roselein

F&M - 4-10-14 - Nu med gang i beretningen igen!

885 indlæg i dette emne

Ej, det ser mega godt ud!! :) Er vild med handskerne, halstørklædet og stokken;)

Det var han også! Nu kan man ikke se hans ansigt på billederne, men han så lidt mut ud til at starte med, det ændrede sig dog, for jo mere udstyr han fik på, jo større blev smilet på hans ansigt, det var så cool!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, det ser mega godt ud!! :) Er vild med handskerne, halstørklædet og stokken;)

Det var han også! Nu kan man ikke se hans ansigt på billederne, men han så lidt mut ud til at starte med, det ændrede sig dog, for jo mere udstyr han fik på, jo større blev smilet på hans ansigt, det var så cool!

Ha ha, groomzilla;)

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha ha, groomzilla;)

:lol: Det er vist den mest passende betegnelse ja :) Han snakker også ganske meget om outfittet, og kan ikke vente på at komme ud at prøve igen, han er så kær. Mit salgsargument for at vi skulle en tur til London, var at han ville have et meget større udvalg af høje hatte :badgirl: Men den købte han altså...

0

Del dette indlæg

Så fik jeg lige læst din tråd. Jeg er så super spændt på hvad du vælger med kjolen selvom beslutningen jo nok er taget. :-)

Og hvor er din mand bare super romantisk. Det må være dejligt.

Glæder mig til at læse meget mere. :-)

0

Del dette indlæg

Ha ha, groomzilla;)

:griner:- Jeg skal så meget til at kalde min hubby for groomzilla! Køft det er et fedt udtryk!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hejsa. Jeg har ikke været inde på din tråd før - det er da en fejl :loveshower:

Lige et tip til vielse i Roskilde domkirke: Jeg var til bryllup der for et par år siden, og vi kom til at sidde MEGET langt fra alteret, så vi kunne hverken høre eller se specielt godt. Mener vi sad på stole, så måske de kan flyttes lidt tættere på, men ellers: Husk at få en god ven eller familie medlem til at få folk til at sætte sig på de første rækker hvis I ikke kan fylde kirken op (den er jo enorm). Men ellers: Nyd den lange tur op af gulvet :a1221:

Mht. til kjole :c166: : Hvad med at tage billedet af drømme kjolen med til Karim design? Det jeg har set dem lave er virkelig flot og til "rimelige" priser.

Vores kage er også fra La Glace. Vi viste det var dem allerede inden vi havde smagt den :metteholm . De er bare så top professionelle, på den helt nede på jorden måde. Elsker det!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg lige læst din tråd. Jeg er så super spændt på hvad du vælger med kjolen selvom beslutningen jo nok er taget. :-)

Og hvor er din mand bare super romantisk. Det må være dejligt.

Glæder mig til at læse meget mere. :-)

Ja, det er den nok. Var hos lucca og prøve i dag, da jeg prøvede den kjole jeg ellers har været ret vild med derinde, kom jeg til at sætte mig ned i den. Hvor er jeg dog glad for at jeg gjorde det! Det gjorde simpelthen så ondt at få alle stiverne ind i maven!! :shooter:

Jeg ville aldrig holde til en hel aften, hvor jeg skulle sidde i den, jeg holdt kun lige knap 30 sekunder! :o:blink:

Men er ret sikker på at det afgjorde, det bliver med al sandsynlighed den dyre kjole, da jeg nu ikke har noget reelt alternativ, og hvis jeg skal være helt ærlig, så orker jeg faktisk ikke lede mere :blush:

0

Del dette indlæg

Ha ha, groomzilla;)

:griner:- Jeg skal så meget til at kalde min hubby for groomzilla! Køft det er et fedt udtryk!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg har faktisk kaldt ham det i et stykke tid... Han ELSKER at blande sig, kan slet ikke genkende dem, der siger at deres H2B ikke går op i brylluppet. I perioder, så går han næsten mere op i det end jeg gør :huh: Hvilket er både fedt og sært på samme tid!

0

Del dette indlæg

Hejsa. Jeg har ikke været inde på din tråd før - det er da en fejl :loveshower:

Lige et tip til vielse i Roskilde domkirke: Jeg var til bryllup der for et par år siden, og vi kom til at sidde MEGET langt fra alteret, så vi kunne hverken høre eller se specielt godt. Mener vi sad på stole, så måske de kan flyttes lidt tættere på, men ellers: Husk at få en god ven eller familie medlem til at få folk til at sætte sig på de første rækker hvis I ikke kan fylde kirken op (den er jo enorm). Men ellers: Nyd den lange tur op af gulvet :a1221:

Mht. til kjole :c166: : Hvad med at tage billedet af drømme kjolen med til Karim design? Det jeg har set dem lave er virkelig flot og til "rimelige" priser.

Vores kage er også fra La Glace. Vi viste det var dem allerede inden vi havde smagt den :metteholm . De er bare så top professionelle, på den helt nede på jorden måde. Elsker det!

Ja! Det er da klart en fejl :wink:

Men velkommen til! Håber du får lidt ud af at læse med :)

Tak for tippet! Jeg troede egentlig, at de fjernede stolene nede bagved til vielserne, for at gøre kirkerummet mindre. Men det er helt sikkert værd at være obs. i fht. gæster ikke sidder for langt nede i kirke, jeg regner ikke med at vi kan fylde meget mere end de første ti rækker alligevel. Der kan alligevel sidde en 5-6 stykker per bænk, og med en bænk i hver side... Satser ikke på der kommer 120 mennesker :tunge:

Egentlig tror jeg ikke, at Karim kan gøre det meget billigere (især efter Spangenberg slog 10 % af prisen). Det er en meget ekstravagant (og dyr) blonde der er på underdelen, som jeg ikke tror bliver væsentligt billigere hos dem, desværre. Derudover tror jeg ikke, at der er mere end måske et par tusind at hente, når det kommer til stykket (har hørt at nogle af Karims kjoler er rimeligt pricey). Orker i virkeligheden heller prøve så meget mere... Synes lidt, at det er et kæmpearbejde :pokey:

Mht. kagen, så var vi i starten også helt enige om, at det skulle være La Glace, men da vi så undersøgte markedet blev vi helt i tvivl. Der findes bare virkelig mange lækre kager rundt omkring, så jeg synes det var virkelig svært! Men det blev heldigvis La Glace, som vi er helt sikre på, at alle kan lide og forstå :metteholm (elsker kagesmileyen, har virkelig ventet på at få lov til at bruge den :biggrin: )

0

Del dette indlæg

Hovsa, jeg har ikke fået set din tråd, men nu vil jeg da følge med:-)

Shit hvor er kjolen fra Spangenberg fin, kan godt forstå det er svært for dig, men som de andre skriver - så gå all in, hvis pengene er til det. Og din kæreste bliver da super smart og stilet også - så fyr den af:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha ha, groomzilla;)

Jeg har faktisk kaldt ham det i et stykke tid... Han ELSKER at blande sig, kan slet ikke genkende dem, der siger at deres H2B ikke går op i brylluppet. I perioder, så går han næsten mere op i det end jeg gør :huh: Hvilket er både fedt og sært på samme tid!

Sådan har jeg det også! Vi har flere gange aftalt, at når nu han har fået lov at bestemme essentielle ting som hvad vi skal hedde til efternavn (som var en kæmpe battle, varede omkring 1 md.) samt at vi skal have gris til hovedret :blink: - SÅ måtte JEG bestemme mere eller mindre resten........ Men hvor var jeg naiv!

Hver gang der er et eller andet jeg synes om, gerne vil have eller lign. så skal jeg "stå til ansvar" og forklare og gøre ved! Arhmen gud!

Hvorfor kan jeg ikke bare få lov til at ordne og købe og hygge med bryllupsfis uden at han kommer og siger "hvorfor skal toastmasteren have en klokke? Det forstår jeg ikke! Det gør man da ikke! Han kan da bare råbe op...." hvortil jeg sidder og får gråt hår ved tanken om at min venindes mand skal råbe vores 80-90 festglade gæster der danser på stolene (serbere :rolleyes: !) op .... Det er altså ikke fair overfor søde dejlige Dan der har sagt ja til opgaven....

Hvad der for mig var en lille bitte ting, ender så med at blive en ½ times snak og forklaren (WTF!)

Brok brok brok! :tunge:

Jo jo, dejligt de gider være med, men helt ærligt?! :sm:

0

Del dette indlæg

Hovsa, jeg har ikke fået set din tråd, men nu vil jeg da følge med:-)

Shit hvor er kjolen fra Spangenberg fin, kan godt forstå det er svært for dig, men som de andre skriver - så gå all in, hvis pengene er til det. Og din kæreste bliver da super smart og stilet også - så fyr den af:-)

Tror nu nok det bliver den, men skal lige tage mig sammen til at bestille den, tror jeg skal ind og prøve den en sidste gang. Min mor var desværre så negativ sidste gang, at det tog lidt af glæden ved kjolen. Hun har dog heldigvis selv foreslået, at vi tager ind og prøver den igen, hvor hun så ikke er så negativt indstillet (hun er imod ideen med en skræddersyet kjole). Men er begyndt at tænke på den som min kjole.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan godt forstå du ikke orker mere, sådan havde jeg det også til sidst! Og hvis du har fundet "the one" hvorfor så blive ved med at lede?;)

Det er sandt, er også lidt træt af at skulle ind og ud af alle de kjoler, og ender bare med at blive mere forvirret end godt er. Kan mærke hver gang er ude, at det kunne da også være flot med.... Men det er jo egentlig slet ikke det jeg vil have. Tror det bliver rart at tage beslutningen.

0

Del dette indlæg

Mega sejt ourfit, som din hubby har gang i!!! :thumbsupsmileyanim:

Taaak! Jeg elsker det :a1221: Det opfylder alle mine romantiske Jane Austen drømme (når nu brylluppet egentlig ligger for sent til at han kan få jaket på - der jo er den ultimative drøm + kjole og hvidt passer bedre til min kjole).

Vi har også kun været ude og prøve forskellige kjolesæt tre gange nu :tunge: Og han er slet ikke færdig endnu...

0

Del dette indlæg

Sådan har jeg det også! Vi har flere gange aftalt, at når nu han har fået lov at bestemme essentielle ting som hvad vi skal hedde til efternavn (som var en kæmpe battle, varede omkring 1 md.) samt at vi skal have gris til hovedret :blink: - SÅ måtte JEG bestemme mere eller mindre resten........ Men hvor var jeg naiv!

Hver gang der er et eller andet jeg synes om, gerne vil have eller lign. så skal jeg "stå til ansvar" og forklare og gøre ved! Arhmen gud!

Hvorfor kan jeg ikke bare få lov til at ordne og købe og hygge med bryllupsfis uden at han kommer og siger "hvorfor skal toastmasteren have en klokke? Det forstår jeg ikke! Det gør man da ikke! Han kan da bare råbe op...." hvortil jeg sidder og får gråt hår ved tanken om at min venindes mand skal råbe vores 80-90 festglade gæster der danser på stolene (serbere :rolleyes: !) op .... Det er altså ikke fair overfor søde dejlige Dan der har sagt ja til opgaven....

Hvad der for mig var en lille bitte ting, ender så med at blive en ½ times snak og forklaren (WTF!)

Haha, det lyder altså også som lidt af et kulturclash I er ude i der. Tænker ikke, at det gør tingene nemmere.

Vi er så heldige, at vi er enige om stort set alt (jeg ved det, det er luksus), det eneste sted han har kigget på mig som om jeg var sindssyg, var da jeg nævnte toiletkurve... Men det kan han alligevel godt se det fornuftige i til kvinderne, når vi snakker om det. Hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg nu også at konceptet var lidt sært, da jeg hørte om det første gang :oops:

Egentlig, så havde jeg troet, at det der bryllup, det var da bare noget jeg skulle tulle rundt og hygge med, men der blev jeg så grundigt skuffet. Han er ligeså opslugt af det som jeg er (og en gang imellem mere), hvilket jeg synes er lidt sært :pokey:

Synes også du har givet dig meget, hvis I skal have gris til hovedret (er jeg ikke sikker på, at jeg kunne overtales til), og selvfølgelig skal toastmasteren da have en klokke, når der er så mange mennesker i selskabet, ellers kommer han da aldrig til at kunne komme til orde. Hvis han slår på glassene eller tallerkenerne, så tror folk jo bare, at han er ved at starte en kysse under bordet/på stolene ting, og det duer jo heller ikke (tænker det er argumenter, som du kan bruge mod din H2B). Kan virkelig godt forstå, hvis du vælger at kæmpe for klokken. Et trick kan også være at du sætter H2B til at finde en klokke, så går han sikkert op idet med liv og sjæl og ender med at sige det var hans ide :wink:

1

Del dette indlæg

Haha, det lyder altså også som lidt af et kulturclash I er ude i der. Tænker ikke, at det gør tingene nemmere.

Vi er så heldige, at vi er enige om stort set alt (jeg ved det, det er luksus), det eneste sted han har kigget på mig som om jeg var sindssyg, var da jeg nævnte toiletkurve... Men det kan han alligevel godt se det fornuftige i til kvinderne, når vi snakker om det. Hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg nu også at konceptet var lidt sært, da jeg hørte om det første gang :oops:

Egentlig, så havde jeg troet, at det der bryllup, det var da bare noget jeg skulle tulle rundt og hygge med, men der blev jeg så grundigt skuffet. Han er ligeså opslugt af det som jeg er (og en gang imellem mere), hvilket jeg synes er lidt sært :pokey:

Synes også du har givet dig meget, hvis I skal have gris til hovedret (er jeg ikke sikker på, at jeg kunne overtales til), og selvfølgelig skal toastmasteren da have en klokke, når der er så mange mennesker i selskabet, ellers kommer han da aldrig til at kunne komme til orde. Hvis han slår på glassene eller tallerkenerne, så tror folk jo bare, at han er ved at starte en kysse under bordet/på stolene ting, og det duer jo heller ikke (tænker det er argumenter, som du kan bruge mod din H2B). Kan virkelig godt forstå, hvis du vælger at kæmpe for klokken. Et trick kan også være at du sætter H2B til at finde en klokke, så går han sikkert op idet med liv og sjæl og ender med at sige det var hans ide :wink:

Jeg har heller ikke bragt toiletkurve op som emne endnu.. Ikke engang sæbedispensere, som jeg ved jeg vil have.. Jeg ved bare hvad han vil sige til det :floejt:

Og forstår det da også godt, men hallooo?? Burde han ikke bare smile og nikke og sige ja?! :tunge:

J

o det er et kæmpe kulturclash og det kan være rigtig svært at samarbejde, men det meste er vi nu egentlig enige om :) Det er bare mig som lige skal brokke lidt hehehe

Det er en god ide med det med at losse opgaven over på ham, med klokken - det gør jeg, hvis min mor ikke finder en i gemmerne (hun er sat på opgaven)

Men alt i alt, så er det bare rigtig rigtig dejligt at høre, at jeg ikke er ene og alene om at have en Hubby som synes han skal blande sig i alt - og vi skal jo egentlig i bund og grund være glæde for at de interesserer sig for det. Det er jo ren kærlighed :7himmel: Hellere det end en som hellere ville ud og spille fodbold den dag og som synes alt det der bryllupshalløj bare er i vejen... :shooter:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har heller ikke bragt toiletkurve op som emne endnu.. Ikke engang sæbedispensere, som jeg ved jeg vil have.. Jeg ved bare hvad han vil sige til det :floejt:

Og forstår det da også godt, men hallooo?? Burde han ikke bare smile og nikke og sige ja?! :tunge:

J

o det er et kæmpe kulturclash og det kan være rigtig svært at samarbejde, men det meste er vi nu egentlig enige om :) Det er bare mig som lige skal brokke lidt hehehe

Det er en god ide med det med at losse opgaven over på ham, med klokken - det gør jeg, hvis min mor ikke finder en i gemmerne (hun er sat på opgaven)

Men alt i alt, så er det bare rigtig rigtig dejligt at høre, at jeg ikke er ene og alene om at have en Hubby som synes han skal blande sig i alt - og vi skal jo egentlig i bund og grund være glæde for at de interesserer sig for det. Det er jo ren kærlighed :7himmel: Hellere det end en som hellere ville ud og spille fodbold den dag og som synes alt det der bryllupshalløj bare er i vejen... :shooter:

Kender godt det der med lige at skulle brokke mig :wink: Det er rart at have et sted at gøre det :)

Tænker tricket med at sætte ham til at finde ting kan være brugbart i andre situationer også.

Vil til en hver tid også hellere have at han blander sig, end at han var helt ligeglad (selvom det aldrig kunne falde mig ind at fortælle ham det :tunge:

0

Del dette indlæg

Tillykke med milepælen!

Den store dag nærmer sig jo med hastige skridt...

Jeg kan se at det vist er en god del siden jeg har fuldt grundigt med herinde, så sikke en masse spændende at vende tilbage til.

Jeg er vild med "din" kjole - ved godt den vist ikke er din endnu, men den er vildt flot og med H2B's outfit kommer det da til at være et super fedt match!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer