TBJ120714

Hvem følger jer op?

41 indlæg i dette emne

Hej..

Jeg skal giftes med drømmeprinsen :a1221: , WUHU..

Jeg har ikke kontakt til min biologiske far og ønsker ikke min stedfar skal følge mig op..

Hvordan ser I, herinde, på at det er ens mor der følger sin datter op????

vil det være mærkeligt eller ??

genticker.php?dhn=MjY0NDg%3D.png

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg regner med at min mor skal følge mig op. Har heller ikke selv kontakt med min far og min mor har ingen kæreste:) min ældste søster blev også fulgt op af min mor, og ved hun var så stolt, så det skal hun da opleve igen :) så do it

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min onkel (fars bror) skal følge mig op. Jeg har haft den idé længe fordi han har været rigtig en stor støtte i tiden efter min far døde, og så fordi han for mig er den person der er tættest på at ligne min far, både af sind og udseende. Han har kun drenge, så det er nok også eneste chance han får, og jeg har indtryk af at han glæder sig rigtig meget og ser det som en stor ære. Jeg glæder mig også utrolig meget til at vi står ude i våbenhuset og gør klar til at gå ind.

0

Del dette indlæg

Ihh hvor dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste der vil have min mor til at følge mig op af kirkegulvet. Jeg har ikke nogen mandlige medlemmer i min familie, så min mor har både været mor og far for mig. Har dog aldrig hørt om andre der bliver fulgt af deres mor :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min onkel (fars bror) skal følge mig op. Jeg har haft den idé længe fordi han har været rigtig en stor støtte i tiden efter min far døde, og så fordi han for mig er den person der er tættest på at ligne min far, både af sind og udseende. Han har kun drenge, så det er nok også eneste chance han får, og jeg har indtryk af at han glæder sig rigtig meget og ser det som en stor ære. Jeg glæder mig også utrolig meget til at vi står ude i våbenhuset og gør klar til at gå ind.

Havde også tænkt på min onkel, der ikke selv har børn. men eftersom vores bryllup er et surpricebryllup, må de jo ikke vide det før selve dagen og tør ikke satse på han vil. Så har valgt min mor.. :wink:

0

Del dette indlæg

Ihh hvor dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste der vil have min mor til at følge mig op af kirkegulvet. Jeg har ikke nogen mandlige medlemmer i min familie, så min mor har både været mor og far for mig. Har dog aldrig hørt om andre der bliver fulgt af deres mor :)

Det har du nu :wink:

Jeg er blevet 110% sikker på at det skal være min mor, efter mange positive tilbagemeldinger her inde fra.

0

Del dette indlæg

Det var min stedfar som fulgte mig op i lørdags. Det var den bedste beslutning og jeg kunne ikke være mere stolt.

For 3 mdr. siden var det min søster som blev gift, og der havde hun spurgt vores mor. De var begge to pave solte, og aldrig været smukker.

Så er det det DU vil, så skal du gøre det.

0

Del dette indlæg

jeg havde min lillesøster til at følge mig op :) vores far døde for 4 år siden, og selv om jeg har en storebror og der nok var flere der syntes det burde være ham kunne jeg bare mærke at når jeg ikke kunne have min far til det ville jeg slet ik have det skulle være en mand :) så spurgte min søster og hun blev så glad... så syntes du kan gøre præcis hvad du vil :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Havde også tænkt på min onkel, der ikke selv har børn. men eftersom vores bryllup er et surpricebryllup, må de jo ikke vide det før selve dagen og tør ikke satse på han vil. Så har valgt min mor.. :wink:

det er nu også rarest at have det på plads før dagen, specielt hvis det kan være han bakker ud. Men jeg synes helt klart du skal vælge din mor og så lad traditioner være traditioner.

0

Del dette indlæg

Jeg har desværre ikke nogen forældre, og har stået i næsten samme situation. Og mit første bud var at jeg ville gå alene sammen med min datter på 9 og min søn på 3, men vil dog heller ikke sidde alene overfor min mand i kirken, så min dejlige guldklump af en nevø på 16 skal følge mig op og ååååååååå gud hvor jeg glæder mig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige så snart vi sprang bomben om at vi skulle giftes tog min far det som en selvfølge at det var ham der skulle følge mig op...

Det er det selvfølgelig også, men det morede mig godt nok at han resten af aftenen sidder og snakker om hvor vigtigt det er at han denne gang gik suuuuuper langsomt op af gulvet med mig...

Det gjorde han ikke da han skulle følge min søster op og han nærmest løb ud af kirken med min mor... hihi...

Resten af aftenen måtte jeg så også høre for at nu var han ved at være gammel og jeg ved at være stor nu når jeg også skulle giftes... Gotta love fathers.... :loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer