eskimo

Brudesko, flade?

38 posts in this topic

Hej allesammen

Jeg skal giftes d. 4. Januar, og kan ikke helt finde ud af hvilke sko jeg skal have på.

Jeg er ikke så stærk i høje hæle, og ender ofte med at tage dem af, og hoppe i mine flade sandaler i stedet.

Hvad mener i? Kan man blive gift i flade sko? Eller skal jeg måske bare skynde mig at få fat i nogen, og øve mig længe op til?

-Nina, håber på mange nyttige svar!

0

Annonce ♥

Man kan sagten blive gift i flade sko. Det skal jeg :) ikke fordi jeg ikke kan gå. I højhælede, men min h2b og jeg er lige høje og ønsker ikke at være højere end ham på vores da.

Så kik du bare efter flade sko, hvis det er det du ønsker :)

0

Selvfølgelig kan du blive gift i flade sko! Det overvejer jeg også, faktisk. Må se hvad jeg ender i :)

0

Det kan du godt, det har jeg også selv tænkt på :D

0

Annonce ♥

bestemt. Du skal også tænke på det bliver en laaang dag hvor man ikke vil have ondt i fødderne. Hvis de høje sko betyder meget kan du jo vælge nogen med hæl til kirken også andre flade til festen:)

0

Jeg blev gift i flade sko og de var smukke og fine og dejlige - Så det kan du sagtens gøre.

Hvis du ikke har lyst, kan du jo have et par høje på så længe du orker og så skifte til et par søde ballerinaer

0

bestemt. Du skal også tænke på det bliver en laaang dag hvor man ikke vil have ondt i fødderne. Hvis de høje sko betyder meget kan du jo vælge nogen med hæl til kirken også andre flade til festen:)

Det har jeg i hvert fald tænkt mig at gøre, jeg ved, at jeg ikke kan holde 8-10 cm ud en hel aften, så hellere købe et par ballerinaer, som jeg kan tage på under middagen, og når der skal danses. Så er sandsynligheden også større for, at jeg ikke falder ned af stolen, når vi skal op og kysse :lol:

0

nu spørger jeg rent praktisk...hvad med længden af kjolen? der er jo stor forskel på om man har 6-10 cm hæle eller helt flade sko på.

Enter bliver kjolen for kort med høje hæle og passer til flade sko eller omvendt.

Havde nemlig overvejet det samme med skiftesko, og tænker ved mig bliver det max 4 cm, så går det nok, så må kjolen bare slæbe lidt hen af gulvet under dans mv.

0

Annonce ♥

Jeg overvejer kraftigt at blive gift i flade sko. Min h2b er lige så høj som mig, så vil helst ikke være højere end ham. Og hvis jeg kender mig selv ret, ender jeg alligevel med at skifte til flade sko senere på aften - så hvorfor ikke bare sørge for at det er behageligt hele dagen :D

0

Jeg skal helt sikkert have flade sko på. Min H2B er i forvejen 2 cm lavere end jeg, og har ikke lyst til at bukke mig så meget ()() Uanset hvad, får jeg altid ondt i fødderne af nye "festsko", så jeg har simpelhel købt hvide nike sko til at danse i :c166: Nike%20free%20tr%20fit%20hvid.jpg

0

nu spørger jeg rent praktisk...hvad med længden af kjolen? der er jo stor forskel på om man har 6-10 cm hæle eller helt flade sko på.

Enter bliver kjolen for kort med høje hæle og passer til flade sko eller omvendt.

Havde nemlig overvejet det samme med skiftesko, og tænker ved mig bliver det max 4 cm, så går det nok, så må kjolen bare slæbe lidt hen af gulvet under dans mv.

Jeg har besluttet mig for at kjolen må slæbe lidt, når jeg har flade sko på, så må jeg rense den bagefter :) Så meget er 10 cm trods alt heller ikke tænker jeg. Det er jo som regel også senere på dagen, at man skifter (jeg tænker at skifte, når middagen starter). Så må man jo hive lidt op kjolen fortil når man går :floejt:

0

Jeg blev gift i flade sko og de var smukke og fine og dejlige - Så det kan du sagtens gøre.

Hvis du ikke har lyst, kan du jo have et par høje på så længe du orker og så skifte til et par søde ballerinaer

Hvor fandt du fine flade sko?

Jeg har ledt og ledt, og dem jeg har fundet ligner konfirmand eller brudepigesko til små piger :-(

Jeg leder efter en pump/slingback med max 1,5 cm hæl, i enten elfenbensfarvet eller sort og uden alt for meget pynt, må gerne være lidt 60'er agtige

Er der nogen der har et bud?

0

Annonce ♥

Selvfølgelig kan man det. Jeg har samme "problem" som flere andre herinde. Min H2B er kun et par cm højere end mig, så jeg satser på helt flade sko, formentlig ballerinaer. Jeg har ikke fundet nogle endnu, men jeg kigger både på nettet og i butikkerne. Jeg har heldigvis stadig god tid til at lede :)

0

Hvor fandt du fine flade sko?

Jeg har ledt og ledt, og dem jeg har fundet ligner konfirmand eller brudepigesko til små piger :-(

Jeg leder efter en pump/slingback med max 1,5 cm hæl, i enten elfenbensfarvet eller sort og uden alt for meget pynt, må gerne være lidt 60'er agtige

Er der nogen der har et bud?

Jeg købte dem her: http://www.dunelondon.com/marthas-diamante-embellished-ballerina-0075505410068513/

Jeg synes ikke de ligner konfirmand eller brudepigesko - de var passende bling til vores bryllupsdag... ellers synes jeg nemlig det er svært at finde flade sko, som er festlige nok til lejligheden.

Jeg har umiddelbart ingen bud på en pump/slingback med kun 1,5cm hæl - altså du kan altid bestille hjem fra Zalando o. lign. steder, de har en virkelig nem returordning, så hvis du ikke bryder dig om skoen, returnerer du den bare. Så du kan sagtens lure lidt på nettet.

0

Jeg skal selv have flade sko på, mest fordi jeg er meget høj og kjolen lige passer i længden ned til gulvet med flade sko :-) Skal dog desværre også have fundet et sted der fører i store størrelser, det bliver straks værre...

0

Annonce ♥

Ss jeg skal have flade sko på, men det er så fordi jeg ikke bryder mig om at komme op mellem fuglene og for det andet er jeg 10 cm højere end min kommende mand ss

0

Jeg blev gift i en sko med en lille kilehæl, de var meget behagelige, og jeg er stadig meget glad for dem, så det var måske også en mulighed.

0

Der findes SÅ mange fine flade sko. Høje sko er slet ikke en mulighed, jeg er i forvejen transvestit-høj, så jeg har ikke brug for flere centimeter i højden :)

Jeg har købt to par, fordi jeg ikke kunne få fat i drømmeskoene, men det lykkedes utroligt nok :) Måtte dog købe i to størrelser inden jeg fandt den rigtige størrelse.

De er fra hhv Nine West (findes stadig i nogle størrelser hos den engelske leverandør) og zalando med pålimede rhinsten.

post-68703-0-43293900-1384182323_thumb.j

post-68703-0-55826700-1384182413_thumb.j

0

De er super flotte de nederste :)

0

Annonce ♥

Zalando til 179, og 150 i rhinsten og lim. Og 15 timer og hold i lænden. Men worth it ;)

0

Zalando til 179, og 150 i rhinsten og lim. Og 15 timer og hold i lænden. Men worth it ;)

Så fedt hvor har du købt lim og rhinsten henne?

0

Ebay :) Bruger noget lim der hedder E6000. Har fundet en rigtig god leverandør af rhinsten, fra Hong Kong mener jeg

0

Jeg er også stor fan af de nederste! :)

0

Det kan bestemt betale sig at gå i krig med rhinsten og lim. Det forvandler et par ok kedelige sko til prinsessesko! De har stadig skoene hos zalando i nogle størrelser, og jeg kan hooke jer op med de "rigtige" steder på ebay :)

0