PrinsesseMarie

Romantisk forårsbryllup <3 24-05-14 - DIY opdatering

319 posts in this topic

Wow!! Sindssyg flot og meget prinsesse agtig kjole! Den sidder så godt på dig. :a1221: Og hvor er dit kæmpe smil dog bare fantastisk. Bliver helt glad af at se dig så glad! Mandens kæbe kommer helt sikkert til at ramme jorden når han ser dig i den! :loveshower:

0

Annonce ♥

Wow!! Sindssyg flot og meget prinsesse agtig kjole! Den sidder så godt på dig. :a1221: Og hvor er dit kæmpe smil dog bare fantastisk. Bliver helt glad af at se dig så glad! Mandens kæbe kommer helt sikkert til at ramme jorden når han ser dig i den! :loveshower:

Tak, den er også så skøn at have på :loveshower: hihi.. Jeg er skam altid så glad :wink: thats just me..

og i lige måde, du er også så smuk i din :7himmel:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tanker om salmer

Vi har besluttet at skal have kirkehæfter, og de er færdig designede, jeg skal blot have bestilt papir hjem til dem. Derfor har vi besluttet vores salmer, og præsten er med på den. Det bliver som følger:

1. I østen stiger solen op (H2B's valg, der blev sunget til hans mormors bisættelse)

2. Op al den ting

3. Nu titte til hinanden (en af mine yndlingssalmer)

4. Det er så yndigt

Vi har lagt meget vægt på, at det er salmer som vores gæster kender - Jeg synes det er så øv, at være til bryllupper/barnedåber, hvor de eneste der synger med er kirkesangeren og mig :tunge:

0

Annonce ♥

Tanker om gammelt, nyt, lånt og blåt

Da vi var ude og prøve ringe, faldt det sidste på plads, og nu bliver det:

Nyt: Min kjole, bl.a. :wink:

Gammelt: Et guld armbånd som jeg har arvet efter min farmor, det er pt. til rep. men jeg ligger billeder op af det, når jeg får det hjem, sammen med vielsesringene.

Lånt: Min maid-of-honours taske fra hendes eget bryllup

Blåt: Et strømpebånd, jeg fik med da jeg købte min kjole, hvori der er en blå sløjfe.

Nårh ja, også er der 79 dage tilbage.. Puha, jeg synes at tiden går hurtigt :7himmel:

0

uuuh tiden flyver da afsted, synes da lige du havde 100 dages milepæl :loveshower::loveshower:

Synes det ser godt ud med dine tanker om det nye, det lånte, det gamle og det blå

Ja, jeg synes altså at tiden, går meget, meget hurtigt :loveshower: Jeg tror vidst også hellere at jeg må se og få færdiggjort en masse projekter inden jeg starter job, for så skal dagene da nok flyve afsted. :tunge:

Ja, det var meget rart at få styr på det, især det gamle :wink:

0

Sjovt.. Tankerne om salmerne er akkurat det samme her.... Som jeres er det vigtigste for os at folk kender sangene... Der er ikke noget værre end kun 2-3 stykker der synger med og resten nynner.... hihi....

Glæder mig til at se dit armbånd... Har du billeder af resten af tingene???

0

Annonce ♥

Tanker om salmer

Vi har besluttet at skal have kirkehæfter, og de er færdig designede, jeg skal blot have bestilt papir hjem til dem. Derfor har vi besluttet vores salmer, og præsten er med på den. Det bliver som følger:

1. I østen stiger solen op (H2B's valg, der blev sunget til hans mormors bisættelse)

2. Op al den ting

4. Det er så yndigt

Vi har lagt meget vægt på, at det er salmer som vores gæster kender - Jeg synes det er så øv, at være til bryllupper/barnedåber, hvor de eneste der synger med er kirkesangeren og mig :tunge:

Smukke smukke salmer. Og forstår dig godt med hensyn til valget. Vi (dvs. jeg :floejt: ) har også lagt stor vægt på, at det er salmer der kan synges med på.

0

Sjovt.. Tankerne om salmerne er akkurat det samme her.... Som jeres er det vigtigste for os at folk kender sangene... Der er ikke noget værre end kun 2-3 stykker der synger med og resten nynner.... hihi....

hehe.. Ej, det er lidt sjovt :tunge: nemlig, der er rigtig mange salmer som jeg har kendskab til, som jeg synes er kanon smukke, men hvis der ikke er nogle der kender dem, bliver det kun orglets klimpren man kan høre.. Vi har også (læs: jeg har) valgt at fravælge kirkesangeren af 2 grunde, den ene er at med ca. 110 i kirken, burde det kunne lade sig gøre uden, og for det andet så er det en mand der synger i kirken, og jeg er bare ikke til mande solostemmer til fine kirkesalmer :wink:

Jeg glæder mig til at kunne bruge det igen, har ikke ville gå med det i frygt for, at det vil gå op i låsen når jeg bruger det. Tasken er på vej til rens, men det er en silketaske, uden noget tingel-tangel på :wink: og strømpebåndet har jeg ikke billede af, det ligger hos min svigermor, sammen med kjolen :)

0

Tanker om salmer

2. Op al den ting

4. Det er så yndigt

Smukke smukke salmer. Og forstår dig godt med hensyn til valget. Vi (dvs. jeg :floejt: ) har også lagt stor vægt på, at det er salmer der kan synges med på.

Iih, det er dejligt, når vi sådan er enige herinde :tunge: H2B valgte den ene, men kunne nynne med på de resterende 3, så var den hjemme :lol: :lol:

0

hehe.. Ej, det er lidt sjovt :tunge: nemlig, der er rigtig mange salmer som jeg har kendskab til, som jeg synes er kanon smukke, men hvis der ikke er nogle der kender dem, bliver det kun orglets klimpren man kan høre.. Vi har også (læs: jeg har) valgt at fravælge kirkesangeren af 2 grunde, den ene er at med ca. 110 i kirken, burde det kunne lade sig gøre uden, og for det andet så er det en mand der synger i kirken, og jeg er bare ikke til mande solostemmer til fine kirkesalmer :wink:

Jeg glæder mig til at kunne bruge det igen, har ikke ville gå med det i frygt for, at det vil gå op i låsen når jeg bruger det. Tasken er på vej til rens, men det er en silketaske, uden noget tingel-tangel på :wink: og strømpebåndet har jeg ikke billede af, det ligger hos min svigermor, sammen med kjolen :)

Jeg kender også mange sange, for jeg har sunget i kirkekor... Men når jeg nævner salmer for H2B så skal jeg have gang i youtube... ha ha.... Det er vist en kvinde i vores, og ellers må min sanglærer bare synge godt med... ha ha....

Så kan jeg godt forstå du glæder dig til at bruge det igen... :) Er noget bøv når man er bange for at miste noget man elsker...

Glæder mig til at se det hele samlet... :)

0

Tanker om salmer

2. Op al den ting

4. Det er så yndigt

Iih, det er dejligt, når vi sådan er enige herinde :tunge: H2B valgte den ene, men kunne nynne med på de resterende 3, så var den hjemme :lol: :lol:

"I østen stiger solen..." er også en af mine yndlingssalmer. Desværre har vi sunget den lidt for tit til begravelser. Så fandt jeg ud af at "Vi beder, Herre, for de to" kan synges på "I østen stiger solen..." så var jeg solgt. Jeg faldt for teksten i "Vi beder, Herre, for de to", som i mine øjne er meget romantisk, og når den så kan synges på "I østen stiger solen..." som jo er en meget smuk melodi, ja så fik jeg (øh jeg mener selvfølgelig vi :oops: ) det bedste af to muligheder.

0