gybbelgobbel

De uorganiserede - Takkekort!

2,181 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvis du synes det bliver for svært at arbejde med kan du overveje fondant, det er ligesom modellervoks

Det er faktisk rigtig nemt at arbejde i, det er bare ret blødt, så man skal passe lidt på med pludselige bevægelser hvis man har lange negle. Jeg har af og til "nervetics" hvor forskellige dele af min krop bare "gør" noget, uden jeg helt har styr over det. Det gode ved dette ler er at det er nemt at reparere igen!

De er rigtig fine :loveshower:

Ihh hvor er de fine... Dem skal du nok få gjort super flotte i chokolade

Mums.....

De ser rigtig godt ud Gybbel. Jeg håber de kan laves i chokolade lige så let. :wink:

Hvor er de bare super skønne.

Taaaaak! Jeg ved ikke om det bliver til noget med at lave dem i chokolade, men hvis det gør får i naturligvis også det at se :)

Jeg tror katten næsten er som jeg gerne vil have den, men kaninen skal jeg lige arbejde lidt mere med.

0

Del dette indlæg

SÅ ER DER BESTILT FLYBILLETTER TIL JAPAN!!!!

I aftes fik Thomas (og jeg - han fik det kun gjort fordi jeg også sad der og var med :rolleyes: ) bestilt flybilletter til Japan! I samme ombæring fik vi jo lige fastsat en dato... Så nu hedder bryllupsdatoen 02.05.2015! Det gør planlægningen lidt nemmere! Og så fandt vi også lige ud af at Thomas' pas ikke lå hvor det burde, så det skal vi også lige have fundet. Heldigvis havde han dog et billede af begge vores pas på sin telefon - hvorfor han så lige har det aner jeg ikke?! Vi var nemlig uenige om hvorvidt hans mellemnavne stod som fornavne eller efternavne i passet, så det var ret vigtigt lige at tjekke. Nu skal vi bare bestille hoteller, men jeg ville jo gerne have i hvert fald 1 nat på et hotel i traditionel japansk stil, så det skal vi lige have fundet. Og også hvilken bydel vi gerne vil bo i osv.

0

Del dette indlæg

I aftes fik Thomas (og jeg - han fik det kun gjort fordi jeg også sad der og var med :rolleyes: ) bestilt flybilletter til Japan! I samme ombæring fik vi jo lige fastsat en dato... Så nu hedder bryllupsdatoen 02.05.2015! Det gør planlægningen lidt nemmere! Og så fandt vi også lige ud af at Thomas' pas ikke lå hvor det burde, så det skal vi også lige have fundet. Heldigvis havde han dog et billede af begge vores pas på sin telefon - hvorfor han så lige har det aner jeg ikke?! Vi var nemlig uenige om hvorvidt hans mellemnavne stod som fornavne eller efternavne i passet, så det var ret vigtigt lige at tjekke. Nu skal vi bare bestille hoteller, men jeg ville jo gerne have i hvert fald 1 nat på et hotel i traditionel japansk stil, så det skal vi lige have fundet. Og også hvilken bydel vi gerne vil bo i osv.

Uhh hvor spændende.... Har aldrig rejst i den verdensdel men vi havde en japansk udvekslingsstudent i gymnasiet og hendes billeder hjemmefra var fantastiske

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det stort! Fedt at I endelig fik det gjort! Tillykke med datoen :)

Mht. efternavne/fornavne/mellemnavne er det i DK sådan, at man kun kan have et efternavn, mens alle mellemnavnene så tæller som fornavne :) Men det vidste du garanteret godt :wink: Tror dog man kan få dispensation, hvis man oprindeligt har et udenlandsk efter navn, synes jeg i hvert fald jeg har set, i forbindelse med mit arbejde.

0

Del dette indlæg

Uhh hvor spændende.... Har aldrig rejst i den verdensdel men vi havde en japansk udvekslingsstudent i gymnasiet og hendes billeder hjemmefra var fantastiske

Jeg har en amerikansk kollega, som har boet en stor del af sin barndom i Tokyo, så hende trækker vi lidt på mht. steder at tage hen og sådan, og så har Thomas været der før. Jeg har aldrig været ret meget længere væk end 3-4 timer i fly, så det bliver lidt vildt at skulle flyve i over 10 timer!!

Hvor er det stort! Fedt at I endelig fik det gjort! Tillykke med datoen :)

Mht. efternavne/fornavne/mellemnavne er det i DK sådan, at man kun kan have et efternavn, mens alle mellemnavnene så tæller som fornavne :) Men det vidste du garanteret godt :wink: Tror dog man kan få dispensation, hvis man oprindeligt har et udenlandsk efter navn, synes jeg i hvert fald jeg har set, i forbindelse med mit arbejde.

Ja, det vidste jeg nemlig godt, men han mente bestemt at hans mellemnavne var en del af hans efternavn.

0

Del dette indlæg

Hvor fedt med dato!!! Og flybilletter ikke mindst!! Synes det var sådan en lettelse da vi fik dato på. Så blev det meget mere virkeligt og nemmere at gå i gang med planlægningen :)

:cheerleader3::loveshower::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor fedt! I tager til Japan på bryllupsrejse? Det har vi også tænkt os! Fortæl gerne om jeres rejseplaner (hvad i vil se, hvilken by i bor i etc.)

Vi tager til Tokyo, men har ikke planerne helt på plads endnu. Vi har nogle ting vi vil mens vi er der, resten tror jeg kommer efterhånden... Bl.a. at sove på et traditionelt hotel, og så har vi snakket om også at prøve en enkelt nat på et capsule hotel, bare for at kunne sige vi har prøvet det. Og så skal vi i et af de der bade med varme kilder, og måske en tur til Kyoto også, der skulle være så smukt. Jeg skal desuden have fundet ud af hvad jeg skal have a vaccinationer og hvornår. Thomas har jo allerede fået sine. Og det allermest vigtige - så skal vi have en gedigen bunke sushi!!! AMME NAMME!!!

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Juuubiii, tillykke med både bestilling af flybilletter, men sgu da også fastsættelse af datoen. Det er rigtigt dejligt for jer, at i har den at stile efter.

Som du selv siger, er det lidt lettere at planlægge når i har en dato:-) :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Taaaaaaaark alle sammen!!

Juuubiii, tillykke med både bestilling af flybilletter, men sgu da også fastsættelse af datoen. Det er rigtigt dejligt for jer, at i har den at stile efter.

Som du selv siger, er det lidt lettere at planlægge når i har en dato:-) :loveshower:

Ja det er lidt svært at finde ud af hvad der kan lade sig gøre mht. lokaler osv. når man ikke har en dato...

hvor fantastisk at i nu har fundet dato og samtidig har fundet en fantastisk rejse :loveshower::loveshower:

Og vi GLÆDER os!

Sådan det var da rigtig fedt for jer at få det på plads. :loveshower: Tillykke med datoen også. Det er jo fedt at kunne tælle rigtigt ned. :thumbsupsmileyanim:

Og jeg HAR fikset min ticker nu! :tunge:

Hvor fantastisk at I endelig fik det gjort, så datoen kunne komme på plads.

Det bliver godt nok en spændende tur!

Ja det var på tide! Og ja for dælen da, så langt væk hjemmefra har vi aldrig været før.

Åååårh, fedt at I har fået bestilt flybilletter og dermed også har fundet datoen! :loveshower: Jeg vil også vildt gerne til Japan, og jeres planer lyder så gode. Sushiiiii :metteholm (<-- Vi leger lige, der er sushi den spiser)

Det ligner nogenlunde mig når jeg spiser sushi i al fald :biggrin:

Wuhuu en uge før os. Dejligt at have en at følges med:-)

:cheerleader3: Jaaaa, så kan man heppe på hinanden!!!

Det er bare en fed destination for bryllupsrejsen! Der vil jeg også gerne hen engang :) Og hvor fedt, at i har fået sat en dato, der er jo faktisk ikke lang tid til nu :thumbsupsmileyanim:

SSSSCCCHHHHHHHHHHH!!!!! :shooter: Nu ikke give mig stress allerede! :pokey:

:tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh, hvor skønt Gybbel - med både rejse og fastsættelse af dato! 2. maj '15 bliver en SKØN dag, er jeg stensikker på :loveshower:

Nu gør det i hvert fald :biggrin:

Søde Pille, har du tid - og er lillebror frisk nok - til at komme forbi her og lave invitationer i næste uge? Har ferie nemlig.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer