gybbelgobbel

De uorganiserede - Takkekort!

2,181 indlæg i dette emne

Jeg prøver om ikke jeg kan få Thomas lidt mere på banen. Og så skal vi have styr på lokaler osv. så der er ro på de store poster - Det er jo lidt svært med rådhuse og planlægning langt ude i fremtiden, men vi må prøve at skrive til dem. Måske det kan give ro på... Det lokale vi gerne ville låne via arbejdet er som sådan ledigt, men det er booket både dagen før og dagen efter til konfirmationer, det giver jo lidt nogle problemer mht. rengøring, da vi så nok skal være ude (og have ryddet op) inden et bestemt tidspunkt så rengøringen kan komme til... Og også først kan dække op på selve dagen... Det kan godt være det bliver lige presset nok. :(

Min søde kollega med catering melder om en kuvertpris på ca. 250kr, det kan bestemt godt lade sig gøre. :thumbsupsmileyanim:

Tak for alle jeres kram og tanker. Mht. at klemme ballerne sammen, tror jeg egentlig bare at de slet ikke kan sætte sig ind i hvordan jeg har det og opfatter det som om jeg bare opfinder problemer og er lidt en dramadronning. Der er ikke rigtig nogen der ved - og forstår - hvad der foregår i hovedet på mig, og det er ikke lykkes mig at forklare det, fordi de ikke forstår at deres rationelle argumenter ingen magt har over mine følelser... Det er sådan set kun Thomas og min mor som rigtig forstår det... :(

Tak for tilbuddene med at hjælpe, det kan være jeg tager jer på ordet, selvom det der med uddelegering af opgaver ikke er min stærke side. :blush:

Pille-pigen: Du må altså godt prøve mit skørt når det er kommet og du kommer forbi til udskæring af invitationer. :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for tilbuddene med at hjælpe, det kan være jeg tager jer på ordet, selvom det der med uddelegering af opgaver ikke er min stærke side. :blush:

Pille-pigen: Du må altså godt prøve mit skørt når det er kommet og du kommer forbi til udskæring af invitationer. :hug:

Du siger bare til, så er jeg klar med en hjælpende hånd! Uhhh, det med skørtet skal du ikke sige to gange :wink: Det er SÅÅÅÅÅÅ fint!!

0

Del dette indlæg

Øreringe

Jeg har fundet nogle øreringe som er helt perfekte. Og Thomas har sagt jeg godt må få dem til brylluppet :7himmel:

Det er disse fra etsy:

post-68857-0-29948900-1408899720_thumb.j

https://www.etsy.com/dk-en/listing/126762182/cat-and-rabbit-earrings-mismatched-studs?ref=favs_view_1

0

Del dette indlæg

Øreringe

Jeg har fundet nogle øreringe som er helt perfekte. Og Thomas har sagt jeg godt må få dem til brylluppet :7himmel:

Det er disse fra etsy:

attachicon.gifil_570xN.439222485_ru03.jpg

https://www.etsy.com/dk-en/listing/126762182/cat-and-rabbit-earrings-mismatched-studs?ref=favs_view_1

De passer da bare super fint til temaet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak! :biggrin: Jeg synes altså også de er lige i øjet! Overvejer også bare at tage en helt enkel sølvhalskæde på til. Jeg har en jeg fik i dåbsgave, hvor der hænger et "D" i, men jeg vil så tage vedhænget af. Så gælder det også som noget gammelt :rolleyes: - selvom jeg overhovedet ikke går op i den tradition, så har jeg næsten det hele, faktisk, jeg mangler sådan set bare noget lånt... Men der er ikke længere nogle lykkeligt gifte kvinder i Thomas' familie, eftersom hans mor aldrig blev gift og hans mormor døde i januar... Så skal vi ud i Thomas' morfars søstre/kusiner, og dem skal jeg ikke have blandet ind i det her bryllup, for de skal altså ikke med, og jeg kender dem ikke... :blink: Så det lånte springer jeg nok over... eller hører min bedstemor om hun har noget jeg kan låne... Selvom det vist sådan egentlig skal være fra gommens famile... :huh:

0

Del dette indlæg

SKAL det være det? Kims mor er ikke gift, det er hans onkel og to yngre kusiner heller ikke... og så ER der ikke flere! Jeg låner af min mor, jeg troede bare det skulle være fra en lykkeligt gift kvinde

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SKAL det være det? Kims mor er ikke gift, det er hans onkel og to yngre kusiner heller ikke... og så ER der ikke flere! Jeg låner af min mor, jeg troede bare det skulle være fra en lykkeligt gift kvinde

Jeg har også kun hørt at det skal være fra en lykkelig gift kvinde, jeg låner af en veninde

0

Del dette indlæg

Jeg er stødt på det et par gange på nettet at det vist helst skal være fra svigerfamilien, fordi det symboliserer at bruden nu er en del af den nye familie, og hun bliver "optaget" i gommens familie. Men jeg ved da ikke hvor gængst det er, eller om det bare er nogle bridezillaer med ekstreme egne regler for hvad de forskellige ting skal være... ?! Som sagt går jeg ikke op i traditioner, så det er et helt under at det overhovedet har stadfæstet sig i mit hoved.

0

Del dette indlæg

Kim har ikke mere familie, nu hvor bedsterne er faldet fra (de var få uger fra deres krondiamantbryllup, da bedstefar døde), så har ikke den mulighed. Tror min mor blev ret glad fordi jeg spurgte hende. Godt jeg ikke går sygeligt meget op i reglerne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kim har ikke mere familie, nu hvor bedsterne er faldet fra (de var få uger fra deres krondiamantbryllup, da bedstefar døde), så har ikke den mulighed. Tror min mor blev ret glad fordi jeg spurgte hende. Godt jeg ikke går sygeligt meget op i reglerne

Som sagt ved jeg ikke om det reelt set er sådan, eller om det bare er de individer jeg har set nævne det's egne regler. Jeg mener det var på engelsksprogede indlæg, så det kan også være en engelsk/amerikansk "regel"

Neeeej, nogle fine ørestikker, Gybbel.. De passer spot-on på temaet! :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3: Taaaark!!

0

Del dette indlæg

:td: Vi var til bryllup med engelsk brud og dansk brudgom i lørdags (Kims kollega), og de har godt nok nogle spøjse traditioner... Vi var inviteret til reception, men først kl. 19.30... Vielsen var kl. 14 med de nærmeste, så middag og så kom vi. Så dansede de "first dance" og åbnede dansegulvet, der kom lidt fingermad på kl. 21 og kl 24 blev gæstebogen "indkrævet" fra ham der var sat til det, og så listede folk ellers af, ret hurtigt. DJen spillede for fulde gardiner og med lysshow, også under "first dance" (lidt ærgerligt med alle lysprikkerne på brudeparret), og i rummet ved siden af sad folk så og holdt på formerne og drak the... Ingen var fulde, få dansede og ikke noget med at give hånd ved ankomst, eller i det mindste kigge hinanden i øjnene... Eller sige farvel til andre end brudeparret for den slags skyld. Stemningen var lidt tam, ingen var i festhumør og/eller fulde og vi aner ikke hvem de andre i selskabet var, da vi "holdt vores pladser" som de andre. Meget sært og IKKE noget for mig :(

0

Del dette indlæg

Det var ikke det jeg bad om!!! Ikke bryllupsrelateret

Jeg skulle klippes i går... Min sædvanlige med langt på toppen og kortere i siden. Jeg har frisuren i forvejen så det der egentlig bare skulle gøres var at klippe ca. 3 cm af over det hele og lige trimme mine hvirvler i nakken væk... Tænkte at til sådan en nem opgave kunne jeg sagtens overlade til en frisørstuderende på Frisørskolen - jeg har før blevet klippet derinde med tilfredsstillende resultat, så hey - why not?! Det er billigt, jeg hjælper en med deres uddannelse, det har jeg det fint med. Hun starter med at farve mine bryn og vipper. Det gør hun godt. :thumbsupsmileyanim: Jeg føler mig i trygge hænder. Så skal vi til at ordne håret. Jeg viser billeder af mig fra tidligere, billeder af lignende frisurer på andre, hvor håret er lysere og lagene derfor nemmere at se. Jeg er overbevist om at hun forstår hvad jeg mener. Hun fortæller at hun vil starte lidt forsigtigt for ikke at klippe for meget hår af "for hun har erfaret at hår ikke kan sættes på igen"... :huh: Hun napper trimmeren og spørger om det er ok hun tager noget med den, for det er nemmere for hende. Sure, why not? Tænker jeg, hun har vel styr på den. Siger noget om mm jeg ikke bider mærke i - jeg er vildt dårlig til mål og den slags så jeg stoler på hun har styr på det - ellers spørger hun vel sin lærer?! Hmm... Nå, men hun fatter trimmeren, og napper lige håret hele vejen rundt fra tinding til tinding!!!!!!! Med trimmeren indstillet til 6mm!! :blink: Det var ikke lige det jeg ville have... slet slet slet ikke det jeg ville have... Hun lavede nogle halvhjertede forsøg på at fikse det inden hun - langt om længe (og alt for sent) - hentede sin lærer, som jo ikke kunne konstatere andet end at skaden var sket og det ikke kunne reddes. :td: Det er første gang jeg har grædt over en frisure. Jeg er normalt ikke sart med mit hår - jeg mener, det vokser jo ud igen. men jeg havde for en gangs skyld et helt klart billede af hvad jeg ville gå derfra med, og mente det var en nem opgave. Og så sker sådan noget her... Og vi skal til bryllup på lørdag...... :( Jeg så nærmest skaldet ud i siderne og bagtil... Altså selv da jeg trimmede mig selv ned var det længere (15mm)... Jeg skyndte mig hjem og farvede det, så jeg i det mindste ikke så skaldet ud i undercutten, og det hjalp gevaldigt!!! :o
Altså jeg priser mig lykkelig for at jeg kan bære rigtig mange mærkelige frisurer! Det er ikke grimt til mig, det var bare ikke det jeg ville have. :td:

Beklager at jeg ikke smiler på billedet, men jeg er ikke ligefrem begejstret for min punkerfrits, men hey, jeg overlever fordi det i det mindste ikke er grimt til mig... :rolleyes:

post-68857-0-60190700-1409090767_thumb.j

0

Del dette indlæg

:td: Vi var til bryllup med engelsk brud og dansk brudgom i lørdags (Kims kollega), og de har godt nok nogle spøjse traditioner... Vi var inviteret til reception, men først kl. 19.30... Vielsen var kl. 14 med de nærmeste, så middag og så kom vi. Så dansede de "first dance" og åbnede dansegulvet, der kom lidt fingermad på kl. 21 og kl 24 blev gæstebogen "indkrævet" fra ham der var sat til det, og så listede folk ellers af, ret hurtigt. DJen spillede for fulde gardiner og med lysshow, også under "first dance" (lidt ærgerligt med alle lysprikkerne på brudeparret), og i rummet ved siden af sad folk så og holdt på formerne og drak the... Ingen var fulde, få dansede og ikke noget med at give hånd ved ankomst, eller i det mindste kigge hinanden i øjnene... Eller sige farvel til andre end brudeparret for den slags skyld. Stemningen var lidt tam, ingen var i festhumør og/eller fulde og vi aner ikke hvem de andre i selskabet var, da vi "holdt vores pladser" som de andre. Meget sært og IKKE noget for mig :(

Ej det lyder godt nok også spøjst... :huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gud hvor er det nogle fede øreringe. I kommer til at få så fint et bryllup Gybbel.

Totalt mega irriterende med den frisør, MEN som de andre og du selv skriver, så kan du mega meget bære det. Du er altså god til hår.

Men smart lige at farve det, det er bare synd du har fået en dårlig oplevelse:-(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak alle sammen, ja det er jo enormt held i uheld at jeg kan bære det så godt. Som sagt græder jeg sjældent over hår, og jeg er også kommet mig over chokket, man kan jo ikke ændre på det alligevel. Hun sagde til mig derinde "Jeg synes altså det klæder dig, men det kan jeg godt se du ikke synes". Det svarede jeg ikke på, for jo jeg kunne da godt se det klædte mig, men det var overhovedet ikke det der var pointen! Jeg ser også pivfræk ud i underbust korsage og fiskenetsstrømper, men det går jeg altså heller ikke i! Tænk hvis jeg havde været forretnings kvinde i en meget seriøs virksomhed og skulle forsøge at få respekt fra folk med en punkerfrits? Ej men altså... :rolleyes::biggrin:

Bortset fra det, så synes jeg egentlig det er en udmærket frisure, det var bare slet ikke det jeg gerne ville have.

0

Del dette indlæg

Ej, for fanden.. Stakkels dig - jeg tror sgu også jeg ville græde, hvis det med frisøren skete for mig.. Heldigvis (som alle de andre siger!) så ser du knaldgodt ud.. Og wauv, for nogle smukke øjne du har!!

Glæder mig VILDT til at se dit skørt.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ej, for fanden.. Stakkels dig - jeg tror sgu også jeg ville græde, hvis det med frisøren skete for mig.. Heldigvis (som alle de andre siger!) så ser du knaldgodt ud.. Og wauv, for nogle smukke øjne du har!!

Glæder mig VILDT til at se dit skørt.. :cheerleader3:

Tak :blush: Mine øjne er også den del af mig selv jeg holder mest af.

Jeg glæder mig altså også til det skørt, men tror ikke det når at komme før jeg skal afsted...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer