0-00271600-1375029865_thumb.j

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer