henni25

hvornår køber/købte i jeres vielsesringe?

28 posts in this topic

Halløj alle i skønne quinder!
jah...,som overskriften lyder...,så vil jeg bare gerne høre hvornår køber/købte i jeres vielsesringe....,hvor længe før brylluppet?
har nemlig set nogle helt vildt lækre ringe som jeg godt kunne finde på at købe fordi de er på "tilbud" lige for tiden :a1221: ...,men der er stadig 8mdr til vi skal giftes endnu! :o

0

Annonce ♥

Jeg regner med, at vi køber dem ca. 5 mrd før, men jeg kunne sagtens finde på at købe dem allerede nu, hvis vi kunne få et godt tilbud, på det vi alligevel viile have.

0

Jeg regner med, at vi køber dem ca. 5 mrd før, men jeg kunne sagtens finde på at købe dem allerede nu, hvis vi kunne få et godt tilbud, på det vi alligevel viile have.

overvejer nemlig kraftigt at købe dem allerede...,så kan man jo også fået slettet den post fra budgettet! :wink:

tror bare at jeg generalt er lidt rastløs lige i øjeblikket med hensyn til brylluppet...,vil gerne ha´ styr på så meget som muligt inden brylluppet så man ik´ str og er ved at dø af stress lige op til datoen! :lol:

0

overvejer nemlig kraftigt at købe dem allerede...,så kan man jo også fået slettet den post fra budgettet! :wink:

tror bare at jeg generalt er lidt rastløs lige i øjeblikket med hensyn til brylluppet...,vil gerne ha´ styr på så meget som muligt inden brylluppet så man ik´ str og er ved at dø af stress lige op til datoen! :lol:

Hvis der et godt tilbud, og du ovenikøbet gerne vil have styr på tingene, så tror jeg, at jeg ville gøre det. Vi har allerede købt den sten der skal i min vielsesring, men vi venter lidt med at bestille ringene.

0

Annonce ♥

Ringene var det første vi overhovedet fik på plads, men vi bruger dem så også som forlovelsesringe indtil brylluppet. Der er stadig over et år til vi skal giftes...

0

Vi begyndte at kigge i December sidste år, fandt dem i Januar, bestilte i Marts og modtog i Maj. Så hvis I er sikre i jeres valg så køb dem :)

0

Vi købte dem 10 mdr. De var på tilbud og vi ha de pengene så synes ligeså vi kunne få dem betalt

0

Vi købte dem 10 mdr. De var på tilbud og vi ha de pengene så synes ligeså vi kunne få dem betalt

lige præcis....,det er også lidt så´n jeg tænker! :wink:

hmm....,jeg gør´ det sq! :shopping:

0

Annonce ♥

Vi købte også vores ringe i god tid, da vi netop fandt de ringe vi godt kunne tænke os.... nu ligger de bare i skuffen og venter på at skulle på vores fingre ss

0

vi købte dem en uges tid efter jeg havde friet til min kæreste. vi har selv designet dem og valgt de materialer der skulle bruges, de er helt unikke og kun vores.. :thumbsupsmileyanim:

men held og lykke med det hele. :goodluck

0

Vi venter til januar :) mandens ønske ikke mit

0

Vi bestilte h2Bs i sidste måned. Mest fordi vi så har alt på plads til at kunne blive gift, så jeg ikke skal stresse så meget. Nu er det "kun" alle detaljerne, der mangler. Tror desuden det hjem h2b meget med at få det lidt mere virkeligt, og det var vi begge glade for.

0

Annonce ♥

Vi bestilte h2Bs i sidste måned. Mest fordi vi så har alt på plads til at kunne blive gift, så jeg ikke skal stresse så meget. Nu er det "kun" alle detaljerne, der mangler. Tror desuden det hjem h2b meget med at få det lidt mere virkeligt, og det var vi begge glade for.

det lyder lidt som min tankegang....,vil nemlig også ha´ styr på det meste nu,så det kun er småting jeg skal tænke på op til brylluppet....,også fordi vi står og skal flytte i april 2014 og 4mdr efter brylluppet skal jeg op til afsluttende eksamen...,så vil ik´ stresse mere end nødvendigt! :cheerleader3:

0

Vi købte vores et år i forvejen! Meget impulsivt, men vi var i USA og regnede med at det kun kunne være billigere end DK, så vi slog til og det var nok også det første vi rigtig købte til brylluppet!:)

0

Vi bestilte dem for 1½ mdr. siden. De er lige kommet hjem og skal i brug til juni. Guldsmeden anbefalede at klare det i ordentlig tid, hvis nu der skulle være noget med størrelser eller gravering.

0

Vielsesringe var det første vi købte til brylluppet, næsten 1 år før den store dag. Vi var afklaret omkring vores ringe og vidste præcis hvad vi skulle ha'. Så det var bare skønt at få den udgift ud af verden :-)

0

Annonce ♥

H2B bruger vores forlovelsesring, som faktisk blev købt som kærestering for omkring 9 år siden.

Mine fingre er så blevet tykkere, faktisk 2-3 størrelser tykkere :blink: så jeg kan ikke længere passe min ring.

Så blev vi jo nød til at købe en ny til mig. H2Bs krav: bling :kiss:

Så vi bestilte den i vinterferien, og den kom i forgårs. ELSKER den ring, og glæder mig helt vildt til at få den på :loveshower:

0

Vi regner med at købe i juli (skal giftes i oktober). Hvis vi havde pengene, så kunne vi dog sagtens finde på at købe nu.

0

Vi købte min i oktober, dvs. otte måneder før brylluppet. Vi mangler så stadig at købe H2B's her tre måneder før :blush:

0

Vi købte min i maj sidste år, men den har også fungeret som forlovelsesring i mellemtiden og skal bare pudses op og indgraveres ingen vielsen. Min H2B's har vi planer om at købe i juni, hvor vi tager en tut til Tyrkiet på ferie.

0

Annonce ♥

Vi har næsten lige købt vores via 123gold.de :) Og vi har 6 mdr til vi skal giftes :)

0

Ja jeg aner faktisk ikke hvornår vi køber vores, det er egentlig op til svigermor, da det jo er hende der skal betale dem :a1221:

Men altså tænker at hvis vi ikke ar snakket om det når vi rammer 1 juni, så begynder jeg altså nok lige at prikke til hende, og spørge om vi ikke snart skal ud og kigge :wink:

Edited by Rikke aka rapanden
0

Vi skal giftes til august men har modtaget vores for 14 dage side. og de var en måned undervejs. så lidt over 6 måneder før.

0

Vi bestilte i lørdags og skal giftes 24. Maj

0

Vi brugte vores som Forlovelsesringe og har bare shinet dem op

0