gybbelgobbel

De uorganiserede - Takkekort!

2,181 indlæg i dette emne

De der Mokume Gane ringe igen

Jeg er begyndt at følge en sælger på Etsy der netop har uploadet dette sæt, som jeg synes er toplækkert i mønster og Thomas udbrød også "Uuuuuuuuuh!!" da jeg viste ham dem:

il_570xN.570460800_cuwr.jpg

De er altså bare smadder flotte. Og så er de super fede, i det at de er så anderledes.

Overvejer I ny ringe? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er rigtigt, men nogle gange er det også let at lokke kæresten til hygge foran fjernsynet i stedet for. Så det er sejt i giver den gas:-)

Du bliver jo en lille nips genstand når su skal i kanin kjolen:-)

Det er rigtigt, særligt hvis man kommer hjem inden træning. Men fordi vi gør det lige efter job, og vi ikke har noget vi absolut skal hjem til - kattene skal jo ikke luftes - så går det ret nemt. Thomas er egentlig ret bredskuldret har jeg fundet ud af, han har ellers altid en lidt krumbøjet holdning pga. sin dårlige ryg, men nu hvor han træner, er hans holdning blevet bedre fordi han er stolt af sine bedrifter og de muskler der er begyndt at vise sig. :)

Jeg nævnte i går at jeg ville ønske jeg havde samme syn på det, som ham og han sagde: "Sweetie, når mænd ser sig selv i spejlet så ser de en superhelt. Når kvinder ser sig i spejlet ser de en fed kælling. Sådan er det bare." og det tror jeg egentlig han har ret i. Kvinder vil altid se på alle fejlene hos sig selv.

0

Del dette indlæg

Jeg er begyndt at følge en sælger på Etsy der netop har uploadet dette sæt, som jeg synes er toplækkert i mønster og Thomas udbrød også "Uuuuuuuuuh!!" da jeg viste ham dem:

De er altså bare smadder flotte. Og så er de super fede, i det at de er så anderledes.

Havde vi haft budgettet til havde vi nok, men som det ser ud nu er vi lidt bagud med opsparingen, fordi vi idioter ikke havde fikset vores fradrag da vi flyttede i egen bolig, så det har været lidt stramt i økonomien.

Men for nu har vi dem i baghovedet til hvis vi får råd. Det er den første type ringe vi har været oppe at køre over siden vi fandt vores titaniumsringe, som desværre begge er et halvt nr for store, og de kan jo ikke gøres mindre.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Havde vi haft budgettet til havde vi nok, men som det ser ud nu er vi lidt bagud med opsparingen, fordi vi idioter ikke havde fikset vores fradrag da vi flyttede i egen bolig, så det har været lidt stramt i økonomien.

Men for nu har vi dem i baghovedet til hvis vi får råd. Det er den første type ringe vi har været oppe at køre over siden vi fandt vores titaniumsringe, som desværre begge er et halvt nr for store, og de kan jo ikke gøres mindre.

Så er de i hvert fald helt klart værd, at holde i tankerne. Vielsesringe er jo for evigt og så synes jeg også virkelig, at I skal ende op med nogen, som bare er helt perfekte. Håber at jeres økonomi klarer op :) !!!

0

Del dette indlæg

Ja nu er vi jo noget mere pragmatiske i det herhjemme, så om det så må vente til efter brylluppet med ringene gør ikke det store, andet end at de jo også passer i temaet og det derfor kunne være fedt at have dem der.. Havde jeg haft råd ville jeg bestille dem uden Thomas anede det, og så overraske ham med dem på rådhuset. Men dels kan jeg i vores økonomi ikke snige penge ud uden han opdager det, dels kunne han finde på at gøre det samme...

0

Del dette indlæg

Mega fine ringe, har du skrevet hvad de koster et sted? Jeg har ikke lige set det.

Men de er virkeligt fine:-)

Det varierer alt efter metallet det er brugt og kompleksiteten af mønstret, mener det viste sæt stod til omkring 6-7.000kr, men det er inklusive en safir i kvinderingen som ikke er afbilledet, men har set ringe i den etsyshop til ned omkring 1.200 pr stk...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mega fine ringe, har du skrevet hvad de koster et sted? Jeg har ikke lige set det.

Men de er virkeligt fine:-)

Det varierer alt efter metallet det er brugt og kompleksiteten af mønstret, mener det viste sæt stod til omkring 6-7.000kr, men det er inklusive en safir i kvinderingen som ikke er afbilledet, men har set ringe i den etsyshop til ned omkring 1.200 pr stk...

Super fede ringe. Hvad er prisen for sådan et par hvis man må spørge

Det står i indlægget lige før dig :) Jeg har quotet det i dette indlæg igen :biggrin:

0

Del dette indlæg

Det er nogle rigtige fine ringe. Og jeg kan godt forstå det er mange penge, hvis ens ringe-budget ikke er 6-7000 kr.

Jeg hepper på du vinder i Lotto:-)

Eller i finder nogle fine nogle på Etsy. Den side er jo bare guld værd. Og tak til BK brude for at jeg kender den side:-)

0

Del dette indlæg

Jeg er helt tosset med de ringe..

Kan mærke en lille del af mig har lyst til at prikke til Sømanden og høre om vi skal skifte til dem..

Men nu har vi jo valgt ringe som jeg er ret vild med... sååå..

Og jeg lider af yoyo-vægt så skal have ringe som kan ændres hvis det er jeg taber mig 50 kg eller tager tilsvarende på

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan mærke en lille del af mig har lyst til at prikke til Sømanden og høre om vi skal skifte til dem..

Og jeg lider af yoyo-vægt så skal have ringe som kan ændres hvis det er jeg taber mig 50 kg eller tager tilsvarende på

Jeg tror nu nok Mokume Gane ringe kan ændres lidt uden at det går for meget ud over mønstret, men skal da ikke kunne sige det med sikkerhed.. Vores titanium ringe kan dog ikke ændres, så med dem er det bare ærgerligt.

0

Del dette indlæg

Jeg tror nu nok Mokume Gane ringe kan ændres lidt uden at det går for meget ud over mønstret, men skal da ikke kunne sige det med sikkerhed.. Vores titanium ringe kan dog ikke ændres, så med dem er det bare ærgerligt.

Vi havde også først kig på titanium - fordi Sømanden har et arbejde hvor de uvægerligt vil få nogle tæv og ridser. Men det røg på at man ikke kan ændre størrelsen.

0

Del dette indlæg

Øv bøv - undertøj retur...

Undertøjet fra Bravissimo ankom igår, men BH'erne passer bare slet slet ikke, hverken i model eller størrelse. Selvom bøjlen er samme størrelse som dem jeg har fra primadonna, så var de placeret anderledes i disse bh'er fra Cleo by Panache og Freya. Mine bryster starter ret langt omme og har så et større mellemrum foran (bred/åben kavalergang). Disse var lavet til at skulle sidde tæt foran og til at hele brystet skulle sidde foran. Jeg tror jeg ville skulle have G eller GG skåle i deres modeller, men så ville der have været for meget stof i Freya-BHen, tror jeg. Jeg skulle have tænkt mig bedre om, da jeg bestilte, for mine bryster har aldrig været glad for Freya - jeg får raketpatter i deres BH'er... Det sæt Thomas ikke var vild med på billeder kunne han godt lide, da han fik det i hænderne, men da det kom på synes han mine bryster kom til at se unaturlige ud i formen.

Jeg må affinde mig med at mine bryster KUN vil have PrimaDonna...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv bøv - undertøj retur...

Undertøjet fra Bravissimo ankom igår, men BH'erne passer bare slet slet ikke, hverken i model eller størrelse. Selvom bøjlen er samme størrelse som dem jeg har fra primadonna, så var de placeret anderledes i disse bh'er fra Cleo by Panache og Freya. Mine bryster starter ret langt omme og har så et større mellemrum foran (bred/åben kavalergang). Disse var lavet til at skulle sidde tæt foran og til at hele brystet skulle sidde foran. Jeg tror jeg ville skulle have G eller GG skåle i deres modeller, men så ville der have været for meget stof i Freya-BHen, tror jeg. Jeg skulle have tænkt mig bedre om, da jeg bestilte, for mine bryster har aldrig været glad for Freya - jeg får raketpatter i deres BH'er... Det sæt Thomas ikke var vild med på billeder kunne han godt lide, da han fik det i hænderne, men da det kom på synes han mine bryster kom til at se unaturlige ud i formen.

Jeg må affinde mig med at mine bryster KUN vil have PrimaDonna...

Har du set at Wonderwear holder lagersalg i morgen med kæmpe rabatter på bl.a. Primadonna?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iiiiih hvor øv... hvad med at kontakte hende vi mødte i Bella?

Tror også det bliver enden på det hele.. Men ville jo bare gerne have to flotte sæt for samme pris jeg normalt giver for en bh...

Har du set at Wonderwear holder lagersalg i morgen med kæmpe rabatter på bl.a. Primadonna?

Nej desværre, for så havde jeg da bestilt billetten til chokoladefesrival til i morgen i stedet for i dag.. Øv da...

Har du prøvet Simone Perélè?

Nej, jeg har godt hørt om det, men endnu ikke haft fornøjelsen.. Men det er mig bekendt heller ikke helt billigt?

Det var bare så dejligt farverigt og fint.. Men ak...

0

Del dette indlæg

Nej, jeg har godt hørt om det, men endnu ikke haft fornøjelsen.. Men det er mig bekendt heller ikke helt billigt?

Hmm, det koster vist normalt kr. 700-800,-, men der er jo indimellem rabat i Magasin :)

Redigeret af GoldRumble
0

Del dette indlæg

Hmm, det koster vist normalt kr. 700-800,-, men der er jo indimellem rabat i Magasin :)

Jeg må ind og prøve det mærke også, selvom det også er et dyrt mærke ville det være genialt med et ekstra mærke at vælge imellem. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer