Namak

Line&Henrik 050714. Pas på hinanden. <3

2,401 indlæg i dette emne

:back2topic: Beretning del 9.

Nå jeg vender tilbage til min beretning igen fra mit korte afbrud i historien.

Næste morgen vågnede jeg rigtig tidtigt. Jeg fik kun sovet ca. 4½ time, men ville meget gerne være klar til næste hold gæster så jeg nærmest sprang ud af sengen.

Jeg bevægede mig hastigt under bruseren og startede med at vaske hår hele 4 gange før jeg sådan nogenlunde ikke kunne mærke så meget til hårsprayen mere. Det var helt vildt, men jeg gad simpelthen ikke vaske mere efter 4, så det måtte være som det var. I løbet af dagen kunne jeg stadig mærke rester i håret, så jeg tænker at hun har brugt et par liter til frisuren hihi. Jeg tror der gik det meste af ugen før jeg syntes at mit hår har normalt at røre ved igen. Jeg ER altså langt fra fan af hårlak.. :pokey:

Jeg fandt også en overset hårnål og i bunden af kabinen lå endnu en, sjovt nok. Jeg nåede op på 22 hårnåle, til en løs brudefrisure. haha. Godt jeg ikke skulle sætte dem i igen. :tunge:

Jeg gik i sving med stille at rydde lidt mere op i både teltet og køkkenet. Det var så rart at have tid endelig til at få fikset de "fejl" i huset som jeg ikke havde klaret dagen før. Det var nærmest en lettelse at klare tingene selv, så for een gangs skyld var det ikke slemt at rydde op.

Vi havde stadig en heeel masse opvask som røg i maskenen. Jeg tror jeg fik vasket 3 maskinfulde, så der var nok at se til. Omkring kl. 6.30 registrerede jeg at Henriks pap hentede bilen, for at køre hjem.

post-64428-0-14147100-1406885276_thumb.j

post-64428-0-35258600-1406885299_thumb.j

Jeg fik samlet papiraffald sammen i teltet om indrettet gavebordet lidt bedre. Gavekortene havde vi allerede sorteret fra så dem fik jeg også lagt sikkert på plads. Der var en hel masse ting i teltet som jeg fik ryddet af vejen, og jeg var meget mere afslappet end dagen før. Det var helt andre gæster som ville komme om eftermiddagen og ALLE hver og een havde meldt til i stor begejstring. Bare den oplevelse havde gjort at jeg var meget positiv og glædede mig meget til at se dem alle sammen. Jeg fik sådan en hyggestund ud af at gå og rette alle tingene til og få det som JEG ville have det. Langsomt kom der styr på det hele igen, men der havde jeg også brugt 5-6 timer på intensiv oprydning i det hele.

Jeg kunne slet ikke vente på at få givet min morgengave til Henrik. Da klokken så endelig blev 10 havde jeg besluttet at han ikke fik lov at fise den af længere. Jeg syntes bestemt også at han måtte op at hoppe oveni, for der var ting som jeg ikke selv kunne fikse. Jeg samlede morgengaverne sammen og listede ind til ham. Jeg fik endelig lov at give de mange gaver og han blev rigtig glad for dem alle sammen. Jeg fik endelig lov at kalde ham boderøv helt legalt, nu han var blevet vinbonde.. haha :tunge:

Bonussen var bestemt at jeg nu kunne komme til at spørge om han havde regnet den med vinen ud og om han havde set ordresedlen. Det havde han ikke, (sagde han ihvertfald hehe.) Jeg tror også egentlig at han dengang købte min historie om at det var til vores årsdag. (ikke at jeg fatter hvordan den kunne fakes haha!) Jeg tror at det heldigvis bunder i at han ikke regner med at jeg binder ham historier på ærmet, heldigvis.

Jeg kunne også endelig få fortalt hvordan det bare var gået komplet galt og hvad jeg havde måttet slås med. Det var bare så rart at endelig kunne dele det hele med den rette person. Jeg er altså ikke så god til at gemme på hemmeligheder over så lang tid. Kortvarigt er det helt ok, meen så længe og noget så spændende dur altså bare ikke overhovedet.

Det er en mindre mirakel at jeg ikke fik sladret om kjolen heller. Det tror jeg lige nu ligger på 1. pladsen over ting jeg har kunnet holde mund med og så længe pyyh..

(Jeg lusker btw igen for han har fødselsdag om 11 dage, 3 dage efter mig, så jeg må godt *gnæk*) Jeg vil ikke skrive med hvad, for han har fået lov at læse med i tråden, efter den ikke er hemmelig mere. :lol:

Jeg fik også den fineste morgengave af ham. Han sagde at jeg altså "kun" fik en gave af ham, nærmest undskyldende. Tsk tsk tænk sig at han ikke vidste at jeg nærmest syntes at en var for meget haha.

Jeg fik en smuk halskæde med vedhæng i hvidguld, fra Aagaard. Et hjerte med hele 14 små fine diamanter på siden og i midten. :7himmel: (Så kan jeg også huske årstallet for brylluppet.. haha)

Jeg synes den er så smuk, og lige i den retning som passer til mig. Den er "skæv nok" til at jeg ikke synes den hverken er for meget eller for lidt at se på. Lige absolut perfekt. Kæden skal jeg dog have udskiftet, da jeg synes den sidder lige tæt nok til halsen, men det er jo nemt nok at udskifte med en lidt længere. :biggrin:

post-64428-0-79017000-1406885328_thumb.j

post-64428-0-37640800-1406885339_thumb.j

Da der var kommet lidt liv i Henriks klude også begyndte historierne at tage lidt form. Jeg fik historien om at der om natten pludselig havde være en bip bip lyd. Det var det cooleste drillenummer ever, fordi det under ingen omstændigheder ville kunne ramme mig. :bunny_4: :lol: Henrik var på jagt hele rummet igennem for at finde ud af hvor den lyd kom fra. :thumbsupsmileyanim:

"Nogen" havde placeret et vækkeur som ringede klokken 03, og jeg har nærved aldrig hørt et vækkeur i mit liv -HAHA-

Henrik så til gengæld uret, så jeg kunne jo kun fryde mig over den detalje *fnis*.

Vi havde ellers aftalt at låse døren, fordi vi ikke ville risikere ris i hele sengen, og brugte MEGET plads til at rydde væk i soveværelset. (papkasser og alm. akut rod som skulle fjernes) Vi havde dog komplet glemt alt om at låse, så alle havde frit slag. Heldigt at det kun var vækkeur der blev sat.

post-64428-0-58104700-1406885216_thumb.j

(-og så tilføjer jeg her lige historien og at han aftenen efter kom farende ind i stuen og proklamerede at han havde troet at han var ved at blive skør. Tik tik tik tik tik, og så gik jagten igen, indtil han fandt det andet ur, som også havde ringet natten for, men som han ikke havde hørt. Det var bare noget så sjovt og jeg flækkede totalt af grin.) :lol:

post-64428-0-96430200-1406885243_thumb.j

Vi fik også kigget på det flotte "nygifte" som blev skrevet på gaden ud for vores hus dagen før. Jeg synes det var så hyggeligt at nogen havde gidet at skrive. (Jeg ved btw godt hvem synderen er haha, og synes det er lidt nice, at min mormor på 84 har påbegyndt en ny karriere som grafittimaler, i hendes sene alder.) :tunge::7himmel:

post-64428-0-67666800-1406885801_thumb.j

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dine beretninger er altid så dejligt beskrivende, det er en sand fornøjelse.

Hvor er det vildt du stod op så tidligt, men jeg kan godt forstå det var spændende med et 2. dags bryllup. Det er en rigtigt god ide at gøre det sådan.

Det er en meget fin kæde du har fået af Henrik i gave, virkeligt fin. Og dejligt han også blev glad for dine gaver.

Det er heldigvis nogle meget tilforladelig ting der er lavet i jeres hjem, og faktisk rigtigt sødt at din mormor har malet grafitti på vejen - hun er da bare super sej! :-)

0

Del dette indlæg

Det er også et hårdt program i havde sat jer for! Puha, tror da de fleste ville være rimelig smadrede og overhovedet ikke orke gæster IGEN :lol: Men dejligt du var så frisk og glædede dig så meget! Og dejligt morgengaven faldt i god jord Det er også en virkelig smuk halskæde du har fået. Sød tanke med de 14 diamanter :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er så hyggeligt at læse med, men en "dynetrold" som jeg bliver enormt overrasket over at du skriver du står tidligt op og så er det før kl. 6.30.... Jeg misunder så meget morgenenergi... Ikke at det er helt umuligt, men det kræver nogle uger tilvending før jeg kan praktisere det for alvor....

Glæden over at se nogle mennesker, der ligeledes glæder sig, kan jeg dog udemærket tage på mig og forstå... Det giver noget - og jeg er en selskabpapegøje.... Jeg håber I fik en fantastisk hyggelig dag 2!

Dejligt med morgengaverne.... Det er fortsat mit dilemma... Min H2b vil gerne have boudoir billeder, men når det netop er det han ønsker sig vil jeg så gerne finde noget andet... Men nu får vi at se...

0

Del dette indlæg

Dine beretninger er altid så dejligt beskrivende, det er en sand fornøjelse.

Hvor er det vildt du stod op så tidligt, men jeg kan godt forstå det var spændende med et 2. dags bryllup. Det er en rigtigt god ide at gøre det sådan.

Det er en meget fin kæde du har fået af Henrik i gave, virkeligt fin. Og dejligt han også blev glad for dine gaver.

Det er heldigvis nogle meget tilforladelig ting der er lavet i jeres hjem, og faktisk rigtigt sødt at din mormor har malet grafitti på vejen - hun er da bare super sej! :-)

Tusind tak altså.. :blush:

Jeg kunne slet ikke have sovet mere, om man havde gokket mig i nøden med en hammer.. -HAHA-

Jeg synes det var helt perfekt med 2 dages fest, for hver især var jo ikke til langt ud på natten.

Jeg synes også at vi var SÅ heldige at vi ikke fik mere ballade hihi.. Jeg synes min mormor er noget så fantastisk :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vi regner med at gå fri fra diverse massakre, selvom folk skulle gide at tage til Malmö skal de fordi 3 låse for at komme ind i lejligheden og det er kun os selv der har nøgler....

Hehe regn du bare hihi.. Måske er der opfindsomme folk i din familie.. :tunge: Ellers er det nu meget hyggeligt, bare det ikke er for meget. :wink:

0

Del dette indlæg

Jeg kan kun sende dig varme kram og bunker af forståelse søde Line - selvom jeg har mine forældre i mit liv på en yderst fornuftig måde, så skærer det alligevel lidt når jeg tænker på at ud af 8 fætre og kusiner er kun 3 inviteret og ud af 2 mostre, 3 onkler og en tante er INGEN inviteret og derudover har min lillebror jo så meldt fra, fordi hans kæreste (som han har kendt kortere end bryllupsdatoen) er vigtigst og hun mener kun at HENDES familie tæller...

Det er sk..e hårdt sådan noget, men du er et dejligt menneske - det kan jeg mærke gennem skærmen - og hvis de ikke kan se det, så er det DEM det er synd for - husk det :loveflag:

PS - hende brudepåpasseren, hende bliver jeg altså mindre og mindre fan af hver gang du nævner hende - mon ikke det er tid at slippe hende løs og satse på Pia istedet?? KNUS :loveboard::kiss:

Ja du lyder bestemt heller ikke til at have det letteste omstændigheder søde. Jeg synes stadig at din bror skulle have en flad for ikke at tænke på dine behov. (lige som min egen bror) :pokey:

-Og tusind tak, det er sødt skrevet. :loveshower:

Pudsigt at du omtaler brudepåpasseren for du har jo ikke helt uret. Jeg tror at min fremtidige taktik bliver noget mere nedtonet kontakt, da hun jo har "familierelation". (Mine pigers faster) Jeg er sådan indrettet at jeg ikke udskifter, men tilføjer veninder i stedet og måske langsomt lader nogle få mere fred fra min side. Forholdet til hende er nu ret kompliceret og jeg føler mig stadig som "tante Line" til hendes datter, så jeg forsøger nu at indrette det mere efter mine behov i stedet i fremtiden. :wink::biggrin:

Jeg kan sagtens følge dig og jeg er bestemt heller ikke selv god til bare at lukke folk ud af mit liv, men jeg arbejder på det :wink: Jeg havde lige glemt i farten at hun har en familierelation til dig, men jeg synes bestemt du skal holde fast i det du skriver om at drosle det ned - hun har bestemt ikke fortjent at være dig så nær, som hun er når hun vælges til brudepåpasser.. :(

Åh ja - min bror - han har lige pisset på mine forældre igen.. det er SÅ synd for dem.. :( Jeg er selvfølgelig også ærgerlig over situationen og det gjorde lidt ondt da vi talte med fotografen om hvem vi skal fotograferes sammen med, for da jeg aftenen inden tjekkede listen, måtte jeg jo slette hans navn.. men i bund og grund gør det mest ondt at se mine forældre så kede af det hele tiden, når han igen-igen brænder dem af, til fordel for kæresten og hendes familie...

Anyway - sørg for at passe på dig selv og nøjes med at samle på dem der vil dig noget godt -selvom der så ikke er så mange, så er det stadig bedre end en masse der ikke rigtig er der alligevel og det bliver bare ved med at give slag, indtil de bliver skåret fra - jeg taler desværre af bitter erfaring..

2. dagsfesten - åååh jeg glæder mig til at høre mere og sikke en smuk halskæde :) Respekt for din tidlige morgenindsats - vi gruer allerede ved tanken om at vi skal ud og fjerne vores ting inden kl. 11 søndag, for vi ville meget hellere bare nyde vores hotelværelse og sove lidt længere og vi har faktisk værelset til kl. 11, men det er der jo ikke noget at gøre ved :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er også et hårdt program i havde sat jer for! Puha, tror da de fleste ville være rimelig smadrede og overhovedet ikke orke gæster IGEN :lol: Men dejligt du var så frisk og glædede dig så meget! Og dejligt morgengaven faldt i god jord Det er også en virkelig smuk halskæde du har fået. Sød tanke med de 14 diamanter :wink:

Jeg tror simpelthen det var fordi vi havde planlagt "kortere" fester og det var med forskellige mennesker at vi kunne overkomme det. Jeg vil til enhver tid anbefale at dele det på den måde. Det var bare SÅ fantastisk. :cheerleader3:

Jeg tror nu ikke han har tænkt over de 14 diamanter, heh, men det har jeg. :wink::lol:

0

Del dette indlæg

Det er så hyggeligt at læse med, men en "dynetrold" som jeg bliver enormt overrasket over at du skriver du står tidligt op og så er det før kl. 6.30.... Jeg misunder så meget morgenenergi... Ikke at det er helt umuligt, men det kræver nogle uger tilvending før jeg kan praktisere det for alvor....

Glæden over at se nogle mennesker, der ligeledes glæder sig, kan jeg dog udemærket tage på mig og forstå... Det giver noget - og jeg er en selskabpapegøje.... Jeg håber I fik en fantastisk hyggelig dag 2!

Dejligt med morgengaverne.... Det er fortsat mit dilemma... Min H2b vil gerne have boudoir billeder, men når det netop er det han ønsker sig vil jeg så gerne finde noget andet... Men nu får vi at se...

Jeg har altid været syvsover og aldrig kunne finde ud af at stå op om morgenen, endsige at høre et vækkeur. Men det har ændret sig og jeg sover nu når det passer mig. Det betyder at jeg hører sætninger som A og B mennesker og griner af det. Jeg er nu højlydt proklameret Y-menneske. haha..

Dag 2 var absolut perfekt og jeg kunne ikke ønske mig mere overhovedet. Det var bare lige som det skulle være, men jeg skal nok fortælle om det i næste del. :loveshower:

Morgengaver er altså også forfærdelig svært så jeg kan godt forstå du slås med det. Jeg ville også blive kontrær og vælge noget helt andet haha :lol::tunge:

0

Del dette indlæg

Jeg kan kun sende dig varme kram og bunker af forståelse søde Line - selvom jeg har mine forældre i mit liv på en yderst fornuftig måde, så skærer det alligevel lidt når jeg tænker på at ud af 8 fætre og kusiner er kun 3 inviteret og ud af 2 mostre, 3 onkler og en tante er INGEN inviteret og derudover har min lillebror jo så meldt fra, fordi hans kæreste (som han har kendt kortere end bryllupsdatoen) er vigtigst og hun mener kun at HENDES familie tæller...

Det er sk..e hårdt sådan noget, men du er et dejligt menneske - det kan jeg mærke gennem skærmen - og hvis de ikke kan se det, så er det DEM det er synd for - husk det :loveflag:

PS - hende brudepåpasseren, hende bliver jeg altså mindre og mindre fan af hver gang du nævner hende - mon ikke det er tid at slippe hende løs og satse på Pia istedet?? KNUS :loveboard::kiss:

Ja du lyder bestemt heller ikke til at have det letteste omstændigheder søde. Jeg synes stadig at din bror skulle have en flad for ikke at tænke på dine behov. (lige som min egen bror) :pokey:

-Og tusind tak, det er sødt skrevet. :loveshower:

Pudsigt at du omtaler brudepåpasseren for du har jo ikke helt uret. Jeg tror at min fremtidige taktik bliver noget mere nedtonet kontakt, da hun jo har "familierelation". (Mine pigers faster) Jeg er sådan indrettet at jeg ikke udskifter, men tilføjer veninder i stedet og måske langsomt lader nogle få mere fred fra min side. Forholdet til hende er nu ret kompliceret og jeg føler mig stadig som "tante Line" til hendes datter, så jeg forsøger nu at indrette det mere efter mine behov i stedet i fremtiden. :biggrin:

Jeg kan sagtens følge dig og jeg er bestemt heller ikke selv god til bare at lukke folk ud af mit liv, men jeg arbejder på det :wink: Jeg havde lige glemt i farten at hun har en familierelation til dig, men jeg synes bestemt du skal holde fast i det du skriver om at drosle det ned - hun har bestemt ikke fortjent at være dig så nær, som hun er når hun vælges til brudepåpasser..

Åh ja - min bror - han har lige pisset på mine forældre igen.. det er SÅ synd for dem.. :( Jeg er selvfølgelig også ærgerlig over situationen og det gjorde lidt ondt da vi talte med fotografen om hvem vi skal fotograferes sammen med, for da jeg aftenen inden tjekkede listen, måtte jeg jo slette hans navn.. men i bund og grund gør det mest ondt at se mine forældre så kede af det hele tiden, når han igen-igen brænder dem af, til fordel for kæresten og hendes familie...

Anyway - sørg for at passe på dig selv og nøjes med at samle på dem der vil dig noget godt -selvom der så ikke er så mange, så er det stadig bedre end en masse der ikke rigtig er der alligevel og det bliver bare ved med at give slag, indtil de bliver skåret fra - jeg taler desværre af bitter erfaring..

2. dagsfesten - åååh jeg glæder mig til at høre mere og sikke en smuk halskæde Respekt for din tidlige morgenindsats - vi gruer allerede ved tanken om at vi skal ud og fjerne vores ting inden kl. 11 søndag, for vi ville meget hellere bare nyde vores hotelværelse og sove lidt længere og vi har faktisk værelset til kl. 11, men det er der jo ikke noget at gøre ved

Jeps jeg er helt enig, men det er svært som du også skriver. Det er også fordi det ikke er en rar fornemmelse.

Hvor er det bare trist med din bror. Det er sq aldrig godt når man ikke kan gøre hverken fra eller til. Det er altså bare noget rod når familiesager bliver til større problemer. Og det er ikke mindst nærmest umuligt at forklare til andre + de følelser man slås med. :bearhug:

Det er også slemt når man SKAL rydde op, men det var tilfældigt at jeg gik så tidligt i gang, så jeg endte med at få lidt ud af det i stedet. Jeg nåede dog slet ikke at tænke på oplevelserne fra dagen før. Det synes jeg faktisk stadig at jeg ikke har haft tid til. :o:wink:

Tusind tak for komplimenterne på kæden. Jeg synes den er så smuk :heart:

Vores afterparty var bare så fedt! og jeg har absolut INGEN klager på den dag. Det var simplethen så sjovt, så jeg glæder mig vildt til at fortælle om det. :loveshower:

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Pudsigt at du omtaler brudepåpasseren for du har jo ikke helt uret. Jeg tror at min fremtidige taktik bliver noget mere nedtonet kontakt, da hun jo har "familierelation". (Mine pigers faster) Jeg er sådan indrettet at jeg ikke udskifter, men tilføjer veninder i stedet og måske langsomt lader nogle få mere fred fra min side. Forholdet til hende er nu ret kompliceret og jeg føler mig stadig som "tante Line" til hendes datter, så jeg forsøger nu at indrette det mere efter mine behov i stedet i fremtiden. :wink::biggrin:

Søde kære Line...

Ovenstående lyder som en god moden plan. Jeg er slet ikke fan af cutte forbindelsen til folk der svigter. Hellere lade det sive og så mindre drama.

Hvor er det bare synd for dig med den familie! Lyder som om din mormor er den eneste du kan regne med..? Godt du har hende.

Jeg tror du skal dvæle ved tanken/følelsen af at du fik din mand, dit bryllup og dit afterparty. Og det gik som du ville (næsten da...) Man KAN simpelthen ikke opnå det perfekte når folk man prøver at regne med svigter :( :(

Jeg forstår dælme godt at du er mast ovenpå det hele. Du har jo knoklet og knoklet og givetvis ikke ladet dig selv mærke efter om kroppen prøver at sige fra. Den har formentlig forsøgt - men du har knoklet videre.... Din bandit :) Nu er det tid til restitution..... Hører du Line? Ellers bliver det værre endnu..

:bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde kære Line...

Ovenstående lyder som en god moden plan. Jeg er slet ikke fan af cutte forbindelsen til folk der svigter. Hellere lade det sive og så mindre drama.

Hvor er det bare synd for dig med den familie! Lyder som om din mormor er den eneste du kan regne med..? Godt du har hende.

Jeg tror du skal dvæle ved tanken/følelsen af at du fik din mand, dit bryllup og dit afterparty. Og det gik som du ville (næsten da...) Man KAN simpelthen ikke opnå det perfekte når folk man prøver at regne med svigter :( :(

Jeg forstår dælme godt at du er mast ovenpå det hele. Du har jo knoklet og knoklet og givetvis ikke ladet dig selv mærke efter om kroppen prøver at sige fra. Den har formentlig forsøgt - men du har knoklet videre.... Din bandit :) Nu er det tid til restitution..... Hører du Line? Ellers bliver det værre endnu..

:bearhug: :bearhug:

Søde Dorte jeg tror at i dette tilfælde vil jeg lave helt anden taktik. Det er det med at jeg godt kender min brudepåpassers kapacitet og derfor bare vil lade tingene være som de er. Hun kan jo hverken gøre til eller fra nu, så fred være med det. I fremtiden skal jeg bare bruge min hårdt tjente lektie i stedet.

Generelt er jeg ikke fan af at cutte folk ud, men man kan jo blive tvunget, men mindre man jo har lyst til at lege dørmåtte. (Det har jeg ikke.) For mig er det ekstremet i stor stil at skære folk fra, så det kræver mere end bare lige et fejltrin eller 200.

Til gengæld vil jeg heller tage en diskussion end at lade noget sive. Jeg er slet ikke konfliktsky på nogen måde, selvom jeg f.eks ikke ligefrem ser frem til den næste samtale med min far. (Junk at have fødselsdag om 1 uge, men måske glemmer han det?) :wink:

Jeg vil helst bare have fikset problemet her og nu, for så er jeg nemlig i stand til at glemme alt om det, så snart jeg har fået sagt hvad der er galt. Jeg gider ikke bruge min dyrebare tid på konflikter, men nogle mennesker kan man måske bare naturligt ikke komme overens med.

Min mormor er rimeligt skøn, men hun er jo også i en naturlig klemme, da hun jo har familie relation til de mange som svigter, så den er liiidt tricky med hende. -Og hendes alder gør også tingene lidt mere besværlige. :wink:

Jeg synes at den familie jeg kan regne med er den familie jeg selv har frembragt i stedet. Resten er der nogle gange og andre gange svigter de så voldsomt at jeg kan høre mit hjerte knuses på gulvet når det bliver tabt og trampet på. Så er det noget svært at navigere rundt imellem stumperne. :pokey:

Jeg er pænt flad stadig, for jeg hænger stadig i efterslæbet af det hele. Vores vielses attest skal underskrives, for det glemte præsten, Jeg skal have afleveret kage planden til bageren. (De har haft ferie) Jeg skal have afleveret en kurv til godsejeren som også har haft lidt svært ved at finde til til os. Min vielsesring skal til guldsmeden, for jeg har tabt mig så ringen nu glider af. (fedt ikke? Grrr) Jeg har allerede haft nok at se til også efterfølgende, så jeg glæder mig faktisk til ferie, når Henrik og pigerne skal i gang igen, haha.

Lige nu har jeg jo unger på ferie, og een syg, så kommer både min og Henriks fødselsdag om en uges tid, derefter står den på rådighedsvagt til Henrik (hvilket altid stresser mig enormt.), så vil min mor komme og i mens skal jeg lige huske genoptræningen og det almindelige i huset. Så kommer kampen om kørestolen igen, og jeg skal have hevet min visitator i ørerne igen. (Sjovt nok så har jeg jo stadig ikke fået den. :shooter: )

Så skal jeg have afleveret den "gamle" og hvis den nye ikke kommer inden datoen, skal jeg have søgt om at få forlænget udlån. Jeg skal have fat i røntgen, så jeg kan få en kopi af min scanning (Billederne). (Btw er der skriftligt resultat som jeg fik med posten. Det viser kraftig forværring ÆV! Men godt at vide det kan ses.) Så er der sygehusskiftet også, samt en nedskrivning af det som blev skrevet ukorrekt ned ved sidste besøg. Opstart med medicin forhåbentlig snart

I går fik Henrik sat de nyindkøbte skabe op i gangen, så der skal nu sorteres også flyttes rundt på hytten igen. Jeg skal også på jagt efter div. ting som står på ønskelisten efter brylluppet.

Listen vokser bare konstant over mine "planer" og altså jeg kan snart ikke finde på mere, som jeg kan få plads til at nå. Det bliver vist 2015 før jeg når at trække vejret igen. puuuh!

Jooh det kunne være rart at nå at følge med, men lige nu har det uanede udsigter desværre. Jeg har slet ikke mulighed for at fise den af, desværre. Langt det meste kan jeg simpelthen ikke udskyde, for det ville drive mig til vanvid, at have så mange hængepartier og ting som ikke kan vente, det har allerede ventet for længe. :huh::td:

Jeg håber vildt meget på at få fikset en masse hurtigt, så jeg kan få ro i stedet. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Men Line,- fan'galme vigtigt at prioritere... Hvad er vigtigt & haster, hvad er vigtigt men haster ikke, hvad haster men er ikke vigtigt... Tænk lige over det... Jeg sender dig et skema senere, der er hel godt og tankevækkende :)

Lige pt er det sådan en fornemmelse af, at jeg gør hvad jeg lige kan få hul og plads til, så der er et punkt mindre, at tage sig af. Hvad der er i nærheden, som jeg kan komme til at fikse bliver klaret først.

Nogle ting kan jeg heller ikke gøre så meget ved, men er allervigtigst. (f.eks kørestolen.) og de ting forbliver jo på min to do liste, så jeg får mere at "gentage" undervejs. Hvis jeg ikke holder ved, så sker der jo ikke en meter desværre. Andre punkter afhænger af andre mennesker, så jeg kan ikke bare "overstå" dem og det er så svært, når jeg egentlig bare vil have dem gjort. Andet kommer med tid og kan ikke gøres før, så automatisk bliver det en sammenblandnig af tingene, som ikke kan sættes i rækkefølge. Jeg håber at der kommer et ryk, så jeg kan få klaret mest muligt, hurtigst muligt.

I går fik jeg f.eks afleveret pladen til bageren, men ham der tog imod den, anede ikke hvad jeg var, og skrev intet ned. Det betyder så, at jeg i morgen alligevel skal ringe til bageren, for at sikre at de ved den var fra mig. (De har selvfølgelig lukket mandag.) Dobbelt arbejde, det kommer der ud af næsten alle projekter, så jeg er noget træt af det.. (y):td:

:biggrin::lol: sq vildt at det i morgen er 1 mdr. siden vi blev gift, for jeg synes knap der er gået 1 uge.. :lol:

0

Del dette indlæg

Hold nu kæft ja! Der er ski da gået en mdr!!!!!!!!!

Crazy!

Altså os med noget kronisk har mere end andre brug for vores energi... Derfor er det så vigtigt at prioritere når man som du lige nu har mange mange opgaver.... herunder er der et par udgaver af HASTER VIGTIG modellEN.

Prøv (for sjov) at tage et stk blankt A4 og del den i de 4 felter. Tag så din todo liste/kalender eller de 324 post-it og før dem ind i skemaet... Det duer!!

post-59524-0-12220400-1407164763_thumb.j

post-59524-0-70107400-1407164773_thumb.j

post-59524-0-62282700-1407164786_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold nu kæft ja! Der er ski da gået en mdr!!!!!!!!!

Crazy!

Altså os med noget kronisk har mere end andre brug for vores energi... Derfor er det så vigtigt at prioritere når man som du lige nu har mange mange opgaver.... herunder er der et par udgaver af HASTER VIGTIG modellEN.

Prøv (for sjov) at tage et stk blankt A4 og del den i de 4 felter. Tag så din todo liste/kalender eller de 324 post-it og før dem ind i skemaet... Det duer!!

Tak Dorte.

Skemaerne er desværre ikke så brugbare i lige til dette. Alt ryger i kasse 1 haha.. Men tak for dem, måske kan de bruges i andre situationer. Normalt har jeg ikke svært ved at sortere, men det er jo fordi jeg har sat mig adskillelige umulige opgaver på een gang lige nu. :wink::tunge:

0

Del dette indlæg

Dagens opgave lyder på lidt forkælelse og en afkrydsning (forhåbentlig) af en "lille" ting. Min datter havde jeg lovet en tur til frisøren, for hun ville så gerne være blond. Jeg lovede, at i forbindelse med konfirmationen kunne vi se på det. Det blev aldrig til noget, så i dag skal det være og tiden er booket til i formiddag. Samtidig ryger et par cm af mine lokker så jeg kan få luft igen. Jeg skal have klippet reel frisure i håre igen, så det ikke er helt så kedeligt at se på. Det er jo voldsomt tungt at have frisure som er klippet til brude frisuren, så nu kan jeg ENDELIG få en lettere frisure. Jeg glæder mig enormt til at få klaret det. :biggrin::cheerleader3:

Bagefter skal vi en tur forbi præstegården, og så håber jeg på at kunne få underskrevet vielses attesten, så det kan ryge fra min to do liste. Det er jo også passende at det lige er i dag, hvor vi har ramt den allerførste bryllups dag på hele 1 måned. Ikke om jeg fatter hvor tiden er blevet af. Det er slet ikke til at forstå at det er en måned siden vi sagde ja til hinanden. :loveboard:

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Puhaa... Jeg blivet helt forpustet af alle de ting, du skal nå, søde Line :huh:

:wink: Jeg har nået lidt at det nu, heldigvis. Jeg synes godt nok at listerne er liiiidt lange lige for tiden. Man skulle jo tro at det meste bryllupsrelaterede var overstået nu, meeen der er altså lidt som hænger som rest. :):bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For os der laver lister, bliver der ved med at være noget at skrive på :wink:

Da vi lavede en liste forleden over de sidste dage, blev den næsten ligeså lang som den masterplan vi lavede for et par måneder siden *grin*

Men jeg tror på dig og at du nok skal komme igennem også denne liste :)

Nu må jeg hellere skynde mig tilbage til min egen liste, så jeg ikke mangler noget om 2 dage når det er min tur :wink:

0

Del dette indlæg

For os der laver lister, bliver der ved med at være noget at skrive på :wink:

Da vi lavede en liste forleden over de sidste dage, blev den næsten ligeså lang som den masterplan vi lavede for et par måneder siden *grin*

Men jeg tror på dig og at du nok skal komme igennem også denne liste :)

Nu må jeg hellere skynde mig tilbage til min egen liste, så jeg ikke mangler noget om 2 dage når det er min tur :wink:

Haha ja du skal skynde dig at blive færdig med din liste. Det er næsten muligt at tælle sekunder nu for dig. :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

....Altså den familie :td::td: Du får mange :hug::hug::hug: af mig. Det er deres tab..

Ihhh sikke en smuk morgengave du har fået!!! Hold nu op da :) Hvor er det sødt af ham at han ikke har villet gætte hans morgengave :)

Ja den familie er altså ikke så nem altid. :td:

Tak for kram og flotte komplimenter :hug::heart:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer