RikkeMy

Rikke-My & Mr. D - Beretningen fra vores store dag

800 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Oh yes, der kom et billede af pingo :cheerleader3:

Selvfølgelig, I skal da ikke snydes :wink::lol:

ARGH hvor fedt, sikke en dejlig dag du har haft. Jegkan godt forstå du er blevet overrasket. Jeg påtænker virkeligt heller ikke at PA for os der skal giftes d. 23.08 var allerede. Men alt kan ske, det har du ret i:-)

Det er verdensklasse med den Pingu du har fået lavet, det r så gennemført en PA når man ender med en tatovering.

Dejligt at høre du har haft en dejlig dag:-)

Man plejer jo heller ikke at gøre det så tidligt, men de gjorde det for min skyld, da de ved hvor nervøs jeg kan blive hvis jeg "hænger" for længe. Startede også ud med et mindre angstanfald, men fik talt mig selv ned, heldigvis :shooter:

TAKKER - synes også selv det er pisse genial med Pingu :bunny_4: Skal man have en dum fuldemands tattoo, så er det da oplagt at gøre det lige den dag!

Forloveren blev også lidt anstrengt da jeg kom hjem - og sagde noget med at det ikke var fair - at jeg havde sat standarden så højt! Nu skulle der jo en hel del til at min h2bs polter kommer til at overgå min :badgirl:

Ha ha, ja det er en anden standard der er sat nu:-) Det er super genialt altså. Og sikke sød Pingu ser ud:-)

Det er rigtigt dejligt at dine veninde og familie havde tænkt over det med dit angstanfald, synd du havde et mindre et af slagsen, men faktisk rigtigt dejligt du kom ned på jorden igen hurtigt.

Det skal jo være en god og dejlig dag. Og det lyder bestemt også som om den har været sådan:-)

Det er jo lige det! :thumbsupsmileyanim: Og tak, jeg var også ret lettet da jeg vågnede, over hvor fin den er :) Kunne have været uheldig med sådan en tattoo lavet midt om natten af en rocker lign. gut :rolleyes:

Jeg er blevet ret god til at kontrollere mit sind, men det kræver godt nok noget arbejde at komme dertil :) Det var bestemt en dejlig dag, som jeg ikke kommer til at glemme foreløbigt. Desværre har vi mistet min venindes kamera, som der lå mange billeder på fra dagen, super ærgerligt! :boohoo:

Lyder som en virkelig hyggelig PA! :heart:

Haha fed polterabend :) så fedt du gjorde det

Det kunne ikke have været bedre :loveshower: Er en rigtig glad og rolig kommende brud nu! :lol:

0

Del dette indlæg

Det lyder som om det var en superfed polter, du var på. Og ret sjovt med ham forloveren, der mener barren er blevet sat lige vel højt :tunge:

Mht. prøvelsesattest tror jeg, det kommer an på kommunen. Er det København Kommune, I har søgt ved?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fedt at læse My. Det lyder som en kanon polter. Jeg har læst lidt fra sygesengen på side linien og været noget så irriteret over ikke at kunne deltage rigtigt på bk og i din tråd. Skrivende stund foregår med 1 hånd og enkelte tryk fra venste. Jeg ville så gerne kommentere, men det kniber lige så det umiddelbare korte:

PINGUUUUUUU! Det er da så sejt og hvor er den fin.

Hvor ser du stadig knaldhamrende godt ud med det røde hår.

Det næste polter må de herrer da bare oppe sig til ellers så må de ringe til dig så du kan instruere.. :bunny_4::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Dernæst gjorde vi os klar til at tage afsted. Vi ankom til Big Bowl i Valby og fandt sko og vores baner. Da vi gik i gang kom der 2 flasker med Kaptajnen og derfra gik det hurtigt. I løbet af en halv time var jeg så stiv at jeg kun husker brudstykker - men vigtigst af alt, var det skide sjovt! Efter vi havde bowlet (jeg opdagede ikke engang hvem der vandt, men jeg kom utroligt nok ikke sidst!) gik vi over i bar/danseområdet, hvor der blev :bunny_4::bunny_4::bunny_4: som bare fanden. (har stadig total ondt i kroppen)

Så var det dig jeg hilste på i BigBowl :cheerleader3::lol: :lol: :lol: Lige da vi ankom omkring kl. 23 kom du gående iført al din udklædning og jeg husker at jeg sagde "der er en der har det ligesom mig" :griner:-

0

Del dette indlæg

Det lyder som om det var en superfed polter, du var på. Og ret sjovt med ham forloveren, der mener barren er blevet sat lige vel højt :tunge:

Mht. prøvelsesattest tror jeg, det kommer an på kommunen. Er det København Kommune, I har søgt ved?

Det var den dejligste og sjoveste polter, de var virkelig søde ved mig :) Det var jeg ellers lidt nervøs for (ville hade at skulle bungy jumpe)
Prøvelsesattesten kom med posten i går :loveshower: Så der var intet problem alligevel
0

Del dette indlæg

Så fedt at læse My. Det lyder som en kanon polter. Jeg har læst lidt fra sygesengen på side linien og været noget så irriteret over ikke at kunne deltage rigtigt på bk og i din tråd. Skrivende stund foregår med 1 hånd og enkelte tryk fra venste. Jeg ville så gerne kommentere, men det kniber lige så det umiddelbare korte:

Det næste polter må de herrer da bare oppe sig til ellers så må de ringe til dig så du kan instruere.. :bunny_4::cheerleader3:

Åh søde dig, sikke noget! Elsker at du er så ivrig at du får det til at give sig, om så du må skrive med 1 finger - så skal du nok lige vise flaget herinde :hug::loveflag:

åh ja min lille Pingu er godt nok den sjoveste og sejeste impuls jeg længe har haft :bunny_4: Kan jo ikke se mig selv i spejlet længere uden at få et kæmpe smil på læben! Det er fantastisk :thumbsupsmileyanim:

Tak for kompliment, er godt nok spændt på hvor meget det kommer til at stråle/syne på bryllupsbillederne !

Jeg vil super gerne være med til at tage røven på min hubby så håber jeg bliver blandet ind i hans polter.. nu må vi se :tunge: Og ellers er det jo bare deres tab :wink:

Hvordan går det med din bryllupsplanlægning? Når nu du ikke er på toppen.... :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh søde dig, sikke noget! Elsker at du er så ivrig at du får det til at give sig, om så du må skrive med 1 finger - så skal du nok lige vise flaget herinde :hug::loveflag:

åh ja min lille Pingu er godt nok den sjoveste og sejeste impuls jeg længe har haft :bunny_4: Kan jo ikke se mig selv i spejlet længere uden at få et kæmpe smil på læben! Det er fantastisk :thumbsupsmileyanim:

Tak for kompliment, er godt nok spændt på hvor meget det kommer til at stråle/syne på bryllupsbillederne !

Jeg vil super gerne være med til at tage røven på min hubby så håber jeg bliver blandet ind i hans polter.. nu må vi se :tunge: Og ellers er det jo bare deres tab :wink:

Hvordan går det med din bryllupsplanlægning? Når nu du ikke er på toppen.... :kiss:

Om jeg så skal bide mig fast i anklerne på en bk bruger så skal jeg nok finde vej herind. -HAHA-

Efter min hjemkomst har jeg allerede fået lavet en masse. Det er jo lige omelet så jeg har traaaavlt. Men mon ikke jeg når det. (ellers too bad)

Jeg skal til frisøren Tirsdag ( hvordan ved jeg ikke men om det skal koste en kranudlejning så kommer jeg haha) Jeg har ventet i 1½ år på den tid så any means possible. Klip (jubiiiii) og prøveopsætning så jeg er noget så spændt. Min farve er jo også rød, så derfor bliver det godt at høre om hun er tilfreds med mit resultat eller om noget skal ændres. Jeg skal farves 1 gang mere inden dagen, men jeg er selv rigtig tilfreds med den nuværende nuance. (og hold op hvor folk har kommenteret på farven de sidste par mdr, fordi det altså er blevet en kende langt det hår, :blush: så det ses i landskabet. :lol:

men opdatere skal jeg nok i min tråd når jeg har bagsiden af attakket i syne. Det er jo lidt omvendt for mig. Jeg planlægger hvad jeg skal når jeg er skidt, så jeg bare kan gå til værks når jeg har det godt. :)

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Dernæst gjorde vi os klar til at tage afsted. Vi ankom til Big Bowl i Valby og fandt sko og vores baner. Da vi gik i gang kom der 2 flasker med Kaptajnen og derfra gik det hurtigt. I løbet af en halv time var jeg så stiv at jeg kun husker brudstykker - men vigtigst af alt, var det skide sjovt! Efter vi havde bowlet (jeg opdagede ikke engang hvem der vandt, men jeg kom utroligt nok ikke sidst!) gik vi over i bar/danseområdet, hvor der blev :bunny_4: som bare fanden. (har stadig total ondt i kroppen)

Så var det dig jeg hilste på i BigBowl :cheerleader3::lol: Lige da vi ankom omkring kl. 23 kom du gående iført al din udklædning og jeg husker at jeg sagde "der er en der har det ligesom mig" :griner:-

Åh søde, jeg er ikke sikker på jeg kan huske dig -HAHA- Jeg var ret konfus og fuld (kaptajn morgan er en virkelig god ven) -

Men gud hvor er det syret at du har set mig irl - jeg gemmer mig ikke så godt åbenbart hihi :tunge: Var jeg sød ved dig? :cheerleader3:

Men hvis det var kl. 23, så har det været der hvor jeg var virkelig fuld.. :oops:

0

Del dette indlæg

lyder som en fed polterarbend..!

uha tænk vi allerede kan blive taget på PA.!!

mine veninder ved også at jeg er kontrol freak, som ikke kan have hvis de har "glemt" mig,

så er også ret sikker på vi ikke kommer alt for tæt på bryllupsdagen ved min pa :a1221:

0

Del dette indlæg

lyder som en fed polterarbend..!

uha tænk vi allerede kan blive taget på PA.!!

mine veninder ved også at jeg er kontrol freak, som ikke kan have hvis de har "glemt" mig,

så er også ret sikker på vi ikke kommer alt for tæt på bryllupsdagen ved min pa :a1221:

Jeg tænkte det faktisk godt! NU er det garanteret nu! Men så talte jeg mig selv fra det - for det var jo tidligt! Men så gjorde de det jo alligevel! :) Glemt var jeg i hvert fald ikke (tværtigmod!)

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

LORTE BB!

De der boudoir billeder tager livet af mig! :shooter: Planlægger i et væk, for at koordinere hårfarvning, gelenegle og øjenvipper, så jeg er total frisk til d. 12/7 - alt spiller!

For så at få en mail fra Hr. fotomand - som ikke kan d. 12/7 :blink: - men foreslår ny tid d. 27/7 - Så alle de 3 andre tider ville skulle laves om (kan ikke være sikker på noget af det holder så længe) derudover er der Grøn Koncert d. 27/07 og jeg har lige foreslået alle mine dejlige damer fra min PA at vi da skulle til grøn koncert og hygge med tæpper og fadbamser..

Så jeg er total Bridezilla nu og ved ikke hvad jeg skal gøre!

Har skrevet til ham om der dog ikke er en anden mulighed i perioden fra 4/7 og 2 uger frem - så nu må vi se hvad de siger.......... :td::boohoo:

baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! :unsure:

Redigeret af RikkeMy
0

Del dette indlæg

:bearhug: Det er da også noget pangel!!! Jeg håber han kan bytte rundt på noget. :)

Åh Namak for filan! Jeg er jo sprognørd - så jeg tænker "hvad filan betyder pangel?" - og vælger at google - og får dermed dette billede frem:

og fik mig en god griner over sætningen så blev til "Det er da også noget være aknecreme!"

-HAHA-

Jeg håber de kan finde ud af noget og jeg håber der kommer svar på min mail snart, får total tiks af det her!

Kunne godt bruge en smiley som har sådan en hånd som rystes fra side til side, i brok, - ligesom gamle damer... Der er generelt ikke nok brokke smileys på bk! :shooter:

post-68266-0-32730100-1401796689_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du ikke lavet en decideret aftale med vedkommende til den 12/7. Hvis du har det så er den da ikke længere hvis et andet tidspunkt passer dig dårligt.

Jo det gjorde jeg for længe siden men nu er der kommet noget i vejen, så de ikke kan d. 12/7 (brokke smiley)

0

Del dette indlæg

:bearhug: Det er da også noget pangel!!! Jeg håber han kan bytte rundt på noget. :)

Åh Namak for filan! Jeg er jo sprognørd - så jeg tænker "hvad filan betyder pangel?" - og vælger at google - og får dermed dette billede frem:

og fik mig en god griner over sætningen så blev til "Det er da også noget være aknecreme!"

-HAHA-

Jeg håber de kan finde ud af noget og jeg håber der kommer svar på min mail snart, får total tiks af det her!

Kunne godt bruge en smiley som har sådan en hånd som rystes fra side til side, i brok, - ligesom gamle damer... Der er generelt ikke nok brokke smileys på bk! :shooter:

Det er præcist sådan noget jeg kunne finde på at slå op også hvis det var ukendt for mig. Den nærmere oversættelse er nok i retningen af JUNK og så må du google translate den. :tunge:

Jeg sidder stadig med grin og har svært ved at besvare fordi jeg bryder i små dumme fnis.. Tak for det. :biggrin::lol::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Dernæst gjorde vi os klar til at tage afsted. Vi ankom til Big Bowl i Valby og fandt sko og vores baner. Da vi gik i gang kom der 2 flasker med Kaptajnen og derfra gik det hurtigt. I løbet af en halv time var jeg så stiv at jeg kun husker brudstykker - men vigtigst af alt, var det skide sjovt! Efter vi havde bowlet (jeg opdagede ikke engang hvem der vandt, men jeg kom utroligt nok ikke sidst!) gik vi over i bar/danseområdet, hvor der blev :bunny_4: som bare fanden. (har stadig total ondt i kroppen)

Så var det dig jeg hilste på i BigBowl :cheerleader3::lol: Lige da vi ankom omkring kl. 23 kom du gående iført al din udklædning og jeg husker at jeg sagde "der er en der har det ligesom mig" :griner:-

Åh søde, jeg er ikke sikker på jeg kan huske dig -HAHA- Jeg var ret konfus og fuld (kaptajn morgan er en virkelig god ven) -

Men gud hvor er det syret at du har set mig irl - jeg gemmer mig ikke så godt åbenbart hihi :tunge: Var jeg sød ved dig? :cheerleader3:

Men hvis det var kl. 23, så har det været der hvor jeg var virkelig fuld.. :oops:

Ja det var du - du smilede og skålede sådan med drinken op i luften :loveshower::b223:

0

Del dette indlæg

Ja det var du - du smilede og skålede sådan med drinken op i luften :loveshower::b223:

Det lyder som mig ! :loveshower::thumbsupsmileyanim::floejt:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

-HAHA-

Det er præcist sådan noget jeg kunne finde på at slå op også hvis det var ukendt for mig. Den nærmere oversættelse er nok i retningen af JUNK og så må du google translate den. :tunge:

Jeg sidder stadig med grin og har svært ved at besvare fordi jeg bryder i små dumme fnis.. Tak for det. :biggrin::lol::thumbsupsmileyanim:

Jeg accepterer JUNK :tunge: Det er bedre end acnecreme i hvert fald - giver mere mening!

Men ja, det gav mig et godt smil på læben - og gør det egentlig stadig :lol:

0

Del dette indlæg

-HAHA-

Jeg accepterer JUNK :tunge: Det er bedre end acnecreme i hvert fald - giver mere mening!

Jeg kan ikke se dette indlæg uden at komme til at grine dumt! haha Jeg måtte vise det til H2B i går og han havde et ligeså fjollet grin efter læsning. Du har nu fået permanent indlært at det jyske "pangel" er acnecreme. Du glemmer det nok næppe. For evigt skadet på bk. :griner:-

H2B sagde at jeg skulle begynde at skrive sjove udtryk til dig som jeg bruger af den jyske variant. (Tror du mon han er opvokset på sjælland?)

Det første han sagde var: " du skal da skrive at du "Fatter hat" af indlægget. Mon jeg siger det for meget? hihi :blush:

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

-HAHA-

Jeg kan ikke se dette indlæg uden at komme til at grine dumt! haha Jeg måtte vise det til H2B i går og han havde et ligeså fjollet grin efter læsning. Du har nu fået permanent indlært at det jyske "pangel" er acnecreme. Du glemmer det nok næppe. For evigt skadet på bk. :griner:-

H2B sagde at jeg skulle begynde at skrive sjove udtryk til dig som jeg bruger af den jyske variant. (Tror du mon han er opvokset på sjælland?)

Det første han sagde var: " du skal da skrive at du "Fatter hat" af indlægget. Mon jeg siger det for meget? hihi :blush:

Hvor er det dejligt! :thumbsupsmileyanim: Vi har jo kun det sjov vi selv laver... Jeg fattede netop hat af acnecremen, faktisk bruger jeg det udtryk rigtig tit! Det eller "jeg fatter klejne" - hvad er det dog også for et underligt udtryk!? haha jeg forstår godt hvorfor min kommende mand undres fra tid til anden over det danske sprog...

Men det er altså ikke fair at jeg skal stå og prøve og forklare de der dumme danske udtryk - bare fordi jeg er født og opvokset i landet! Nu kan jeg selvfølgelig ikke huske et konkret eksempel - men når jeg kommer på et så skal jeg nok skrive til dig :tunge:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer