gybbelgobbel

De uorganiserede - Takkekort!

2,181 indlæg i dette emne

Ihh, gybbel.. Badekar med H2B :loveboard: lyder åndssvagt - men, med to unger er jeg helt vildt misundelig :blink: Det lyder skønt, at I fik snakket sammen om en hel masse af de vigtige ting (lokalet f.eks.) SKØNNO! Synes det lyder rigtig godt og hyggeligt med "hvem er hvem" bordkort.. Sådan noget ville jeg elske, især fordi jeg er virkelig genert når det kommer til nye bekendtskaber!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh, gybbel.. Badekar med H2B :loveboard: lyder åndssvagt - men, med to unger er jeg helt vildt misundelig :blink: Det lyder skønt, at I fik snakket sammen om en hel masse af de vigtige ting (lokalet f.eks.) SKØNNO! Synes det lyder rigtig godt og hyggeligt med "hvem er hvem" bordkort.. Sådan noget ville jeg elske, især fordi jeg er virkelig genert når det kommer til nye bekendtskaber!!

Ja, altså hvis ikke jeg havde været solgt til den lejlighed i forvejen, så havde jeg været solgt på stedet ved synet af badekarret - ØJ hvor jeg elsker det badekar. :a1221:

I må da bare på par-weekend et sted hvor der er badekar. Få basserne passet og af sted med jer!

Det skal nok blive hyggeligt med sådan nogle hæfter, jeg har i hvert fald masser af ting at lave... Jeg keder mig bestemt ikke... Og skal også lige hækle minimum 5 dyr til en uro og en ekstra elefant bamse til min venindes lillepige der kommer til november... Godt jeg elsker det!

0

Del dette indlæg

Åh - badekar.... det savner jeg virkelig!!

Men det er sgu dejligt at få snakket tingene igennem med H2B. Vi gør det samme engang imellem - bare uden badekaret... Under dynen en lørdag morgen fungerer nu også :wink: .

Det lyder virkelig fint med stedet i Snekkersten - Hokus pokus - kom frem kamera-lader... Vi vil jo gerne se billeder!

Forstår godt der er et lille dilemma med afstanden, men hvis det er det eneste minus skal det da nok gå.

Min H2B synes også jeg skal lave "Hvem er hvem" og menu hæfter til vores gæster. Så det glæder jeg mig til at hygge med, selv om det alligevel nok kommer til at trække lidt tænder ud at finde på noget til ALLE... Nogen kender vi jo bedre end andre... Jeg er dog så småt gået i gang - så med ligesom enhver anden opgave er det lettere at skære fra end at mangle noget i sidste ende...

0

Del dette indlæg

Men det er sgu dejligt at få snakket tingene igennem med H2B. Vi gør det samme engang imellem - bare uden badekaret... Under dynen en lørdag morgen fungerer nu også :wink: .

Det lyder virkelig fint med stedet i Snekkersten - Hokus pokus - kom frem kamera-lader... Vi vil jo gerne se billeder!

Forstår godt der er et lille dilemma med afstanden, men hvis det er det eneste minus skal det da nok gå.

Min H2B synes også jeg skal lave "Hvem er hvem" og menu hæfter til vores gæster. Så det glæder jeg mig til at hygge med, selv om det alligevel nok kommer til at trække lidt tænder ud at finde på noget til ALLE... Nogen kender vi jo bedre end andre... Jeg er dog så småt gået i gang - så med ligesom enhver anden opgave er det lettere at skære fra end at mangle noget i sidste ende...

Åh ja, vi har et koncept der hedder "Sunday Morning Snuggles" og de stunder er altså også gode til at vende verdens- eller bryllupssituationen i. :biggrin:

Ja det bliver ikke helt nemt at finde på noget at skrive til alle, der må Thomas også lige på banen og finde på noget om "hans ½-del af gæsterne", for SÅ godt kender jeg ikke hans venner... for slet ikke at tale om deres kærester... :blink: Hans ene ven og dennes kæreste bliver gift før os, så har overvejet ved hende at skrive "Gift med D. - det vides ikke om det er af egen fri vilje?!" fordi han selv er den værste drillepind og det bare ER sådan de omgås hinanden de drenge, og jeg ved hun ville synes det var sjovt. Jeg mindes en tur i Tivoli med drengene og jeg fulgtes med C. og han forsøgte at få fat på D. ved at kalde hans navn gentagne gange... Ingen reaktion. Indtil jeg råbte "Hey Fuckfjæs?!" :o:floejt: Så vendte D. sig om - og kun D. - og sagde "Ja?!" :blink::biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh ja, vi har et koncept der hedder "Sunday Morning Snuggles" og de stunder er altså også gode til at vende verdens- eller bryllupssituationen i. :biggrin:

Ja det bliver ikke helt nemt at finde på noget at skrive til alle, der må Thomas også lige på banen og finde på noget om "hans ½-del af gæsterne", for SÅ godt kender jeg ikke hans venner... for slet ikke at tale om deres kærester... :blink: Hans ene ven og dennes kæreste bliver gift før os, så har overvejet ved hende at skrive "Gift med D. - det vides ikke om det er af egen fri vilje?!" fordi han selv er den værste drillepind og det bare ER sådan de omgås hinanden de drenge, og jeg ved hun ville synes det var sjovt. Jeg mindes en tur i Tivoli med drengene og jeg fulgtes med C. og han forsøgte at få fat på D. ved at kalde hans navn gentagne gange... Ingen reaktion. Indtil jeg råbte "Hey Fuckfjæs?!" :o:floejt: Så vendte D. sig om - og kun D. - og sagde "Ja?!" :blink::biggrin:

Ha ha... Hvor fedt! Så kan den med om det er af egen fri vilje jo sagtens bruges...

Det er især også vores venners kærester eller rettere de "nyeste" i selskabet som bliver de sværeste at beskrive, men vi må sørge for at have øjne og ører åbne når vi møder dem i den næste tid, herop til brylluppet.

0

Del dette indlæg

Prøvede lige at sætte hvem er hvem op i går... Hold nu fast det fylder når man vil have et bestemt format... Hmmm... Og jeg kan endda max komme i tanke om 28 gæster.. Hvoraf de to er babyer...

0

Del dette indlæg

Sikke en masse der sker herinde nu - det skal nok blive godt :)

Jeg glæder mig over at du virker som om du er på vej til at få det bedre og jeg glæder mig sådan til at se hvad det hele ender med, for du har godt nok gang i mange spændende ting :)

0

Del dette indlæg

Taaaaark :lol:

I dag er jeg ved at forsøge at sætte lidt birdcage slør på brudekalotten, det er ikke helt nemt, det ser ud til at der kommer langt mere på end jeg havde tænkt mig der skulle, ellers ser det mærkeligt ud.... Hrumpf....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Taaaaark :lol:

I dag er jeg ved at forsøge at sætte lidt birdcage slør på brudekalotten, det er ikke helt nemt, det ser ud til at der kommer langt mere på end jeg havde tænkt mig der skulle, ellers ser det mærkeligt ud.... Hrumpf....

kender godt det med at tingene ikke fungerer som planlagt :wink: har lige måttet opgive en fed effekt og nøjes med ensfarvet, men hey - vi skal giftes og det bliver fedt no matter what :):loveshower:

0

Del dette indlæg

Hvor er det længe siden, at jeg har fået kommenteret herinde og bare på BK in general.

Jeg skal være ærlig at sige, at jeg ikke har læst så meget med siden sidste dødsfald i din familie. Får sgu så ondt i hjertet. Men jeg håber, at du er kommet ovenpå igen. Såvidt jeg kunne forstå, så arbejder I sammen som par om at få hverdagen til at køre igen. Jeg ønsker Jer alt det bedste.

Og så vil jeg sige, at dit udkast til indbydelser med to farver er blevet SÅ flotte og det headpiece, du har gang i dér, er da bare fantastisk. I love IT. :loveshower:

Tak :) Og velkommen tilbage! Jeg kan altså godt forstå, at det bliver for meget elendighed at læse om, man føler sig sgu så magtesløs! Thomas siger, at jeg er begyndt at virke gladere igen, så det er i hvert fald på vej i den rigtige retning.

Tak for rosen til indbydelser og headpiece! :) Jeg synes også det tegner godt! :cheerleader3:

Det har aldrig været et spørgsmål om elendighed for mig. Jeg bliver bare så absurd rørt af det og ved slet ikke, hvad jeg skal sige. Jeg bliver sådan lidt tom for ord, og jeg er så bange for, at jeg virker overfladisk, hvis jeg kommenterer på noget andet i din tråd, hvis du nu stadig har det rigtig hårdt og måske egentlig hellere vil snakke om, hvordan du har det ovenpå alt det. Det dejlige ved dette forum er jo, at vi sidder nogle mennesker bag skærmen, der deler rigtig meget af os selv til vildt fremmede mennesker. Men det er mennesker der forstår ens situation, fordi de selv befinder sig der, hvor du er. Og det gør det fantastisk og jeg beundrer dig for, at du deler så meget med os. Så jeg ser ingen elendighed, blot et menneske der desværre bliver ramt alt for mange gange af virkelighedens verden midt i en tid, hvor der kun burde være glæde. :( Men dejligt du er ved at være ovenpå.

Der er jo altså lidt tomt på bryllupsklar, når du ikke er her i perioder. :griner:-

Redigeret af Wetlesen
0

Del dette indlæg

Mange tak :hug: Det forstår jeg udmærket! Her er heller ingen svarpligt!

Jeg savner også dette forum når jeg ikke kommer her, men midt i al elendigheden var det begrænset hvor meget glæde på andres vegne jeg kunne rumme, så derfor "forsvandt" jeg lidt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt at hører at du er ved at være oven vande igen, sorg er en skrækkelig men også utrolig kærlig ting, for vi sørger jo kun efter dem som vi elsker med hele vores hjerte....

Det har du så evigt ret i. Tak for det perspektiv! :hug:

0

Del dette indlæg

Første forsøg på topfigur

Jeg har købt en pakke Silkis papirler i Panduro Hobby til at lave topfigur af. Thomas fik forleden en idé om at man kunne lave støbeforme af dem, og så støbe dem i chokolade til brylluppet, men nu må vi lige se om det bliver til noget. Jeg lavede lige en prøve i går for lige at få en fornemmelse for materialet og tjekke hvor hurtig man er nødt til at arbejde med det. Det er ret nemt at arbejde med, men det får nemt mærker mens man arbejder med det, så man skal lige passe på med negle osv.

Det skal jo være en kat og en kanin. Der skal dog lige arbejdes lidt med udseendet, men dette forsøg var egentlig bare for at få testet om konceptet holder.

post-68857-0-58544600-1404896813_thumb.j

2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt en pakke Silkis papirler i Panduro Hobby til at lave topfigur af. Thomas fik forleden en idé om at man kunne lave støbeforme af dem, og så støbe dem i chokolade til brylluppet, men nu må vi lige se om det bliver til noget. Jeg lavede lige en prøve i går for lige at få en fornemmelse for materialet og tjekke hvor hurtig man er nødt til at arbejde med det. Det er ret nemt at arbejde med, men det får nemt mærker mens man arbejder med det, så man skal lige passe på med negle osv.

Det skal jo være en kat og en kanin. Der skal dog lige arbejdes lidt med udseendet, men dette forsøg var egentlig bare for at få testet om konceptet holder.

attachicon.gif130493206724965817.jpg

Det er da en super sød ide ...glæder mig til at se resultatet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nøøøjs hvor er de bare søde - du er godt nok kreativ Gybbel:-)

attachicon.gif130493206724965817.jpg

Det er da en super sød ide ...glæder mig til at se resultatet

Hvor er de fine!!!

Det er da et rigtigt godt udgangspunkt, super fine

Mange tak piger! Ja, det skal nok blive godt til sidst!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer