gybbelgobbel

De uorganiserede - Takkekort!

2,181 indlæg i dette emne

Brudepige-gave

Min lillesøster går jo meget op i at hun skal være brudepige. Hun aaaaaner ikke hvad en brudepige skal (og det gør jeg i øvrigt heller ikke, for har jo ikke en lang kjole med slæb så det kan hun ikke rette på...) men være brudepige VIL hun! :a1221: Jeg havde ellers den indstilling at alle de der roller ikke var relevante for os, men det betyder langt mere for hende at være brudepige, end det gør for mig ikke at have én, så selvfølgelig skal min allerskønneste yndlingssøster være brudepige. Så langt så godt! Hun har endda spurgt rundt omkring hvad en brudepige skal, hun går meget op i det. :a1221:

Og fordi hun er verdens bedste søster, skal hun have en gave. Normalvis synes jeg jo alle de der gaver til forældre og svigerforældrene osv. er fjollede, men eftersom det er kommet bag på mig hvor meget hun går op i det, synes jeg også jeg vil gøre lidt ekstra ud af det for hende. Jeg har derfor købt nogle af disse:

il_570xN.627955828_h8gi.jpg

Som jeg påtænker at lave et smykke til hende med. Skal bare lige finde ud af om det skal være et armbånd eller en halskæde.

De er selvfølgelig fra Etsy: https://www.etsy.com/dk-en/listing/196566818/4-love-infinity-charms-or-connectors-40?ref=favs_view_1

Min søster sagde "en brudepige er god at have når man skal på toilettet". Men du har vist en kortere kjole på af slagsen :P

Ja den er ca. knælang, så tror nok jeg kommer til at kunne selv. Men men men! Det er ingen hemmelighed at den dag ikke bliver verdens nemmeste dag for mine nerver, og min dejlige søster er god til at holde mig rolig, så hvis hun formår at gøre det den dag, så fortjener hun en gave der er langt større!

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jaaaaaah, hvor spændende!!! Den kjole har jeg godt nok ventet spændt på længe!

Jeg er altså også spændt til bristepunktet.... Jeg havde lige skørtet på, en nederdel over og strømpebukser på for at teste hvor nemt/svært det var at gå på toilettet (ja ja, man er vel grundig!). Det er sådan set nemt nok, men der er godt nok en del fyld at holde styr på! Jeg misunder altså ikke dem med lang balkjole og et tilsvarende fyldigt skørt - bare længere. Pyyyha...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Brudepigegave - del 2

Jeg mangler stadig at modtage to ting til halskæden til min søster (hvor jeg laver en magen til til mig selv også), men her er hvad jeg har lavet indtil videre. Der var nok kæde til overs til at jeg også kunne lave et armbånd, men det er stadig lidt langt. Men hvis min søster også skal have armbåndet er jeg nødt til at justere længden efter hendes håndled og ikke mit eget.

post-68857-0-26703700-1410705172_thumb.p

0

Del dette indlæg

Er kæden bare trukket igennem uendelighedstegnet? Er du ikke bange for, at den smutter af? Ellers synes jeg de er vildt fine, og så sød en tanke, at I skal have de samme kæder på :7himmel: Min søster fik også en halskæde, som godt nok var købt. Hun blev vildt rørt :loveshower:

0

Del dette indlæg

Er kæden bare trukket igennem uendelighedstegnet? Er du ikke bange for, at den smutter af? Ellers synes jeg de er vildt fine, og så sød en tanke, at I skal have de samme kæder på :7himmel: Min søster fik også en halskæde, som godt nok var købt. Hun blev vildt rørt :loveshower:

Som skrevet mangler der stadig et par ting til kæderne, og de ting er vedhæng der skal sættes på enderne som er trukket igennem. :wink: Ellers, jo så ville den jo bare smutte af. Glæder mig til resten kommer. Regner med det hele lander i løbet af næste uge. :cheerleader3:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uuuuh hvor jeg glæder mig til kjolens ankomst... du har bare at prøve den med det samme og ligge billeder ind... og det er en ordre! :tunge:

Try and stop me! Ej skal nok prøve, men det er ikke altid så nemt at tage helfigurs selfies med mobilen... Kan være jeg skal lokke Pille til at komme og hjælpe?!

0

Del dette indlæg

Uuuuh hvor jeg glæder mig til kjolens ankomst... du har bare at prøve den med det samme og ligge billeder ind... og det er en ordre! :tunge:

Try and stop me! Ej skal nok prøve, men det er ikke altid så nemt at tage helfigurs selfies med mobilen... Kan være jeg skal lokke Pille til at komme og hjælpe?!

Det synes jeg lyder som en fantastisk ide... ellers afsted med flyveren... så skal jeg nok presse dig ind med flyttekasser og alt til vores helfigursspejl... hahaha...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg skulle have meldt mig syg i dag!

Jeg skulle SÅ meget have meldt mig syg i dag, da jeg så den var ankommet til Danmark... Men jeg tænkte den nok lige skulle igennem moms/PostDK som minimum, og måske også tolden, så den ville nok ikke blive omdelt, men jeg ville få et brev om at den lå klar og der skulle betales for den... Men nej!!! Den står som "klar til at blive omdelt"!!!! Betyder det at der ikke er kommet noget som helst på? :huh:

post-68857-0-33512400-1410855385_thumb.p

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det vil jeg tro... med mindre du selv opgiver det til Skat ;)

Den lå lige på vippen mht. om der skulle told på - alt efter hvordan kursen for ILS lå den dag og om det er kursen på købstidspunktet eller ankomsttidspunktet der er gældende. Men havde da forventet momsen og PostDK gebyret. Hmm.. vi får at se...

Redigeret af gybbelgobbel
0

Del dette indlæg

KJOLE FORSØGT AFLEVERET!!!!

post-68857-0-92308700-1410870386_thumb.p

IIIIIIIiiiiiiiiihhhhh jeg har en anden pakke som jeg skal hente i dag, så jeg håååååber at kunne få kjolen med i dag også, de er nemlig flinke til at udlevere alle pakker de har til én selvom man kun har en enkelt pakkeseddel med. Så hvis de har fået kjolen ind når jeg kommer kan jeg måske alligevel få den i dag? *krydser fingre*

0

Del dette indlæg

Det går altså bare hurtigt!

Jeg krydser fingre for, at du kan få den med sammen med den anden pakke :)

Det gør jeg også - jeg ærgrer mig næsten over at skulle til yoga i eftermiddag inden jeg skal hjemad, og jeg har ellers glædet mig til yoga i flere dage! :blush:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer