StineMille

En bryllupsdrømmende piges erkendelser (:

33 indlæg i dette emne

Kære BK'ere.

Jeg er en rigtig drømmer, og mit bryllup har jeg planlagt i flere år, end jeg har kendt min skønne kæreste. Vi har i øjeblikket været sammen i 3 år, og jeg har vidst i lang tid, at han er den, jeg aldrig kommer fra igen! :loveshower:

Jeg er ny her på siden, og må altså pinligt erkende, at der ikke er en ring på fingeren endnu, men at jeg alligevel har kigget med herinde i et stykke tid (jeg håber ikke, jeg er den eneste, der er kommet til det :blush:). Det er altid skønt og spændende at læse, hvad I alle har af smukke idéer, og jeg kan næsten ikke vente til, at det bliver min tur til rigtig at kunne glæde sig, og til at kunne planlægge sådan for real.

MEN.. Eftersom jeg allerede er så bryllups-tosset og glæder mig så meget, og går med en masse drømme og overvejelser om, hvordan mit bryllup engang skal blive, så tænkte jeg, at I måske kunne bruge bare en smule af det, jeg har i mit hoved. + at jeg måske kan koncentrere mig lidt mere om min bachelor-projekt, når jeg kan få øst lidt ud af alle drømmene :floejt: Så planen er at gøre dette til en slags inspirationstråd, hvor jeg kommer ind på alt, der har det mindste med bryllup at gøre.

I må selvfølgelig endelig skrive, hvis det er upassende for forummet.

- StineMille :heart:

INDHOLD: (so far)

Tema:

Rødt

Blåt

Redigeret af StineMille
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Første tråd er meget passende, synes jeg selv, temaet rød. Ikke at jeg er overbevist om, at det er det tema, vi kommer til at have til den tid, men det er nu en lækker, smuk farve, der skriger kærlighed.

Eneste regel for mig, som gælder alle temaer er: "Do, but don't over-do".

post-71014-0-61532700-1386248879_thumb.j

Redigeret af StineMille
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til da :) Når du nu er så "bryllupsklar", så må vi håbe der snart kommer en ring på fingeren :wink:

Ellers er du da i hvert fald klar når der gør :)

Mange tak, hvor er du sød. Og ja, vil vove at påstå, at han bliver lidt overrasket (selvom han godt ved, jeg er lidt tosset med sådan noget), når vi engang kommer til den "ægte" planlægning :rolleyes:

Velkommen.. Alt inspiration suges til alle os hungrende B2B så bare øs på, gift, forlovet, single, enke et fedt bare der kommer billeder i spandevis tror jeg de fleste siger hurraaaa.. :loveshower: .

Iiih, tak for det. Det er virkelig dejligt at høre! :biggrin: Så vil jeg fortsætte mit fjollede, ikke-eksisterende bryllupsprojekt. :cheerleader3:

Hvad med selv at fri til ham så skal du da ikke gå og vente mere?

Sjovt nok, så foreslog min kæreste for ikke så lang tid siden, at jeg skulle fri til ham, fordi han synes, det kunne være cool. Men må indrømme, at jeg simpelthen er for traditionel til det. Jeg synes, det er det sejeste, når kvinder frier, det bliver bare ikke lige mig (med mindre der aldrig sker noget fra hans side :wink: )

0

Del dette indlæg

Velkommen til! Jeg har også være bryllupsskruk lææænge og surftet div. bryllupssider. Jeg er også håbløs romantisk og gammaldags - i hvert fald hvad angår frieri. Men efter 16 år med min mand, må jeg nok erkende at jeg nok aldrig kommer til at opleve noget romantisk frieri :-( Så hvis du ikke vil vente for længe, så er det vist vejen frem at tage sagen i egen hånd.

0

Del dette indlæg

Velkommen til!

Vil bare lige sige, at jeg friede til min kæreste blandt mudder, fulde mennesker og uden en ring! Og det var bare smadderdejligt, så man kan godt gøre det sådan, hvis man altså vil!

Jeg tror aldrig vi var blevet gift, hvis min kæreste skulle have friet og selvom jeg har lært at være tålmodig med ham, så kan jeg jo ikke vente for evigt ;)

Det bliver spændende at følge dig og det kan jo være, at der allerede er et frieri på vej!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iiiiih, hvor er I altså bare søde. Sikke en dejlig modtagelse!

Velkommen til! Jeg har også være bryllupsskruk lææænge og surftet div. bryllupssider. Jeg er også håbløs romantisk og gammaldags - i hvert fald hvad angår frieri. Men efter 16 år med min mand, må jeg nok erkende at jeg nok aldrig kommer til at opleve noget romantisk frieri :-( Så hvis du ikke vil vente for længe, så er det vist vejen frem at tage sagen i egen hånd.

Mange tak (: 16 år!? Det er alligevel lidt tid at vente, hva? 16 år kommer ikke til at ske her! Hvis der går alt for længe, jamen så må jeg jo tage sagen i egen hånd, som I foreslår!! :biggrin:

Velkommen til!

Vil bare lige sige, at jeg friede til min kæreste blandt mudder, fulde mennesker og uden en ring! Og det var bare smadderdejligt, så man kan godt gøre det sådan, hvis man altså vil!

Jeg tror aldrig vi var blevet gift, hvis min kæreste skulle have friet og selvom jeg har lært at være tålmodig med ham, så kan jeg jo ikke vente for evigt ;)

Det bliver spændende at følge dig og det kan jo være, at der allerede er et frieri på vej!

Hvor er det bare sejt! GP Thumbs up herfra!

Tja, man ved jo aldrig. Vi har snakket en del om fremtid i det sidste stykke tid, hvor han har virket lige så afklaret som mig. Men han er et år yngre end mig, og MEGET fornuftig. Og jeg er bange for, at det måske godt kan betyde, at der ikke er noget bryllup til uddannelse er på plads. Men som sagt, man ved jo aldrig :blush:

Velkommen til! :balloons:

Du er absolut ikke den eneste, der er herinde inden der er en reel planlægning. Jeg oprettede selv min bruger for to et halvt år siden, og det er altså kun et halvt år siden, jeg blev friet til :)

Åh, hvor er det dejligt at høre. Jeg følte mig komplet tosset, da jeg lavede min profil, og håbede inderligt på, at jeg ikke var alene :thumbsupsmileyanim:

Men tillykke med forlovelsen!! (selvom det er et halvt år siden).

Du er IKKE den eneste! Min kæreste og jeg vil gerne giftes, men det kan bare ikke lade sig gøre på nogen måde nu. Så sandsynligvis i 2016, men altså 2015 klinger fiiiint i mine ører. Og ja, jeg har nærmest planlagt det hele allerede -åh, min stakkels kæreste!

Nej, det er lige det der, med at få det hele til at passe sammen. Men hårdt, når I har snakket om det, men ikke kan!

Haha. Du lyder ligesom mig. De der kærester, de får virkelig en kamp for, når planlægningen begynder! :loveshower: (men de elsker os forhåbentlig alligevel :floejt: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du er ikke den eneste. Jeg har været herinde længe. Vi blev forlovede sidste sommer, men min bruger har eksisteret siden... Øøøøhm. I to år vist.

Uuuh, det lyder godt! Hvor er det rart at høre, at der er flere andre ligesom mig :biggrin:

Tillykke med forlovelsen! Det bliver spændende at følge dig frem til den store dag :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Velkommen til :) man kan sagtens være her uden at have en ring på fingeren :) er selv den type der ønsker mig. Er rigtigt frieri, men tror ikke det kommer:) forlovet er vi men ikke noget rigtig frieri endnu her

0

Del dette indlæg

Velkommen til :) man kan sagtens være her uden at have en ring på fingeren :) er selv den type der ønsker mig. Er rigtigt frieri, men tror ikke det kommer:) forlovet er vi men ikke noget rigtig frieri endnu her

Mange tak for det! I er godt nok gode til at få en til at føle sig velkommen!!

Han kan nå det endnu, så man kan da blive ved med at håbe :cheerleader3: <--- heppe-smiley fra mig til dig :)

0

Del dette indlæg

Velkommen til - du er da en kvinde der ved hvad hun vil! ()():c166:

Jeg forstår ikke rigtig konceptet i at vente på et frieri hvis man allerede er forlovet - det er helt bagvendt i mit hoved. Havde jeg ønsket mig et rigtig og romantisk frieri, havde jeg da sagt "nul putte - vi bliver først forlovet den dag du frier rigtig til mig". Men sådan er man jo så forskellige! :tunge: Herhjemme var det lige omvendt - jeg ville gerne bare aftale at nu var vi forlovede, men Thomas insisterede på at fri til mig, så det blev sådan en mandag aften henover sofaryggen - og det var endda for meget for mig :help::badgirl::blink::td::blush::huh:

Vi skal først giftes i 2015, vi blev forlovede i juni i år, og jeg lavede profilen i august, da jeg havde sundet mig lidt over min nye titel. :blush::oops:

Jeg er i øvrigt vild med dit profilbillede StineMille :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til - du er da en kvinde der ved hvad hun vil!

Jeg forstår ikke rigtig konceptet i at vente på et frieri hvis man allerede er forlovet - det er helt bagvendt i mit hoved. Havde jeg ønsket mig et rigtig og romantisk frieri, havde jeg da sagt "nul putte - vi bliver først forlovet den dag du frier rigtig til mig". Men sådan er man jo så forskellige! Herhjemme var det lige omvendt - jeg ville gerne bare aftale at nu var vi forlovede, men Thomas insisterede på at fri til mig, så det blev sådan en mandag aften henover sofaryggen - og det var endda for meget for mig

Vi skal først giftes i 2015, vi blev forlovede i juni i år, og jeg lavede profilen i august, da jeg havde sundet mig lidt over min nye titel.

Jeg er i øvrigt vild med dit profilbillede StineMille

Mange tak, Gybbelgobbel. Og, haha, ja, det er jeg vist - selvom jeg også bruger en del tid på at ryste på hovedet over mig selv :biggrin:

Det lyder som om, du er i et lidt atypisk forhold (i hvert fald bryllupsmæssigt), men godt nok en sej mand, du har dig!! Fedt, at han står fast!! :loveshower:

I forhold til det med frieri efter den egentlige forlovelse, så må jeg jo bare sige, at det er godt, vi er forskellige. Jeg er nok en af dem, der vil kræve et egentligt frieri fra starten, men jeg kan sagtens følge Winn i stadig at håbe på det! :cheerleader3: Og samtidig synes jeg også, at det er fedt, at du er mere til det ikke helt så formelle.

Og tak for komplimentet med billedet, synes det passede meget godt ind her :)

0

Del dette indlæg

Velkommen til - du er da en kvinde der ved hvad hun vil!

Jeg forstår ikke rigtig konceptet i at vente på et frieri hvis man allerede er forlovet - det er helt bagvendt i mit hoved. Havde jeg ønsket mig et rigtig og romantisk frieri, havde jeg da sagt "nul putte - vi bliver først forlovet den dag du frier rigtig til mig". Men sådan er man jo så forskellige! Herhjemme var det lige omvendt - jeg ville gerne bare aftale at nu var vi forlovede, men Thomas insisterede på at fri til mig, så det blev sådan en mandag aften henover sofaryggen - og det var endda for meget for mig

Vi skal først giftes i 2015, vi blev forlovede i juni i år, og jeg lavede profilen i august, da jeg havde sundet mig lidt over min nye titel.

Jeg er i øvrigt vild med dit profilbillede StineMille

Mange tak, Gybbelgobbel. Og, haha, ja, det er jeg vist - selvom jeg også bruger en del tid på at ryste på hovedet over mig selv :biggrin:

Det lyder som om, du er i et lidt atypisk forhold (i hvert fald bryllupsmæssigt), men godt nok en sej mand, du har dig!! Fedt, at han står fast!! :loveshower:

I forhold til det med frieri efter den egentlige forlovelse, så må jeg jo bare sige, at det er godt, vi er forskellige. Jeg er nok en af dem, der vil kræve et egentligt frieri fra starten, men jeg kan sagtens følge Winn i stadig at håbe på det! :cheerleader3: Og samtidig synes jeg også, at det er fedt, at du er mere til det ikke helt så formelle.

Og tak for komplimentet med billedet, synes det passede meget godt ind her :)

Ja, jeg er meget atypisk på mange områder, men det ved jeg også godt, og det er jo så der det er min tur til at ryste på hovedet af mig selv :wink::floejt:

Jo jo - håbet er jo lysegrønt! Det er jo nok også fordi jeg er så atypisk mht. frieri, at jeg overhovedet ikke ville forvente et frieri, hvis først man var forlovet - en forlovelse er jo et løfte om at skulle giftes, så virker det aparte for mig at manden derefter skal fri - hvor han jo spøger *OM* kvinden vil giftes med ham - det har hun jo ligesom allerede sagt ja til i kraft af at de er blevet forlovede... Men min far har da også altid sagt at han vil fri til min mor med en plastikring fra en automat en dag, og de har været forlovet i over 20 år - ja ja, vi venter stadig :o:floejt::biggrin:

0

Del dette indlæg

Ja, jeg er meget atypisk på mange områder, men det ved jeg også godt, og det er jo så der det er min tur til at ryste på hovedet af mig selv :wink::floejt:

Jo jo - håbet er jo lysegrønt! Det er jo nok også fordi jeg er så atypisk mht. frieri, at jeg overhovedet ikke ville forvente et frieri, hvis først man var forlovet - en forlovelse er jo et løfte om at skulle giftes, så virker det aparte for mig at manden derefter skal fri - hvor han jo spøger *OM* kvinden vil giftes med ham - det har hun jo ligesom allerede sagt ja til i kraft af at de er blevet forlovede... Men min far har da også altid sagt at han vil fri til min mor med en plastikring fra en automat en dag, og de har været forlovet i over 20 år - ja ja, vi venter stadig :o:floejt::biggrin:

Haha. Det er nu godt nok at have evnen til at ryste på hovedet over sig selv :biggrin:

Kan sagtens følge dig, men tænker det nu lidt mere som en bekræftelse i, at han stadig vil. Der er jo et eller andet lækkert i at kunne se en fysisk ring på sin finger :a1221:

Og sød historie med dine forældre - sådan noget varmer lidt i maven :wink:

0

Del dette indlæg

Så fortsætter min lille tråd her lidt igen. (jeg regner stærkt på, at min BA-opgave snart begynder at skrive sig selv :wink:)

Denne gang med blåt tema :cheerleader3: Hurraaaa!

Den der helt kongeblå farve, den er jeg personligt helt tosset med, og eftersom kæresten også er glad for blå, så kunne det sagtens ende ud som vores, eller en del af vores tema.

I mit hoved sker der et eller andet fantastisk, når man blander kongeblå med høje sølv- eller guldfarvede lysestager. Dog tænker jeg umiddelbart også, at det kan blive for koldt ved kun at bruge blå. Måske guld kan hjælpe. Hvad tænker I?

Halskæden oppe i højre hjørne på billedet, har en lille fin blå topas på enden af kæden. Synes, det ser fantastisk ud sammen med den flotte rygudskæring på kjolen.

Ellers er det bare en masse billeder, jeg ikke kunne stå for.

Enjoy :heart:

post-71014-0-46004900-1386428434_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen man er da ikke forlovede uden ring(e)??? Er der noget jeg misforstår her? Min kæreste og jeg er forlovede. Vores forlovelsesringe skal senere bruges til vielsesringe. Thomas (min kæreste) friede med min kommende vielsesring, de flyttes til vielsen så bare fra den ene hånd til den anden.

0

Del dette indlæg

Kongeblå er en vanvittig smuk farve! Og rigtig smuk til både guld og sølv! Jeg foretrækker selv sølv, men kan godt se, at guld måske vil give en anden og varmere glød!

0

Del dette indlæg

Jamen man er da ikke forlovede uden ring(e)??? Er der noget jeg misforstår her? Min kæreste og jeg er forlovede. Vores forlovelsesringe skal senere bruges til vielsesringe. Thomas (min kæreste) friede med min kommende vielsesring, de flyttes til vielsen så bare fra den ene hånd til den anden.

Jeg har fået fortalt at der er 2 slags forlovelser; forlovet og ringforlovet. Det mest almindelige er at være ringforlovet. Men i dag er der så mange "twist" med traditioner og deslige, at har man lovet hinanden evig troskab uden ringe er man "blot" forlovet. (So i've heard)

Håber det kan opklare sagen for dig :)

0

Del dette indlæg

Jeg har fået fortalt at der er 2 slags forlovelser; forlovet og ringforlovet. Det mest almindelige er at være ringforlovet. Men i dag er der så mange "twist" med traditioner og deslige, at har man lovet hinanden evig troskab uden ringe er man "blot" forlovet. (So i've heard)

Håber det kan opklare sagen for dig :)

Aha - jamen så kender jeg simpelthen kun til ringforlovelser. Jeg har faktisk aldrig mødt nogen der var forlovede uden ringe :) og anede derfor ikke der var noget der "ringforlovet" som selvstændigt begreb.

0

Del dette indlæg

Helt enig.

Jeg må indrømme, at helt personligt, så kan jeg ikke tage en forlovelse uden ring alvorlig...

Redigeret af GoldRumble
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer