Bride2be2015

Brude2015

19 indlæg i dette emne

Goddag de damer.

Jeg er ny her på siden, og har været lidt rundt at lure. Tror jeg helt sikkert kommer til at bruge mange timer her på siden. :a1221:

Men alle jer, der først skal giftes i 2015 hvad bruger I tiden med indtil 2015? Er der nogle ting man allerede kan lave nu?

Dato og sted er fundet er booket. Er der mere jeg kan forberede?

Knus

Frk.Blå

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du skal lave "save the date" kort kan du lave dem. Jeg samler inspiration, leger med invitationer, skifter mening om stort set alt, er i gang med et headpiece, nogle bannere, og lidt andet gejl... Hvis du har en idé om hvordan jeres feststed skal pyntes og er det noget du/selv skal producere kan du også se på det måske? Mange pynter jo med pomponer og dem kan man sagtens lave lang tid i forvejen. Hvis I skal have et eller andet indslag kan du jo også gøre dig nogle overvejelser om det.. ellers tager jeg det helt roligt. Jeg laver bestemt ikke bryllupsrelaterede ting hver dag...

0

Del dette indlæg

Vi skal også først giftes i 2015 :wink: Og det er over et år siden, min H2B friede til mig!

Jeg har også mest brugt tiden på at samle inspiration. Jeg har besluttet mig for ikke at købe noget med mindre det er MEGET billigt, mest fordi jeg stadig kan nå at ændre mening. Jeg er nemlig ikke et hak bedre end gybbelgobbel, he he :a1221:

Har igennem lang tid faktisk slet ikke været aktiv her på BK, fordi vi har lavet hus og flyttet og alt muligt - og så har tiden og behovet for bryllupsplanlægning ikke lige været der.

Vi skal holde brylluppet hjemme, så her går det også meget med at få alting i orden udenfor - have, gårdsplads osv. Jeg har plantet en del nye blomster og skal også plante flere igen til sommer, som jeg regner med kan bruges til dekorationer til brylluppet.

Indslag - jeg tror der menes tale e.lign. til H2B, forældre eller andre :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal giftes til september 2015 og jeg bruger som de to andre tiden til at samle inspiration og planlægge hvornår og hvordan tingene skal være :)

Idag har vi fx været i Dirks Design som afholdte bryllupsarrangement, for at se på ringe og få en fornemmelse af hvad vi kunne tænke os :) jeg synes det er skønt at have så god tid til at planlægge og se sig om så når planlægningen og projekterne rigtig skal sættes igang, så ved vi 100% hvad vi vil have :)

Jeg har fået en fin stor (30x50 vel) sort indbundet bog af mine veninde som skal være vores scrapbog så den er jeg gået igang med! Jeg skriver alting ned deri, inspiration, historie om frieriet, hvilet feststed vi har valgt, to-do-lister osv. Tror den i sidste ende bliver et rigtig sjovt og hyggeligt minde :)

0

Del dette indlæg

Vi skal også først i 15, men alt er næsten på plads. Vi har aftalt at vi ikke vil stresse over denne skønne dag. :7himmel:

Vi mangler stadig en del, men et halvt år før vil vi være færdige med ALT! kun kjoleprøvning skal vi tænke på :)

Så gå du bare i gang. Man kan jo godt lave invitationerne uden at sende dem med det samme og sådan :)

0

Del dette indlæg

Jeg er også godt i gang allerede, kirken er booket, mangler lige at sende den endelige bekræftelse til vores location og så er min søde kollega i gang med at lave STD-kort.

Jeg er ved at beslutte hvilket band vi skal have og regner med, at det er på plads inden udløbet af dette kvartal. Jeg vil gerne have så meget som muligt på plads i år, da jeg til januar skal skrive hovedopgave (ved siden af mit fuldtidsjob), så regner ikke med, at der bliver meget tid til planlægning i 2015. - og så vil jeg selvfølgelig kun have det bedste;)

Er lidt glad for, at jeg ikke er den eneste der er tidlige ude:D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et indslag? Hvordan…? :help: Føler mig lidt blond… :floejt:

Et indslag kan jo være hvad som helst. Nogle herinde laver en særlig dans, andre en quiz, så er der jo talerne, hvis man er til sådan noget... Noget at underholde gæsterne med. :)

0

Del dette indlæg

Vi har booket kirke og feststed og fotograf indtil videre :)

Musikken håber vi, min bror kan hjælpe os med at skaffe - i hvert fald til festen efter maden.. Jeg tror, vi bruger 'computer'-anlæg under maden, og når der skal festes og danses, så får vi nok en DJ af en art, tænker jeg..

Har overvejet at lave STD-kort, men det som jeg synes er flot, synes h2b ikke er flot :P haha.. Og så gik jeg i stå med det projekt, og er ikke rigtig kommet videre :P Har også forsøgt at lave invitationer, men efter lidt betænkningstid har jeg (uden at inkludere h2b i det endnu) besluttet, at det sikkert kommer til at koste det samme ved at få det lavet af nogle proffer, end hvis jeg skulle til at købe ALT hobby-halløj :P

0

Del dette indlæg

Vi har booket kirke og feststed og fotograf indtil videre :)

Musikken håber vi, min bror kan hjælpe os med at skaffe - i hvert fald til festen efter maden.. Jeg tror, vi bruger 'computer'-anlæg under maden, og når der skal festes og danses, så får vi nok en DJ af en art, tænker jeg..

Har overvejet at lave STD-kort, men det som jeg synes er flot, synes h2b ikke er flot :P haha.. Og så gik jeg i stå med det projekt, og er ikke rigtig kommet videre :P Har også forsøgt at lave invitationer, men efter lidt betænkningstid har jeg (uden at inkludere h2b i det endnu) besluttet, at det sikkert kommer til at koste det samme ved at få det lavet af nogle proffer, end hvis jeg skulle til at købe ALT hobby-halløj :P

Jeg tror du har helt ret i at DIY bestemt ikke er billigere! Det er ihvertfald ikke derfor man skal gøre det ;) Jeg drømmer om at lave vores STD og invitationer selv, mest fordi det kunne være hyggeligt og jeg elsker sådan nogle projekter hvor jeg kan planlægge og min mor og mig elsker at lave sådan noget sammen :)

H2B vl heller ikke inkluderes i DIY projekterne, bortset fra at give udtryk for om han synes det er pænt osv. ;)

Jeg tror vi sender STD ud omkring 01. september 2014, og så selve invitationerne engang i februar/marts 2015 :)

0

Del dette indlæg

De der STD kort, hvornår sender I dem ud?

Jeg synes det er vildt svært. Fordi vi skal holde vores bryllup på et slot, og de skal vide 3 mrd. før hvis gæsterne skal overnatte. Så jeg havde tænkt på at sende indbydelser ud allerede i oktober. Er det meget tidlidt?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min tid går med at samle inspiration til STD og invitationer. H2B og jeg er meget kreative med hensyn til det, så det skal vi lege med. Og jeg har fået inspiration til nogle sommerfugleris istedet for at kaste ris eller frø, så det skal jeg også igang med. Og så laver jeg scrapbog. Da jeg desværre er arbejdsløs, bruger jeg meget tid på at lege med alle mulige ting... Og jeg elsker jo det her forum, så jeg er også afhængig af det.

Som nogle af de andre siger, så skal det bare være hyggeligt og derfor er vi så småt gået igang.

Vi har dato, sted og fundet toastmaster, forlover og brudepige. Fotograf er på undersøgelsesplan, det samme er giftefogden, da det er en ven vi skal spørge. Så vi mangler da meget, men elsker at vi har SÅ god tid.

Nyd det, er nok mit bedste råd.

0

Del dette indlæg

Vi skal også giftes i 2015, og sidder i skrivende stund allerede og nørkler med bordkort (små karton-sko som skal foldes og have sløjfer på). :floejt:

Jeg bruger mine små projekter til at hygge mig med, så jeg ved at det hele er pænt og ikke er klasket sammen to minutter før gæsterne kommer.

Jeg har lavet mig en stor kasse hvori jeg lægger de færdig-foldede ting (bordkort, favour-boxes, invitationer). Der kommer også til at ligge strømpebånd, når jeg har syet det, og alt hvad jeg nu ellers finder og får færdigt af småting.

Jeg regner med at købe ting som taske, sko og parfume når jeg finder det. Jeg kan aldrig finde det helt rigtige jeg vil have når jeg leder efter det :huh:

En anden god idé: tjek skobutikkerne for pæne sko på udsalg når konfirmations-perioden er overstået. Rigtig mange butikker sælger billigt ud af pæne, hvide, sko på den tid af året :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer