RikkeD

Vintage inspireret i egen Festsal og Have. Beretning opdat. 18/09

566 indlæg i dette emne

Klart en stor opgradering af de sko! Hvad med i stedet for røde såler at farve dem blå, så har du også det på plads? Det er blevet rigtig godt, og allerede meget højere end jeg kan holde ud så længe, og så er det altså også vigtigt at dine brudesko er til at holde ud at have på i mere end 12 timer.

Har tænkt på det med blå sål...... meeeen drømmen om louboutin er for stor, så de skal være røde ;)

Elsker HØØØØJE stiletter ;)

Så synes jeg da helt sikkert du skal på jagt efter at par høje! Ellers kommer du til at fortryde tror jeg. Sådan havde jeg det ihvertfald da jeg købte sko :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KBS har lige set din tråd, det er lige min højde dine stiletter. Eneste minus er at jeg bliver 182 høj med de sko :( normalt er jeg ligeglad, men tænker det måske i forhold til gæsterne vil se træls ud på billederne ;)

Lena . Tak, er selv helt godt tilfreds =) Jeg har MANGE års øvelse i at gå i de høje =)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

KBS har lige set din tråd, det er lige min højde dine stiletter. Eneste minus er at jeg bliver 182 høj med de sko :( normalt er jeg ligeglad, men tænker det måske i forhold til gæsterne vil se træls ud på billederne ;)

Lena . Tak, er selv helt godt tilfreds =) Jeg har MANGE års øvelse i at gå i de høje =)

Det var højt. Hvor høj er din mand? Jeg tænker at det er lige meget med ift dine gæster, jeg ville mere tænke over om jeg blev højere end min mand..

Men dem jeg har købt bliver jeg 4 cm lavere en min, så det går lige :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KBS har lige set din tråd, det er lige min højde dine stiletter. Eneste minus er at jeg bliver 182 høj med de sko :( normalt er jeg ligeglad, men tænker det måske i forhold til gæsterne vil se træls ud på billederne ;)

Altså jeg har flere par sko/stiletter med en hæl på 10 cm og jeg er selv 180cm, så.. Hop du da bare op på de høje hæle til dit bryllup også :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fantastisk DIY project!!! De er blevet saa fede og glaeder mig meget til at se dem med roede saaler :cheerleader3:

Tak tak =) skal nok lægge billede op når de er færdige =)

KBS har lige set din tråd, det er lige min højde dine stiletter. Eneste minus er at jeg bliver 182 høj med de sko :( normalt er jeg ligeglad, men tænker det måske i forhold til gæsterne vil se træls ud på billederne ;)

Altså jeg har flere par sko/stiletter med en hæl på 10 cm og jeg er selv 180cm, så.. Hop du da bare op på de høje hæle til dit bryllup også :)

Ja kan sagtens følge dig =) har nu ogsåmest lyst til at lave et par af de helt høje ;) tænke... tænke.... ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op hvor er de flotte dine sko!!! Du giver mig fuldstændig lyst til at kopierer din ide!!! :-D

Må jeg spørge ind til, hvad størrelse sten du har puttet på og ikke mindst hvor mange og HVORDAN sætter du dem på så de holder?? :-D OGG hvordan vil du lave sålen rød? Ej men er forelsket, hehe

Redigeret af Victoria.11
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wauw hvor er de altså bare flotte dine stiletter!

Og god dato i har valgt ;) vi skal også giftes D. 15. August 2015, og hvor er det da rart at se, at der kommer flere og flere planlægningstråde for 2015 bryllupper. Så følelse det ikke så forkert, lige så stille at starte op på planlægningen :P

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op hvor er de flotte dine sko!!! Du giver mig fuldstændig lyst til at kopierer din ide!!! :-D

Må jeg spørge ind til, hvad størrelse sten du har puttet på og ikke mindst hvor mange og HVORDAN sætter du dem på så de holder?? :-D OGG hvordan vil du lave sålen rød? Ej men er forelsket, hehe

Du kopier da bare =)

Jamen har masser af sten til overs og eftersom vi bor med få km fra hinanden må du da gerne købe dem =)

Jeg har brugt en lim der hedder e6000, den er købt på eBay. Maling til sålen har jeg bestilt over etsy =)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wauw hvor er de altså bare flotte dine stiletter!

Og god dato i har valgt ;) vi skal også giftes D. 15. August 2015, og hvor er det da rart at se, at der kommer flere og flere planlægningstråde for 2015 bryllupper. Så følelse det ikke så forkert, lige så stille at starte op på planlægningen :P

Tak tak.

Ja rigtig god dato =) Det er aldrig for tidligt at starte ;)

Hvor er du fra og har du en tråd jeg skal have kigget i?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold nu op hvor er de flotte dine sko!!! Du giver mig fuldstændig lyst til at kopierer din ide!!! :-D

Må jeg spørge ind til, hvad størrelse sten du har puttet på og ikke mindst hvor mange og HVORDAN sætter du dem på så de holder?? :-D OGG hvordan vil du lave sålen rød? Ej men er forelsket, hehe

Du kopier da bare =)

Jamen har masser af sten til overs og eftersom vi bor med få km fra hinanden må du da gerne købe dem =)

Jeg har brugt en lim der hedder e6000, den er købt på eBay. Maling til sålen har jeg bestilt over etsy =)

Skal lige se om jeg kan finde nogle sko jeg kan omformulerer :-P Hvor bor du da henne af? Har du evt. link til lim og malingen?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op hvor er de flotte dine sko!!! Du giver mig fuldstændig lyst til at kopierer din ide!!! :-D

Må jeg spørge ind til, hvad størrelse sten du har puttet på og ikke mindst hvor mange og HVORDAN sætter du dem på så de holder?? :-D OGG hvordan vil du lave sålen rød? Ej men er forelsket, hehe

Du kopier da bare =)

Jamen har masser af sten til overs og eftersom vi bor med få km fra hinanden må du da gerne købe dem =)

Jeg har brugt en lim der hedder e6000, den er købt på eBay. Maling til sålen har jeg bestilt over etsy =)

Skal lige se om jeg kan finde nogle sko jeg kan omformulerer :-P Hvor bor du da henne af? Har du evt. link til lim og malingen?

De link jeg havde lovet =)

Maling: https://www.etsy.com/dk-en/listing/160933875/angelus-walk-on-red-bottom-coat-restorer?ref=sr_gallery_5&ga_search_query=walk+on+red&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=DK&ga_includes%5B0%5D=tags&ga_search_type=all&ga_facet=supplieswalk+on+red

lim: http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313&_nkw=e6000&_sacat=0&_from=R40

Wauw! De er fandeme flotte de stiletter! Det må tage lang tid at sætte så mange sten på, men du kan godt være stolt! :biggrin:

Og yay, endnu en med datoen 15.08.15 :balloon:

Tak =) ja fedt der begynder at dukke flere op =)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg gået i transport tanker =)

Havde egentlig ikke regnet med det betød noget for mig, men H2B sagde nogle kloge ord der sætte gang i Zilla hjernen ;)

H2B har en pensioneret kollega som i mange år har samlet på og i istandsat gamle Mercedes'er.

Han skulle have en fin gammel limousine Mercedes med 3 rækker sæder og 6 døre (bliver tvivl om man skal skrive 7 døre? Er der ikke noget med at man (læs: mænd) tæller bagagerumsdøren som en dør???)
Det fede er at min H2B forventer at det Max vil koste os benzin måske en kasse øl eller anden gave som tak :) :) :) :) Ja det kan budgettet lide ♥♥♥♥

Må indrømme det lyder som en helt sjov idé til os. Især fordi vi jo har 5 børn der skal med på fotoshoot. Så er bilen jo fyldt op og ville afgjort være mere sjovt end med vores dagligdags 7 pers bil =)

Kan lige forestille mig den gamle Mercedes pyntet med tyl osv..... suk betyder vist mere end jeg havde regnet med :s

Sætter et billede på af en 6 dørs gammel Mercedes. Om den rent faktisk ser sådan ud aner jeg ikke endnu =)




Hvis der skulle være nogen tvivl var H2Bs kloge ord "Jamen Søren har da den der gamle Mercedes limousine han har sat i stand, han kunne se sjov ud med uniform og kasket...."
Ja der skal ikke meget til før en Zilla hjerne går i omdrejninger ;)

post-62315-0-93006200-1383814721_thumb.j

Redigeret af RikkeD
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså, hvor er den bil NUSER!! :loveshower:

Den er nemlig Nuser =) minder mig om den film med Dirch passer hvor han er rig ungkarl. Kan ikke huske hvad den hedder.

Har netop tjekket med manden, enste der ikke skulle være som på billedet er at den har røde lædersæder ,,,, det kan jeg sagtens leve med ;)

Feeeeeed dyt! Håber det kan lade sig gøre!

Det reder vist store chancer for ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer