Adoremore

hjælpe hinanden, spare, give/få, gratis

29 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke en god idé :)

Jeg hjælper gerne til, hvor jeg kan. I køkkenet eller til andet.

Indtil videre har jeg heldigvis ikke foretaget nogle fejlkøb selv.

Men hvis der er nogle der skulle ligge inde med pompomer eller rispapirslamper tager jeg gerne imod. Og perler.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså, jeg kommer gerne og giver et nap med i Hvidovre-området og KBH. Havde jeg selv haft kørekort, var jeg gerne taget længere væk, men da jeg er med det offtentlige skal det helst ikke være for besværligt i forhold til dette :)

Jeg hjælper gerne med: Børnepasning, foldning af servietter, samling af invitationer, rydde af og vaske op til selve festen, foldning af papirpomponer og.lignende.

0

Del dette indlæg

Fin tråd hvor dejligt:-)

Altså jeg vil da gerne hjælpe omkring Kbh med noget praktisk, bare det ikke er for besværligt at komme til med det offentlige;-)

OG kunne da vildt godt tænke mig et par hjælper til køkkenet på dagen, da vi har nogle der desværre har meldt fra øvøv...

Det bliver i Virum kun ti min fra sorgenfri station i fælleshuset:-) så kom fisk hvis i lyster at give en hånd, nå ja det er den 18/1-14:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey jeg melder mig også li på banen og følger med :) jeg bor til dagligt nord for Aarhus og er uddannet i køkken så hvis nogen har brug for hjælp vil jeg da gerne :) kender evt også nogle unge piger som godt kunne serverer på selve dagen hvis nogen ønsker dette :) jeg selv skal giftes på Sjællands odde til sommer og det ku da godt tænkes vi også kunne bruge noget hjælp vis nogen er i nærheden og har lyst?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer