Jannijen

Bryllupsmesse "den store dag"

20 indlæg i dette emne

Hej

Overvejer at tage ud og besøge bryllupsmessen "den store dag" når den kommer til Herning den 2. feb.

Er der nogen af jer der har hørt om messen? har Erfaringer med den?

Er der værd at give 50 kr. pr. person for at komme der ind? Hvad jeg har kunne læse mig frem til er det ikke alle messer der er værd at besøge :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ved i om der er ting man kan købe? Kan ikke lige selv forestille mig, hvad det skulle være man kunne købe på stedet, som forhandlerne evt løber tør for. Jeg har kun været til babymesse før, og der ved jeg mange var løbet tør for deres tilbuds ting søndag efter frokost. Så mit spørgsmål er vel - er der nogen ide i at komme lørdag morgen, eller kan man lige så godt vente til søndag?:)

0

Del dette indlæg

Ved i om der er ting man kan købe? Kan ikke lige selv forestille mig, hvad det skulle være man kunne købe på stedet, som forhandlerne evt løber tør for. Jeg har kun været til babymesse før, og der ved jeg mange var løbet tør for deres tilbuds ting søndag efter frokost. Så mit spørgsmål er vel - er der nogen ide i at komme lørdag morgen, eller kan man lige så godt vente til søndag? :)

Jeg var på bryllupsmessen i Bella Center sidste år, og der var ikke ting man kunne købe.. Jo vielsesringene vel (Dirks Design havde en stor stand hvor man kunne booke tid på dagen til at prøve ringe osv.) men dem får man jo ikke med med det samme og der bliver nok heller ikke 'udsolgt' ;)

Ellers er det feststeder, bryllupskagekonditorer, brudekjoleforretninger m.m.

Jeg mener der var en enkelt eller to stande med ting i stil med Panduro Hobby, altså invitationer, karton m.m. men jeg husker det mere som en repræsentation af firmaet frem for en 'butik' hvor man kunne købe ting med hjem :)

Håber det er til hjælp...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også bestilt billetter til Aarhus. Var afsted for 2 år siden, men der havde vi ingen idé om noget til bryllup, så der fik vi ikke så meget ud af det. Nu mangler vi at få styr på blomster, kage og ringe, så regner jeg med vi kan få lidt inspiration til i denne omgang :)

0

Del dette indlæg

Vi satser på, at kunne komme til at smage en masse bryllupskager. Vi aner simpelthen ikke, hvilken smag vi vil have. Så håber virkelig på inspiration.

Tager til Herning. Håber det er tid og penge værd.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer