DrMalene

Et års forlovelse <3, BRYLLUPSBILLEDER og takkekort-design

371 indlæg i dette emne

Cocktails og DJ, JUHUUUU!!!

Tak for inputs. Efter at have tygget på det i et par dage besluttede vi os at tage imod et tilbud fra Zubardubar med cocktails og DJ i 4 timer. Kan mærke det er det rigtige og min kæreste er vild med ideen om cocktails og god musik, så det bliver alle pengene værd :-).

Redigeret af DrMalene
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Boudoir bestilt! Træning intensiveret!

Takket være tippet fra Pille herinde har jeg bestilt tid til boudoir-skynding hos Anette Damgaard fra Blitz Foto. Der kørte et tilbud på det, så det koster næsten ingenting! Efterfølgende kan jeg så vælge at købe billeder, hvis der er noget jeg kan lide. Er godt nok spændt på det! Måtte lige vende det med et par veninder før jeg turde købe. De var enige om, at "hvis nogen kan gøre det, så er det dig". Dejligt med lidt opbakning :-).

Min træning:
Den forestående boudoir-skydning giver ret god motivation til at få kroppen trænet op i endnu bedre tid - der er nemlig sidste dag på tilbuddet 30. April og der er jo ikke længe til...
Så i dag gik jeg igang med 30 day shred, et 30 dags styrkeprogram af Jillian Michaels (som jeg genkender da diverse sundhedsprogrammer fra USA.). 30 minutter hver dag, og efter 10 dage øges niveauet. Jeg finder det på youtube og bruger min yogamåte og 3kg håndvægte. Det føles fjollet at stå hjemme i stuen og træne, men glæder mig til at se resultaterne - og hvor føles det bare godt at komme hele kroppen igennem!
Der ud over spinner jeg mindst to gange om ugen og tager en yogatime de fleste uger. Ret brugt her til aften efter både spinning og shred!

Målsætning:
Vejede 76kg i sommers og var nede på 68 kg efter 3 ugers detox i januar. Nu ligger jeg på 69 og målet er 66 - og så heller ikke mindre, har jeg lovet indehaversken af Luxux, som jeg købte kjole af ;-).
Har tabt mig ved hjælp af 2 omgange detox, jævnlig spinning og kostændring. Har skåret en del kulhydrat ud af måltiderne, spiser fx ikke ret meget brød længere. Er dog på ingen måde fanatisk, der skal være plads til alt det usunde i sociale sammenhænge og til uger uden træning. Jeg bliver aldrig hende der siger nej til en bytur pga vægttab - så travlt har jeg ikke.

Redigeret af DrMalene
0

Del dette indlæg

Fedt nok du går all in.

Det er virkeligt dejligt, sådan skal det være. Man bliver så glad når man får motiveret sig selv til en masse godt - og det er bare toppen. Man har jo også et mål der er ret lækkert:-)

Nu så jeg lige De Unge Mødre i går, ja ja det ser jeg. Men der var en af mødrene der skulle have taget boudoir billeder, og det var hos Anette Damgaard (som jeg mener tilbuddet var fra). Hun er virkeligt sød. Og ikke mindst er hun dygtig.

Hun har også taget billeder af min bonus-søn i vuggestuen, og det var så fint:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder også virkelig lækkert! Må man spørge hvor meget i skal give for det? :)

Ja, det bliver skønt med fri bar med lækre cocktails og DJ. Især når halvdelen af gæsterne er unge :-)

Zubardubar har et super tilbud, hvor de giver en DJ hvis man bestiller til over 70 personer - vi er heldigvis præcis 70. Man kan se priserne inde på deres hjemmeside - men vi ryger da i hvert fald over 10.000kr!

Redigeret af DrMalene
0

Del dette indlæg

Fedt nok du går all in.

Det er virkeligt dejligt, sådan skal det være. Man bliver så glad når man får motiveret sig selv til en masse godt - og det er bare toppen. Man har jo også et mål der er ret lækkert:-)

Nu så jeg lige De Unge Mødre i går, ja ja det ser jeg. Men der var en af mødrene der skulle have taget boudoir billeder, og det var hos Anette Damgaard (som jeg mener tilbuddet var fra). Hun er virkeligt sød. Og ikke mindst er hun dygtig.

Hun har også taget billeder af min bonus-søn i vuggestuen, og det var så fint:-)

Uh, må lige se om jeg kan fange en genudsendelse af det afsnit. Kunne være sjovt at se en anden i den situation :-). Det jeg er mest bange for er klart ikke at kunne tage det seriøst, er sikker på at Anette nok skal få det til at se godt ud.

0

Del dette indlæg

Det lyder også virkelig lækkert! Må man spørge hvor meget i skal give for det? :)

Ja, det bliver skønt med fri bar med lækre cocktails og DJ. Især når halvdelen af gæsterne er unge :-)

Zubardubar har et super tilbud, hvor de giver en DJ hvis man bestiller til over 70 personer - vi er heldigvis præcis 70. Man kan se priserne inde på deres hjemmeside - men vi ryger da i hvert fald over 10.000kr!

Ok, det er også en lækker luksus;) Ville da elske at være til bryllup, hvor der bliver lavet super lækre cocktails (og ville nok også sørge for at benytte det rigeligt :D ).

Fedt du købte boudoir dealen. Havde selv besluttet at gøre det, men turde ikke trykke på knappen, da det kom til stykket :)

0

Del dette indlæg

Jeg trykkede også på knappen med det forbehold, at jeg kun har spildt 140kr hvis jeg er en kylling i sidste endnu. Men nu har jeg jo fortalt det til et par veninder, så de skal nok få mig afsted!

Tænker at jeg må få bartenderen til at lave nogle lækre alkoholfri cocktais også, ellers ender jeg med at være at for fuld brud!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men du har da aldrig lagt et billede ind af din kjole ;) Vi EEEELSKER jo billeder - især af kjoler :D

Jo, det har ligget oppe et par uger. Nu ligger jeg det lige ind igen til i morgen :-).

Som sagt er det kun et modelbillede, jeg har mere timeglasfigur end modellen og stropperne skal ændres så de følger kravebenet og går ud til skulderhjørnet. Hvad siger I til den?

SLETTET IGEN

Redigeret af DrMalene
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tanker om vielsesring

Synes noget af det sværeste at beslutte sig for er vielsesringen! Det er det mest varige minde, som jeg vil bære hver dag resten af livet. Det er vigtigt for mig at finde noget der er klassisk, og som ikke ser kikset ud om 10 år. Det eneste jeg er sikker på, er at ringen skal være ca 2 mm bred. J

eg er nu nået frem til to ret forskellige muligheder, som jeg vil gå og overveje de næste måneder. Skifter hele tiden mening!

1) Alliancering som denne:

post-70428-0-94084000-1392300547_thumb.j

Jeg er vild med allianceringe og synes det er super elegant og smukt. Men - er det for flashy?

2) Klassisk enkel guldring som denne:

post-70428-0-83985500-1392300869_thumb.j

Fordelen ved den klassiske guldring som vielsesring er, at den for mig symboliserer "ren kærlighed", og at man primært har den på for at vise at man er gift. Det synes jeg er rigtig romantisk. Men - også lidt kedeligt.

Godt der er et par måneder til dén beslutning skal tages. Hvad synes I?

Redigeret af DrMalene
0

Del dette indlæg

Uh, kan godt forstå dit dilemma! Vi købte vores vielsesringe i USA og det var en hurtig beslutning og vi havde slet ikke kigget på andet. Min ring ligner meget din nr. 1, bare hvidguld og med lidt mindre diamanter i flere rækker :wink: MEN selvom jeg elsker den og alt dens bling, så har jeg også efterfølgende været meget i tvivl - for som du selv nævner, er ingen i tvivl om, at det er en vielsesring, og det er så flot, fint og klassisk med et "guldbånd". Har du prøvet nogen vielsesringe på? Der er jo selvfølgelig også det faktum, at du ikke kommer til at gå særlig meget med ringen i kraft af dit fremtidige erhverv (nu ikke noget vi selv har taget særlig meget hensyn til, men der er da en del, der har undret sig over, at vi overhovedet har købt ringe).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh, kan godt forstå dit dilemma! Vi købte vores vielsesringe i USA og det var en hurtig beslutning og vi havde slet ikke kigget på andet. Min ring ligner meget din nr. 1, bare hvidguld og med lidt mindre diamanter i flere rækker :wink: MEN selvom jeg elsker den og alt dens bling, så har jeg også efterfølgende været meget i tvivl - for som du selv nævner, er ingen i tvivl om, at det er en vielsesring, og det er så flot, fint og klassisk med et "guldbånd". Har du prøvet nogen vielsesringe på? Der er jo selvfølgelig også det faktum, at du ikke kommer til at gå særlig meget med ringen i kraft af dit fremtidige erhverv (nu ikke noget vi selv har taget særlig meget hensyn til, men der er da en del, der har undret sig over, at vi overhovedet har købt ringe).

Dejligt at høre at du har nogen af de sammen tanker. Tror jeg vil gå og mærke efter og få prøvet nogle flere ringe de næste par måneder... Mødte Hartmann's til bryllupsmesse og var vild med deres service, så der skal vi nok ind. Ellers er Chanti også med i overvejelserne, de har meget pænt, og til gode priser. Desuden var de også rigtig søde til at svare på mails, da jeg havde et spørgsmål på et tidspunkt...

Øv at man ikke kan se billeder af kjolen - men det lyder dejligt det hele :loveshower:

Så får du den da lige igen ;-)

SLETTET IGEN

Redigeret af DrMalene
1

Del dette indlæg

Invitationer

I dag blev invitationerne sendt afsted! Super dejlig følelse at stå på posthuset og sende dem til nær og fjern (så langt som til Vietnam og New York, og de fleste til København - vildt så lille forskellen i porto er...)

Jeg har designet dem, bestilt bånd hjem fra ebay, og samlingen af dem har vi gjort sammen over to aftener. Det var især hyggeligt at skrive små hilsner til hver enkelt fæst på bagsiden. Det har ialt kostet 900kr inkl frimærker for 42 invitationer.

(Kan ikke få billeder til at virke på ipad... Prøver lige igen fra computer)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at høre at du har nogen af de sammen tanker. Tror jeg vil gå og mærke efter og få prøvet nogle flere ringe de næste par måneder... Mødte Hartmann's til bryllupsmesse og var vild med deres service, så der skal vi nok ind. Ellers er Chanti også med i overvejelserne, de har meget pænt, og til gode priser. Desuden var de også rigtig søde til at svare på mails, da jeg havde et spørgsmål på et tidspunkt...

Øv at man ikke kan se billeder af kjolen - men det lyder dejligt det hele :loveshower:

Nej hvor er den bare smuk :loveshower:

0

Del dette indlæg

image.jpg

Jeg kan i hvert fald varmt anbefale Hartmanns. Min forlovelsesring kommer derinde fra og vi har også kigget vielsesringe derinde og regner med at vi køber dem derinde også. Vi har kun oplevet fantastisk service derinde.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer