RikkeD

Vintage inspireret i egen Festsal og Have. Beretning opdat. 18/09

566 indlæg i dette emne

Årh... Jeg er vild med din H2B's ring... Men jeg er også tosset med alt natur, så den lå nok lige til højrebenet...

Jeg ved ikke om jeg synes den han har "fundet" til dig er for ungdommelig, men hvis du allerede nu er i tvivl om du vil gå med den i mange år frem, så skal det jo ikke være den. Jeg ved ikke om du er til det, men nogle af de guldringe med banket overflade er jeg helt vild med. Det giver et lidt råt look til en ellers meget pæn ring og man kan sagtens kombinere det med bling uden det kommer til at dominere.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

H2B´s ring er da for lækker. Jeg synes heller ikke at ringene behøver at være ens. Måske skal du prøve at kigge ringe alene og så præsentere H2B for dem der er dine favoritter. Det er jo dig der skal gå med den og mon ikke han kan lokkes og overtales når han ser din forelskelse. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Fine ringe....jeg ved ikke om jeg vil sige at bling-bling ringen er for ungdommelig, jeg ville mere være bange for holdbarheden, alt efter hvilket job og fritidsinteresser du har så kan den hurtigt komme til at miste sten og det ville være synd....

0

Del dette indlæg

Fed ring til din kæreste, det er jo lige i skabet med en ring med træ til en tømrer:-)

Jeg vil anbefae dig Ege Art, vores ringe laver han også. Prøv hans hjemmeside, alt er muligt hos ham.

Vi var hjemme hos ham og få designet vores - nu venter vi bare. Men det virker som om alt kan lade sig gøre, og til en meget fornuftig pris:-)

Har også tænkt på ham :) Man læser kun godt om ham herinde på BK

Enig hans ring er perfekt :biggrin:

Årh... Jeg er vild med din H2B's ring... Men jeg er også tosset med alt natur, så den lå nok lige til højrebenet...

Jeg ved ikke om jeg synes den han har "fundet" til dig er for ungdommelig, men hvis du allerede nu er i tvivl om du vil gå med den i mange år frem, så skal det jo ikke være den. Jeg ved ikke om du er til det, men nogle af de guldringe med banket overflade er jeg helt vild med. Det giver et lidt råt look til en ellers meget pæn ring og man kan sagtens kombinere det med bling uden det kommer til at dominere.

De "Træ"ringe kan også fåes som par ringe og/eller til hende, hvis du forstår :huh:

Jeg er helt sikker på det er for meget bling til mig. Skal have noget mere roligt.

H2B´s ring er da for lækker. Jeg synes heller ikke at ringene behøver at være ens. Måske skal du prøve at kigge ringe alene og så præsentere H2B for dem der er dine favoritter. Det er jo dig der skal gå med den og mon ikke han kan lokkes og overtales når han ser din forelskelse. :biggrin:

Bare rolig. Jeg er frygtelig stædig. Der er ingen risiko for jeg ender med noget jeg ikke ønsker mig :biggrin: Har bare svært ved at finde lige præcis den jeg er 100% sikker på :td:

Hvad med en simpel alliancering i guld til dig? Så er der lidt bling, men måske hvor det er mere dig?

Har også tænkt i den retning... overvejelser... overvejelser.... Phyy

Fine ringe....jeg ved ikke om jeg vil sige at bling-bling ringen er for ungdommelig, jeg ville mere være bange for holdbarheden, alt efter hvilket job og fritidsinteresser du har så kan den hurtigt komme til at miste sten og det ville være synd....

Holdbarheden er jeg ikke så bekymret for. Jeg er konditor/bager så kan ikke have smykker på, på arbejde. Og det er ligegyldigt hvilke ringe jeg vælger :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øreringe :

Har købt 2 sæt af disse søde lys pink øreringe til mine to brudepiger. Mine piger (på bryllupsdagen er de 12 og 13 år) skal forkæles ligesom drengene. Men der er nu noget særligt med pigerne. Sikkert fordi de går ligeså meget op i brylluppet som Martin og jeg.

Derfor skal de have smukke lange kjoler, smukke smykker samt for første gang i deres liv får de lov til at have højhælede sko. De er helt oppe og ringe loveshower.gif

Vi kigger tit efter de perfekte brudepigekjoler. Men det er for tidligt. De vokser som ukrudt i disse år. Så aner ikke hvad der passer dem til næste år. MEN nu er øreringene da på plads tongue.png

De blå er nogen jeg overvejer (men har købt, ups.... he he). Men skal altså først have kjolen før jeg sætter mig fast på noget biggrin.png

post-62315-0-18675500-1401960522_thumb.j

0

Del dette indlæg

NØJ den ring med træ er godt nok smuk! Virkelig fin!

Hans idé til din ring er jo slet ikke mig - alt for meget bling! Men meget rørende at se hvor meget bling han mener du er værd! :)

Fine øreringe til dig og pigerne! :)

0

Del dette indlæg

NØJ den ring med træ er godt nok smuk! Virkelig fin!

Hans idé til din ring er jo slet ikke mig - alt for meget bling! Men meget rørende at se hvor meget bling han mener du er værd! :)

Fine øreringe til dig og pigerne! :)

Nårrhh sådan havde jeg ikke lige tænkt over mængden af bling :) Skal dog stadig ikke have så meget bling ;)

Hans ring er lige kommet hjem i dag. Total smuk

0

Del dette indlæg

Hej Rikke
Håber alt går godt med alle børnene og planlægningen :biggrin: Jeg har lige bestilt nogle sten til sko og ville høre hvilken slags lim du har brugt til dine? Superlim eller en eller anden fancy tekstillim?

Knus

P

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Rikke

Håber alt går godt med alle børnene og planlægningen :biggrin: Jeg har lige bestilt nogle sten til sko og ville høre hvilken slags lim du har brugt til dine? Superlim eller en eller anden fancy tekstillim?

Knus

P

Hejsa :-)

Det går super godt, vi har bare så travlt med projekter der skal laves på/ved/i huset i år så vi ikke skal tænke på det til næste år :-)

Jeg købte en lim over ebay som jeg blev anbefalet til netop skoene. Den hedder E6000 :-)

0

Del dette indlæg

Hej Rikke

Knus

P

Det går super godt, vi har bare så travlt med projekter der skal laves på/ved/i huset i år så vi ikke skal tænke på det til næste år :-)

Jeg købte en lim over ebay som jeg blev anbefalet til netop skoene. Den hedder E6000 :-)

Tusind tak.. Jeg må fluks på ebay og lure :biggrin:

Lyder spændende med alle projekterne - omend hårdt med alle ungerne! Glæder mig til at se billeder (før - under - efter - og til brylluppet :thumbsupsmileyanim: )

0

Del dette indlæg

Hej Rikke

Knus

P

Tusind tak.. Jeg må fluks på ebay og lure :biggrin:

Lyder spændende med alle projekterne - omend hårdt med alle ungerne! Glæder mig til at se billeder (før - under - efter - og til brylluppet :thumbsupsmileyanim: )

Selvfølig skal der komme billeder som jeg også forventer på din :)

Nyder sommeren, derfor der er lidt stille her pt :)

Hvor har i købt H2Bs ring?? Den er SÅ fed:-)

...ligesom alt det andet du har lavet!!

Den er faktisk købt over amazone fra Hawaii :). Kan godt finde et link hvis det er :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er vel ingen tvivl om at mine drømmesko er de ♥♥ Christian louboutin ♥♥som er på mit lille billede =)

Meeeeeen at bruge så mange tusinder af kroner på et par sko er desværre ikke i mit budget, så jeg har da været igang med diy.

Dog er de ikke helt færdige endnu. Jeg skal have den sidste færdig samt have gjort sålerne røde.

Når de er færdige og forhåbentlig er som jeg håber de bliver, så er mit gamle til brylluppet også på plads. Da skoene jeg har brugt er et par jeg købte i Føtex for 2 år siden for 30 kr. Nej ikke en skrivefejl ;) De er bare så gode at gå i, dog så grimme at de ikke var populære ved H2B he he. Derudover kostede sten, lim samt bundene ca 150 kr. Så ender på en pris på under 200 kr :D

Hvad syntes zillaerne om mit diy projekt? Overvejer meget om jeg skal lave et par der er højere og med lidt i stil med de originale :(

Wauw de bliver flotte, du er super heldig du har nogle sko du ved er gode at gå i og så kan lave dem så smukke :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Nu nærmer sommerferien sin afslutning og hold da op en skøn sommer.

Det fantastiske vejr håber jeg meget kommer igen til næste år.

Børnene (De 3 store) starter i skole igen på mandag og dermed melder jeg mig nu tilbage på banen som 100 % BrideZilla

Jeg har skam fulgt med i trådene også alle de nye og stadig fundet inspiration og ideerover sommeren. Alt sammen skal nok komme stille og roligt i indlæg det næste stykke tid

Vi er i fuld gang med vores Save The Date kort. Vil nemlig have dem ud så alle har dem d. 15 august. Så kan ingen komme med undskyldninger næste år og dem i Sverige og Norge har god til til planlægningen af deres tur.

De er nok færdige om et par dage også kommer der selvfølgelig billede på. Håber de er lidt anderledes end hvad vores gæster forventer. Har jo i bund og grund bare fundet inspirationen på nogle amerikanske bryllupshjemmesider. Så krydser finger for de ikke har set det før.

Mandag går kuren officelt igang igen. Den har været på sommerferie Jeg har ikke været gået amok eller noget og derfor heller ikke taget på i sommeren men der har været is, lidt rødvin og masser af god mad. Så måske godt nok det er ved at være enden på ferien.

Vil nemlig også gerne ud og prøve flere kjoler. Men ikke før jeg har tabt mig en del endnu.

Vores farvetema har ændret sig indtil flere gange. Jeg er jo selv skyld i det et par gange men H2B har også været skyld i det mere end en gang Suk.... Han ender med at blive enGomZilla Ok det er simpelthen nødtil at blive hans nye navn herinde for eftertiden.... Nu ikke længere nævnt som H2B men nu er han officelt GomZilla

Mange i vores familie og omgangskreds tror det kun er mig der går op i dette bryllup. Men han har skam MANGE meninger om alt. Hvilket er skønt, hvis han så lige ville indrømme det overfor andre

Nå nok om GomZillaen he he tilbage til farvetemaet...

Vores farvetema bliver (Lige i øjeblikket....)

Guld - Mint - Peach - Pink

Men her er dog lidt lækre inspirationscollager

post-62315-0-50404000-1407476790_thumb.g

post-62315-0-26443100-1407476844_thumb.j

Det var alt for nu.... I'm baaaack..... ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

SAVE THE DATE / BLÆRERÆKKE :loveshower:

Det er holdt helt simpelt med postkort. Håber I kan lide dem.

Som forklaring kan jeg fortælle at vi valgte dette billede netop fordi vi altid går og bygger op projekter. Altid med en pensel eller et stykke værktøj i hånden.

Også derfor vi helt bevist IKKE har gjort noget som helst ud af tøj, hår og make-up. Det var sådan vi så ud lige i det øjeblik vi besluttede med svigerinden at vi skulle tage billede :wink:

Det er sådan alle kender os, pinligt men sandt ha ha

Det er kun det halve af blærerækken. Havde glemt den ene halvdel inde ved printeren... ups.....

post-62315-0-61427300-1407961465_thumb.j

post-62315-0-33596600-1407961525_thumb.j

post-62315-0-48236900-1407961608_thumb.j

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer