AS2014

Vintage barn wedding -30.08.14- Sidste omgang billede-spam

1,271 indlæg i dette emne

Hvor er det dog spændende at læse med i din lange beretning! - og glæder mig til resten :biggrin:

Men hvor er jeg dog ked af at høre, at I havde sådan en hård uge op til! :( Jeg sendte dig ellers mange tanker, da der ikke kom nogen indlæg her, så regnede godt med, at du havde hænderne fulde. Jeg håber, at der er faldet mere ro på nu, at du og din mand kan begynde at nyde livet herefter som mand og kone.

Hvor kan jeg godt forstå din tvivl omkring morgenstunden. Jeg er i samme dilemma nu, og ved endnu ikke hvad det ender med, men værd at tage med, at der ikke skal være for mange, hvis de stresser rundt om en.

Blev din frisure så som ønsket? Nu hvor stylisten havde så travlt med at omme ud af døren :blink: Jeg synes i hvert fald du ser ualmindelig smuk ud :loveboard: men var det så lige som du havde tænkt dig det...?

Og super fede tavler!!!

Redigeret af Miclinc
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja øv, ville ønske jeg havde husket at skrive det noget før - var jo faktisk en ret vigtig detalje, typisk :/

Ja vi er hjemme igen :D Det var rigtig lækkert - dejligt med en uges afslapning :D

Hvad med jeres????? Det kan da ikke have været andet end lækkert :D

Det går nok, skulle nok have haft det at vide 3 mdr før, hvis vi skulle have haft mulighed for at nå at planlægge det ind i tidsplanen :lol:

Altså stedet vi var, var vildt lækkert og (Michelin) maden var helt fantastisk og en vild oplevelse. Men regnen forfulgte os og det var meget koldt og vådt, mens det blev sommer igen i DK. Oven på den post-bryllups-blues jeg lige rendte ind i havde det været virkelig godt med sol ved poolen, men det blev der desværre ikke noget af. Så det var faktisk lidt hårdt! (Uh hvor lyder jeg utaknemmelig, det er jeg slet ikke, prøver bare at være ærlig :) ) Vi har aftalt at tage revanche en dag :wink:

Redigeret af AS2014
0

Del dette indlæg

Hvor er det dog spændende at læse med i din lange beretning! - og glæder mig til resten :biggrin:

Men hvor er jeg dog ked af at høre, at I havde sådan en hård uge op til! :( Jeg sendte dig ellers mange tanker, da der ikke kom nogen indlæg her, så regnede godt med, at du havde hænderne fulde. Jeg håber, at der er faldet mere ro på nu, at du og din mand kan begynde at nyde livet herefter som mand og kone.

Hvor kan jeg godt forstå din tvivl omkring morgenstunden. Jeg er i samme dilemma nu, og ved endnu ikke hvad det ender med, men værd at tage med, at der ikke skal være for mange, hvis de stresser rundt om en.

Blev din frisure så som ønsket? Nu hvor stylisten havde så travlt med at omme ud af døren :blink: Jeg synes i hvert fald du ser ualmindelig smuk ud :loveboard: men var det så lige som du havde tænkt dig det...?

Og super fede tavler!!!

Taak, dejligt du læser med :) Og tak for komplimenten!! <3

Ja, bryllupsklar blev utroligt nok lidt en by i Rusland ugen på til brylluppet! Er meget imponerede over dem, der har tid til at skrive om hvad de laver hver dag i den sidste tid op til! :lol:

Hmm, ja, er stadig ikke helt sikker på, hvad der havde været det ideelle den morgen. Tænker næsten, at det havde været bedre at være i en salon med bare én eller to veninder/mor faktisk. Men det kommer nok også lidt an på, hvordan ens hjem er udformet. Der var ikke rigtig spejle i det rum, jeg var i, så derfor rendte mine veninder jo rundt i de andre rum hvor spejlene var, da de skulle gøre sig klar. Måske havde det bedste næsten været, at de havde gjort sig klar inden de kom.. Jeg ved det ikke :) Men vil i hvert fald ikke anbefale at man har nogle praktiske opgaver tilbage (som at overlevere nøgler og instruktioner til serveringspersonale) eller at det ringer på døren konstant og folk kommer på alle mulige forskellige tidspunkter.

Jeg synes mit hår og min make-up blev meget godt lige der - bedre end prøven i hvert fald. Hun havde lyttet lidt til de ændringer jeg havde sagt alligevel. Men det blev ikke helt, som jeg havde forestillet mig - ville gerne have haft mere krøl i det foran og lidt krøller løst hængende om ansigtet og at knolden fyldte noget mere. Knolden var nærmest bare en pandekage mast flad af 100 hårnåle, der blev ved med at poppe ud. Og hen på aftenen synes jeg mit hår ser meget uglet og tjavset ud og at jeg skinner meget i ansigtet. Havde købt en pudder, så jeg kunne have pudret mig i løbet af aftenen, men da det kom til stykket gad jeg ikke rende ud på toilettet i tide og utide og rette på min make-up - ville bare gerne være med til HELE festen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De guirlander har du selv lavet dem? :D

Jep det har vi :biggrin: Det var ikke svært, men lidt tidskrævende. Vi udstansede cirkler af pap, men meget af det guldglimmer pap vi fik skaffet, var hvidt på bagsiden, se de cirkler fik lige en tur med guld spraymaling eller blev limet sammen med nogle andre. Og så var det bare at sy derudad på symaskine. Det gik ret stærkt!

0

Del dette indlæg

Det går nok, skulle nok have haft det at vide 3 mdr før, hvis vi skulle have haft mulighed for at nå at planlægge det ind i tidsplanen :lol:

Altså stedet vi var, var vildt lækkert og (Michelin) maden var helt fantastisk og en vild oplevelse. Men regnen forfulgte os og det var meget koldt og vådt, mens det blev sommer igen i DK. Oven på den post-bryllups-blues jeg lige rendte ind i havde det været virkelig godt med sol ved poolen, men det blev der desværre ikke noget af. Så det var faktisk lidt hårdt! (Uh hvor lyder jeg utaknemmelig, det er jeg slet ikke, prøver bare at være ærlig :) ) Vi har aftalt at tage revanche en dag :wink:

Hehe ja det kunne jeg ikke have klaret :lol: Ej hvor ærgerligt :o Seriøst, det var da også uheldigt :td:

Altid noget at stedet var lækkert og maden var god :rolleyes: Hehe og ja I skal nok få massere af mulighed for at gøre det bedre en anden gang :lol: Får I nydt det nu her efterfølgende så? Eller er der gået hverdag i den igen allerede?

0

Del dette indlæg

Hehe ja det kunne jeg ikke have klaret :lol: Ej hvor ærgerligt :o Seriøst, det var da også uheldigt :td:

Altid noget at stedet var lækkert og maden var god :rolleyes: Hehe og ja I skal nok få massere af mulighed for at gøre det bedre en anden gang :lol: Får I nydt det nu her efterfølgende så? Eller er der gået hverdag i den igen allerede?

Ja, var det ikke rimelig uheldigt! Var faktisk pænt bitter over det. Ej, synes bare den første uge efter brylluppet var lidt svær, og det blev så ikke bedre af at være i kulde og regn, blive syg og være rastløs, fordi der ikke var noget at foretage sig.. Er ikke så god til ikke at have travlt :wink:

Det er gået hverdag i den i den forstand, at vi jo er tilbage på arbejdet. Men livet er helt fantastisk nu :) Er kommet op på den lyserøde sky og den er også begyndt at lette lidt :wink::lol: Savner min mand hvert sekund vi ikke er sammen og ELSKER at se en ring på hans finger :):loveshower:

0

Del dette indlæg

I kirken - beretning del 3

Det var en kort tur til kirken - den ligger lige rundt om hjørnet. Min lillebror stod og holdt en parkeringsplads for os lige foran kirken. Han var så flot i sit nye jakkesæt og butterfly der matchede den både min far, best man, S og S's far havde på. Han vinkede virkelig meget og smilede stort og holdt en paraply for mig, da jeg kom ud af bilen. Men den ænsede jeg slet ikke, jeg stak bare i løb over vejen til kirken, og fik et par cyklister til at bremse hårdt op. Men de kunne vist godt forstå vigtigheden af, at en brud kom i tørvejr, så de smilede bare.

Min veninde, bror, mor og fotografen smuttede ind i kirken og så stod min far og jeg der og var klar. Synes godt nok den klokke skulle ringe længe!! :lol: Kirketjeneren tilbyder mig et glas vand og jeg lægger mærke til, at jeg også var helt tør i munden, så det var ret rart. Og jeg når også at få min brudebuket - det havde jo egentlig været min plan at binde den og knaphulsblomsterne selv, men ugen inden besluttede jeg, at det var en for optimistisk plan. Havde slet ikke fået øvet mig og kunne ikke overskue tanken om måske at vågne op til døde blomster om lørdagen. Ville så overhovedet heller ikke have haft tid til det om fredagen, så det var en rigtig god beslutning! Men det er utroligt hvordan de blomsterhandlere ikke forstår ordet "ikke noget grønt" :lol: Synes dog buketten var smuk alligevel, det var ikke en vildt vigtig ting for mig.

Da vi står der klar ved kirkedøren bliver jeg virkelig spændt. Jeg når at give min far et knus og sige "nu er det nu" og så går dørene op! Nøj, det var vildt! Havde troet, jeg ville være meget nervøs, men var ét stort smil. :biggrin: Startede med at kigge fra side til side på alle gæsterne, men så kom jeg i tanke om, at det jo var S, jeg ville have øje på og kiggede op på ham. Han var også ét stort smil, og efter det, kunne jeg slet ikke få øjnene fra ham igen :a1221: Min far bliver ved med at hive mig lidt i armen og sige, at jeg går alt for hurtigt! Han havde læst på lektien og tror også han nød turen :)

Der var 8 trin op til der, hvor vi skulle sidde. Og jeg havde lige nået at øve med min far hjemmefra, hvordan han lige skulle tage min buket, så jeg kunne bruge begge hænder til lige at løfte op i skørtet, inden jeg tog hans arm igen. :c166: Men fik ikke hevet godt nok op i skørtet, så endte med at måtte sparke kjolen frem for hvert skridt op ad trappen for ikke at falde. Ingen af gæsterne har bemærket det, men S og forlover grinte lidt over det. S trillede ikke en tåre, men hans øjne var helt bestemt meget våde, og han blev ved med at mime "hvor er du smuk" :heart:.

Jeg var under hele vielsen meeeeget utålmodig! Ihh, syntes bare de salmer var SÅ lange :lol: Præsten holder den bedste tale for os. Der blev grint mange gange og generelt var stemningen bare rigtig god i kirken. Præsten nævner på et tidspunkt noget om at "de fleste ellers ikke kan lide at blive bundet, medmindre man har særlige tilbøjeligheder" og det har vi hørt lidt for siden - hvad vi mon har fortalt præsten om :lol:

Vi kommer op til alteret og får sagt vores JA :heart: Og ringene kommer på uden problemer. Da vi skal give hinanden vores første kys som mand og hustru, kommer vi til at banke hovederne sammen (igen, det er der ingen gæster der har bemærket), derfor beslutter vi lige at kysse en gang mere, for det skal da gøres ordentligt! Hvilket giver hujen og klapsalve fra præsten og alle gæsterne :biggrin: Jeg er helt omtumlet bagefter og er derfor på vej ned til min plads igen mens præsten "hviske-råber" efter mig "i skal lige knæle". Tror hun må sige det 3 gange, før jeg fatter det og kommer ned på knæ (og det er der heller ikke nogen af gæsterne, der har bemærket). Endelig må vi komme ned på vores pladser igen og kan holde i hånd. Og så var det tid til min overraskelse - nok derfor jeg havde været lidt utålmodig. Kun mig, min mor og min veninde vidste, at min veninde skulle synge en sang i kirken. Hun synger så smukt og det er faktisk hende, der første S og mig sammen i sin tid. Hun havde fundet en til at spille guitar og vi havde valgt, at hun skulle synge John Legend "All of me". Det var så smukt og der var ikke et øje tørt (eller jeg græd faktisk ikke, selvom jeg havde gjort det, da vi havde sneget os ind i kirken for at øve 2 uger tidligere). S blev meget overrasket og glad. Vores veninde havde været meget rørt selv og havde derfor slet ikke kunnet kigge på os, mens hun sang.

Og så var det lige pludselig tid til, at vi kunne gå ud af kirken som mand og hustru (ja, bryder mig altså ikke om ordet kone :tunge: ) ()() På vej ud er det mig, der må sige til S at han går lidt for stærkt. Vi stiller os i "forhuset" så alle gæsterne kan hilse på os på vej ud. Og min mor sørger for at få delt fuglefrø og sæbebobler ud.

Nå forsøgte jeg lige at lave en kollage, men synes billederne er blevet lidt grumsede :) Håber i kan leve med det! Det er ellers min kusine, der også er meget dygtig "amatørfotograf", der har taget billederne (undtagen det sidste, nederst til højre), så de er faktisk rigtig flotte i fuld størrelse :wink:

post-65394-0-46367100-1410463741_thumb.j

Redigeret af AS2014
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må man lige høre hvor du har købt det guldpap henne? For jeg har haft virkeligt svært ved at finde det på nettet, andet end som en print selv scrapbook ting?

Jeg fandt det på eBay hos en sælger fra England. Købte det sidste hun havde. Mener faktisk vi har en del i overskud, men kan ikke lige huske hvor meget. Hvor meget skal du bruge? :)

EDIT: altså hvis du mener guld glimmer pappet? Det der er folie-guld er fra søstrene grene

Redigeret af AS2014
0

Del dette indlæg

Jeg mente det guldpap du har brugt til guirlanderne. Men efter flere timers onlinesøgning skulle jeg lige i bog og ide efter et fødselsdagskort - og sørme om de ikke havde lige nøjagtigt det guldpap jeg havde ledt efter :) Men mange tak for dit svar!

Nu skal det bare findes et standsejern, og så skal jeg kaste mig ud i guirlandeproduktion, forhåbentlig med et resultat ala dit :)

0

Del dette indlæg

Jeg mente det guldpap du har brugt til guirlanderne. Men efter flere timers onlinesøgning skulle jeg lige i bog og ide efter et fødselsdagskort - og sørme om de ikke havde lige nøjagtigt det guldpap jeg havde ledt efter :) Men mange tak for dit svar!

Nu skal det bare findes et standsejern, og så skal jeg kaste mig ud i guirlandeproduktion, forhåbentlig med et resultat ala dit :)

Ok, dejligt du fandt hvad du søgte! :) Men har nemlig brugt hele 3 forskellige slags guld pap til guirlanden plus spraymalet nogle af dem guld på bagsiden. Så 4 forskellige guld farver i virkeligheden :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter kirken og reception - Beretning del 4

Da vi har fået hilst på alle, træder vi ud af kirken, hvor gæsterne har dannet en stor halv-cirkel - klar til at blæse sæbebobler og kaste fuglefrø! Min veninde havde pakket de fine hvide (og store) fuglefrø i små poser, som var lukket med et klistermærke med "throw birdseeds at the lovebirds". Og sæbeboblerne fandt gæsterne selv ud af at bruge :wink: Det gav en virkelig flot effekt med sæbeboblerne. Fuglefrøene gjorde faktisk ondt at få kastet på os, da de var så store. Til gengæld satte de sig ikke fast nogen steder :) Tror stadig jeg var lidt utålmodig anlagt og vi stod der vist ikke særlig længe, før jeg prøvede at lokke folk ovenpå ved at råbe "der er 46kg slik ovenpå". Men ingen reagerede. Så til sidst besluttede vi bare selv at gå ovenpå, så ville de andre jo nok følge med. Det støvregnede også på det tidspunkt, så det var ikke helt oplagt, at blive stående udenfor længe.

(Det er igen min fotograf-kusine, der kan tage æren for disse flotte billeder :wink: Hun holder til i midt-Jylland, hvis nogen i det område lige mangler en fotograf :wink: )

post-65394-0-75988600-1410796376_thumb.j

post-65394-0-31876300-1410796391_thumb.j

post-65394-0-70073000-1410796402_thumb.j

Vi var de første oppe i receptionslokalet og det var lidt komisk til at starte med, hvordan alle bare gik forbi -stoppede op og tog et billede af os - og gik videre. Vi følte lidt vi var til udstilling :lol: Men inden længe kastede gæsterne sig over maden og slik-buffeten. Maden var helt fantastisk - 3 små fingermadder fra Rickys køkken og vi havde kun betalt 50kr pr person! Vi fik heldigvis også smagt lidt selv :) Og slikbuffeten var en KÆMPE succes! Alle var elle vilde. Den fik vi ikke så meget af selv - og det var også med vilje. Var gennem hele dagen panisk bange for at få oppustet-av-mave, så havde besluttet, at jeg selv måtte holde mig fra det (vi har så haft halvdelen tilbage, som vi havde stående i stuen en uge..... Har vist fået indhentet RIGELIGT :blink::happy: ). Fik drukket noget danskvand, som også lige gav mig lidt problemer - nu havde vi ellers valgt rosé vin til receptionen, netop for ikke at få noget med bobler i, men det kunne jeg jo heller ikke blive ved med at drikke af :lol:

post-65394-0-83361100-1410796852_thumb.j

post-65394-0-41744000-1410796870_thumb.j

Vi delte os op og fik på den måde snakket med en masse. S havde lagt en strategi med at snakke med dem, der ikke skulle med videre til fest. Men det havde jeg slet ikke tænkt på. Og han holdt også øje med tiden, hvilket jeg ikke vidste, så jeg gik konstant rundt og spurgte folk, hvad klokken var. Det var lidt dumt, vi skulle bare have fået fotografen eller en anden til at prikke os på skulderen, når det var tid til at tage afsted, så vi kunne slappe af.

Folk forduftede faktisk ret hurtigt fra receptionen. Eller da vi besluttede, at vi ville tage afsted, havde en del i hvert fald været henne og sige farvel. Det var heller ikke meningen, at folk skulle blive i timer - der var ikke rigtig noget sted at sidde ned, og der var meget varmt i lokalet. Vi fik lige taget lidt billeder inde i kirken, mens min mor fik alle gæsterne udenfor - hun var meget opsat på, at folk skulle vinke os afsted i bilen, nu hvor hun havde viklet den ind i 10m tyl og blomster med en masse dåser efter. Så vi blev vinket ordenligt farvel, selvom der var lidt forvirring, da det vennepar, vi havde aftalt skulle hjælpe os under fotograferingen, lige skulle hente deres bil først, og folk stod og trippede lidt.

Her står vi og venter på at komme afsted. Har ingen ide om, hvad klokken var blevet på det tidspunkt, men tidsplanen var helt sikkert skredet. Og det var begyndt at regne.

post-65394-0-50610500-1410797202_thumb.j

Redigeret af AS2014
0

Del dette indlæg

Location billeder - Beretning del 5

Det havde stresset mig rigtig meget i ugen op til, at vi ikke havde en plan for location billeder. Eller vi havde for lang tid siden lagt en plan - da vi troede det ville være sommervejr. Men i takt med at vi nærmede os dagen skiftede vejrudsigten jo konstant. Til sidst kom vi frem til, at vi bare måtte tage det på dagen. Og vores foto-hjælpere ringede til en bedstemor i Roskilde og fik at vide, at det stod ned i stænger. I følge DMI radaren skulle det først regne senere i København, så vi besluttede, at vi måtte blive i København for at få taget billeder. Hurtig beslutning og vi tog over i fælledeparken til mit yndlingssted. Det var egentlig ret fint, at det blev der. Baggrunden blev jo så lidt ens og vi var lidt begrænsede i og med, at der stadig blev ryddet op efter DHL staffet. Men det var faktisk meget dejligt at få taget billederne et sted, som rent faktisk betyder noget for os, og som vi nemt kan komme tilbage til. Det havde støvregnet på den korte tur over til fælledparken, men da vi steg ud af bilerne ved parken, stoppede regnen. Så det var kun skoene og skørtet der blev mudret og vådt.

Tiden gik vildt stærkt og vi nåede kun at stå to forskellige steder og tage billeder. Så ind i bilerne igen og mod Roskilde og der var klokken faktisk allerede 16.20 og vi havde sat velkomstdrink til kl. 17.30. Mens vi kørte til Roskilde gik der hul på himlen! Det regnede simpelthen så meget, at man knap nok kunne se ud af bilruden. S's ven, der var chauffør for os, havde lukket noget af tyllet fast i bilruden, for at kunne se sidespejlet. Og det sugede lige så langsomt en masse vand til sig og ledte det ind i bilen, lige ned i skødet på ham! Men han ville ikke stoppe ind til siden, for vi var jo lidt bagud, så han holdt ud! :lol:

Vi var fremme ved Sonnerupgaard omkring kl. 17.10 og besluttede der lige at skynde os over i deres park og tage lidt sidste billeder. Mine skiftesko var helt gennemblødte og skørtet var blevet ret vådt og tungt. Men havde besluttet jeg ikke ville være sart med min kjole. Det er ikke umiddelbart planen at sælge den, og var meget opsat på, at vi skulle have fantastiske billeder - regn eller ej :) Så skørtet blev samlet op mens vi gik og når vi havde fundet et godt sted, blev skørterne bare kastet ned oven i vådt græs, mudder og det hele :c166: Havde taget mit slør af i bilen på vej til Hvalsø, så fik også lige nogle billeder med frit udsyn til ryggen :wink: Tror først det var under fotograferingen at S opdagede, at kjolen var med bar ryg - han skulle holde om mig og blev helt "hov, noget af din kjole mangler" :lol: Men han synes den kjole var helt perfekt :7himmel:

Det var dejligt at stå og kramme, men tiden gik og jeg var begyndt at fryse. Vi fik sms'et rundt til familien (forældre, søskende, bedsteforældre), at vi gerne ville tage et familiefoto inden velkomstdrinken. Det var lidt et hyr at få samlet tropperne - vi havde glemt at arrangere det i forvejen. Men det lykkedes og velkomstdrinken blev måske kun lidt forsinket.

Har desværre ikke billeder fra fotografen endnu! Hun sendte os igår et slideshow med 150 udvalgte billeder fra hele dagen med baggrundsmusik. Det var helt fantastisk at gense dagen på den måde. Men kan ikke lige finde ud af, at pille de enkelte billeder ud af slideshowet :( Vi får alle 500-800 billeder om 2-4 uger! Ih vente vente...

Vi har dog også fået videofilmet hele dagen og den video får vi måske i aften! :cheerleader3: Glæder mig virkelig meget. Alle talerne er også blevet filmet og kan knap huske hvad folk sagde. Så det bliver dejligt at gense i ro og mag.

Redigeret af AS2014
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er altså bare så flot din kjole! Glæder mig til mere beretning og flere billeder!

Tusinde tak!! :) Håber fotografen er nærmere 2 end 4 uger om at komme med de billeder :wink: Tænkte faktisk netop på dig - du har ikke nogle ideer til, hvordan man hiver de enkelte billeder ud af et slideshow? Ved ikke rigtig hvad det kører på, vi har bare et link til det, men tror det er adobe flash player... Vil så gerne dele billederne med jer, men måske ikke lige dem med alle gæsterne der danser vildt :wink:

Jeg elsker hvor beskrivende og detaljeret din beretning er. Føler næsten at man var med på dagen.

Ih, tak Josephine! Synes ellers det bliver så langt og at jeg glemmer tusinde detaljer alligevel :lol: Må skynde mig med resten, så jeg ikke når at glemme en masse! Det er jo dejligt at have bagefter.

0

Del dette indlæg

Desværre ikke når det er sådan et låst show... Det eneste jeg kan komme på er at sætte showet i fullscreen, pause showet ved de relevante billeder og tage screenshots, men så skal du til at kopiere billedet ind i paint hver gang du tager et nyt screenshot, det er altså noget tidskrævende. :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er altså bare så flot din kjole! Glæder mig til mere beretning og flere billeder!

Tusinde tak!! :) Håber fotografen er nærmere 2 end 4 uger om at komme med de billeder :wink: Tænkte faktisk netop på dig - du har ikke nogle ideer til, hvordan man hiver de enkelte billeder ud af et slideshow? Ved ikke rigtig hvad det kører på, vi har bare et link til det, men tror det er adobe flash player... Vil så gerne dele billederne med jer, men måske ikke lige dem med alle gæsterne der danser vildt :wink:

Jeg elsker hvor beskrivende og detaljeret din beretning er. Føler næsten at man var med på dagen.

Ih, tak Josephine! Synes ellers det bliver så langt og at jeg glemmer tusinde detaljer alligevel :lol: Må skynde mig med resten, så jeg ikke når at glemme en masse! Det er jo dejligt at have bagefter.

Jeg er vild med at det er så langt og berettende. Jeg ved heldigvis ikke, hvad du glemmer at få med, så jeg synes at vi får mange dejlige detaljer.

Jeg glæder mig til at se jeres locationbilleder :)

0

Del dette indlæg

Åh ja, det er altså en hyggelig beretning. I ser så flotte ud, og din kjole er bare vidunderlig. Det kan jeg godt hilse dig at sige:-)

Elsker den fine slik buffet - kan godt forstå jeres gæster er vilde med den:-)

0

Del dette indlæg

elsker din detaljeret beskrivelse af jeres smukke dag :loveshower::loveshower::loveshower:

TAK!! :) Er glad for at I orker at læse med :tunge:

Desværre ikke når det er sådan et låst show... Det eneste jeg kan komme på er at sætte showet i fullscreen, pause showet ved de relevante billeder og tage screenshots, men så skal du til at kopiere billedet ind i paint hver gang du tager et nyt screenshot, det er altså noget tidskrævende. :(

Ja, øv.. Har fået svar fra fotografen at man ikke kan gemme slideshowet på nogen måde. Har forsøgt screenshot, men kvaliteten bliver ikke særlig god. Suk, tålmodighed er en dyd!

Hvor er I søde.....

Tak, og i lige måde!!! :wink::loveshower:

Åh ja, det er altså en hyggelig beretning. I ser så flotte ud, og din kjole er bare vidunderlig. Det kan jeg godt hilse dig at sige:-)

Elsker den fine slik buffet - kan godt forstå jeres gæster er vilde med den:-)

Mange taaaak! :) Den kjole blev bare helt perfekt! Og ja, den slikbuffet var bare et hit! Selv min meget bakterieforskrækkede far (han er læge og arbejde med bakterier til daglig - derfor har jeg aldrig måtte blande bland-selv slik da jeg var barn), synes det var så godt, at han købte resterne af slikbuffeten til sin 60-års fødselsdag! :lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer