Frulauridsen

bryllup

319 posts in this topic

Kære små æsker - meget kreativ lukkemekanisme! Det er smart fundet på!

Ja hvordan gik brudekjoleprøvningen - blev du klogere på modeller? Har du billeder?

Jeg bestiller også over nettet. Jeg skal have en kort kjole, så regner med, at når moms og post dk gebyr regnes oven i prisen på selve kjolen at den ender på 1600-1700. Det synes jeg da er ret ok!

0

Annonce ♥

Tillykke med det forestående bryllup :) Super fin ide med favorit æskerne. Har selv kigget efter sorte bokse i dag, men kan se nu at jeg som barn selv foldede sådan nogen som du har lavet :) Håber jeg kan huske hvordan man gør, for det var da en meget billigere løsning... Så kan man jo også regulere størrelsen efter indholdet.

0

Annonce ♥

Det er nemlig en rigtig billig løsning... Mine passer med at jeg kan få to æsker ud af 2 ark A4 karton... (man skal jo huske at lave den ene mindre end den anden ;))

Du må sige til, sender gerne en hurtig vejledning... :)

Efter hvad jeg kan huske... Så får boksen folde mærker ovenpå, men det ligner det ikke din har? Så hvis du en vejledning, må du meget gerne sende den til mig:) Så kan jeg prøve mig lidt frem her i weekenden. Er det nemmest hvis du får min mail?

0

Åh jeg må indrømme jeg bedst kan lide den du har på. Det hænger dog måske sammen med at modellen der har den anden kjole på ikke tiltaler mig.

Du får en vildt flot figur i den du prøvede! Jeg kan også bedre lide ryggen på den du prøvede, men jeg synes også snøreryg er vildt sexet.

Den anden kjole er også flot - har du prøvet en med samme hals og ærmeudskæring? Er vild med blondedelen foroven!

Der er lidt vel meget pynt på den du har prøvet i mine øjne, men det er jo en smagssag, :) det foran på skørtet kunne jeg godt have undværet - det er rigeligt med det smukke pynt på slæbet og øverst foran.

Edited by gybbelgobbel
0

Annonce ♥

Åh jeg må indrømme jeg bedst kan lide den du har på. Det hænger dog måske sammen med at modellen der har den anden kjole på ikke tiltaler mig.

Du får en vildt flot figur i den du prøvede! Jeg kan også bedre lide ryggen på den du prøvede, men jeg synes også snøreryg er vildt sexet.

Den anden kjole er også flot - har du prøvet en med samme hals og ærmeudskæring? Er vild med blondedelen foroven!

Der er lidt vel meget pynt på den du har prøvet i mine øjne, men det er jo en smagssag, :) det foran på skørtet kunne jeg godt have undværet - det er rigeligt med det smukke pynt på slæbet og øverst foran.

Mange tak... Var også selv lidt overrasket over hvordan den sad ;) hihi

Jeg er HELT enig med dig mht. snøreryg... Synes det er SÅ flot... og synes også rigtig godt om at der er noget pynt på slæbet...

Men er nok mest til den enkle fra nettet...

Er ret vild med blonden og lidt bling ;) Men ih hvor er det da svært... Har du bestilt kjole?

Nej det har jeg ikke.. Hun havde desværre ikke det store udvalg endnu :/

Nej jeg har ikke bestilt kjole endnu, jeg er meget opsat på at tabe mig først.

Blondedelen er altså også bare vildt flot. Jeg synes du skal gøre det du føler mest for!

0

Annonce ♥

Okay, det vil jeg nu også gerne, men ved ikke hvor længe jeg tør vente, hvis jeg bestiller på nettet ... ;)

Ja umiddelbart tror jeg det er den på nettet jeg bedst kan lide... :)

Nej det kan jeg godt se - jeg har trods alt over et år til vores bryllup endnu, så jeg mosler på!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Uden forsvar - Marie Key

Skal den være på dansk?

Ellers er "the spell" med Alphabeat også ret glad (ved ikke om den siger "jeg elsker dig tydeligt nok dog).

I don't wanna miss a thing med Aerosmith - er måske ikke glad som sådan, men den er i hvert fald ikke stille :wink:

Jeg tænker lige lidt over det mens jeg træner.

0

Åh jeg har sådan lyst til at sige "Jeg elsker kun dig" men Bamses venner, men det er kun omkvædet der passer... Og den er også meget følelsesladet, jeg holder bare så meget af den sang. :rolleyes:

Af danske, kærlighedssange med gang i elsker jeg jo, nu jeg tænker over det "Den bedste tid" med One two.

0