Frulauridsen

bryllup

319 posts in this topic

Annonce ♥

Sød veninde du har, klart hun har hænderne fulde som nybagt mor, men man kommer jo til at savne sin veninde, når man ellers er vant til at se hende, men så er det jo ekstra skønt med koncertbilletterne :) :)

Happy vibes :7himmel:

0

Mange tak! Blev faktisk lige ringet op idag, og blev kaldt til jobsamtale!! :D Så samtalen med ham den anden er droppet... Det var jo bare virksomhedspraktik hvor jeg stadig ville på dagpenge... Men det her er et vikariat i en klub.. MED LØN!! Haha... :lol: Så nu glææææder jeg mig ENDNU mere til fredag! Så sikke en dejlig dag det har været... møder (tjjaa).. jobsamtale og så en tur i øveren og give den gas med bandet!! Nu er jeg træt!

Ja det var virkelig klamt! - Begge dele.. men vil næsten sige jeg var MERE bange da det var ham narkomanen, for det er jo vores hjem! Som han bare så nemt kunne sparke døren ind til! Ja han rendte ned i kælderen og gemte sig inden han kom helt ind, da han hørte os, vil jeg tro.. Så politiet fandt ham dernede og tog ham med! - Heldigvis... Det var lige op til jul, så det betød så en dør der ikke kunne lukkes helt eller låses i nogle dage før vi fik en lappeløsning.. :td:

Åh ja, kan virkelig godt forstå det... især med dine smykker ..(Og ærter.. Haha :lol: ).. Ej men det er jo mere det med de ting der har affektionsværdi for en.. de andre ting er da også træls, men et tv kan man da få erstattet... Men ja.. dumme dumme tyveknægte... :angry:

Nå okay.. halvandet år er da heller ingenting... :) Tror det er godt lige at tage den lidt med ro, inden man når at køre helt død i det! Og jeg synes også det var vildt skræmmende at blive færdig!! - Men det har faktisk slet ikke været slemt - overhovedet!! På trods af jeg var glad for at gå i skole, og bestemt ikke egner mig til at gå ledig, så er det dejligt at have færdiggjort det, og kan begynde et nyt kapitel i livet .. :)

Ej hvor fedt!!!! Ihh det ville da være helt fantastisk :D Så må dy også ha været træt, men deligt med aktive dage - når det man laver er fedt :)

Lyder også spændende med band :D Hahahaha jeg er total tonedøv, men tænker det må være så fedt at kunne noget af det :D

Ej det kan jeg da godt forstå! Var også blevet mest bange der !!!! Selvom røverne nok var mere farlige, men der er bare noget når det er hjemme - og så også når det er narkomaner... Øv øv øv:(

Ja mine ærter var satme noget svineri!!! :angry: Mine frostne ærter er MINE og KUN MINE :shooter: Men ja - det som har betydning og som man ikke bare kan købe nyt af er rigtig grimt at få stjålet... Håber aldrig jeg skal opleve det igen! Kommer til at have mega indbrudssikret hus - med alarmer, røjalarmer, onde hunde mm. :pokey:

Nå men det er da positivt at høre ! :) Jeg håber jeg får det på samme måde.. Er bare mærkeligt når man har kæmpet i så mange år for at fatte det der står i tekstbøgerne og så lige pludselig skal man kunne det hele og selv få de nye ideer mm... Puha! ...

0

Annonce ♥

Sød veninde du har, klart hun har hænderne fulde som nybagt mor, men man kommer jo til at savne sin veninde, når man ellers er vant til at se hende, men så er det jo ekstra skønt med koncertbilletterne :) :)

Happy vibes :7himmel:

Ja det er fantastisk! Ja præcis, det er jo nok hvad man kan forvente som førstegangs mor... (Sikkert også 2. og 3. osv... :lol: )

Happy vibes right back at you! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

JA.. er lige kommet hjem fra jobsamtalen, så venter jeg spændt på en opringning om at de selvfølgelig vil ansætte mig.. Hihi...

Det er også rigtig fedt.. har altid spillet musik og sunget, men har aldrig gjort noget ud af det.. Da de så ringede fordi de havde hørt den sang jeg havde indspillet, og gerne ville have mig med i bandet, var det bare så fedt! :D Vi skal spille til en sommerfestival her i juni, det glæææder jeg mig til... Gjorde vi også sidste år, og det er nok det sjoveste jeg nogensinde har prøvet... !

Uha nej, det må ikke håbe sker igen... :/ Vi er også bare uheldig at der hvor vi bor, har kommunen lavet alle lejligheder i stuen til lejligheder hvor folk med problemer bliver kommunalt anbragt... Så vores underboer er sådan nogle dejlige typer, der sælger ud af deres "godter", så vi har tit en masse skumle typer til at rende rundt her nu... Det betyder bl.a. også jeg har fået stjålet min cykel 3 gange indenfor det sidste halve år... MØJ irriterende...

Ja mon ikke du gør det... Har i ikke praktikker i jeres uddannelse? Ellers så finder du nu nok hurtigt ud af det, når du kommer i job.. Det er nemmere at få en fornemmelse af sit fag, når man får lov at bruge sin teori i praksis synes jeg ..

Ej hvor flot at du fik jobbet!!!! TILLYKKE :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Cool at I skal ud og spille :lol: Det lyder mega sjovt :lol: Skal I spille noget til jeres bryllup også? :)

Ej for søren da! Sådan et sted turde jeg ikke bo :o Væk med jer da, så snart I kan!!

Nej desværre - udannelsen ligger mest op til at man skal ud og forske. Man kan få studiejobs - det er så bare de der 10-20 timer om ugen, så det duer jo ikke, hvis man skal bruge fuldtid :)

Hehe det hååååber jeg da - ej det skal nok gå når jeg kommer i gang til den tid. Jeg skal skrive speciale i et år - så der får jeg jo en rigtig god fornemmelse af hvad et job som fysiker indebærer :)

0

JA.. er lige kommet hjem fra jobsamtalen, så venter jeg spændt på en opringning om at de selvfølgelig vil ansætte mig.. Hihi...

Det er også rigtig fedt.. har altid spillet musik og sunget, men har aldrig gjort noget ud af det.. Da de så ringede fordi de havde hørt den sang jeg havde indspillet, og gerne ville have mig med i bandet, var det bare så fedt! :D Vi skal spille til en sommerfestival her i juni, det glæææder jeg mig til... Gjorde vi også sidste år, og det er nok det sjoveste jeg nogensinde har prøvet... !

Uha nej, det må ikke håbe sker igen... :/ Vi er også bare uheldig at der hvor vi bor, har kommunen lavet alle lejligheder i stuen til lejligheder hvor folk med problemer bliver kommunalt anbragt... Så vores underboer er sådan nogle dejlige typer, der sælger ud af deres "godter", så vi har tit en masse skumle typer til at rende rundt her nu... Det betyder bl.a. også jeg har fået stjålet min cykel 3 gange indenfor det sidste halve år... MØJ irriterende...

Ja mon ikke du gør det... Har i ikke praktikker i jeres uddannelse? Ellers så finder du nu nok hurtigt ud af det, når du kommer i job.. Det er nemmere at få en fornemmelse af sit fag, når man får lov at bruge sin teori i praksis synes jeg ..

Ej hvor flot at du fik jobbet!!!! TILLYKKE :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Cool at I skal ud og spille :lol: Det lyder mega sjovt :lol: Skal I spille noget til jeres bryllup også? :)

Ej for søren da! Sådan et sted turde jeg ikke bo :o Væk med jer da, så snart I kan!!

Nej desværre - udannelsen ligger mest op til at man skal ud og forske. Man kan få studiejobs - det er så bare de der 10-20 timer om ugen, så det duer jo ikke, hvis man skal bruge fuldtid :)

Hehe det hååååber jeg da - ej det skal nok gå når jeg kommer i gang til den tid. Jeg skal skrive speciale i et år - så der får jeg jo en rigtig god fornemmelse af hvad et job som fysiker indebærer :)

Tak! Glæder mig til at komme igang! Idag har jeg så lige fået mail fra en anden om at han gerne ville tilbyde mig vikariat hvis jeg ikke havde fået det andet.. det er jo vildt som der sker noget nu ;)

Hehe.. ja det bliver mega sjovt! :) Ja vi har en mandlig forsanger også og den ene guitarist synger også engang imellem.. så de spiller lidt musik , så der kommer lidt live... Jeg skal da nok også op og synge et enkelt nummer... ;)

Nej vi håber også på snart at kunne komme herfra.. Måske det er endnu mere realistisk nu med job ;)

Ja okay, det kan jeg godt se... ;) Mon ikke det hele løser sig når du er færdig.. ellers er du jo dejlig ung endnu når du er færdig... så kan man altid finde en anden løsning eller uddannelse hvis det skulle være... :) Men hvis det interesserer dig på studiet, ville jeg ikke være nervøs ;)

0

Bestilling ankommet!! :cheerleader3:

Så er en del af min store bestilling kommet!! :) Derfor skal I selvfølgelig have lidt billeder af nogle af tingene :)

Jeg har også modtaget slør, øreringe, stor blomsterpynt og korset...

Skoene:

Begge par sko skal faktisk sendes tilbage, men kun til bytte.. De er lige en str. for små, og det ene par er simpelthen dukket op i den forkerte farve :wink:

post-71652-0-20181000-1396891417_thumb.j

Dem der har set mit tidligere indlæg, så også billede af disse, de er forkerte i farven og skal være en sart lyserød i stedet.. Se de rigtige her!

post-71652-0-05710500-1396891473_thumb.j

Disse er faktisk som forventet, bare en str. for små... Øv!

Edited by Frulauridsen
0

Annonce ♥

Diverse ting

Derudover er der kommet diverse ting...

Strømpebånd:

post-71652-0-99428200-1396891652_thumb.j

Broche til min brudebuket:

post-71652-0-55690600-1396891765_thumb.j

Vores caketopper i porcelæn:

post-71652-0-40809700-1396891776_thumb.j

Cakemold til at lave spiselig blonde:

post-71652-0-55539000-1396891786_thumb.j

Vipper og kunstige negle:

post-71652-0-77597900-1396891819_thumb.j

Make-up sæt med forskellige børster:

post-71652-0-66550800-1396891852_thumb.j

0

Hårpynt

Så har jeg modtaget lidt forskelligt hårpynt, ved endnu ikke hvad jeg skal bruge... Har også modtaget en stor blomst, men den skal også sendes tilbage da den er helt forkert...

De første blomster:

post-71652-0-86466300-1396891979_thumb.j

post-71652-0-68500700-1396891990_thumb.j

post-71652-0-75295600-1396892001_thumb.j

post-71652-0-40531100-1396892015_thumb.j

De andre blomster:

post-71652-0-30834900-1396892032_thumb.j

post-71652-0-89985000-1396892061_thumb.j

Edited by Frulauridsen
0

:cheerleader3: et forsinket tillykke med jobbet :cheerleader3:

fine ting du har købt dig :loveshower::loveshower:

MANGE TAK! :lol:

Tak, jeg synes også der er nogle fine ting imellem... Det er dog ikke alt jeg er HELT tilfreds med, men det er jo risikoen ved at bestille online :wink:

0

:cheerleader3: et forsinket tillykke med jobbet :cheerleader3:

fine ting du har købt dig :loveshower::loveshower:

MANGE TAK! :lol:

Tak, jeg synes også der er nogle fine ting imellem... Det er dog ikke alt jeg er HELT tilfreds med, men det er jo risikoen ved at bestille online :wink:

ja man løber en risiko nogen gange :wink:

0