Rose90

Romantik og hygge - Personlige takkekort + en lille stor nyhed :)

992 indlæg i dette emne

HOLD NU OP hvor er den kjole flot :a1221:

Og er da SLET ikke misundelig over din krop.... :badgirl:

Kan kun sige én ting ....... :toot: du er for lækker

Sikke en fin kjole du har fundet dig.. Den er så smuk på dig :a1221:

Hahaha :rolleyes:

Tusind mange tak :hug: Hvor er I søde :):heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveboard:

Super flot. Den sidder godt på dig

Mange tak :)

Det er da bare det smukkeste!!

Eeeelsker den også :loveshower::loveshower::loveshower: Tak ! :)

Hvor dejligt at det lykkedes! Hvor er den flot til dig :)

Men frem for alt: LÆKKER statement halskæde! :thumbsupsmileyanim:

Mange tak :)

OG TAK! :lol: Har desværre ikke billede med halskæden på - men det så skide godt ud sammen :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror aldrig jeg har fået kommenteret på din tråd, men har fulgt lidt med på sidelinjen.. HOLD NU KÆFT, hvor er det bare en super smuk kjole! :thumbsupsmileyanim: Den sidder skide godt på dig - bliver helt misundelig på din flotte krop!

1

Del dette indlæg

Jeg tror aldrig jeg har fået kommenteret på din tråd, men har fulgt lidt med på sidelinjen.. HOLD NU KÆFT, hvor er det bare en super smuk kjole! :thumbsupsmileyanim: Den sidder skide godt på dig - bliver helt misundelig på din flotte krop!

Ihh tusind mange tak :D <3 I morgen skal jeg til skrædder med den, så for jeg lov at se den igen :D

0

Del dette indlæg

Jeg tilslutter mig resten af koret woooooow hvor er din kjole bare smuk, og hvor sidder den bare lige i skabet. Lige før man kan blive nervøs over at skrædderen overhovedet skal røre den. :wink::c166:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tilslutter mig resten af koret woooooow hvor er din kjole bare smuk, og hvor sidder den bare lige i skabet. Lige før man kan blive nervøs over at skrædderen overhovedet skal røre den. :wink::c166:

Tusind mange tak :hug: Haha ja kan godt følge dig :) Var ved skrædderen i dag - havde også lidt svært med det, men den kommer til at sidde bedre fast nu :o

Wow!

Virkelig flot kjole,

Og sikken figur !

Ihhh mange tak :):heart: Er også glad :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er så glad for alle komplimenterne til både min kjole og jeg :blush: :rolleyes: Hvor er I bare fantastisk søde alle sammen :):heart:

I går var jeg ved skrædderen og den skal lige ligges lidt ind (øv for prisen) og meeeeeeget op :rolleyes: Det gode var, at det så ud til at jeg godt kunne få kjolen lagt op i forhold til mine høje grønne sko, og så stadig have mulighed for at skifte til et par 10 cm sko når jeg bliver træt, uden at komme til at træde i kjolen :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:o Så fik jeg skaffet dug :o

Det føles som en voksdug ( :pokey:), men det er hør - som er bliver behandlet sådan at ikke får pletter og krøller. Jeg er glad for farven :) I så lige et billede ! Se hurtig opdækning (altså ikke helt sådan det skal være :wink:) med dug i ca. samme farve her.

Giver også lige et billede af alle de grene som fylder vores kælderum lige nu :rolleyes: Ved ikke helt hvad de skal bruges til endnu - men det kommer nok :rolleyes:

post-70770-0-79224500-1400073091_thumb.p

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg

Hvor fedt at du kan få looket uden at have al besværet med krølleri! Jeg tror det bliver vildt godt, og så er jeg jo bare heppekorspige for alle der går imod de traditionelle hvide duge! :lol:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fede grene, sådan nogle kan man altid bruge, også hvis det ikke bliver i bryllupssammenhæng

Ja synes også de er mega flotte :) De lå ude ved vejen, efter nogle naboer havde fældet deres birketræ. Så besluttede min H2B at han da bare kunne gå over og spørge om vi måtte få dem - og det måtte vi gerne :D

Hvor fedt at du har fået fat i dugen

Ja det er dejligt :) Skal lige forene mig med følelsen af stoffet, men tænker jeg lige må tage mig sammen og stå ved min beslutning - der er ikke noget at gøre ved den nu :rolleyes: Det ser rigtig flot ud og så er det altså smart at det ikke krøller :rolleyes:

Hvor fedt at du kan få looket uden at have al besværet med krølleri! Jeg tror det bliver vildt godt, og så er jeg jo bare heppekorspige for alle der går imod de traditionelle hvide duge! :lol:

Haha jaaa det er godt at læse begejstring!! :) Var også meget begejstret da jeg købte det og så er jeg blevet i tvivl her i løbet af dagen :rolleyes: Godt du lige får mig på rette spor :hug: Er også meget glad for at det ikke bliver hvid!

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer