roselein

F&M - 4-10-14 - Nu med gang i beretningen igen!

885 indlæg i dette emne

Jeg syntes bare helt klart at bryllupsbilleder fra i kæmpe lys kirke bliver bedre. Det bliver så majestætisk - og det elsker jeg bare. Derfor valgte vi også domkirken, selvom vi jo har en fin lille hvid kirke herude hvor vi bor.

Vi var også virkeligt heldige med vejret, vi havde jo maksimalt lys for årstiden, så vinduespartierne kom virkelig til deres ret. Jeg blev jo også konfirmeret i den kirke, og har været til juleafslutning i den det meste af min skoletid, så den havde også en særlig betydning for mig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Receptionen





Vi ankom til receptionen, og fik budt velkommen :)




post-69771-0-72912500-1420237338_thumb.j


Vi fik budt velkommen sammen, det blev lidt rodet, men jeg er sikker på at meningen kom igennem til gæsterne :wink:




Jeg var ret opmærksom på, at vi ikke havde så lang tid der (omkring en time tror jeg), men det stressede mig egentlig ikke. Der var ikke rigtig noget der stressede mig den dag, hvilket egentlig er lidt vildt, da jeg normalt er ret nem at stresse.



Det var som tidligere nævnt det smukkeste vejr meget længe, derfor var alle samlet på restaurantens terrasse, da vi kom.


Vi fik budt velkommen og så begyndte vi ellers at mingle. Jeg var meget opmærksom på, at jeg ville nå at snakke med alle og især de gæster, der kun var inviteret til receptionen. Så forsøgte at komme så godt omkring som jeg kunne.


Det var så dejligt at få snakket med alle dem, der var kommet. Det var lidt ærgerligt, at vi ikke havde mere tid til at snakke, men samtidig tror jeg vi kunne have haft flere timer, og det ville stadig ikke have føltes som nok tid.




post-69771-0-83226300-1420237483_thumb.j


Min dejlige mand viser det lommeur, jeg har givet ham frem for gæsterne.




post-69771-0-61918100-1420237633_thumb.j


Jeg viser stolt min nye ring frem til nogen af gæsterne.



0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bryllupskagen





På et tidspunkt bliver vi bedt om at gå indenfor, da bryllupskagen skal skæres for. Fordi vejret er så godt udenfor er folk desværre lidt lang tid om at komme indenfor.




post-69771-0-86066100-1420238524_thumb.j


Et billede af den utroligt velsmagende og fine bryllupskage.




Dog kommer de ligeså stille og roligt indenfor, så vi får skåret kagen for.


Da vi skulle ud at have taget billeder umiddelbart efter, havde vi aftalt ikke at smørre kagen ud i ansigtet på hinanden. Det smagte kagen i øvrigt også alt, alt for godt til!




post-69771-0-05431600-1420238657_thumb.j


Vi skærer kagen for.



Kagen var heldigvis alle pengene værd, den var SÅ god!


Der var kage til 80 personer (vi havde jo en del afbud), og på trods af vi kun var 65, så var det meste af kagen spist. Der var i hvert fald ikke nær så meget tilbage, som vi havde regnet med (til min mands store skuffelse i øvrigt).




post-69771-0-17977000-1420238794_thumb.j


Kagefodring af husbonden.




post-69771-0-18368900-1420238856_thumb.j


Fruen skal også holdes tilfreds.



0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lidt brok...






Vi kom en anelse for sent afsted til fotosessionen, men det var vist egentlig mest fordi vi var meget lang tid om at komme afsted.


Dette tidspunkt på dagen var nok også det tidspunkt, hvor jeg var tættest på at miste besindelsen :badgirl:


Som dem, der har fulgt med i min tråd, ved, så har jeg under bryllupsforberedelserne fået et ret anstrengt forhold til min svogers kæreste.



Det lykkedes mig at blive virkelig irriteret på hende, da jeg var på vej ind i bilen med min kjole, og faktisk også var kommet ind, bad hende om at lukke døren.


Jeg kunne ikke holde kjolen inde i bilen og samtidig lukke døren. Kjolen var ret tung og besværlig at holde inde i bilen, og døren skulle lukkes ret hurtigt, for jeg ikke skulle gøre alt arbejdet en gang til (vi havde jo lidt travlt).


Men hvad gør hun, da jeg beder hende om at lukke døren? Hun giver sig da til at tage et billede af, at jeg sidder der i bilen :pokey:


Ej men helt ærligt :shooter: Tror jeg fik sagt i nogen mindre pæne vendinger, at nu skulle hun tage sig sammen. Min mor så det heldigvis, og kom meget hurtigt til undsætning, så der skete ikke mere end.


Men nøj var var hun irriterende!


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Locationbilleder del I





Vi kom afsted til locationbilleder, som vi besluttede skulle tages ved Vikingeskibsmuseet pga. det smukke lys, der er der ved solnedgang, når det er skyfrit.




post-69771-0-05875800-1420240135_thumb.j


Hvis der er nogen, der interesserer sig for vikingeskibe, så er det Havhingsten, der kan ses i baggrunden. Den var lige kommet hjem fra et Danmarkstogt samme dag.




post-69771-0-94209300-1420240319_thumb.j


Et meget fint billede af kjolens smukke ryg.




post-69771-0-47059000-1420240459_thumb.j


Jeg elsker den måde vinden tager i kjolen på, på dette billede.




post-69771-0-86027700-1420240577_thumb.j


Dette billede minder lidt om det ovenover, bare i farver. Jeg elsker vi ser så glade og tilfredse ud.



0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Locationbilleder del II





post-69771-0-24516600-1420241663_thumb.j


I får altså lige et billede mere af kjolens ryg, den er så flot, og det er lyset også på det her billede.




post-69771-0-31441000-1420241752_thumb.j


Fordi jeg synes det er et godt billede af mig :wink:




post-69771-0-95312100-1420241830_thumb.j


Lidt glad har man vel lov til at være for sig selv :floejt:




post-69771-0-65604700-1420241899_thumb.j


Et af gemalen, fordi de ikke allesammen kan være af mig.


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Locationbilleder del III





post-69771-0-38179600-1420242223_thumb.j


Så fint et billede med Domkirken i baggrunden. Ville have elsket at have dette billede i s/h også.




post-69771-0-05812600-1420242318_thumb.j


Igen er jeg helt vild med det udtryk jeg har i ansigtet, når jeg kigger på min dejlige mand.


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Locationbilleder del IV





post-69771-0-41188300-1420242611_thumb.j


Et fint eksempel på hvor lækkert lyset var den dag.




post-69771-0-62120300-1420242733_thumb.j


Elskede simpelthen den høje hat vi havde købt til min mand, så jeg skulle da selvfølgelig også have den på og have taget nogen billeder med den :)




post-69771-0-78677000-1420242920_thumb.j


Endnu et billede af mig :lol:




post-69771-0-69583200-1420242971_thumb.j


Det her billede synes jeg er lidt sjovt. Selvom man ikke rigtig kan se det er os, så kan jeg nu rigtig godt lide det alligevel.





0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEG EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELSKER DET BILLEDE, HVOR I STÅR PÅ BROEN OG KIRKEN ER I BAGGRUNDEN!!! :a1221:

Det er bare så smukt! og FEDT!

Og så kan jeg godt forstå, at du spammer med billeder af dig, for du var bare gudesmuk og jeg er så misundelig på de lækre røde læber!

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jubiii!! Endelig mere :) Vildt fantastiske billeder! Synes virkelig i har fået taget nogle gode nogen og er så misundelig på det flotte lys! Ville så gerne have haft sådan nogle billeder, men man kan jo ikke bestemme over vejret.. Suk :wink:

Har du eksaminer nu her eller?

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEG EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELSKER DET BILLEDE, HVOR I STÅR PÅ BROEN OG KIRKEN ER I BAGGRUNDEN!!! :a1221:

Det er bare så smukt! og FEDT!

Og så kan jeg godt forstå, at du spammer med billeder af dig, for du var bare gudesmuk og jeg er så misundelig på de lækre røde læber!

Synes også selv, at det er et rigtig fint billede, netop fordi kirken er i baggrunden :)

Jubiii!! Endelig mere :) Vildt fantastiske billeder! Synes virkelig i har fået taget nogle gode nogen og er så misundelig på det flotte lys! Ville så gerne have haft sådan nogle billeder, men man kan jo ikke bestemme over vejret.. Suk :wink:

Har du eksaminer nu her eller?

Hehe, nej og jeg ville jo oprindeligt gerne have haft det regnede :tunge: Men når nu det skulle være så er jeg egentlig også meget godt tilfreds med resultatet, og prøver på ikke at fokusere for meget på de billeder, der ikke er blevet taget :(

Jeg har eksamen d. 14. Det er "kun" 7. semesterseksamen, så det bliver forhåbentligt ikke så slemt, men jeg har trukket en hæmatologisk pt., og synes jeg kunne huske du havde nogen noter?

Skønne skønne billeder

Tusind tak :heart:

Ihh nogle smukke billeder!! :7himmel::7himmel: Dem må du godt nok være glad for :a1221:

Joeh... Eller jo, dem der er blevet taget er jeg egentlig ret tilfreds med, men der er nogen jeg havde bedt om, der blev taget, som ikke er blevet taget, hvilket jeg egentlig er lidt ked af, men det er en lidt længere historie. Men jo, dem der er blevet taget er fine.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh nogle smukke billeder!! :7himmel::7himmel: Dem må du godt nok være glad for :a1221:

Joeh... Eller jo, dem der er blevet taget er jeg egentlig ret tilfreds med, men der er nogen jeg havde bedt om, der blev taget, som ikke er blevet taget, hvilket jeg egentlig er lidt ked af, men det er en lidt længere historie. Men jo, dem der er blevet taget er fine.

Ja det er selvfølgelig ærgerligt - jeg har også nogle billeder som jeg savner :/ Men sådan er det jo - tager også tid med alle de billeder og vidste godt på dagen, at det ikke blevet nået.. Prøver ikke at tænke på det :blush: Men de billeder du viser her ER virkelig smukke, så dem kan du godt være glad for :) Du ser så smuk ud - meget snehvide-agtig :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh nogle smukke billeder!! :7himmel::7himmel: Dem må du godt nok være glad for :a1221:

Joeh... Eller jo, dem der er blevet taget er jeg egentlig ret tilfreds med, men der er nogen jeg havde bedt om, der blev taget, som ikke er blevet taget, hvilket jeg egentlig er lidt ked af, men det er en lidt længere historie. Men jo, dem der er blevet taget er fine.

Ja det er selvfølgelig ærgerligt - jeg har også nogle billeder som jeg savner :/ Men sådan er det jo - tager også tid med alle de billeder og vidste godt på dagen, at det ikke blevet nået.. Prøver ikke at tænke på det :blush: Men de billeder du viser her ER virkelig smukke, så dem kan du godt være glad for :) Du ser så smuk ud - meget snehvide-agtig :loveboard:

Tusind tak :)

Jeg er også meget glad for dem, det er mest sådan noget, som at der ikke er et eneste stilistisk billede af brudebuketten jeg er ked af. Det kan jo ikke rigtig gøres om. Til gengæld er jeg ret glad for at jeg valgte at få den tørret, når nu jeg ikke har noget ordentligt billede af den. Men nu er det jo, som det er, og der er jo ikke så meget jeg kan gøre ved det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Apropos jeres manglende kyssebillede - vores brudepar forrige lørdag de kyssede på et millimeter splitsekund, efter de egentlig var begyndt at sætte sig, så jesper nåede ikke at fange det, da han også var på vej tilbage til sin plads. Det var da så skide ærgerligt! Men det er der jo ikke noget at gøre ved.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Detaljebilleder





Jeg ved ikke helt, hvor jeg skal ligge disse billeder ind, så nu kommer de her et sted i midten :)


Der er ikke så meget at sige til dem, så jeg er ikke sikker på, at der kommer kommentarer, men jeg beskriver det jeg kan :wink:




post-69771-0-08339600-1423657507_thumb.j


De manchetknapper jeg havde købt til min mand, og givet ham om fredagen. Han blev så glad for, at jeg havde købt dem og var så vild med dem, at han havde dem på på dagen :)




post-69771-0-16606000-1423657558_thumb.j


Min mands hat, som vi købte i London, det lommeur jeg havde givet ham om fredagen, og risposerne.


Han elskede lommeuret, det var lige ham.




post-69771-0-89077600-1423657522_thumb.j


Vores ringe :heart:




post-69771-0-51690400-1423657620_thumb.j


Min mands talekort




post-69771-0-97305500-1423657819_thumb.j


Vores kirkehæfter




post-69771-0-20584800-1423657935_thumb.j


Vores gæstebog


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vielsen del V

Så var tiden kommet til udgangen. Vi gik ud til "The Prince of Denmarks March". Den er jeg virkelig glad for vi valgte. Den udstråler så meget glæde og pomp og pragt, og det var lige den stemning vi var i.

På de fleste af de billeder vi har af udgangen ser vi meget alvorlige ud. Det er slet ikke sådan jeg husker det. Jeg husker at jeg var fyldt med glæde og lettelse over at det var overstået og at det var gået godt, og så at nu var vi endelig mand og kone.

Tror måske at det alvorlige udseende for mit vedkommende kommer sig af, at jeg virkelig skulle koncentrere mig om ikke at falde på gulvet :lol:

attachicon.gifpic_0212.jpg

Først lige et af de alvorlige billeder, der er så mange af. Synes ikke det er fantastisk til at fange den stemning vi egentlig var i, men sådan er billeder jo engang imellem :)

attachicon.gifpic_0220.jpg

Her ser vi heldigvis lidt gladere ud.

attachicon.gifpic_0223.jpg

Det her billede er jeg rigtig glad for. Synes du udtrykker noget så smukt hvor meget jeg elsker min mand.

Boblen levede stadig i bedste velgående, jeg opdagede slet ikke, at min brudeterne var meget tæt på at skvætte godt og grundigt på de førnævnte trapper (som jeg i øvrigt også havde problemer med at komme ned af, men jeg havde jo min mand at støtte mig til).

Vi går ned af det meget lange kirkegulv ud i det smukkeste solskin, det kunne ligeså godt have været august måned næsten, det var 20 grader og overtøj var ikke rigtig nødvendigt.

Det sort/hvide billede, hvor du kikker ned. Er SKØNT...

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Detaljebilleder II





Borddækningen



Min mand og hans forlover stod for borddækningen, og jeg havde vist ikke helt udtrykt klart nok, hvordan jeg ville have det til at se ud, for det så slet ikke ud, som jeg havde forestillet mig :rolleyes:



Det var jeg ret ærgerlig over på dagen, og i en del tid efter, men når jeg kigger på billederne nu, så betyder det egentlig ikke helt så meget :tunge:


Jeg synes at lysestagerne fungerede rigtig godt, og lige som jeg havde forestillet mig, så jeg er rigtig glad for, at vi investerede i dem.




post-69771-0-65781300-1423659037_thumb.j


Vores favourglas på bordene




post-69771-0-63212900-1423658903_thumb.j


Borddækningen




post-69771-0-20179100-1423658925_thumb.j


Menuen




post-69771-0-91856400-1423658954_thumb.j


Bordkort med lysestager i baggrunden



0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer