gybbelgobbel

De uorganiserede - Takkekort!

2,181 indlæg i dette emne

Mega fedt med mint, dne bringer noget mere liv og glæde ind.

Jeg elsker også mint, det er sådan en frisk og glad farve.

Synes at dit nye moodboard er super cool og jeg er vild med sølvglimmer :cheerleader3:

Ej undskyld Josephine, dit indlæg havde puttet sig! Fedt at du kan lide det! Synes altså også mint er lidt mere muntert, nu må vi se om Thomas er enig. :lol:

Thomas virker så nem og sød, så mon ikke han er til at "overtale" ? :D

Han har faktisk ret stærke meninger om de fleste ting, jeg er bare så heldig at han som regel er enig med mig. :biggrin::kiss::super:

Hvor er det dejligt :D Så tror jeg helt sikkert det går med den lækre mint farve.

Hvornår kommer din kjole? :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mega fedt med mint, dne bringer noget mere liv og glæde ind.

Jeg elsker også mint, det er sådan en frisk og glad farve.

Synes at dit nye moodboard er super cool og jeg er vild med sølvglimmer :cheerleader3:

Ej undskyld Josephine, dit indlæg havde puttet sig! Fedt at du kan lide det! Synes altså også mint er lidt mere muntert, nu må vi se om Thomas er enig. :lol:

Thomas virker så nem og sød, så mon ikke han er til at "overtale" ? :D

Han har faktisk ret stærke meninger om de fleste ting, jeg er bare så heldig at han som regel er enig med mig. :biggrin::kiss::super:

Hvor er det dejligt :D Så tror jeg helt sikkert det går med den lækre mint farve.

Hvornår kommer din kjole? :D

Godt spørgsmål! Der står at det tager hende ca. 2 uger at sy den og så skal den også lige sendes... Og måske igennem tolden... Såå.... i løbet af september regner jeg med?! Det er lige præcist 2 uger siden jeg bestilte den i dag. Det tidligste jeg tør tro på er i næste uge... Men har intet hørt fra sælger, så venter lige og ser om den bliver sat som sendt i løbet af denne uge, ellers skriver jeg lige og hører hvad status er.. Det er spændende!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yaiiii hopper så meget med på heppekoret med de nye farver, og glimmer :loveshower::loveshower::loveshower:

Jeg kunne godt lide teal og lilla sammen, med mint og lilla giver noget mere liv og spræl og bringer en lethed ind, som teal slet ikke kan hamle op med. Super fedt :)

Jaaaaaa! :cheerleader3:

Elsker mit heppekor! :7himmel:

Håber Thomas kommer til at elske det også!

0

Del dette indlæg

Brudepige-gave

Min lillesøster går jo meget op i at hun skal være brudepige. Hun aaaaaner ikke hvad en brudepige skal (og det gør jeg i øvrigt heller ikke, for har jo ikke en lang kjole med slæb så det kan hun ikke rette på...) men være brudepige VIL hun! :a1221: Jeg havde ellers den indstilling at alle de der roller ikke var relevante for os, men det betyder langt mere for hende at være brudepige, end det gør for mig ikke at have én, så selvfølgelig skal min allerskønneste yndlingssøster være brudepige. Så langt så godt! Hun har endda spurgt rundt omkring hvad en brudepige skal, hun går meget op i det. :a1221:

Og fordi hun er verdens bedste søster, skal hun have en gave. Normalvis synes jeg jo alle de der gaver til forældre og svigerforældrene osv. er fjollede, men eftersom det er kommet bag på mig hvor meget hun går op i det, synes jeg også jeg vil gøre lidt ekstra ud af det for hende. Jeg har derfor købt nogle af disse:

il_570xN.627955828_h8gi.jpg

Som jeg påtænker at lave et smykke til hende med. Skal bare lige finde ud af om det skal være et armbånd eller en halskæde.

De er selvfølgelig fra Etsy: https://www.etsy.com/dk-en/listing/196566818/4-love-infinity-charms-or-connectors-40?ref=favs_view_1

Redigeret af gybbelgobbel
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Virkelig fin gave til søster! :7himmel: Den vil da bringe lykke, når nu hun tager opgaven så alvorligt! :)

Jeg har fire veninder som jeg er virkelig tæt knyttet med, så havde overvejet sådan nogle fine armbånd med uendelighedstegn.. Må lige lure på den etsy-sælger :tunge:

0

Del dette indlæg

KJOLEN ER PÅ VEJ!

Jeg vågnede i morges til et par emails om at nogle ting jeg havde bestilt på etsy i går var sendt af sted, den første jeg åbnede, rigtig nok, lidt ekstra gejl til de halskæder jeg vil lave til mig selv og min søster, og regner derfor med at nr. 2 mail er om den anden ting jeg bestilte i går... men nej sgu! Det var en besked om at min KJOLE er sendt!!!! Jubiiiiiii!!!!

post-68857-0-00175200-1410505773_thumb.p

post-68857-0-60592500-1410505521_thumb.p

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

sød gave til din søster :loveshower: tror hun vil blive SÅ glad for den

Virkelig fin gave til søster! :7himmel: Den vil da bringe lykke, når nu hun tager opgaven så alvorligt! :)

Jeg har fire veninder som jeg er virkelig tæt knyttet med, så havde overvejet sådan nogle fine armbånd med uendelighedstegn.. Må lige lure på den etsy-sælger :tunge:

Jeg tror også hun bliver helt vild. :a1221:

Hun tager det meget alvorligt, så må virkelig huske at give hende noget at lave så hun føler sig værdifuld! :a1221:

0

Del dette indlæg

Yaaaaaaay.. Hvor er det spændende med kjolen! Jeg håber det går tjept - er jo næsten ligesom at skulle modtage den selv :bunny_4: Jeg krydser fingre for den går uden om tolden og glæder mig til at se billeder når den er sikkert landet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare nice, det er virkeligt noget af det fede ved planlægningen, det er alle de ting man får bestilt og som man venter i spænding på:-)

Ja det er altid hyggeligt med de små pakker - særligt når man har bestilt flere ting på samme tid og man ikke ved hvilken af pakkerne det er man har modtaget. :a1221:

Uha, det er mega spændende!!!! Så må post og evt told godt arbejde lidt hurtigt!! ;)

Ja det skal helst gå tjept!!!

Yaaaaaaay.. Hvor er det spændende med kjolen! Jeg håber det går tjept - er jo næsten ligesom at skulle modtage den selv :bunny_4: Jeg krydser fingre for den går uden om tolden og glæder mig til at se billeder når den er sikkert landet :thumbsupsmileyanim:

Jeg glæder mig også og håber håber håber den passer og sidder godt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spændende med kjolen!!

Ja - jeg fortæller ikke hvor mange gange jeg allerede har klikket på "Track package" allerede... Lad os bare sige de ikke er lige så meddelsomme som GLS...

er såååååå vild med din kjole, den er sååå fantastisk og dejligt anderledes, og de øreringe og det skørt, WAUUUUWWW!!!!

TAAAAAAAAAAARK!!! Jeg synes altså også den er helt perfekt! Jeg går også og tripper for at bestille øreringene, men har ikke gjort det selvom Thomas siger jeg da absolut skal have de øreringe... :a1221:

Åh det bliver så spændende :-) Jeg elsker din kjole og med det farvede skørt bliver det bare så godt :-)

Ja det bliver såååå fint! Kigger ofte på skørtet! Farven er SÅ god!

0

Del dette indlæg

Ih det bliver spændende at hoppe i kjolen....

Mint er da en hammergod ide - det er noget lettere end teal! Thumbs up :)

Hvordan går det egentlig med fritzen? :lol:

Ja det bliver vildt spændende - jeg må se om jeg kan tage et par selfier når den kommer.

Fritzen.. håret er groet et par mm ud, men ikke noget man bemærker. Jeg har dog vænnet mig helt til den og overvejer *næsten* at beholde den i noget lignende de næste par klipninger, dog nok lidt længere i siderne. Thomas har allerede spurgt hvad der skal ske næste gang, men jeg ved det ikke helt. Tror næsten han ville synes det var hyggeligt at han skulle trimme det.... :tunge:

0

Del dette indlæg

Brudepige-gave

Min lillesøster går jo meget op i at hun skal være brudepige. Hun aaaaaner ikke hvad en brudepige skal (og det gør jeg i øvrigt heller ikke, for har jo ikke en lang kjole med slæb så det kan hun ikke rette på...) men være brudepige VIL hun! :a1221: Jeg havde ellers den indstilling at alle de der roller ikke var relevante for os, men det betyder langt mere for hende at være brudepige, end det gør for mig ikke at have én, så selvfølgelig skal min allerskønneste yndlingssøster være brudepige. Så langt så godt! Hun har endda spurgt rundt omkring hvad en brudepige skal, hun går meget op i det. :a1221:

Og fordi hun er verdens bedste søster, skal hun have en gave. Normalvis synes jeg jo alle de der gaver til forældre og svigerforældrene osv. er fjollede, men eftersom det er kommet bag på mig hvor meget hun går op i det, synes jeg også jeg vil gøre lidt ekstra ud af det for hende. Jeg har derfor købt nogle af disse:

il_570xN.627955828_h8gi.jpg

Som jeg påtænker at lave et smykke til hende med. Skal bare lige finde ud af om det skal være et armbånd eller en halskæde.

De er selvfølgelig fra Etsy: https://www.etsy.com/dk-en/listing/196566818/4-love-infinity-charms-or-connectors-40?ref=favs_view_1

Min søster sagde "en brudepige er god at have når man skal på toilettet". Men du har vist en kortere kjole på af slagsen :P

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer