gybbelgobbel

De uorganiserede - Takkekort!

2,181 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg googlede altså lige lidt, bare for at se. Du har sikkert selv fundet en masse fine muligheder, men her er hvad jeg fandt.

Jeg synes mange af frisurerne er super feminime, selvom de er korte.

Synes altså der er nogle rigtig fine nogen indimellem! Jeg er specielt vild med de tre første :biggrin:

PS. Prøv at søge på short edgy hairstyles. Der er virkelig mange fede.

post-56633-0-63649500-1395569879_thumb.j

post-56633-0-46071900-1395569889_thumb.p

post-56633-0-57555100-1395569897_thumb.p

post-56633-0-73807900-1395569929_thumb.j

post-56633-0-96679300-1395569933_thumb.j

post-56633-0-45080600-1395569938_thumb.j

post-56633-0-13852300-1395569944_thumb.p

post-56633-0-12303400-1395569951_thumb.p

post-56633-0-33512400-1395569959_thumb.p

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg

Nu ved jeg jo godt at du ikke er helt hundrede på påfugletemaet mere, men faldt lige over disse:

https://www.etsy.com/dk-en/listing/82524046/peacock-blue-bridesmaid-wedding-earrings?ref=sr_gallery_8&ga_search_query=earrings+crystal+blue&ga_order=most_relevant&ga_ship_to=DK&ga_page=5&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery

Kan ikke helt huske om du har fundet smykker eller om du overhovedet skal bruge nogen :)

0

Del dette indlæg

Camilla: Det vil jeg glæde mig til, har selv kun 2.

Josephine: Tak for de mange billeder! Jeg er stødt på nr. 3 en del gange efterhånden, den kan jeg rigtig godt lide selve håret på. :loveshower: Hårbøjler kan jeg desværre ikke bære da jeg har et stort hoved så de trykker og giver hovedpine. :( Den allersidste er også ret fin, de andre er jeg nok ikke så meget til - ja jeg er møgbesværlig. :rolleyes:

Pernille: Så flot farve! Jeg er ikke så meget til alt blinget rundt om den blå-grønne (virkelig smukke) sten, men godt fundet! Tak! Jeg ved ikke helt med smykker endnu. Tror jeg skal have nogle små ørestikker... Håber jeg finder ud af hvad jeg vil inden enten min fødselsdag eller jul så jeg kan ønske mig det i gave. :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha, det skal jo tydeligvis heller ikke være nemt :) men så et stort flot spænde, kunne være godt :D

Ja det ville være rigtig flot, tror jeg - evt. med en lille bitte smule birdcage slør i. Er jo sådan set ved at lave noget selv, men gik i stå fordi jeg ikke kunne finde ud af hvad jeg ville med mit hår...

0

Del dette indlæg

Sjov med fotor.com!

Hold nu op jeg storhygger mig med alle de muligheder man har med fotor.com.

Se nu bare her:

post-68857-0-38937000-1395575499_thumb.p

Jeg havde ret i at det nederst til højre er Thomas' favorit, for spurgte ham hvilket billede I piger bedst kunne lide og det var den han valgte, fordi det i hans øjne er "Det tidspunkt af dit liv hvor du var allersmukkest!"

post-68857-0-30437000-1395575576_thumb.j

Og den her bare fordi jeg hyggede mig med siden :)

0

Del dette indlæg

Jeg holder nu med ham, for det er en feminin version af frisuren.

Mit input er :Jeg synes du skal holde ved det korte. Selvom andre lader håret gro til bryllup så synes jeg da at du skal holde ved det som du kan lide og så lade kompromiset være at lave det med et ekstra feminint twist. Du køber jo heller ikke en stor lang prinsesse kjole bare fordi andre brude gør. Hold fast i dig selv og hvad du vil og lad hans ønsker være lidt i baggrunden. Jeg tror bestemt at han vil synes du er smukkest når du har det bedst med dig selv. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sjov med fotor.com!

Se nu bare her:

attachicon.gifhår-collage,mindre.png

Jeg havde ret i at det nederst til højre er Thomas' favorit, for spurgte ham hvilket billede I piger bedst kunne lide og det var den han valgte, fordi det i hans øjne er "Det tidspunkt af dit liv hvor du var allersmukkest!"

attachicon.gifFotor032312166.jpg

Det er altså også fint, tror det vil være så godt med kjolen. Har du egentligt bestilt den? Det kan jeg ikke huske...

Jeg synes at du skal følge Thomas yndlings til brylluppet og så kan du altid gå over i modsatte grøft efter brylluppet, så er i jo gift :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg holder nu med ham, for det er en feminin version af frisuren.

Mit input er :Jeg synes du skal holde ved det korte. Selvom andre lader håret gro til bryllup så synes jeg da at du skal holde ved det som du kan lide og så lade kompromiset være at lave det med et ekstra feminint twist. Du køber jo heller ikke en stor lang prinsesse kjole bare fordi andre brude gør. Hold fast i dig selv og hvad du vil og lad hans ønsker være lidt i baggrunden. Jeg tror bestemt at han vil synes du er smukkest når du har det bedst med dig selv. :)

Den er også meget sød, men mit hår i siderne krøller og er generelt besværligt at holde styr på i den længde. Men ja helt sikkert en mulighed! :)

Sjov med fotor.com!

Se nu bare her:

attachicon.gifhår-collage,mindre.png

attachicon.gifFotor032312166.jpg

Det er altså også fint, tror det vil være så godt med kjolen. Har du egentligt bestilt den? Det kan jeg ikke huske...

Jeg synes at du skal følge Thomas yndlings til brylluppet og så kan du altid gå over i modsatte grøft efter brylluppet, så er i jo gift :D

Hahaha, ja det kunne jeg jo, nu må vi se.

Nej ikke endnu, der er stadig over et år til vi skal giftes, og ville gerne tabe mig først, så jeg venter lige lidt med at bestille den.

Det øverste til venstre er super flot til.. :)

Taaaark! :lol:

Årrrh! Er du gal en sild :toot:

Jeg synes også det korte klæder dig rigtig fint - som billede 1 og billede 5 :)))) :loveshower:

Taaaark :blush: Jeg elsker at have kort hår, men synes jo også bare at dette kunne være lækkert (det ville dog skulle være ved hjælp af extensions), fordi jeg ved Thomas elsker langt rødt hår - men tror egentlig ikke det ville klæde mig på trods af at jeg har grønne øjne - jeg synes jeg kommer til at se ældre ud med rødt hår...

post-68857-0-67178900-1395686343_thumb.j

Helt klart kort! Det klæder dig vildt godt :kiss: Jeg er ret vild med den nederste til højre - meget feminim korthårsfrisure til dig :)

Taaaark! :biggrin: Det er også Thomas' favorit!

0

Del dette indlæg

Kære Gybbel

Du har sådan et sødt feminint ansigt og kan nemt bære kort hår. Ved ikke hvad der sker for mænd med den der hårlængde.... :)

Jeg postede engang et hav af billeder til en anden bruger (måske var det Kittygirl) som også havde kort hår... Det er ved at være længe siden.. Bum bum... Det ligger lidt langt væk :happy:

post-59524-0-63661200-1395686945_thumb.j

post-59524-0-21423900-1395686954_thumb.j

post-59524-0-81959100-1395686963_thumb.j

post-59524-0-76607200-1395686973_thumb.j

post-59524-0-80841700-1395686985_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tilvalg og fravalg

Jeg luftede pomponer for Thomas her den anden dag, men dem kan han ikke lide (hverken honeycomb eller de andre), så det er valgt fra. Han synes det er for "My big fat gypsy wedding" agtigt - :rolleyes: jeg mener så ikke han har set det program nok til at kunne udtale sig om det. Pointen er dog at han ikke kan lide dem og så skal vi naturligvis ikke have dem. Tror jeg vil høre ham ad om vi skal lave en anden type ophæng med origami traner - der er en gammel japansk legende om at den der folder 1000 traner får et ønske opfyldt (og andre variationer hvor man får et liv fyldt med held og andre gode ting), så det kunne være lidt sjovt med en reference til det, selvom det vil betyde at der skal foldes MANGE traner. Jeg folder nok ikke lige 1000 da det blot er en reference til det... Nu må jeg se hvad han så synes om den ide. :rolleyes:

Af tilvalg har jeg så, i kampen for at få en bryllupssmækker krop, startet 3 forskellige 30-dages udfordringer til arme, mave og ben/lår, samtidig med at jeg løbetræner som en tosse. Er du gal mand det er vildt hårdt. Særligt ben/lår, fordi det er alle de muskler som er underudviklede på mig fordi jeg har gået forkert på mine fødder hele mit liv, og de muskler derfor ikke rigtig har været i brug. Vi træner på jobbet 4 dage om ugen, og de forskellige udfordringer har så forskellige pausedage indbygget, så jeg ikke laver det samme hver dag.

0

Del dette indlæg

Tilvalg og fravalg

Jeg luftede pomponer for Thomas her den anden dag, men dem kan han ikke lide (hverken honeycomb eller de andre), så det er valgt fra. Han synes det er for "My big fat gypsy wedding" agtigt - :rolleyes: jeg mener så ikke han har set det program nok til at kunne udtale sig om det. Pointen er dog at han ikke kan lide dem og så skal vi naturligvis ikke have dem. Tror jeg vil høre ham ad om vi skal lave en anden type ophæng med origami traner - der er en gammel japansk legende om at den der folder 1000 traner får et ønske opfyldt (og andre variationer hvor man får et liv fyldt med held og andre gode ting), så det kunne være lidt sjovt med en reference til det, selvom det vil betyde at der skal foldes MANGE traner. Jeg folder nok ikke lige 1000 da det blot er en reference til det... Nu må jeg se hvad han så synes om den ide. :rolleyes:

Af tilvalg har jeg så, i kampen for at få en bryllupssmækker krop, startet 3 forskellige 30-dages udfordringer til arme, mave og ben/lår, samtidig med at jeg løbetræner som en tosse. Er du gal mand det er vildt hårdt. Særligt ben/lår, fordi det er alle de muskler som er underudviklede på mig fordi jeg har gået forkert på mine fødder hele mit liv, og de muskler derfor ikke rigtig har været i brug. Vi træner på jobbet 4 dage om ugen, og de forskellige udfordringer har så forskellige pausedage indbygget, så jeg ikke laver det samme hver dag.

Fedt med al den træning! Med al det knokleri skal du nok nå, hvad du ønsker :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak piger, jeg håber det giver pote! Og så skal jeg lige blive lidt bedre til at sige nej til chokolade, slik og kager, kiks og søde sager... *SUK* er MONSTER sukkerafhængig og tåler ikke de fleste sødestoffer særligt godt, så det er lidt op ad bakke på den konto.

0

Del dette indlæg

Hvor er du sej! Er du med på den der 30 dages udfordring på facebook? Den er ret sej i hvert fald :)

Nej? Hvad er det for noget? Jeg har bare fundet 3 forskellige challenges online og printet dem ud på et samlet stykke papir. :)

Du er mega sej Gybbel. Jeg havde også en plan om at starte de challenges, måske jeg burde hoppe ud i det.

Men godt gået - du giver den fuld skrue jo:-)

Ja, nu må vi se om mine knæ vil være med hele vejen med squatsene. Jeg synes bare du skal kaste dig ud i det! Det er SÅ rart bare at komme i gang, og har man et fast program hvor man kan hakke af hver gang at jeg har klaret endnu en dag! Det motiverer! Gør det synligt hvad du opnår! Det kan jeg virkelig anbefale!

0

Del dette indlæg

Hvor er du sej! Er du med på den der 30 dages udfordring på facebook? Den er ret sej i hvert fald :)

Nej? Hvad er det for noget? Jeg har bare fundet 3 forskellige challenges online og printet dem ud på et samlet stykke papir. :)

Du er mega sej Gybbel. Jeg havde også en plan om at starte de challenges, måske jeg burde hoppe ud i det.

Men godt gået - du giver den fuld skrue jo:-)

Ja, nu må vi se om mine knæ vil være med hele vejen med squatsene. Jeg synes bare du skal kaste dig ud i det! Det er SÅ rart bare at komme i gang, og har man et fast program hvor man kan hakke af hver gang at jeg har klaret endnu en dag! Det motiverer! Gør det synligt hvad du opnår! Det kan jeg virkelig anbefale!

Det er PWH fitness der inde på fb har udfordret til 30 dages højintensiv træning 10-20 min om dagen. Vi er nået til dag 15 nu... Hun uploader hver dag en video med træning der kan foregå hjemme på stuegulvet... HOLY Moses det er lidt hårdt :lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer