Frulauridsen

bryllup

319 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg syntes det første blomster er smukke i dit mørke hår. Syntes de andre er for sarte.

Er vild med den slags kunstneriske kagefigurer. De er så smukke på en flot bryllupskage.

Fedt! Tak for feedback, det er altid dejligt! :lol: Det er også dem jeg bedst kan lide... Har dog farvet dem lidt mere elfenbensfarvede, da jeg ikke har noget helt hvidt på... og så er der gang i DIY brudeslør og stort hårpynt... :)

Tak jeg synes også den er rigtig fin.. er personligt ikke så vild med de almindelige plastikfigure... :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ser rigtig rigtig spændende ud.... Hvor har du dog købt tingene til at lave det?? Synes ikke vores stofforhandler har det helt store i blonder... :(

Glæder mig så meget til at se det færdige...

0

Del dette indlæg

Det ser rigtig rigtig spændende ud.... Hvor har du dog købt tingene til at lave det?? Synes ikke vores stofforhandler har det helt store i blonder... :(

Glæder mig så meget til at se det færdige...

Jeg har brugt det hårpynt jeg modtog fra nettet som jeg ikke var tilfreds med og skilt den ad og sat sammen på den måde jeg ville have det.. Resten af tingene har jeg købt i stofogstil... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Rigtig flot slør, kan specielt godt lide blonden, men mest fordi det ligner den samme slags som er brugt i mit slør fnis

Hehe tak... Har du også selv syet dit slør? Er spændt på at prøve det med kjolen, ved endnu ikk om farven er helt korrekt... ;)

0

Del dette indlæg

Ej hvor ser det bare godt ud alt sammen

Ihh mange tak! :lol:

Wauw hvor ee det blevet godt :)

Bk kredit (kan ikke lave smileyen fra tablet)

Hehe mange tak! Er også selv godt tilfreds med resultatet.... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej jeg har ikke selv lavet mit... Kan ikke sy så min mor og hendes veninde har lavet det til mig...

Men dit er super flot ss

Nå men så er det jo stadig hjemmelavet... :wink: så kan det være vi har købt samme blonde :wink: Hihi...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ser super godt ud! Virkelig flot klaret :)

Mange mange tak... ! :biggrin:

Hvor ser det godt ud sammen!

Dejligt med kreative evner!

Tusind tak! Ja det er rart man selv kan lave det som man gerne vil have det... :lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer