Metti

Kærlighed <3 20/6-2015 - Billedespam fra vores dag <3

463 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Sikke da en skøn polterabend du har fået dig.. Og hvor er du ganske fin i dit meget smukke outfit.. Uuhh, jeg er godt nok lidt spændt på det der med polterabend. Jeg skal godt nok ha' en del indenbords før jeg kunne sælge noget som helst, tror jeg, ha ha ha....

Tillykke med milepælen og hvor fedt, at I har booket bryllupsrejsen. Det ser ud til at være et superlækkert sted I skal hen, så kan godt forstå I glæder Jer.. *S*

0

Del dette indlæg

Tak søde zillaer. Havde en helt igennem fantastisk dag og er endnu blevet bekræftet i, at jeg virkelig har verdens bedste veninde og dejligste familie. :)

Og bare rolig Muldebeerg: Jeg havde også fået en del indenbords og blev også bedre og bedre i løbet af dagen! Haha! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor var du flot! :cheerleader3:

Det lyder sørme som en god dag og at dømme efter dit smil på billederne var du en meget glad B2B!

Jeg var OVERlykkelig! Var den bedste dag og så dejligt at se alle komme godt ud af det med hinanden og have det sjovt sammen! :)

0

Del dette indlæg

Prøvemakeup:

Var i går hjemme hos min gamle klassekammerat, som er uddannet makeupartist og som skal lægge min makeup på dagen. Var dejligt at se hende igen og hun forstod lige hvad jeg ville have: Fokus på øjnene uden de blev alt for mørke. :cheerleader3:

Lovede at sige at det bliver endnu flottere på dagen, da det jo bare var en prøve i går, for at finde ud af hvad jeg ville have. :)

post-62633-0-70790400-1432830803_thumb.jpost-62633-0-04570100-1432830811_thumb.j

Tag jer ikke af det skrabede hårlook jeg kører. Havde en dårlig hårdag. :tunge::wink:

Redigeret af Metti
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Frisør:

Fandt i går en frisør, som er en af min kusines veninder, hvis børn jeg også har passet lidt. Og hun ville MEGET gerne ordne mit hår. :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: Så dejligt at tingene begynder at falde på plads nu og jeg kan krydse en masse ting af to-do listen! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Møde med præsten:

Vi har i dag været til møde med præsten og hun var rigtig, rigtig sød og venlig! :loveshower:

Hun spurgte ind til os, vi fik aftalt salmer og hun fik forklaret os hele ceremonien. Dejligt at det er klaret og jeg samtidig fik at vide, at min navneændring er godkendt!!! :cheerleader3::loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Under 3 uger til!

Tænk, at om 3 uger, sidder jeg og er vildt træt, mens jeg plejer mine tømmermænd, sammen med min mand! :a1221: Så vildt at tænke på!! :loveshower:

Synes efterhånden, at der er ved at være godt styr på det hele, men mangler stadig nogle småting. Så har lavet en liste over hvad vi mangler.

Vælge forlover (H2B er lidt langsom :wink: )

Lav toiletkurve + købe voks

Få lavet de sidste vaser

Prøve håropsætning

Gå sko til

Lave bordkort

Snakke med fotograf om detaljer

Få købt ris

Få ordnet ringene (Pudses og dato i)

Få ordnet negle

Få købt plastiktallerkner (til receptionen)

Købe undertøj

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Under 3 uger og du har bare styr på tingene.. hvor er det bare fedt. :cheerleader3:

Super fin makeup og dejligt at det er en man kan være afslappet med :wink:

Glæder mig til at se håret... hvornår skal du have prøve på det?

0

Del dette indlæg

Tak tøser. Begynder også at føle mig mere rolig i forhold til at nå det hele + at min gruppe og jeg er blevet færdig med vores sidste skoleopgave, så kan gå helt op i brylluppet fra nu af. :)

Fik købt undertøjet i går og i dag er vaserne og bordkortene også blevet ordnet og der er kommet helt styr på blomsterne. :)

De sidste drikkevarer er også blevet hentet i dag. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Var i går henne og hente de sidste drikkevarer, som en sød forælder havde hentet til mig i tyskland (arbejder i en børnehave).

Da jeg kom derhen, kom de to små piger, som jeg passer i børnehaven, hen med en 2 kilos marabou plade til mig. (Som er min ynglingschokolade!!) En lille gave til mig og min H2B! De er simpelthen så søde de mennesker!! :a1221:

Blev dog hurtig enig med moren om, at jeg først vil tage hul på den efter brylluppet og har lovet at gemme lidt til pigerne, som de må få. :wink:

post-62633-0-25887100-1433434824_thumb.jpost-62633-0-30102700-1433434831_thumb.j

Redigeret af Metti
0

Del dette indlæg

Var i går henne og hente de sidste drikkevarer, som en sød forælder havde hentet til mig i tyskland (arbejder i en børnehave).

Da jeg kom derhen, kom de to små piger, som jeg passer i børnehaven, hen med en 2 kilos marabou plade til mig. (Som er min ynglingschokolade!!) En lille gave til mig og min H2B! De er simpelthen så søde de mennesker!! :a1221:

Blev dog hurtig enig med moren om, at jeg først vil tage hul på den efter brylluppet og har lovet at gemme lidt til pigerne, som de må få. :wink:

attachicon.gifGetAttachment (2).jpgattachicon.gifGetAttachment (3).jpg

hvor er det sødt :loveshower:

0

Del dette indlæg

De er simpelthen også bare SÅ søde de mennesker! :a1221: Det bekræfter mig bare endnu engang i, at jeg har verdens bedste job og er igang med den rigtige uddannelse! :loveshower:

0

Del dette indlæg

De er simpelthen også bare SÅ søde de mennesker! :a1221: Det bekræfter mig bare endnu engang i, at jeg har verdens bedste job og er igang med den rigtige uddannelse! :loveshower:

Det forstår jeg bestemt godt :7himmel: og det er dejligt at blive beskæftiget i det

0

Del dette indlæg

Wau, nu er der ikke længe til at det er Jeres tur.. Hvor vildt - og skønt at I har styr på så meget nu....

Sikke søde forældre du har, der sådan handler ind for dig OG endda køber superlækker-chokolade-gave... yummi.... Dejligt...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer