EDK

Den store planlægning 03.05.2014 - BILLEDER FRA SELVE FESTEN!

1,565 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det alt sammen blevet fint! - og godt tingene kom idag.. (Og at du holdt hovedet koldt.. :thumbsupsmileyanim: )

Iiiih søde - stort tillykke med i morgen.... glæder mig til at høre om det hele, og beretning og billeder... masser af billeder.....

Nyd dagen og må I få en fantastisk og uforglemmelig dag... :heart::bearhug:

0

Del dette indlæg

nøøøj slikbuffet :loveshower: bliver skisme helt lækkersulten :bunny_4::bunny_4: hvor ser det hele bare godt ud og vildt at det er i morgen JERES STORE DAG er...glæder mig så meget til at se og hører om det hele :loveshower::loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

BLOMSTER & EN MEGET SKUFFET B2B :(

Jeg ved ikke om jeg har fået sagt herinde at jeg ønskede vores blomster PLAIN AND SIMPLE - Kun roser absolut intet andet .. Jeg har i hvertfald gjort det MEGET klart og tydelig hos blomsterhandleren at jeg ikke ville have alt muligt dikke dar .. Det kunne han tydeligvis ikke forstå … Så da Jeppe og min Mor kom med buketterne var jeg simpelthen helt ødelagt ...

Det er jo klart nok en kæmpe hektisk og stresset dag, så har selvfølgelig nerverne uden på tøjet …

- Jeg synes ellers at jeg havde været sådan okay, har da snerret lidt af folk når jeg blev irriteret eller mega stresset, men ikke noget voldsomt …

Men først melder h2b's faster afbud, som ellers kun lige har meldt sin ankomst .. Hendes datter syg, det kan jo ske ..

Så ringer svigermor, det gik egentlig fint nok, indtil hun fandt ud af at Jeppe ikke havde været hjemme i et par dage, det synes hun var noget underligt noget .. Så allerede der var jeg irriteret …

Hele bordplanen skulle også laves om da stolene var for store - Vi har fået fortalt at der kunne sidde 6 på 1 bord, der kan kun sidde 4, så jeg måtte i total tænke boks ! argh stress .. Jeg tog det sådan set okay, fiksede det … Håber jeg … Men da blomsterne kom, dem som jeg havde glædet mig så ufattelig meget til at se … Blev jeg så skuffet og vred … Begyndte at hyle , da min mor så beder mig slappe af og holde kæft, gik jeg fuldstændig amok … Jeg fik vist et ægte ZILLA flip! … :oops:

Jeg synes bare at det er så strengt .. jeg har vist billeder af hvad jeg ville have .. fået en lovning på 15 buketter med 15 roser og så fik 15 buketter med 7 roser og en masse snask …

Åhhhh … Jeg håber bare at jeg kan lide det når jeg kommer i morgen..

Jeg satte Jeppe til at fikse dem og tog hjem, så jeg kunne få styr på alt det sidste, inkl. hans tale …

STILL NOT DONE!

- Så nu skal jeg finpudse den … <3

VILDT at det er i morgen .. Jeg glæder mig SÅ meget .. <3

jeg lover at svare jer alle sammen så snart der er lidt mere tid og overskud …

post-69718-0-53022400-1399063046_thumb.j

post-69718-0-49780300-1399063057_thumb.j

post-69718-0-50753400-1399063064_thumb.j

post-69718-0-48348500-1399063077_thumb.j

0

Del dette indlæg

Det ser hyggeligt og indbydende ud - og de blomster er da perfekte. Jeg er sikker på at det hele nok skal se anderledes ud i morgen efter en god nats søvn.

Redigeret af Winn
0

Del dette indlæg

Først et stort tillykke med i morgen.

Bliver en dejlig dag.

Syntes blomsterne er smukke og ser smukke ud på bordet. Når det så er sagt, så kan jeg sagtens forstå du fik et Zilla flip. OG et lovligt Zilla flip vil jeg lige tilføje.

Du skal sku klage over de blomster på mandag og have en seriøs rabat. Det er ikke i orden. Du havde jo gjort helt klart hvad du ville have.

Glæder mig til at læse beretningen :loveshower:

0

Del dette indlæg

:loveshower: :loveshower: :loveshower:

KÆRLIGT TILLYKKE MED I DAG

NYD DET, DET BLIVER HELT SIKKERT FANTASTISK

(Vær forberedt på at hele dagen sjældent går 100% som planlagt - så kan du bedre overskue det hvis der skulle opstå noget)

GLÆDER MIG RIGTIG MEGET TIL DIN BERETNING

:loveshower: :loveshower: :loveshower:

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer