PrinsesseMarie

Romantisk forårsbryllup <3 24-05-14 - DIY opdatering

319 indlæg i dette emne

Sikke noget pis og øv med jeres præst :( Øv hvor forfærdeligt! Håber da at han kommer sig helt igen og ikke mindst at i finder en løsning! :)

Hold nu op hvor jeres ringe flotte! wow… og armbånden fra din Farmor .. <3 :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke noget pis og øv med jeres præst :( Øv hvor forfærdeligt! Håber da at han kommer sig helt igen og ikke mindst at i finder en løsning! :)

Hold nu op hvor jeres ringe flotte! wow… og armbånden fra din Farmor .. <3 :loveshower:

Det er så forfærdeligt, stakkels mand.. Håber og tror på det bedste, der er vidst ikke så meget andet at gøre :(

Tak, vi er også super glade for dem, måtte også slå op på fjæsen, at jeg synes det var øv, at man ikke måtte gå med dem endnu :bunny_4:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke noget pis og øv med jeres præst :( Øv hvor forfærdeligt! Håber da at han kommer sig helt igen og ikke mindst at i finder en løsning! :)

Hold nu op hvor jeres ringe flotte! wow… og armbånden fra din Farmor .. <3 :loveshower:

Det er så forfærdeligt, stakkels mand.. Håber og tror på det bedste, der er vidst ikke så meget andet at gøre :(

Tak, vi er også super glade for dem, måtte også slå op på fjæsen, at jeg synes det var øv, at man ikke måtte gå med dem endnu :bunny_4:

Ja det kan jeg godt forstå, det er da både frygteligt og mega uheldigt! - :( Er han op i alderen?

Åh ja kender følelsen! - Vi har også haft vores siden ferien, jeg har måtte gemme dem væk for ikke at bruge dem! :bunny_4:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Overhovedet ikke, han er vel 50-55 og virkelig et livsstykke. Vi giver den lige til i næste uge, og håber på at der kommer gode nyheder :)

Jeg gik rundt med min hele eftermiddagen :lol: :lol: :lol: :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, ved næsten ikke, hvad jeg skal sige til det med præsten...... Håber, han kommer sig igen. Desværre kan det bare godt tage lang tid.......

Men men men..... damn, hvor nogle smukke ringe! I love them! :loveshower:

Nej, det er så ganske forfærdeligt med ham, også derfor at den behøvede at stå sammen med en god nyhed, for ellers bliver jeg da åh så trist :(

I love them also :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Overhovedet ikke, han er vel 50-55 og virkelig et livsstykke. Vi giver den lige til i næste uge, og håber på at der kommer gode nyheder :)

Jeg gik rundt med min hele eftermiddagen :lol: :lol: :lol: :lol:

Ja det er stadig forholdvis ungt… I hvertfald for ung til at gå bort eller blive meget mere syg! Håber virkelig at han kommer sig! :)

- Sender lige en vind af gode og raske tanker :)

Årh, hahaha! Jeg kan faktisk godt forstå dig! - Uhhh, glæder mig virkelig også til at skulle have vores på :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Overhovedet ikke, han er vel 50-55 og virkelig et livsstykke. Vi giver den lige til i næste uge, og håber på at der kommer gode nyheder :)

Jeg gik rundt med min hele eftermiddagen :lol: :lol: :lol: :lol:

Ja det er stadig forholdvis ungt… I hvertfald for ung til at gå bort eller blive meget mere syg! Håber virkelig at han kommer sig! :)

- Sender lige en vind af gode og raske tanker :)

Årh, hahaha! Jeg kan faktisk godt forstå dig! - Uhhh, glæder mig virkelig også til at skulle have vores på :loveshower:

Ja, det håber jeg også.. Desværre er udsigterne ikke så gode, med blodprop i hjertet :( Bare han kommer sig, om end andet, så skal vi nok finde en anden præst.

Jaa, den er såå fin, den skal ikke gemmes i 65 dage :huh: heh

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv præst. Håber at han klarer den

God bedring til ham.

Smukke ringe!!! Wauw :)

Synes at din farmors armbånd er meget smukt. Hvor er det dejligt, at du har fået fikset låsen, så du kan bruge det på jeres bryllup :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er ganske forfærdeligt med jeres præst og alle ønsker om god og snarlig bedring sendes i hans retning.

Men for lige at berolige dig, så har alle tjenestemandsansatte i deres stilling indbygget, at de skal vikariere i provstiet. Så jeg tror, at provsten allerede ér i gang med at finde en vikarpræst :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv præst. Håber at han klarer den

God bedring til ham.

Smukke ringe!!! Wauw :)

Synes at din farmors armbånd er meget smukt. Hvor er det dejligt, at du har fået fikset låsen, så du kan bruge det på jeres bryllup :)

Tak, der er desværre ikke komme noget nyt omkring ham ❤️

Jaa, de er så fine 😊 det er også en gammel sag og den har fået lidt knubs, men det er en del af charmen ❤️❤️ Der vigtigste var at jeg kunne bruge det igen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er ganske forfærdeligt med jeres præst og alle ønsker om god og snarlig bedring sendes i hans retning.

Men for lige at berolige dig, så har alle tjenestemandsansatte i deres stilling indbygget, at de skal vikariere i provstiet. Så jeg tror, at provsten allerede ér i gang med at finde en vikarpræst :)

Ja, det er så forfærdeligt med ham. Jeg har jo kendt ham siden jeg var 13 og fylder 25 i næste måned og har sunget til mange af hans gudstjener udover, så det er nært.

Nårh, det lyder godt. Men uanset, så i Vordingborg kirke er der tilknyttet 3 præster, og den kirke vi er nødsaget til at låne pga. Restaurering er der også tilknyttet en præst, så uanset var en løsning mulig 😊 men altid rart at vide at der kan komme en vikar ❤️

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forfærdeligt med jeres præst, håber på det bedste.

Og så må jeg sige waauw så flotte vielsesringe og din farmors armbånd er utrolig smukt - enkelt og elegant :a1221:

Det gør jeg også for ham :)

Og tak, ville gerne gå med dem nu :D haha.. Men det er heldigvis også det look jeg går efter, måske minus min kjole.. :P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja du har ret! Men man kan være heldig! Det var min onkel :-) men sender i hvertfald stadig masser af tanker mod jeres vej :)

Haha, nej jeg har også svært ved det. Men prøver virkelig at holde fingrerne fra vores! 😝

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er er ked af at hører det med jeres præst, håber han kommer sig

Super smukke ringe og wooauu hvor er din farmors armbånd smukt og meget elegant

Indtil videre hedder det intet nyt er godt nyt ❤️

Taaak.. Har også selv altid været vild med det også er det dejligt at have noget på af betydning 😊

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja du har ret! Men man kan være heldig! Det var min onkel :-) men sender i hvertfald stadig masser af tanker mod jeres vej :)

Haha, nej jeg har også svært ved det. Men prøver virkelig at holde fingrerne fra vores! 😝

Hehe. Nu har jeg heldigvis været på job idag, men lige da jeg kone hjem og så æskerne så ville jeg have min på :-D Hahah

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billedspam del IV :7himmel:

Ja, jeg ved det, jeg er er meget dårlig til at opdaterer herinde, men må nok indrømme at mit nye job tager meget af min tid :blink:

Så derfor kan i nu få ugerne i bileder :lol: har fået styr på lidt flere ting, og har fået shoppet lidt for meget på nettet (se næste indlæg) :badgirl:

Først lidt nyt på DIY fronten

Min kamp mod tylen er begyndt at tage form, og jeg har i samarbejde med min svigerinde lavet halvdelen af pompom'erne, og vi fik produceret en masse i går

post-68886-0-96594000-1396544999_thumb.j

Derudover fik min mor, jeg, min svigerinde og min bror lavet risposer i søndags, og det blev til 100 stk. der nu er klar til den store dag

post-68886-0-37530300-1396545086_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lidt mere af alt det gode til B2B

I forrige indlæg, skrev jeg at jeg havde brugt lidt mange penge på nettet - og jeg har i dag modtaget lidt af det jeg har bestilt.

Jeg mangler dog stadig en ansigtsprimer fra Benefit og en mascara ligeledes fra Benefit der hedder Their real, derudover skal jeg et smut i MAC i slutningen af måneden og købe foundation og concealer - av sagde pengepungen :wink:

Makeup fronten

Jeg har bestilt Urban Decays Naked 3 øjenskyggepallette hjem og den indeholder øjenskygger med rosa undertoner, perfekt til mine grønne øjne :7himmel:

Derudover har jeg i dag, også modtaget min øjenskyggeprimer fra Too Faced, den ligger ude i venstre side på det ene billede.

post-68886-0-09367400-1396545415_thumb.jpost-68886-0-31503000-1396545677_thumb.j

SKO

I går bestilte jeg et par sko, som jeg overvejer at bruge til bryllupssko, men et klogt hoved vil fortælle mig at det har jeg allerede, men jeg er blevet meget i tvivl om det er de helt rigtige, og derfor røg de nye i kurven, bliver glad i bøtten af at kigge på dem, og glæder mig til de kommer hjem

post-68886-0-42530300-1396545823_thumb.jpost-68886-0-92886500-1396545838_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer