gybbelgobbel

De uorganiserede - Takkekort!

2,181 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Haha... Nogen skal jo holde hjulene i gang ;-) det er altså også en god pris... Og hvis du laver nogle traner i det så er der en rød tråd

Ja det var lidt det der var pointen med at købe så meget af det - har jo vitterligt ikke brug for 500 ark, men så er der så alt rigeligt plads til fejl, forbedringer, forsøg, andre diy i samme papir, evt. kuverter i det også, osv.

0

Del dette indlæg

Efter lidt fravær er jeg lige blevet opdateret... fede invitationer :)

Men nu (om 5 min) skal du kigge på min tråd, der er nemlig TOTAL GYBBEL BK-KREDIT til dig ;)

Hvor er det blevet godt. Og hvor har jeg glædet mig til at se dem printet!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Invitation version 3 - ufoldet!!!

Jeg har ingen printer herhjemme - det har jeg planer om at skulle have på et tidspunkt, men lige nu har vi altså ikke. Det betyder, at selvom jeg sidder her hen over weekenden og ændrer på fonte på vores invitaiton, så kan jeg ikke se hvordan det ser ud foldet før i morgen! Tålmodighed er en dyd, sagde ingen kommende brud nogensinde... :rolleyes:

Men det betyder jo ikke at jeg ikke kan vise noget frem, det er bare ikke hverken printet, skåret ud eller foldet, så der må i lige bruge fantasien. Det er også kun den ene side jeg viser frem, da jeg ikke er klar med bagsiden endnu.

Tror dog jeg har fundet den kombination af fonte jeg vil bruge. Den ene er Courier New, som jeg ELSKER. Den anden hedder Lavanderia og er en gratis font jeg har fundet et eller andet sted på nettet. Hvor kan jeg ikke lige huske. Men synes den giver et godt samspil med Courier New uden at blive for tuttenuttet.

post-68857-0-99342100-1396771212_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes også det er en rigtig fin kombination af fonte - jeg glæder mig til at se hvordan de ender ud.. :)

Jeg har en Canon printer herhjemme, som dog mangler strømstikket, hvis jeg kan finde det, vil du så have den? Altså, den kan ikke noget særligt andet end print og scan (tror jeg - ikke sådan en fancy en med airprint og hele baduljen..)

0

Del dette indlæg

Sikke en fin og meget kreativ invitations ide. Bliver spændende at se det færdige resultat!

Tak! Jeg glæder mig også til at se hvad det ender med. :biggrin:

Synes også det er en rigtig fin kombination af fonte - jeg glæder mig til at se hvordan de ender ud.. :)

Jeg har en Canon printer herhjemme, som dog mangler strømstikket, hvis jeg kan finde det, vil du så have den? Altså, den kan ikke noget særligt andet end print og scan (tror jeg - ikke sådan en fancy en med airprint og hele baduljen..)

Ej, mener du det? Det vil jeg rigtig gerne!
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan du ikke lige sende noget af din kreativitet denne her vej???? :blush::biggrin:

Den bliver så fin den indbydelse.. :loveshower:

Taaaark! Jeg kan da prøve! Men man skal jo ikke tvinge kreativiteten frem, hvis det giver mere stress end det giver hygge!

Jeps, Gybbel - det mener jeg :) Må lige se om jeg kan finde stikket til den, ellers er jeg sikker på, at det kan erhverves billigt et-eller-andet sted.. :wink:

Det er enormt sødt af dig, mange tak, den vil jeg rigtig gerne have!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Invitation - Nu med gren!

Ja så sneg jeg mig lige til at printe, skære til og folde en invitation midt i arbejdstiden!!! :o

Denne version er pyntet med kirsebærgrene - eller... altså... mit karikerede forsøg på at gengive dem i sort... Og så er nogle af informationerne rykket lidt rundt.

Mit karduspapir skulle efter sigende være sendt af sted i dag, så jeg har det nok i morgen, så laver jeg endnu et forsøg! Hvis I altså kan holde alle mine versioner ud. :blush:

post-68857-0-82785100-1396867431_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer