Garner

De der ringe...

15 posts in this topic

... Hvor og hvordan gør man med dem ? Har gommen dem i baglommen eller ... ? :blink::thumbsupsmileyanim:

Hvad gør I ?? :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Vi vil spørge om H2B's far vil holde dem, og så kan han komme op med dem når de skal bruges.... :wink: Satser på at begge vores forældre skal sidde sammen med os oppe ved alteret.

Men ja - hvad gør man ellers?

0

Min H2Bs forlover holder dem :-)

Ved nogle også har sådan en ringpude de skal ligge på.. Det dog ikke lige noget for os.

0

Annonce ♥

Det er forloverens job at have dem, eller en ringbærer :)

0

Min mand gav dem til præsten da han kom til kirken og så lå de bare på alteret da de skulle på

Det er jo ikke del af ritualet at udveksle ringe så det skal nok aftales med præsten

0

min (nu) hustru havde dem med til kirken, hvor hun viste dem til sin mor og far (der begge sad oppe ved hende i kirken). Men hun havde dem selv i en æske i lommen, da vi gik op til alteret. Præsten (min far) sagde, at når man har en voksen forlover med, så giver det et unaturligt ophold i vielsen, når han skal komme rendende med en æske, og så gå igen. Han er "overflødig", så at sige, og nærmest kun i vejen (især hvis der skal tages billeder)

Det der med en ringbærer fungerer (i hvert fald ifølge min far) bedst, hvis det er et barn, der kommer med dem. Så virker det som et sødt indslag :)

Men det er der sikkert en million forskellige meninger om :)

0

Min H2Bs forlover skal holde dem hos os.

0

Annonce ♥

Min H2B havde dem i lommen. Så praktiske er vi ;)

0

Min H2B (nu mand :loveshower: ) havde dem i inderlommen :a1221:

0

Hvis der er en forlover er det hans job at holde ringene

0

Min H2B forlover holder dem, han sidder ved siden af H2B oppe ved alteret, så der er ikke noget renden frem og tilbage :)

0

Annonce ♥

Altså, lidt er der jo, med mindre forloveren enten giver din h2b ringene inden i går helt frem til præsten, eller han ligefrem følger med jer derhen ;-)

0

vi ved slet ikke om vi vil udveksle ringe..

vi er begge så dårlige til at gå med smykker så de vil desværre bare blive lagt i æsken igen efter dagen er omme, også syntes vi det er spild af penge...

0

... Hvor og hvordan gør man med dem ? Har gommen dem i baglommen eller ... ? :blink::thumbsupsmileyanim:

Hvad gør I ?? :thumbsupsmileyanim:

Vi har dem i æsken hen til kirken og så har min svigermor lovet at hjælpe min datter med dem. Hun ville få special lavet sådan en lille hjerteformet pude, som hun så ville binde dem på - og så får min datter dem når vi skal have dem på... <3

0