Guest Forlovet i Las Vegas

14.06.14 55K - Takkekort :)

1,575 indlæg i dette emne

Hvis du brændende ønsker en tea lenght kjole, så er det selvfølgelig det du skal gå efter.... tror sagtens din kjole stadig ville være pæn, hvis den blev kort. Må dog indrømme, at jeg altså er mere til en gulvlang brudekjole. Men det er nok også fordi jeg aldrig ville føle mig som en rigtig brud i en kort kjole, men sådan er vi jo alle heldigvis forskellige :) Da jeg så dit billede af kjolen første gang tænkte jeg "wauw! den er bare helt perfekt til hende" Så synes selvfølgelig den er flot som den er :loveflag:

Hvis du vælger den korte model, synes jeg at de sorte sko ville blive for "hårdt" mod den hvide kjole. De er ligesom for "rå" i udtrykket til den meget elegante kjole. Men synes sagtens det også kunne gå med en farvet sko, hvis du er til det :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Igen, tusind tak for at I tager jer tid til at komme med input ❤

@ Celi: Som skrevet tidligere var min tanker inden jeg begyndte kjolejagten, helt klart en tea length kjole.
Mest af alt fordi jeg stort set aldrig går i kjole og var bange for at drukne i en brudekjole.
Er vildt glad for min kjole - den er wauw, men den er helt sikkert for 'stor' som den er i dag.
Såsom minimum skal den lægges op så slæbet forsvinder. Så lige netop derfor rammer det du skriver meget præcist mine overvejelser ;-)

Tror ikke der er andet for at tage skoene med ind til skrædderen - de skal jo med under alle omstændigheder - og så få kjolen lagt op med nåle i de to måder forestiller mig det på og så mærke efter. Også ifht. skoene.

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg

Definitivt ingen bryllupsrejse til Bali :pokey: ...

Nå, som tidligere skrevet kom vores bryllupsrejse i fare pga. H2B's arbejde. Han er projektleder - og et roll out er flyttet til at ligge lige i mens vi ville have været på Bali. Da det er det han er ansat til vil, det give meget bad will hvis vi alligevel tog afsted. Der er stadig en sandsynlighed for at det bliver rykket, men det kan vi desværre ikke foranledige os på :shooter: Vi kan heller ikke rykke den til senere på sommeren, da jeg også skal koordinere ferie med mine kollegaer og i uge 32 er han på den igen...

Så nu glæder jeg mig vildt meget til vores hyggetur til Frankrig i uge 28/29 i stedet. Vi satser så i stedet på at have fri fredagen før brylluppet og mandagen efter, så vi trods alt har lidt tid til at gøre det hele klart og nyde det :7himmel:

UPDATE: Bali er tilbage - vi har fået lovning på at kunne rejse efter efterårsferien, og det lader til at kunne lade sig gøre med rejsebureauet :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Arrivals 6...

Denne gang fra Amazon.

Har i dag modtaget vores MR & MRS skilt som skal stå på vores bord. Har ligeledes modtaget 2 stk. LOVE skilte som skulle have stået på hver deres bord, de er dog så små at vi skal have købt 2 stk. mere, således at der kommer til at være 2 stk. på hvert bord :wink:

Derudover er der kommet ivory organza hjem til risposerne.

UPDATE 1/12:

Så er der kommet 2 stk. LOVE skilte mere hjem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak ❤
Er pt. ved at mærke rigtig godt efter hvad det er for en længde jeg inderst inde ønsker kjolen skal have.
Ved stadig at slæbet skal væk.
Lavede lige et test på H2B og tea length bryder han sig i hvert fald ikke om - så nu kommer dilemmaet igen, han ved at jeg var købt en lang kjole, hvordan vil han reagere hvis jeg kommer ned ad gulvet i en tea length - på den anden side kan han jo ikke vurdere hele det look som jeg sammensætter... Men hans mening betyder altså noget?!?
Hmm, jeg skal i hvert fald være helt sikker inden jeg gør noget, der kan altid tages mere af, det er svært hvis der først er klippet af kjolen...
Lige pt. er jeg ret sikker på at kjolen 'bare' skal lægges op således at slæbet forsvinder.

0

Del dette indlæg

Jeg har tidligere oprettet en tråd om, hvad jeg skulle gøre i forhold til kjole. Da jeg er sikker på, at den jeg har købt ikke er noget, som min H2B umiddelbart synes er fin. Jeg er blevet enig med mig selv om (efter andres respons), at jeg holder mig til den kjole jeg har købt. Jeg håber på, at min udstråling på dagen vil få min udkårende til, at synes jeg er smuk, selvom han nok synes kjolen er kedelig. Det er trods alt mig, der skal have den på.

Så hvis du vil have kjolen kortere, så synes jeg du skal springe ud i det.

0

Del dette indlæg

Min holdning til tea length er vist efterhånden almen viden. Jeg EEeEeeeeeeeelsker tea length og korte kjoler. Der er absolut ingen grund til at gemme smukke ben af vejen og have smukke sko på som ingen ser...

Jeg forstår dog godt, at det er svært, hvis kæresten bare slet ikke er til tea length, men svarer han måske også lidt ud fra at han ved du har købt en lang kjole? Som jeg siger til andre, som bliver i tvivl om deres kommende mand nu vil kunne lide det de kommer i - mon ikke de fleste mænd glemmer alt om deres præferencer, når de ser deres brud, og hun bare udstråler at hun føler sig smuk og lækker? Hvis du kommer i en lang kjole, men bare ikke føler dig tilpas, så vil det kunne ses! Omvendt vil det også kunne ses på dig, hvis hans udtalelser fylder så meget, at selvom du egentlig føler dig bedst tilpas i en kortere kjole, så er du usikker, fordi din tilkommende havde andre præferencer! Så derfor: Du skal mærke efter heeeeelt ned i maven, hvilket scenarie du mentalt har det bedst med.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for input begge to :heart:

Jeg skal have mærket rigtig godt efter - er dog slet ikke i tvivl om at min udstråling er det absolut vigtigste :wink:

Går i føle/tænkeboks ind til jeg skal til skrædder med kjolen, prøver det hele sammen både inden og derinde - og så er jeg sikker på at jeg får truffet den rette beslutning.

0

Del dette indlæg

Jeg tror ikke jeg ville bryde mig om at have en type kjole på som min kæreste har udtrykt at han ikke bryder sig om. Jeg tror jo du vil føle dig smuk og komfortabel om den er tea length eller lang, men hvis du ska gå og bekymre dig om hvad din h2b synes så tror jeg det vil gøre noget ved din følelse.. Det ville det i hvert fald for mig... Man er jo så spændt på at se deres reaktion når man kommer ind og man vil jo gerne være 100% sikker på at de bare synes man er gudesmuk.. Jeg synes bare det vil være ærgerligt hvis du skal være i tvivl om han synes det pga længden på kjolen.. Lyder som en go ide at mærke rigtig godt efter hvad du mest er til og hvad du vil have det bedst med😃

0

Del dette indlæg

Præcis!
Selvom jeg står meget fast på at det med at det er vores bryllup og andres input ikke skal påvirke os, så kan jeg mærke at det påvirker mig mht. kjolen.

Det vigtigste for mig er at jeg føler mig tilpas og gudesmuk ifht H2B. Og at kjolen er lige mig.
Misforstå mig ikke - jeg har den perfekte kjole i stil, farve, materiale og snit til mig. Det eneste jeg er i tvivl om er længden da jeg ikke ønsker slæbet.

Da jeg ikke har min mor blandt os længere og er enebarn har H2B's søster, mor, fars kone og svigerinde set kjolen. Søster og mor synes kjolen er utrolig smuk, fars kone og svigerinden får tårer i øjnene når de ser kjolen. Det påvirker også føle efter processen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Præcis!

Selvom jeg står meget fast på at det med at det er vores bryllup og andres input ikke skal påvirke os, så kan jeg mærke at det påvirker mig mht. kjolen.

Det vigtigste for mig er at jeg føler mig tilpas og gudesmuk ifht H2B. Og at kjolen er lige mig.

Misforstå mig ikke - jeg har den perfekte kjole i stil, farve, materiale og snit til mig. Det eneste jeg er i tvivl om er længden da jeg ikke ønsker slæbet.

Da jeg ikke har min mor blandt os længere og er enebarn har H2B's søster, mor, fars kone og svigerinde set kjolen. Søster og mor synes kjolen er utrolig smuk, fars kone og svigerinden får tårer i øjnene når de ser kjolen. Det påvirker også føle efter processen.

At du føler dig smuk er absolut det vigtigste! Det kommer jo til at lyse langt væk!

Jeg forstår selvfølgelig godt at du helst ser at du bliver ligesom din H2B forestiller sig, men jeg vil mene at han synes du er smuk hvis det selv stråler fra dig - uanset længden på kjolen.

Har du overvejet om man kan lave lidt en kombi? Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre eller om det er noget for dig, men man ser jo mange kjoler for tiden der er lidt kortere foran end bag til. Det kræver selvfølgelig at indersiden af kjolen kan vises frem - eller man har en underskørt der kan stikke frem og vises.

Rørende at de andre får tårer i øjnene når de ser dig med den på. Indtil videre har kun mine veninder set mig med min kjole på live - min mor og svigerinde kun på billeder... Men jeg kan næsten ikke vente til at vise dem det live!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmmm..... Den er jo ikke så fyldig - i så fald kunne jeg godt følge dig. Men det er jo ikke sådan en kæmpe marengskjole :) Kan den lægges forsigtigt op med nåle så du kan få et lille syn for sagen? Eller kan du måske prøve en kort kjole for at se hvordan det ser ud?

Men altså ... Jeg tilslutter mig koret af kloge kvinder der siger at din glæde og udstråling kommer til at "trække læsset" :lol: Så om du kommer i det ene eller andet er manden ligeglad med - bare han bliver din og får lov at tage kjolen af dig senere.... Piiiiiiift Så er han jo verdens lykkeligste ❤️

0

Del dette indlæg

Har været i korte kjoler, og det var super smukt. Prøvede en fabriks tea length (har korte ben, str. 30 i længden i jeans er for lang) og den gik mig til anklerne - så buttet ud. Med mine 64 kg og 165 cm er jeg på ingen måde tyk, men har et blødt lag og æblekinder, så skal lige overveje det med længden rigtig godt.

Har ikke nogen der lige kan hjælpe med forsigtigt at lægge kjolen op med knappenåle, men når jeg kommer ind til skrædderen skal de forskellige muligheder lige afprøves med kjolen og skoene på inden den endelige beslutning tages.

0

Del dette indlæg

En lille update på maden...

Vi har et vennepar der tidligere har talt udelukkende positivt om OliNico her i Aahus, men vi har aldrig selv fået tager os sammen til at prøve det.
Efter at have læst KBS' planlægningstråd og beretning, tænkte vi at vi måske skulle prøve at tage derned at spise. Konceptet er gastro grillbar, hvilket er lige noget for os - og hold da op, har kun to gange tidligere fået bedre mad og begge gange var på den berømte restaurent Wolfgang Puck i Las Vegas. H2B er overbevist, så regner med at vi tager indledende kontakt i løbet af den næste uges tid :)

0

Del dette indlæg

Tvivl om skoene...

Her gik jeg og troede at jeg bare havde styr på det hele i første forsøg - men ak, jeg er blevet klogere.

Jeg er vildt betaget af mit første skovalg, men jeg er kommet i tvivl om at jeg kan have dem på i 12 timer eller mere.

Sufede for hyggens skyld rundt på nettet efter smukke sko - et NO GO ligesom når man har købt sin kjole :pokey:

Fandt disse skønheder fra Badgley Mischka på Brandos sat ned fra 1749 til 879kr., og så ydereligere en rabatkode på 10% = 791kr.

De blev lagt i kurven og købt - ups! :rolleyes:

Jeg er blevet mere og mere sikker på at min kjole 'bare' skal lægges op så slæbet forsvinder - så venter lige lidt med at tage til skrædder - indtil jeg er 210% sikker på skovalget.

Det er for dyrt at få nye ideer :badgirl:

post-69231-0-74857400-1385922333_thumb.j

post-69231-0-96111300-1385922339_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En lille update på maden...

Vi har en vennepar der tidligere har talt udelukkende positivt om OliNico her i Aahus, men vi har aldrig selv fået tager os sammen til at prøve det.

Efter at have læst KBS' planlægningstråd og beretning, tænkte vi at vi måske skulle prøve at tage derned at spise. Konceptet er gastro grillbar, hvilket er lige noget for os - og hold da op, har kun to gange tidligere fået bedre mad og begge gange var på den berømte restaurent Wolfgang Puck i Las Vegas. H2B er overbevist, så regner med at vi tager indledende kontakt i løbet af den næste uges tid :)

Fåååååk det er snyd. Det vil jeg også prøve engang. Var det dyrt ved Wolfgang Puck? Jeg ER godt klar over at kvalitet koster, og vi giver gerne en god pris for mad når vi endelig kommer ud på restaurant. :) Jeg gider ikke betale for noget man selv kan lave.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer