roselein

F&M - 4-10-14 - Nu med gang i beretningen igen!

885 indlæg i dette emne

Det er da en super flot kjole.. Virkelig smuk.. Og det er da sjovt at folks mening om prisen, men hvis i har pengene og når du føler det bare skal være den, så er det da det du skal gører

Ja, det er sjovt, at lige så snart man har sagt ordet "bryllup", så har ALLE mennesker en menning! Har endnu ikke mødt nogen, hvor jeg har sagt, at jeg skal giftes, som ikke har haft en mening om tingene. Det er altså ret belastende, har dog lært, at den bedste approach er, "smile and nod" og så gøre præcis, som det passer OS!

Kan ikke være mere enig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du virkelig gerne vil have nogen med, så har jeg fri kl 14 på onsdag og er alligevel i byen. Og kan ikke få nok af kjoler :wink: Og er klar over, at det ikke er mig det handler om, hvis jeg tager med :wink:

Mødre er svære, jeg elsker min overalt på jorden, og har faktisk et rigtigt godt forhold til hende, men er der nogen der ved, hvordan de skal fjerne alt min glæde på et splitsekund, så er det hende... Hun har samme grund ikke været med ude at prøve endnu, men overvejer stærkt, om jeg ikke skal tage hende med på fredag (mener det er der, vi skal til Celina, men nu må vi se.

Tror det er meget fornuftigt ikke at involvere andre, der er mange der bare bliver forargede.

Tak det er rigtig sødt af dig! :) Kan ikke rigtig finde ud af, hvad jeg har lyst til. Måske er det meget "sundt" for mig at gøre det alene.

Lyder som om vores mødre er meget ens! Blev dog positivt overrasket over min mor, da hun var med ude til kjoleprøvning. Hun er bare ikke så tålmodig, og det ved jeg også godt, så havde ikke forventet at hun ville tage med 17 steder. Men det har faktisk været rigtigt rart at have hende med, de gange hun har været det. Især da vi var alene afsted i Malmø sammen. Så måske du også bliver positivt overrasket :wink:

0

Del dette indlæg

Sikke dog en vidunderlig kjole :7himmel:

Hvis det er brudekjolen, som du elsker, så synes jeg personligt ikke at pengene må stå i vejen.

Vi har hele vejen igennem vores bryllup haft et budget, men har været villige til at bryde det flere gange for, at opnår vores drømme.

Vi kan heldigvis kun gøre det, fordi vi har råd.

Så hvis jeres budget kan holde til det, så ville jeg gøre det :wink:

Budgettet kan nok egentlig godt holde til det, det er mere min samvittighed der er et problem :tunge: Skal jo også have Benjamin Adams sko og taske har jeg bestemt :shopping: og et kæmpe slør og et par ekstra ballerinaer, og, og, og .... Er blevet en KÆMPE zilla, intet af det jeg skriver kan jeg jo undvære :tunge:

Det er dit bryllup! Du skal heller ikke undvære noget.

Det bliver fantastisk og tror ikke at du vil fortyde alle dine dejligt dyre køb :)

Zilla er godt - Kæmpe zilla er meget godt!

0

Del dette indlæg

Hvis du virkelig gerne vil have nogen med, så har jeg fri kl 14 på onsdag og er alligevel i byen. Og kan ikke få nok af kjoler :wink: Og er klar over, at det ikke er mig det handler om, hvis jeg tager med :wink:

Mødre er svære, jeg elsker min overalt på jorden, og har faktisk et rigtigt godt forhold til hende, men er der nogen der ved, hvordan de skal fjerne alt min glæde på et splitsekund, så er det hende... Hun har samme grund ikke været med ude at prøve endnu, men overvejer stærkt, om jeg ikke skal tage hende med på fredag (mener det er der, vi skal til Celina, men nu må vi se.

Tror det er meget fornuftigt ikke at involvere andre, der er mange der bare bliver forargede.

Tak det er rigtig sødt af dig! :) Kan ikke rigtig finde ud af, hvad jeg har lyst til. Måske er det meget "sundt" for mig at gøre det alene.

Lyder som om vores mødre er meget ens! Blev dog positivt overrasket over min mor, da hun var med ude til kjoleprøvning. Hun er bare ikke så tålmodig, og det ved jeg også godt, så havde ikke forventet at hun ville tage med 17 steder. Men det har faktisk været rigtigt rart at have hende med, de gange hun har været det. Især da vi var alene afsted i Malmø sammen. Så måske du også bliver positivt overrasket :wink:

Håber også, at det bliver en positiv overraskelse. Har snakket lidt med hende om det, jeg tror hun var lidt skuffet over, at hun ikke kom med de første par gange. Samtidig ved jeg dog, at hun har en meget bestemt holdning, som jeg ofte lader mig farve af. Men hun skal da med på et tidspunkt, jeg har faktisk også svært ved at forestille mig, at jeg køber en kjole, uden at hun har set den først.

Jeg tror godt at man kan få en lidt anderledes oplevelse, når man er ude alene. Jeg har selv været i Casa Lezar alene (fik spontant lyst til at prøve kjoler :tunge: ). Bagefter savnede jeg dog en at diskutere de forskellige kjoler med, hvad fordelen og ulemperne var osv. På den anden side var det dog også rart, at det kun var mig selv jeg skulle være enig med :lol: Hvis du ombestemmer dig, og vil have selskab, så siger du selvfølgelig bare til :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kjoleprøvning nr. 5

Jeg har efterhånden været ud og prøve en held del kjoler, men som jeg har beskrevet tidligere, så er der kun en, som har givet mig kriller i maven. Den har til gengæld også givet mig en gevaldig hovedpine, da jeg egentlig synes den er for dyr :oops:

Så på bryllupsmessen bestilte jeg tid hos en masse forskellige, for at se om jeg ikke kunne finde en kjole, der kunne få mig til at føle ligesådan :tunge:

Det første sted jeg bestilte tid var hos lucca bridal, egentlig mest fordi de har Benjamin Adams sko, som jeg er helt skudt i, og bare skulle prøve! Tror i øvrigt jeg skal derind igen, bare for at prøve sko :floejt:

Min mor (som jeg først havde fået fortalt om prøvningen dagen forinden), var meget i tvivl om hun gad køre først en time ind til Kbh og så hjem igen, når det var så dårligt vejr. Det endte dog med at hun kom, vistnok efter min far havde overtalt hende :rolleyes: Det viste sig at være en rigtig god ide, for vi fik en virkelig god oplevelse ud af det.

Vi kom lidt tidligt, og endte med at vente lidt længe, da den brud, der var der før os, var lidt lang tid om at blive færdig. Til gengæld var vi så heldige at Anne-Lise, der designer kjolerne og ejer lucca , var tilstede, og hun var der under hele prøvningen :thumbsupsmileyanim: Det betød super service og en rigtig god oplevelse. Det er nok det bedste sted jeg har været og prøve indtil videre!

Til min store glæde, så fandtes de fleste af de kjoler jeg ville prøve i min størrelse (og ikke kun en str. 38), og hvis ikke de fandtes i min str., så kunne de skaffes hjem i min str. :respekt: Det var simpelthen SÅ godt, har ikke kunne lukke nogen kjoler endnu, og det giver bare et helt andet billede, når man kan det!

Men nu til det i alle sammen har ventet på: BILLEDER!!! (Der kommer lige et indlæg mere med de sidste billeder).

post-69771-0-74440400-1391354923_thumb.p

post-69771-0-33022200-1391354938_thumb.p

0

Del dette indlæg

Jubii, kjoleprøvningsbilleder :wink:

Og woaw altså! Kjole nr. 2 i dit første indlæg giver dig virkelig en flot figur! Din talje ser mega lille ud :wink: Og den med keyhole back er altså også virkelig flot og klæder dig godt, men det er ikke helt den stil, du leder efter, vel?

Hvad synes du selv? Noget der gave kriller i maven?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubii, kjoleprøvningsbilleder :wink:

Og woaw altså! Kjole nr. 2 i dit første indlæg giver dig virkelig en flot figur! Din talje ser mega lille ud :wink: Og den med keyhole back er altså også virkelig flot og klæder dig godt, men det er ikke helt den stil, du leder efter, vel?

Hvad synes du selv? Noget der gave kriller i maven?

Det er faktisk også den jeg bedst kan lide! Dog var det ikke sådan at jeg var klar til at købe den med det samme, desværre. Den koster under det halve af den anden jeg har kig på :blink: fordi der er 25% messerabat. Så rent økonomisk er den jo et hit...

Er ret vild med den måde keyhole back kjolen ser ud bagfra! Jeg skulle bare lige prøve den, for at prøve den, og det var den sidste kjole jeg prøvede. Var ret forelsket så længe jeg kiggede på ryggen. MEN når jeg kiggede på fronten, så kunne jeg godt se, at jeg enten skal tabe mig 10-15 kg (og nok egentlig også 20 kg), og det ved jeg ikke rigtig om jeg når. Plus at det egentlig ikke var den type kjole jeg var ud efter. Men var egentlig selv overrasket over, hvor godt den ellers sad.

Flotte kjoler! Jeg synes personligt den første er allerflottest til dig!

Den var også rigtig fin, det gav bare slet ikke noget sug i maven :(

Kjole nr 2: super lækker talje, du har i den! Nogle, som fik krilleren frem i maven på dig? :)

Det var i hvert fald nr. 2, der var tættest på :biggrin:

Jeg hepper også på nr. 1 :rolleyes:

Hvad med dig selv? :)

Jeg er mest på nr 2 selv. Nr. 1 var super flot, men jeg er ikke helt tilfreds med den måde, den sidder hen over den nedre del af min mave på. Derudover, så gav den mig slet ikke kriller i maven. Jeg havde egentlig ret store forventninger til den første, da jeg har set den på flere herinde, og synes den har været virkelig flot, men som sagt, så var den bare slet ikke mig, desværre.

0

Del dette indlæg

Dejligt du havde en god oplevelse i Lucca :) Hvilke Benjamin Adams sko fik du prøvet og er du forelsket i et bestemt par? :)

Nr. 1 Synes ellers også Benedictekjolen er flot til dig, men på mig strittede den mærkeligt ud ved hoften, og det så ikke godt ud...

Nr. 2 er ellers også super smuk, synes bare det havde været super, hvis den havde skåret taljen lidt højere oppe....

Nr. 3 var jeg ellers vild med selv og overvejede næsten at købe, men den sidder meget bedre på dig! :)

Nr. 4 giver jeg dig fuldstændig ret i dine egne tanker :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt du havde en god oplevelse i Lucca :) Hvilke Benjamin Adams sko fik du prøvet og er du forelsket i et bestemt par? :)

Nr. 1 Synes ellers også Benedictekjolen er flot til dig, men på mig strittede den mærkeligt ud ved hoften, og det så ikke godt ud...

Nr. 2 er ellers også super smuk, synes bare det havde været super, hvis den havde skåret taljen lidt højere oppe....

Nr. 3 var jeg ellers vild med selv og overvejede næsten at købe, men den sidder meget bedre på dig! :)

Jeg fik prøvet Charlize skoene og Divine (som desværre ikke kan fås i champagne, som jeg ønsker mig dem i, de er eller SUPER behagelige!). Charlize er desværre alt for høj til mig :pokey: Fik krampe i muskler, som jeg godt nok vidste eksisterede, jeg har bare aldrig mærket, at jeg har brugt dem før... Så det bliver no desværre ikke løsningen, selvom de er virkelig pæne!

Ang. nr. 1 Jeg brød mig ikke om den måde den faldt over den nedre del af min mave på. Den rynkede på en måde, som jeg slet ikke synes gjorde noget godt for mig. Derudover var den ikke engang tæt på at give et sug i maven. Noget der er lidt et must for mig, hvis jeg skal bruge så mange penge på en kjole.

Ang nr. 3 Den eneste grund til du synes den sidder godt på mig, er fordi jeg med vilje ikke har lagt det billede op, der er taget fra siden. Der ligner det lidt, at jeg er gravid... Og det er jeg nu ikke. Men den var super fin, forfra og bagfra. Prøvede den mest for sjov, for at se silhuetten .

Du må undskylde det (meget) sene svar, men har desværre haft hovedet andre steder her på det sidste.

0

Del dette indlæg

Nu er det efterhånden et pænt stykke tid siden jeg har fået skrevet herinde. Men jeg har stået i den uheldige sitution, at jeg er dumpet min sidste eksamen på bachelordelen af mit studie. Det har haft en kæmpe betydning i fht. at jeg allerede var startet på kandidatdelen og ikke kunne få lov til at fortsætte det forløb. Så har været kastet ud i lidt af en livskrise, hvor det bestemt ikke har hjulpet, at SU'en er sluppet op (gud ske tak og lov for gode studiejob). Derfor har jeg i periode, indtil jeg fik styr på tingene, været lidt fraværende. Men nu er jeg heldigvis tilbage med fuld knald! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Kagen

Så fik vi os endelig taget sammen til at kigge på kage! Vi har snakket meget frem og tilbage om, hvilken type kage vi ønsker. Vi har været det hele igennem fra Strangas til Marcus Grigo over i det helt klassiske, der er La Glace.

Jeg har hele tiden synes det var enormt svært at finde ud af, hvilken type kage jeg ville have. Skulle den være klassisk, moderne eller måske bare macarons arrangeret på en keglestub. Har virkelig været ved at få grå hår over det projekt :shooter:

H2B derimod har synes, at det har været fantastisk at få lov til at smage så meget forskellig kage :tunge: Så kender jeg ham igen.

I fredags var vi hos La Glace, som oprindelig var det vi havde snakket om, at det skulle være, inden bridezilla tog over og jeg blev forvirret. Da vi var derinde kunne vi heldigvis mærke, at det var det rigtige for os. Bare det at være sikre på, at alle ville kunne lide kagen, uanset alder, var let en lettelse. Kunne levende forestille mig min bedstemor synes, at sådan noget med macarons var noget pjat, og ikke en rigtig kage :tunge:

Da vi skal have kagen til receptionen, så regner vi med, at der skal være kage til ca. 80 mennesker +/-. Det har resulteret i, at det kommer til at være en 5-etagers (!) kage!!! :a1221::metteholm:oops:

Glæder mig ret meget til at se resultatet. :cheerleader3:

For at I kan få en idé om, hvordan kagen kommer til at se ud, så får i lige et billede her:

1.jpg

Vores kage kommer dog til at have lilla marcipanroser i stedet for liljer, og der kommer til at være en del flere af dem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er det efterhånden et pænt stykke tid siden jeg har fået skrevet herinde. Men jeg har stået i den uheldige sitution, at jeg er dumpet min sidste eksamen på bachelordelen af mit studie. Det har haft en kæmpe betydning i fht. at jeg allerede var startet på kandidatdelen og ikke kunne få lov til at fortsætte det forløb. Så har været kastet ud i lidt af en livskrise, hvor det bestemt ikke har hjulpet, at SU'en er sluppet op (gud ske tak og lov for gode studiejob). Derfor har jeg i periode, indtil jeg fik styr på tingene, været lidt fraværende. Men nu er jeg heldigvis tilbage med fuld knald! :cheerleader3:

Øv altså!!! Hvor er det surt:( Går ud fra du ikke kunne nå en reeksamen så? Altså det er til at blive skør af SUNDs strenge regler nogen gange. Synes næsten man har lov til at fortsætte på kandidatdelen på alle andre studier... Sur røv! Håber du er ok, og hey - er der ikke liiidt mere tid til bryllupsplanlægning nu hvor du ikke er i klinik?;)

Lyder lækkert med kagen!! Er du kommet videre med kjoleprojektet?

0

Del dette indlæg

Jeg fik prøvet Charlize skoene og Divine (som desværre ikke kan fås i champagne, som jeg ønsker mig dem i, de er eller SUPER behagelige!). Charlize er desværre alt for høj til mig :pokey: Fik krampe i muskler, som jeg godt nok vidste eksisterede, jeg har bare aldrig mærket, at jeg har brugt dem før... Så det bliver no desværre ikke løsningen, selvom de er virkelig pæne!

Ang. nr. 1 Jeg brød mig ikke om den måde den faldt over den nedre del af min mave på. Den rynkede på en måde, som jeg slet ikke synes gjorde noget godt for mig. Derudover var den ikke engang tæt på at give et sug i maven. Noget der er lidt et must for mig, hvis jeg skal bruge så mange penge på en kjole.

Ang nr. 3 Den eneste grund til du synes den sidder godt på mig, er fordi jeg med vilje ikke har lagt det billede op, der er taget fra siden. Der ligner det lidt, at jeg er gravid... Og det er jeg nu ikke. Men den var super fin, forfra og bagfra. Prøvede den mest for sjov, for at se silhuetten .

Du må undskylde det (meget) sene svar, men har desværre haft hovedet andre steder her på det sidste.

Hehe ja Divine skoene er nemlig super behagelige... derfor de også nu befinder sig med resten af mine indkøbte brudeting :blush: Kan heller ikke klare at gå ret lang tid i høje hæle, så derfor havde de en perfekt hælhøjde.

Håber det lykkes for dig at finde den rette kjole, specielt også med det der sket i forhold til din uddannelse... så fortjener du da lidt modgang :) Men ved ikke om du også er utrolig selvkritisk som mig, men det var først efter nogle måneder jeg blev helt sikker på min kjole og fik den famøse tåre i øjenkrogen :) Så nogle gange skal kjolen ligesom vokse på en....

0

Del dette indlæg

Øv altså!!! Hvor er det surt:( Går ud fra du ikke kunne nå en reeksamen så? Altså det er til at blive skør af SUNDs strenge regler nogen gange. Synes næsten man har lov til at fortsætte på kandidatdelen på alle andre studier... Sur røv! Håber du er ok, og hey - er der ikke liiidt mere tid til bryllupsplanlægning nu hvor du ikke er i klinik?;)

Mit problem har været, at jeg ville skifte universitet. Kunne vist godt have søgt dispensation, men fik at vide fra studievejledningen, at de aldrig blev givet. Havde jeg læst videre på SDU, så havde det ikke været et problem.

Når jeg mærker efter, så er jeg på en måde egentlig okay med, at jeg har fået denne tvugne pause (SDU udbyder ikke reeksamen til efterårssemesteret, så må vente til juni), efter H2B's mormors død og alle de andre ting der har været, så har jeg været helt vildt ked af det og stresset, så det er meget rart lige at få en tvungen pause (det siger jeg i hvert fald til mig selv).

Bryllupsplanlægningen har muligvis fået taget overhånd... Fik overbevist H2B om, at det var en nødvendighed i planlægningen, at vi kom på en shoppetur til London :floejt: Det der gjorde for ham var, at der er et meget større udvalg af høje hatte derovre :tunge: Men har også en plan om, at vi skal se på tøj til ham derovre.

Kjoleprojektet nærmer sig sin afslutning, er meget tæt på at beslutte mig. Var hos Spangenberg med min mor. Det var en oplevelse, og nej ikke en positiv en af slagsen. Tror ikke jeg har været så pinligt berørt over hende siden jeg var teenager. Men hendes negativitet fik forhandlet 10% af kjolen (og evt. udstyr), så jeg ender med ikke at brokke mig. Er ikke super vild med at lægge billeder op af den på, da den er en str 36 og jeg er nok nærmere en 42, så den kan på ingen måde lukkes, og det er ikke så kønt. Skal til lucca på fredag og prøve lidt flere kjoler, men ved godt hvad min mavefornemmelse siger, så der skal virkelig være noget der siger WAUW! Men nu må vi se.

0

Del dette indlæg

Hehe ja Divine skoene er nemlig super behagelige... derfor de også nu befinder sig med resten af mine indkøbte brudeting :blush: Kan heller ikke klare at gå ret lang tid i høje hæle, så derfor havde de en perfekt hælhøjde.

Håber det lykkes for dig at finde den rette kjole, specielt også med det der sket i forhold til din uddannelse... så fortjener du da lidt modgang :) Men ved ikke om du også er utrolig selvkritisk som mig, men det var først efter nogle måneder jeg blev helt sikker på min kjole og fik den famøse tåre i øjenkrogen :) Så nogle gange skal kjolen ligesom vokse på en....

Hvis bare de fandtes i champagne, så tror jeg også, at det var dem jeg havde købt! Tror ikke du kommer til at fortryde dem, hvis jeg valgte dem, så tror jeg ikke engang jeg ville få brug for skiftesko!

Jeg er nok selvkristisk, som de fleste kvinder nu engang er, men jeg har virkelig brug for mavefølelsen når jeg finder kjolen. Jeg vil simpelthen ikke bruge så mange penge på noget, uden at være 200% sikker. Jeg ville være så ærgelig, hvis jeg havde brugt 10.000,- og så fortrød. Samtidig betyder kjolen enormt meget for mig, fordi jeg er en af dem, der har drømt om KJOLEN, siden jeg var en helt lille pige. Men det er godt nok svært, når der er så meget pres på en kjole...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit problem har været, at jeg ville skifte universitet. Kunne vist godt have søgt dispensation, men fik at vide fra studievejledningen, at de aldrig blev givet. Havde jeg læst videre på SDU, så havde det ikke været et problem.

Når jeg mærker efter, så er jeg på en måde egentlig okay med, at jeg har fået denne tvugne pause (SDU udbyder ikke reeksamen til efterårssemesteret, så må vente til juni), efter H2B's mormors død og alle de andre ting der har været, så har jeg været helt vildt ked af det og stresset, så det er meget rart lige at få en tvungen pause (det siger jeg i hvert fald til mig selv).

Bryllupsplanlægningen har muligvis fået taget overhånd... Fik overbevist H2B om, at det var en nødvendighed i planlægningen, at vi kom på en shoppetur til London :floejt: Det der gjorde for ham var, at der er et meget større udvalg af høje hatte derovre :tunge: Men har også en plan om, at vi skal se på tøj til ham derovre.

Kjoleprojektet nærmer sig sin afslutning, er meget tæt på at beslutte mig. Var hos Spangenberg med min mor. Det var en oplevelse, og nej ikke en positiv en af slagsen. Tror ikke jeg har været så pinligt berørt over hende siden jeg var teenager. Men hendes negativitet fik forhandlet 10% af kjolen (og evt. udstyr), så jeg ender med ikke at brokke mig. Er ikke super vild med at lægge billeder op af den på, da den er en str 36 og jeg er nok nærmere en 42, så den kan på ingen måde lukkes, og det er ikke så kønt. Skal til lucca på fredag og prøve lidt flere kjoler, men ved godt hvad min mavefornemmelse siger, så der skal virkelig være noget der siger WAUW! Men nu må vi se.

:pokey::shooter::td: KU!!!! Men ja, det er måske meget godt med en tvungen pause. Det er jo nu, du kan gøre det :) Du skal nok få travlt senere. Lyder dejligt med London tur! Hvornår skal i det?

Og hvad - Kjolen!! Er du gået væk fra Karim kjolen?? Ej, er da mega nysgerrig. Håber du skriver lidt om det og lægger et billede op, om ikke andet, så bare for en kort stund :)

EDIT: ups, det var ikke en Karim kjole, det har hele tiden været en Spangenberg kjole;)

Redigeret af AS2014
0

Del dette indlæg

Ja kender godt alt det med at man har drømt om kjolen som helt lille :) det var også lidt noget andet med min, da den jo kun kostede 1500 kr. Men kan godt forstå du gerne vil have den rigtige mavefølelse!

0

Del dette indlæg

:pokey::shooter::td: KU!!!! Men ja, det er måske meget godt med en tvungen pause. Det er jo nu, du kan gøre det :) Du skal nok få travlt senere. Lyder dejligt med London tur! Hvornår skal i det?

Og hvad - Kjolen!! Er du gået væk fra Karim kjolen?? Ej, er da mega nysgerrig. Håber du skriver lidt om det og lægger et billede op, om ikke andet, så bare for en kort stund :)

Har nu slet ikke været hos Karim. Det har hele tiden været den fra Spangenberg, der har spøgt i baghovedet på mig. Er begyndt at overveje om det i virkeligheden er kjolen, der har valgt mig og ikke omvendt. Selvom det lyder lidt åndssvagt. Har haft skrevet lidt om den tidligere tror jeg, men fordi den er så lille giver det ikke rigtig mening at lægge billederne ud, synes ikke, at de giver et godt billede af den.

Vi rejser på forlænget weekend d. 14. marts :7himmel::loveshower::cheerleader3: Glæder mig SÅ meget!

0

Del dette indlæg

H2B's outfit so far

Vi har efter at H2B havde mareridt om, at han ikke havde noget tøj at tage på på dagen :rolleyes: (som i han stod en time inden vielsen og skulle lige nå ud og købe det), været ude og kigge på tøj et par gange.

Den første gang var dagen efter mareridtet, for nu mente han, at han ikke kunne vente længere med at komme igang :sm: Jeg har ellers ment, at vi skulle vente til sommer med at kigge efter hans outfit, men han var af en anden, ganske bestemt mening.

Det første sted vi var David K i Nørregade. Der blev vi betjent af den sødeste ældre herre, kan kun give thumbs up til dem derinde. Det andet sted vi var, var Engelsk Herretøjsmagasin, hvor vi blev betjent af Björn, som var en sød, ældre, svensk herre. Det var også en virkelig god oplevelse! Jeg tog faktisk mig selv i at ønske, at det skulle være lige så behageligt at lede efter brudekjole, som det skulle være, som det har været at led efter herretøj.

H2B og jeg har hele tiden været enige om, at den klassiske habit ikke er noget for os. Min H2B elsker hatte og lækkert tøj og vi var derfor ret enige om, at han skulle gå all in i sin påklædning. Det vi havde snakket os frem til inden han skulle prøve var enten jaket/morning suit eller kjole og hvidt. Hos David K prøvede han begge dele, dog havde de ikke vesten til kjole og hvidt i den rigtige str. (derfor er der ikke lagt billeder op af dette sæt), hvilket gjorde det svært at danne sig et helhedsindtryk.

Hos Engelsk Herretøjsmagasin fandtes jaketsættet ikke i den rigtige str., så der prøvede han kun kjole og hvidt. Det var til gengæld superflot, og han fik muligheden for at gå amok med accesories.

Lige et par billeder:

post-69771-0-63694400-1393428225_thumb.j

post-69771-0-35340700-1393428235_thumb.j

post-69771-0-18604800-1393428245_thumb.j

post-69771-0-76999000-1393428251_thumb.j

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer