gybbelgobbel

De uorganiserede - Takkekort!

2,181 indlæg i dette emne

Tak alle sammen! De sidste 3 mdr har ikke lige være de sjoveste, men vi læner os op ad, at både min bedstefar og Thomas' mormor var meget syge og havde mange smerter. De har fred nu, og lider ikke mere...

Vi blev kaldt derud i går eftermiddags, og Thomas gik lidt i stå og kunne ikke finde ud af om han skulle tage derud med det samme eller vente til efter arbejde. Da vi arbejder i samme bygning dog, skrev han til mig over det interne messenger-system og jeg var bare sådan lidt "Vi kører omgående!". Der var kl. ca. 15 og jeg tænkte at vi måske kunne undgå kø og myldretid... Men men men - folk havde kollektivt besluttet at køre tidligere hjem fra arbejde pga. snevejret, så den tur der burde have taget 40-45 minutter endte med at tage 1½ time.. Det var ikke lige det man havde brug for, når man tænker at tiden måske er knap...

Nå men vi kommer derud og kan straks se en klar forværring siden lørdag, da vi var der, hvor man kunne få lidt øjenkontakt, og hun kunne lave lyde for at give udtryk for om hun havde ondt, var glad for at se os, forstod/registrerede hvad vi sagde osv. Hun lå bare og trak vejret meget overfladisk i en iltmaske... Øjnene var meget fjerne og vi kunne slet ikke få kontakt til hende. Hendes luftmadras var igen i stykker og hun skulle derfor over i en anden seng, for at hun ikke lå direkte på metallet i sengen. Luften var nemlig på vej ud...

Jeg havde lidt mere afstand til det, tog rollen som den stærke og var hos den som lige sad alene.. På et tidspunkt kører Thomas' morfar og mor efter mad og ringer at det trækker ud, og Thomas - som efterhånden er meget sulten - går over til en automat for at trække et eller andet. Jeg sidder så alene hos mormor og kan ikke finde på noget at sige, så jeg giver mig i stedet til at synge for hende. Hun elskede musik. Da Thomas kom tilbage er den nye seng klar og vi går ud mens hun flyttes over. Vi kom lige kort ind igen, men sygeplejersken havde bemærket at et af kateterne ikke virkede og hun var derfor våd, så de ville lige vaske hende lidt. Vi bliver derfor sendt ud igen. De er dog ikke nået ret langt før sygeplejersken kom ud og bad os komme ind igen, fordi de synes hun virkede meget fjern. Vi går så derind og kan godt se at hendes hud har en helt forkert farve, og når også kun lige at fortælle hende at vi var hos hende og ae hende på kinden inden hun åndede ud. Det var en tung besked at skulle give videre til Thomas' morfar og mor, som ikke nåede tilbage... :(

Sygeplejerskerne var simpelthen så søde... De udleverede endda mormors vielsesring, hvad de jo vist egentlig ikke må. Men da samtlige potentielle arvinger var til stede tror jeg de vurderede det var ok.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare flot skrevet. Det er frygteligt sørgeligt at skulle igennem et tab, men det har været dejligt at i har været hos hende. Dog utroligt synd for morfar og mor de ikke var til stede i øjeblikket.

Jeg fik helt våde øjne da du skrev du havde sunget for hende - hvor er det fint.

Håber i kommer okay igennem sorgen, selvom det er sindssygt hårdt.

Stort kram herfra!!

0

Del dette indlæg

Thomas blev også glad og rørt da jeg fortalte jeg havde sunget for hende, han havde selv tænkt at det var synd der ikke var noget musik hos hende, da hun havde radio flere steder derhjemme fordi hun elskede musik. I hans verden har jeg en smuk stemme - i min verden er den middelmådig - men det er jo lige meget i situationen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak alle sammen! Der er bisættelse på tirsdag. Det mest grænseoverskridende har nok været, da hun var blevet gjort i stand og lå havlt svøbt ind med blomster i hænderne på sygehuset og vi stod og sagde farvel alle fire inden vi kørte hjem i mandags, så spørger morfar om ikke en af os kunne tage billeder af hende på mobilen... Thomas og jeg udvekslede lige et blik, for det synes vi ikke helt var passende og ret grænseoverskridende, men det var hans ønske og uden at udveksle ord bliver vi enige om at føje den stakkels sørgende mand, som ikke var til stede da hun sov ind. Jeg tog billederne på min mobil, for ville ikke have at Thomas havde dem på sin, og ej heller at hans mor havde dem på sin mobil. Men må indrømme at jeg ikke har brugt kameraet på min mobil siden. og har kun været inde at se på dem, fordi Thomas' mor bad mig sende dem til hendes mail, fordi morfar ville have dem printet ud. Jeg regner med at få dem fremkaldt, når der har været bisættelse og jeg har billeder af kisten også. Jeg har nemlig også fra min bedstefars bisættelse, og så kan de to efterladte ægtefæller få hver deres lille billedpakke. Et er kisten og alle blomsterne, men at have billeder af en afdød på min telefon, som hun ligger der.... Nej det er altså ikke sjovt. Jeg er måske lidt sart, men så snart de er overført og fremkaldt skal de slettes fra min telefon. Men NU skal vi altså SNART over til noget lidt mere relevant for brylluppet og noget mere fornøjeligt.

0

Del dette indlæg

Tak alle sammen! Der er bisættelse på tirsdag. Det mest grænseoverskridende har nok været, da hun var blevet gjort i stand og lå havlt svøbt ind med blomster i hænderne på sygehuset og vi stod og sagde farvel alle fire inden vi kørte hjem i mandags, så spørger morfar om ikke en af os kunne tage billeder af hende på mobilen... Thomas og jeg udvekslede lige et blik, for det synes vi ikke helt var passende og ret grænseoverskridende, men det var hans ønske og uden at udveksle ord bliver vi enige om at føje den stakkels sørgende mand, som ikke var til stede da hun sov ind. Jeg tog billederne på min mobil, for ville ikke have at Thomas havde dem på sin, og ej heller at hans mor havde dem på sin mobil. Men må indrømme at jeg ikke har brugt kameraet på min mobil siden. og har kun været inde at se på dem, fordi Thomas' mor bad mig sende dem til hendes mail, fordi morfar ville have dem printet ud. Jeg regner med at få dem fremkaldt, når der har været bisættelse og jeg har billeder af kisten også. Jeg har nemlig også fra min bedstefars bisættelse, og så kan de to efterladte ægtefæller få hver deres lille billedpakke. Et er kisten og alle blomsterne, men at have billeder af en afdød på min telefon, som hun ligger der.... Nej det er altså ikke sjovt. Jeg er måske lidt sart, men så snart de er overført og fremkaldt skal de slettes fra min telefon.

Årh nej da, det var da ikke rart :o Det kan jeg godt forstå, men hvor er det godt at du gør det, når manden beder om det. Hvor er det sødt af ham også, stakkels mand :(

... Men NU skal vi altså SNART over til noget lidt mere relevant for brylluppet og noget mere fornøjeligt.

Lyder godt! :)

0

Del dette indlæg

Endnu en kjole...

Jeg fandt denne kjole på Etsy. Det der gør at den tiltaler mig er bl.a. snittet, som nærmest lægger op til at have et skørt under - f.eks. et af de farvede :a1221:

Noget andet, som er rigtig fint, er printet med kaninen, fordi det relaterer til noget internt Thomas og jeg har med hinanden. Og det kunne være sjovt at sende et signal til ham på den måde.

Hvad jeg ikke så godt kan lide: Spagettistropperne og at de er sorte. Jeg kan egentlig godt lide den sorte kant forneden, men stropper og kant foroven er jeg ikke fan af.

Link: https://www.etsy.com/dk-en/listing/154776704/tea-length-ivory-satin-wedding-dress?ref=favs_view_1

il_570xN.472374257_c5di.jpg

0

Del dette indlæg

Endnu en kjole...

Jeg fandt denne kjole på Etsy. Det der gør at den tiltaler mig er bl.a. snittet, som nærmest lægger op til at have et skørt under - f.eks. et af de farvede :a1221:

Noget andet, som er rigtig fint, er printet med kaninen, fordi det relaterer til noget internt Thomas og jeg har med hinanden. Og det kunne være sjovt at sende et signal til ham på den måde.

Hvad jeg ikke så godt kan lide: Spagettistropperne og at de er sorte. Jeg kan egentlig godt lide den sorte kant forneden, men stropper og kant foroven er jeg ikke fan af.

Link: https://www.etsy.com/dk-en/listing/154776704/tea-length-ivory-satin-wedding-dress?ref=favs_view_1

il_570xN.472374257_c5di.jpg

Superpæn kjole. Tror du ikke, der er mulighed for at undgå kanten på toppen (og måske endda stropperne), hvis man skriver til dem. Kjolen bliver jo alligevel syet på bestilling, og der er korset i toppen?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Superpæn kjole. Tror du ikke, der er mulighed for at undgå kanten på toppen (og måske endda stropperne), hvis man skriver til dem. Kjolen bliver jo alligevel syet på bestilling, og der er korset i toppen?

Jo, det kan man jo nok :)

Altså, der står den er med "princess corset top" men om der er stivere i, ved jeg ikke. Det ville helt klar være en af de ting jeg skulle spørge om hvis jeg ville gå videre med idéen. :)

0

Del dette indlæg

MEGA sød :lol:

Jeg har i øvrigt denne her på min favoritliste - men ved ikke om det er dig!?

il_570xN.481009212_otde.jpg

Her er et link til sælgeren - hun har mange fede :wink:

https://www.etsy.com/shop/atelierbellecouture?ref=l2-shop-info-name

Redigeret af Oxytocin
0

Del dette indlæg

MEGA sød :lol:

Jeg har i øvrigt denne her på min favoritliste - men ved ikke om det er dig!?

il_570xN.481009212_otde.jpg

Her er et link til sælgeren - hun har mange fede :wink:

https://www.etsy.com/shop/atelierbellecouture?ref=l2-shop-info-name

Snittet er jo lige i min boldgade, men udskæringen er umiddelbart ikke mig. Og de lyserøde detaljer er lige tuttenuttede nok, men giv den en hjerteudskæring, fjern bånd/sløjfe under brystet, og skift farven på kanten af skørtet til dyb lilla og så er den jo lige i øjet! :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh nej da, det var da ikke rart :o Det kan jeg godt forstå, men hvor er det godt at du gør det, når manden beder om det. Hvor er det sødt af ham også, stakkels mand :(

Ja, det var ubehageligt... Det er måske heller ikke lige det bedste minde om hende... Men ja, hvis han kan finde trøst i det, så vil jeg ikke sætte mig imod!

0

Del dette indlæg

Tak for alle de fine kommentarer på kaninkjolen, må indrømme jeg troede at det var lige internt nok til at I ville synes om den :)

Ja, jeg har været inde og lure et par gange, og det er også i mine overvejelser, det er en ret cool side!

Min største anke med alle disse kjoler som skal købes online er at jeg ikke kan prøve dem først... Det gælder jo også kaninkjolen..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er lidt et sat når man ikke kan prøve først. Jeg er totalt skudt i deres audrey model, sådan en ville jeg gerne eje :0)

Enig, den er super flot - den ville jeg dog nok ikke turde satse på var flot til mine :b223:

De to jeg umiddelbart tror er bedst til mig er Elizabeth eller Marilyn. :c166:

0

Del dette indlæg

Ihhh, hvor er kaninkjolen fin!!! Og med et Le Petit Tom-skørt under bliver du da bare smækker-lækker :cheerleader3:

Ja, jeg tænker også den vil gøre sig godt med et af de skørter! :a1221:

0

Del dette indlæg

Ihhh, hvor er kaninkjolen fin!!! Og med et Le Petit Tom-skørt under bliver du da bare smækker-lækker :cheerleader3:

Ja, jeg tænker også den vil gøre sig godt med et af de skørter! :a1221:
Det er jeg 100% sikker på, den vil :thumbsupsmileyanim: Redigeret af sle85
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer