Frulauridsen

bryllup

319 posts in this topic

Annonce ♥

Lysestager, vaser og blomster

så er lysestagerne endelig klar... De består af 30 birkelysestager og 30 små lysglas hvor jeg har limet blonde på....

Bordene bliver med hvide duge og sort organza bordløbere... Tror det bliver fint... :loveshower:

post-71652-0-65343400-1394490588_thumb.j

Derudover har vi købt firkantede glasvaser i IKEA til 19,- stk. hvori jeg laver buketter af blomster i røde nuancer...

post-71652-0-74137000-1394491207_thumb.j post-71652-0-73659600-1394491244_thumb.j post-71652-0-03188500-1394491292_thumb.j post-71652-0-01730100-1394491309_thumb.j post-71652-0-57755500-1394491324_thumb.j

Tror det bliver super fint.... :lol:

Edited by Frulauridsen
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Her har jeg ikke lige været forbi, men velkommen til og hvor har I nået meget :)

Lysestagerne, er det bare birkestammer ståret ud og så med et hul til fyrfadslyset boret i? De passer jo perfekt ind i vores tema også ;)

0

Annonce ♥

så er lysestagerne endelig klar... De består af 30 birkelysestager og 30 små lysglas hvor jeg har limet blonde på....

Bordene bliver med hvide duge og sort organza bordløbere... Tror det bliver fint... :loveshower:

attachicon.giflysestager.jpg

Derudover har vi købt firkantede glasvaser i IKEA til 19,- stk. hvori jeg laver buketter af blomster i røde nuancer...

attachicon.gifvase.jpg attachicon.gifpapaver kampevaluel-corel.jpg attachicon.gifpeter-brand200.jpg attachicon.gifcokamoka_web.jpg attachicon.gifr_d_dahlia.jpg

Tror det bliver super fint.... :lol:

Jeg elsker de lysestager - Min onkel laver også sådan nogle til os, bare i egetræ :) Det ser super godt ud med blondelysene, så det lige mildner det rustikke lidt. Selv bruger vi perler , som kommer ned i vaserne med blomster og så flydelys ovenpå.

uhh og så har vi fået ringene ... :cheerleader3:

attachicon.gifringene.jpg

Smukke ringe!!!

0

Annonce ♥

jeg har kun været i spanien en gang da jeg var mindre... Åhh kan ikke huske hvad det hedder.. :/ ;)

Okay :) mine svigerforældre har en lejlighed i Spanien som vi har været i de sidste 3 år, og som vi tager på bryllupsrejse i også :)

0

jeg har kun været i spanien en gang da jeg var mindre... Åhh kan ikke huske hvad det hedder.. :/ ;)

Okay :) mine svigerforældre har en lejlighed i Spanien som vi har været i de sidste 3 år, og som vi tager på bryllupsrejse i også :)

Lækkert! Hvor er det henne af? Jeg glæder mig bare virkelig til at vi alligevel lige får en uge væk fra alt det herhjemme, så man kan nå at nyde tosomheden inden vi skal hjem til den travle hverdag igen... :)

Calahonda :) ja det bliver rigtig dejligt

0

Annonce ♥

HJÆLP!!

Jeg kan SIMPELTHEN ikke finde ud af at linke til mine egne besvarelser... :( Har prøvet at kigge den step-by-step guide igennem, men der hvor man skal hakke en boks af er der ingen boks i min tråd... Der er bare mulighed for at dele sin besvarelse på facebook mail eller lign... :/ Kan ikke finde ud af hvorfor ?? :(

Håber der er en der forstår hvad jeg mener og kan hjælpe.... ?

Er lidt usikker på, hvad du mener med at hakke en boks af.. Du skal bare trykke på nummeret i højre hjørne ved den besvarelse, som du gerne vil linke til og så kommer boksen med linket op..

0