AnnieRevsbech

Barbering.

36 posts in this topic

Ok hjælp mig lige, jeg har brug for jeres erfaringer og råd. Jeg har længe gået og irriteret mig lidt over at jeg ikke syntes at min skraber tog hårene under armene, på ben og ved intimbarbering ordentligt.

Og til min bryllupsdag skal det bare være i orden, så nu er det jeg spørger jer til råds.

Hvad gør jeg?

Hvilken måde er den bedste til hårfjerning?

Hvad er jeres erfaringer med Voks hos professionelle osv?

Hjælp, hjælp, og gør det mega meget ondt? For har ikke prøvet andet end skaberen.

Håber I kan hjælpe, Knus Bride to be

Annie

0

Annonce ♥

Har du prøvet at bruge en anden type skraber? Det synes jeg bestemt du skal, inden du begynder at overveje voksbehandling. Jeg har meget følsom hud, og den ene gang jeg er blevet voksbehandlet, fik jeg ikke bare revet hårene ud, men fik da også lige det yderste lag af huden af. Av.

0

Jeg bliver vokset for neden, for jeg kan slet ikke tåle at blive skrabet der! Men hvis du aldrig er blevet vokset før, vil jeg anbefale at du starter i god tid inden "det virkelig gælder", så du kan finde ud af om du kan tåle der plus hvor lang tid der går efter du er blevet vokset før du ikke er rød mere.

0

Annonce ♥

Hej.

Tak for de gode råd. jeg har skiftet barberhoved og også prøvet at bruge engangsskraberne, men det bare ikke godt nok.

Jeg tænker at jeg vil prøve at blive vokset så, og tænker at gøre det så hurtigt som muligt, så må det briste eller bære.

Hvor længe efter er man rød? og hvor længe holder det?

0

Hej.

Tak for de gode råd. jeg har skiftet barberhoved og også prøvet at bruge engangsskraberne, men det bare ikke godt nok.

Jeg tænker at jeg vil prøve at blive vokset så, og tænker at gøre det så hurtigt som muligt, så må det briste eller bære.

Hvor længe efter er man rød? og hvor længe holder det?

Det er meget forskelligt tror jeg - jeg er kun rød lige efter (Jeg er blevet vokset i ca 2½ år fast nu), og efter 3 dage er huden helt perfekt og glat!

Og jeg bliver vokset ca hver 6 uge, men det er vidst også meget individuelt! Nogen gange kan mit også vokse hurtigere ud end andre gange.

0

Jeg har ekstrem sart hud, og efter voksning er jeg rød op til en uge efter. De første dage efter behandlingen brænder min hud også.

Bare vær opmærksom på at ikke alle hår ryger af de første gange Du bliver vokset - de vokser i forskellige stadier.

Så Bare gør det i god tid, så er det intet problem at prøve det :-)

0

Annonce ♥

Har du prøvet at peele din hud inden du bruger skraber? eller blødgjort huden og åbnet porene med varmt vand? Det kan måske hjælpe.

Jeg har fået brasiliansk voks 2 gange. Ud over det er AV FOR FÅÅÅÅRKING SATAN haha, så blev jeg rød og slog ekstremt meget ud. Og det varede vel i over en uge, og så mener jeg det begyndte at blive synligt igen efter 3 uger, altså 4 uger i alt - hvortil det jo så skal vokse for at blive vokset igen. Det magter jeg slet ikke :D

Du må ud og have en voksbehandling hurtigt muligt, og det gør herre naller syntes jeg. Men det går jo til et godt formål ;)

0

Det kommer selvfølgelig an på hvor "meget" du har der nede - jeg synes ikke smerten er så slem, kun lige når totten på venusbjerget skal tages :wink: - og så er man lidt øm bag efter ! Men det bliver bedre efter noget tid, for dine hår er ikke så "fast groet"

0

Annonce ♥

hm... og her gik jeg og troede det var blevet moderne men hår på "karamellen" igen ...........

Det tror jeg nu også det er :wink: - vi er i hvert fald ikke ude i "den nøgne kylling", fra min erfaring blandt veninderne :wink:

0

Hey :happy:

Nu laver jeg tilfældigvis ikke så meget andet i løbet af dagen, end at udføre intim voksning. Sommer sæsonen er så hyggelig :wink: nej det gas, elsker mit job...

Men jeg giver de andre ret, du skal i gang så hurtigt som muligt! For første gang, og måske også anden gang får man bare ikke det perfekte resultat. Hårene kan knække af når de er vandt til at blive skrabet, og de er bare generelt svære at få ud.

- Derfor gør det altså også kun sådan Virkelig ond første gang... allerede anden gang er det liiidt bedre, og sådan bliver det bare nemmere og nemmere...

Men ja... det gør ondt :blink: Men jeg har aldrig oplevet nogen der ikke kunne gennemføre behandlingen i fin stil alligevel :)

Og man skal ikke være rød i mere end max 24 timer... hvis man fortsat er rød eller irriteret, vil jeg klart råbe vagt i gevær, og finde ud af om man er allergisk over for en ingrediens i voksen, eller evt. hvilke midlen der bliver påført efter...

Og Marietrappehave... hvor er jeg bare ked af at høre om den oplevelse :td: Hvis huden følger med er det bare KUN på grund af forkert teknik! Det skal ikke ske... ever... og jeg håber du klagede, for det er 100% hendes fejl, hvem der så end gjorde det... Har i øvrigt selv prøvet det, inden jeg selv gik ind i branchen... Kæft det var nederen... men har aldrig prøvet det siden, efter jeg er begyndt at få det gjort på den rigtige måde.... :)

Nå, det var lige en smørre fra mig, håber i bærer over med mig... :wink: Spørg endelig hvis der er noget... eller sig til hvis du vil have en voks tid på mit arbejde he he...

Edited by MarieBiegel
0

Annonce ♥

Nu har jeg ikke lige læst hele tråden igennem, så beklager på forhånd hvis mit råd ikke kan bruges :pokey::floejt:

MEN...har du overvejet Veet ? Jeg bruger det selv. Dog kun til...ahmm...et vist sted :floejt: Og det tager det hele og er det eneste der fungerer for mig 'downthere'. Jeg ved ikke om det kunne være ligeså godt for dig til de andre steder, men måske værd at prøve? :)

0

Nu har jeg ikke lige læst hele tråden igennem, så beklager på forhånd hvis mit råd ikke kan bruges :pokey::floejt:

MEN...har du overvejet Veet ? Jeg bruger det selv. Dog kun til...ahmm...et vist sted :floejt: Og det tager det hele og er det eneste der fungerer for mig 'downthere'. Jeg ved ikke om det kunne være ligeså godt for dig til de andre steder, men måske værd at prøve? :)

Jeg må hellere tie stille :wink::floejt:

0

Griner, ingen tier stille, det hjælper mig jo ikke.

MariaBiegel, hvor gemmer du din salon? For kommer ikke lige forbi Dianalund.

Har ikke prøvet veet, tænker det svært at hive det af selv.

Den findes i KBH centrum tæt på nørreport :)

Veet svitser hårene over ved at brænde dem af kemisk... deeeet.. ikke super godt for hud og hår... og går ikke ret meget dybere end at barberer :)

0

Annonce ♥

Vil bare lige sige at jeg kunne aldrig drømme om at bruge veet i skridtet. Kemikalier og kønsdele er et NO-GO. :(

0

Jeg vil stærkt anbefalde barber "skummen" Shavesafe. Den er uden ulækre kemikalier og har fjernet alle mine problemer med hud der klør og indgroede hår. Kan desværre ikke købes så mange steder (endnu).

0

Jeg vil stærkt anbefalde barber "skummen" Shavesafe. Den er uden ulækre kemikalier og har fjernet alle mine problemer med hud der klør og indgroede hår. Kan desværre ikke købes så mange steder (endnu).

Jeg er enig! :cheerleader3: Shavesafe er også super god til at vaske sig med efter voks, det gør en stor forskel for røde knopper og indgroede hår!

0