17maj2014

Lillys lagersalg

81 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg ved ikke om der er meget, men der er lidt af det hele :)

Mange underskørter...

Se link

http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=1940

Hvad koster underskørterne ca.. ?

Jeg skal til panayotis fødselsdags udsalg i morgen, og Lilly lagerslag mandag, men skal jo lige vide hvor niveauet ligger, så jeg ikke ærgrer mig over at have brugt for mange penge på "billigt" underskørte hos panayotis, hvis Lilly sælger dem for det halve. :huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været dernede i dag kl. 18-19. Blev ærlig talt skuffet over det begrænsede udvalg, der var ikke mange kjoler i hver størrelse og slet ikke i det materiale jeg havde drømt om (satin og er str. 36). Fik stort set ingen hjælp af personalet. Godt jeg havde min kommende svigerinde med.

Men havde heldigvis i sidste uge været i Lilly i Aarhus for at tjekke størrelser, modeller, farver, materialer mm... Hvis jeg ikke havde gjort det havde jeg været lost. Der var én kjole dernede der var noget i stil med hvad jeg var nået frem til ugen før, og heldigvis var den perfekt 😊 Der skal jo også bare være én i den rette størrelse ;) Jeg fandt desværre hverken sko, tilbehør, slør eller andet, syne godt det kunne ses at det var 2. sortering meget af det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved ikke om der er meget, men der er lidt af det hele :)

Mange underskørter...

Se link

http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=1940

Hvad koster underskørterne ca.. ?

Jeg skal til panayotis fødselsdags udsalg i morgen, og Lilly lagerslag mandag, men skal jo lige vide hvor niveauet ligger, så jeg ikke ærgrer mig over at have brugt for mange penge på "billigt" underskørte hos panayotis, hvis Lilly sælger dem for det halve. :huh:

Lagersalgs underskørterne koster 150kr., men er ikke fyldige nok til de fleste af deres kjoler. Alle deres nye underskørter får man 10% på.

0

Del dette indlæg

Jeg fandt i dag kjole, men synes udvalget var begrænset. Ingen slør udover de lange. Men fik sko og halskæde. Jeg gav 800 for skørter. Der var 10 procent på dem. Lidt hjælp fik jeg men ikke meget men meget forskel på de to der var der

0

Del dette indlæg

Puh, Nu er der gået næsten en uge, siden der sidst var nogen, der skrev herinde.
Er der nogen, der har været dernede siden?

(ja, kan da godt mærke, at min frygt lidt begynder at stige for, om der nu er kjoler i min størrelse på torsdag - også selvom jeg forsøger at berolige mig om, at selvfølgelig er der da det)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige været til lagersalget i dag og kom hjem med den skønneste brudekjole :c166:

Der er stadig en del at vælge imellem, men hvis man har bestemt sig for en bestemt stil er det ikke sikkert udvalget er så stort. De var dog meget flinke til at hjælpe synes jeg :)

Held og lykke til de andre dejlige brude der skal på jagt :)

0

Del dette indlæg

Jeg har lige været til lagersalget i dag og kom hjem med den skønneste brudekjole :c166:

Der er stadig en del at vælge imellem, men hvis man har bestemt sig for en bestemt stil er det ikke sikkert udvalget er så stort. De var dog meget flinke til at hjælpe synes jeg :)

Held og lykke til de andre dejlige brude der skal på jagt :)

Tak, for at du gad skrive om det! Det var lige det, jeg havde brug for at vide. :)

0

Del dette indlæg

Jeg var på lagersalget sidste fredag. Der var et stort udvalg (kiggede dog kun str 34), supergod service og jeg kom hjem med en skøn, skøn kjole! Jeg havde tid fredag morgen kl 9 og nåede at prøve en masse forskellige slags kjoler i løbet af ca 5 kvarter. Vi var kun os to som havde bestilt tid, så det var en rigtig god oplevelse. Dog så jeg hverken slør og underskørter til lagersalgsprisen, men kiggede også kun meget lidt efter dette, så jeg ved det ikke med sikkerhed.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kom også selv afsted i går. Så nu vil jeg også dele. :)

De har rigtig mange kjoler i størrelse 36, de var dog desværre for store og der var omkring 20 tilbage i 34. De fleste er med stropper. Hvad der er tilbage af de større størrelser, så jeg desværre ikke efter. Jeg kom også hjem med en rigtig flot kjole. De har kun små (= lidt fylde) lagersalgsskørter, og slør er der to slags tilbage af, som vist koster 750 kr stk. Smykker er der både en stak til 50 kr og en større bunke med priser på 3-600 kr. De er virkelig søde og rare.

0

Del dette indlæg

Uhhhh nu er det min tur på onsdag og glæder mig rigtig meget til at se hvad der er i lidt større str:) (40/42)
Dette bliver første gang jeg skal ud og kigge kjoler og ved ikke hvad der klær' mig (gør mig meget nervøst at læse det er bedst at kende til type osv!)
Der udover er jeg i et kæmpe dilemma, jeg skal første giftes til sommer, er det for tidligt at købe nu?? Ved i noget om der normalt kommer udsalg/outlet på tidspunkter nærmer august??

0

Del dette indlæg

Uhhhh nu er det min tur på onsdag og glæder mig rigtig meget til at se hvad der er i lidt større str:) (40/42)

Dette bliver første gang jeg skal ud og kigge kjoler og ved ikke hvad der klær' mig (gør mig meget nervøst at læse det er bedst at kende til type osv!)

Der udover er jeg i et kæmpe dilemma, jeg skal første giftes til sommer, er det for tidligt at købe nu?? Ved i noget om der normalt kommer udsalg/outlet på tidspunkter nærmer august??

Jeg skal giftes til juni næste sommer, og købte min kjole for en uge siden. Ud over Lucca Outlet, som ligger i henholdsvis Aalborg og København, og er permanent, tror jeg ikke, at der er andre outlet på den måde, som Lilly kører det lige nu.

Men normale udsalg tror jeg der kommer lidt af i januar, som der gør med alle andre butikker - husk, at der nogle steder kan tage mellem tre og seks måneder for kjolen at komme hjem til butikken :)

0

Del dette indlæg

Jeg var dernede i går og jeg fandt bare KJOLEN samt et underskørt som jeg fik 10% på. I alt 2300 kr. Kjolen skal bare lægges op og stryges, ellers var den perfekt og jeg er bare SÅ glad. Jeg prøvede kun 3 kjoler og vendte så tilbage til nr. 2 :) (HJÆLP hvordan sætter jeg billede ind her?)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Camils: Tak for svar jeg har været i frem og tilbage, med min beslutning:) Nu tænker jeg dukker der en rigtige kjole op så hopper jeg ski på:D glæder mig helt vild og kan næsten ikke tænke i andet end kjoler lige nu, efter bryllupsmesse i går:)
Lucca outlet hvilke priser ligger de i, altså er det lige så tosset billig som disse i lilys lagersalg? Eller er det mere omkring de 3-6000?

0

Del dette indlæg

Jeg er enig.

Det er en rigtig fin kjole!

Her er min egen, som jeg fandt i torsdags. Jeg har også vedhæftet et billede, hvor man måske kan få et lille billede af, hvor mange kjoler der er.

Når de hvide kjoler starter, så starter en ny størrelse. Sådan groft sagt. Det var så i torsdags.

post-69547-0-16485100-1382363194_thumb.j

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer