Guest taschahoeier

Billige bloklys!

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

IKEA: her

Tiger: her

Søstrene Grene oplyser desværre ikke priser på deres hjemmeside, men skal nok kigge efter, hvis jeg kommer forbi.

Ikea havde nogle ret søde "blonde"-stager, som jeg synes så ret romantiske ud, sådan lidt i doily-stil, men ved selvf. ikke hvordan de ser ud i virkeligheden.

Håber det er brugbart :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søstrene Grene oplyser desværre ikke priser på deres hjemmeside, men skal nok kigge efter, hvis jeg kommer forbi.

Ikea havde nogle ret søde "blonde"-stager, som jeg synes så ret romantiske ud, sådan lidt i doily-stil, men ved selvf. ikke hvordan de ser ud i virkeligheden.

Tusind tak for hjælpen! :)

Anede ikke Tiger oplyste priser på deres hjemmeside.

0

Del dette indlæg

Tusind tak for hjælpen! :)

Anede ikke Tiger oplyste priser på deres hjemmeside.

Gjorde jeg egentlig heller ikke, var også ret overrasket over at de gjorde det :-)

Ellers så er det måske værd at tjekke priser i Bilka, Føtex og kvickly, næste gang du kommer forbi der. Der kunne jeg i hvert fald forestille mig, at de også kunne være ret billige. Hvis man bare skal bruge hvide lys, så tror jeg også at man skal kigge tilbudsaviser i forbindelse med julen, for der kommer de da helt sikkert på tilbud :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer